Вперше в Болгарії: враження досвідчених туристів

1. Автобусний тур - досить виснажлива поїздка
  2. Ми зупинилися в готелі Kamenec Hotel 2 *
  3. Кухня і бар в готелі заслуговують похвали
  4. Кожен день ми ходили купатися на міський пляж
  5. Старе місто Несебр - ось заради чого потрібно їхати в Болгарію
  6. Болгарський сервіс як старанний, але економний учень

Болгарія як курортна країна була для нас місцем новим. Тим більше, що це був перший в житті автобусний тур. Тому ми дуже хвилювалися, хоча, забігаючи наперед скажу, що наш відпочинок перевершив всі очікування. Але про все по порядку!

Але про все по порядку

Автобусний тур - досить виснажлива поїздка

Вирушаючи в автобусний тур в Болгарію , Будьте готові до того, що вам доведеться провести в дорозі близько 27 годин (це якщо їхати з Києва). Досить довго, скажу вам. Особливо важко дається нічний переїзд. Так що не тіште себе уявними ілюзіями, а краще добре підготуйтеся до поїздки, щоб все пройшло гладко.

Мої рекомендації такі:

1. Їжа та напої. Беріть з собою різні закуски, які нешвидко псуються: горішки, печиво, сухофрукти. Мене в дорозі врятувала сумка-холодильник. М'ясо і овочі не зіпсувалися, тому в дорозі я їду собі і дитині не купувала. Щодо води і напоїв потрібно бути обережними. І справа не стільки в походах в туалет (санітарні зупинки кожні кілька годин, так що з цим питанням труднощів не виникало). По дорозі до Болгарії ми пили багато, але через довгої поїздки і малої рухливості сильно набрякли ноги. Тому на зворотному шляху я була обережна з рідиною, і відчувала себе набагато краще.
  2. Дорожня подушка і плед. З дорожньої подушкою пережити нічний переїзд набагато легше, тут ніхто сперечатися не буде. А ось для тих, хто любить тепло, можна ще захопити і невеликий плед. Я, припустимо, мерзну постійно. А в автобусі всю дорогу працював кондиціонер, так що вночі було не зовсім комфортно. Мене врятувало легке флисовое ковдрочку, яке займає зовсім небагато місця.
  3. Комфортний одяг. Чим легше і вільніше буде на вас одяг, тим комфортніше буде поїздка. І тут в останню чергу потрібно думати про модних колекціях. Підійде спортивна, легкий одяг без ременів, тугих гумок і замків.

Ми були здивовані тим, що, приїхавши в Несебр, автобус не розвозив всіх туристів по готелях, як це було в Туреччині. Ми всі вийшли в одному місці, а потім самі добиралися за своїми готелям. Так як наш готель був зовсім недалеко, ми пройшлися пішки.

Зворотна дорога була більш ніж комфортна. В автобусі було всього від сили 10 пасажирів. Ми доїхали швидко і зручно! На зворотній дорозі з нами їхав цікавий супроводжуючий, який багато і захоплююче розповідав про ті місця, що ми проїжджали.

Ми зупинилися в готелі Kamenec Hotel 2 *

Готель, в якому ми зупинилися, позиціонує себе як двозіркових. Хоча, чесно кажучи, класифікація «зірковості» болгарських готелів досить умовна. готель Kamenec Hotel 2 * в Несебрі - це готель 2011 року, він новий, компактний і дуже симпатичний. Територія готелю невелика, але є три басейни різних розмірів, бар. Скажу чесно, що у басейнів в тінистій частині постійно не вистачало шезлонгів. Я намагалася зайняти місце раніше, щоб до обіду не "смажитися" на сонці.
Готель, в якому ми зупинилися, позиціонує себе як двозіркових

Номери мебльовані просто, без надмірностей. Але меблі якісна, а ліжка були дуже зручні. У номерах не передбачені сейфи, вони є тільки на ресепшені. Прибирання номера, заміну рушники здійснювали щодня. Постіль міняли двічі за 6 днів.
Номери мебльовані просто, без надмірностей

Окреме слово про ванну кімнату. У нашому номері був душ. Але це душ без піддону, який утворює з раковиною і унітазом єдиний простір. Нарікань на чистоту і якість сантехніки у мене немає, але ось у ванній було постійно слизько. Напевно, невеликий прогумований килимок біля унітазу або у раковини виправив би ситуацію. А так у мене дочка посковзнулася у ванній і мало не розбила голову об металевий поріг. Але на щастя, все обійшлося.

Незрозуміло було, чому так повільно їздив ліфт. Ми жили на 12 поверсі і можна було задрімати, поки доїдеш з першого поверху на дванадцятий. Але з іншого боку, він їздив постійно, без збоїв, що вже саме по собі добре)

Кухня і бар в готелі заслуговують похвали

Я замовляла тур «все включено». Я їхала відпочивати з дитиною, тому хотіла позбавити себе від пошуків їжі. Годували в готелі дуже смачно. На відміну від Туреччини і Єгипту, кожен день пропонували багато овочів і різних фруктів.
Я замовляла тур «все включено»

На обід, вперше за весь час наших літніх закордонних поїздок, ми їли відмінні супи! Було багато м'яса, в основному свинина, а також курка і риба. Напої з бару були непогані. Соки, газовані напої і алкоголь місцевого розливу були досить високої якості.

Дочка ввечері облюбувала їх місцеву випічку) Дуже були смачні булки і плюшки, але це скоріше недолік, ніж перевага! Гріх в розпал сезону годувати туристок такий шалений смачною і калорійною випічкою.

Кожен день ми ходили купатися на міський пляж

Кілька хвилин ходьби від готелю, і ти вже на березі Чорного моря. У готелю свого пляжу немає, але зовсім поруч був міський пляж Несебра.
Кілька хвилин ходьби від готелю, і ти вже на березі Чорного моря
Це дуже чистий пляж! І відмінне море, чисте, без медуз. На пляжі за 8 левів (а це, на хвилиночку 112 грн!) Можна було орендувати на весь день шезлонг. Парасолька коштував також. Але нюанс у тому, що, якщо ти пішов на обід, свій оплачений шезлонг можеш більше не шукати. При оренді парасольки або шезлонга не видавали ні браслети, ні номерки. Просто підходив хлопець, брав гроші, ставив шезлонг і йшов)

З іншого боку, були спритні туристи, які після обіду приходили вперше, але впевнено говорили «так я вранці оплачував» і влаштовувалися на зручному місці)

Що рекомендую я на міському пляжі Несебра: беріть з собою покривало і парасольку і вирушайте на 150 метрів в сторону від «торговця шезлонгами». Там можна зручно влаштуватися, туристів менше, а пляж такий же чистий і доглянутий. Тим більше, що міський пляж Несебра удостоєний «Блакитного прапора» - міжнародної нагороди за високі стандарти якості.

Старе місто Несебр - ось заради чого потрібно їхати в Болгарію

Ну ще й заради моря. Але і місто варте того, щоб за нього вдосталь нагулятися. Від готелю до всіх міських визначних пам'яток 15-20 хвилин неспішним кроком мальовничими вуличками.
Ну ще й заради моря
У місті можна насолодитися старою архітектурою, відвідати православні храми, погуляти по місцевому ринку. У Несебрі безліч кафешок і невеликих барів. Ціни на їжу демократичні. Так що навіть без легендарного «all inclusive» ніхто б голодним не залишився.

Несебр вважається містом церков. Тут обов'язково потрібно побачити церква Христа Пантократора та церква Святої Параскеви. Це стародавні християнські храми, які вражають своєю внутрішньою силою і величністю внутрішнього оздоблення.

Болгарський сервіс як старанний, але економний учень

Звичайно, Болгарія тільки починає усвідомлювати, що туризм для неї - відмінне джерело доходу. І сервіс тут ми зустріли привітний, щирий, але якийсь економний.

Приклад. У готель заселяють з 14.00. Але ми приїхали до 12. У Туреччині в такій ситуації нам вішали на руку браслет готелю, і ми йшли купатися, обідати і чекати заселення. А в Болгарії надійшли по-іншому - браслет нам видали тільки в 14.00. При цьому, ми приїхали в розпал обіду, з ресторану так смачно пахло, а ми з дочкою, голодні після 26 годин в дорозі, їли біля басейну сир з одного шинкою, так як хліб закінчився. Так що моя вам порада: беріть з собою їжу, яка нешвидко псується. Тому що ситуації можуть бути різні.

Але робота покоївок і офіціантів вразила. Вони дуже старалися, щоб все було на висоті. У ресторані ніякої брудного посуду, все забиралося швидко і тихо. У номерах щодня проводилося прибирання, змінювалися рушники. Все було чисте і свіже.

Цей відпочинок справив на нас масу вражень. І в загальному залишилися тільки позитивні спогади. Тому що Болгарія - це дуже красива країна, тут багато можливостей для відпочинку. І це приємна і доступна альтернатива турецьким і єгипетським курортам.