Польща: до Варшави автостопом

1. Автостопом по Білорусі
  2. Автостопом по Польщі
  3. Аеропорт Модлін - Бове

Розповідь про поїздку до Варшави автостопом. Тонкощі подорожі автостопом по Білорусі і Польщі, вписки і пригоди - в цьому пості. А також про те, яке це - подорожувати автостопом взимку.

Дати: 2-10 січня 2015
Маршрут: Москва - Мінськ - Бяла Подляска - Варшава - Париж - Діснейленд - Варшава - Москва
Авіапереліт: Ryanair з Варшави. Туди: автобус + автостоп.

Першою точкою нашої подорожі став Мінськ, куди ми бюджетно доїхали нічним автобусом з Москви.

Автостопом по Білорусі

Вирішено було добиратися автостопом по Білорусі: з Мінська до Бреста. Там сісти на поїзд в Тереспіль, щоб перетнути польський кордон. Заночувати в Тересполі або там, куди вдасться доїхати і вранці дістатися автостопом до Варшави.

У Мінську ми були до цього не один раз. Приїхавши вранці в Мінськ, ми затрималися на пару годин в місті, щоб поснідати і зустрітися з друзями, а потім попрямували на метро до станції Кам'яна Гірка, де і вийшли на трасу.

Білорусь - гарна країна, і люди тут добрі і прості. Автостоп в Білорусі нормальний. Вийшовши на трасу годин в 11 ранку, до вечора ми були в Бресті. З Мінська їхали на двох-трьох машинах. Автостопом добрались до містечка Кобрин, а там вже сіли на звичайну маршрутку до вокзалу Бреста близько білоруського кордону.

Польсько-білоруський кордон ми мали намір перетнути на поїзді Брест-Тереспіль, що ходить 4 або 5 разів на день. При цьому в дорозі він знаходиться всього хвилин п'ятнадцять. Щодо того, на який потяг ми встигнемо, ясності не було - в подорож автостопом можливо все. Ми знали, що останній поїзд в Тереспіль відправляється близько 7 вечора. Тому житло ні в Бресті, ні в Тересполі ми заздалегідь не бронювали, покладаючись, що зробимо це на місці.

До 6 вечора ми були в Бресті. Місто навскидку здався красивим - шкода, що вдалося подивитися його тільки в темряві і на бігу.

Карта нашого автостопного маршруту з Мінська до Варшави. З Москви до Мінська, щоб скоротати час, сили і гроші, їхали нічним автобусом до Мінська.

Квиток на поїзд Брест-Тереспіль ми купили в касі вокзалу, де і повечеряли в очікуванні поїзда. Нарешті склад поданий, прикордонники починають впускати народ, нетерпляче штовхає в залі очікування Брестського вокзалу. Люди були найрізноманітніші: запам'ятався мужик, який зі своїми лижами автостопом їхав в Закопане, а в поїзді ми сіли поруч з веселими студентами з Бяла-Підляський, що і визначило нашу долю на той вечір.

Дізнавшись, що нам поки ніде ночувати і ніяких планів на вечір немає, хлопці запросили нас до себе. Взагалі, ми були готові бронювати готель або гестхаус в Тересполі 🙂 Трохи порадившись з обережності, було вирішено прийняти запрошення.

На таксі з Тересполя ми доїхали до Бяла-Підляський - це маленький студентське містечко, де є пара вузів, і народ з навколишніх польських і білоруських міст тут активно вчиться і тусить, всі один одного знають, в загальному, студентам тут весело. Хлопці (пара 20-річних студентів) знімали квартиру разом з ще чотирма сусідами - в кожній кімнаті по парі чоловік, разом шестеро. Одна пара студентів поїхала на свята додому, і нас поселили в їхній кімнаті. При цьому ніхто не подзвонив цим бідолахам, один з яких повернувся посеред ночі подшафе з якоюсь гулянки, і як виявилося, нікуди не виїжджав. Побачивши два мирно сплячих наших тіла, він просто розвернувся і пішов тусити далі. Ось такий круговорот впісок в природі.

Загалом, ми не виспалися, але одержували задоволення з раннього ранку покинути цю доброзичливу, але недолугу компанію. Все-таки добре, що часи студентства і впісок пройшли 🙂

Автостопом по Польщі

Ось такий ми побачили Бяла Подляска вранці: ні натовпів студентів, ні веселого гомону, звичайний сірий передмістя в Польщі:

Автостоп в Польщі жахливий. 160 км до Варшави ми їхали годин 5-6, і змінили стільки ж машин. Вся справа в тому, що (принаймні, на початку січня) нечисленні автомобілісти, якщо і їдуть кудись у своїх справах в Польщі, направляються в довколишні маленькі польські селища і села. Простоявши години півтори під снігом, ми зневірилися зловити машину на Варшаву і вирішили їхати як можемо, хоч уривками. Нік припорошений раптово що пішли снігом, а навколо все так же ні машини ...

У підсумку ми дісталися до Варшави короткими переїздами по 20-30 км. Цікаво, що підвозили нас виключно тільки жінки. Останній водій висадив нас біля метро, ​​і на цьому наш автостопні рейд закінчився.

Ми заселилися в хостел, і залишивши там речі, вирушили гуляти по зимовій Варшаві.

Перше, що кидається в очі у Варшаві - сталінська висотка біля вокзалу:

Радянська архітектура монументальна і не завжди красива, іноді різко навпаки. Але московські сталінські висотки мені завжди подобалися - з архітектурної точки зору. У поляків, зрозуміло, враження від висотки зовсім інші - подарунок Сталіна, від якого не можна було відмовитися, вічно нагадує про радянську окупацію, утиск поляків як народу та інших поганих речах.

Для жителів Польщі репресії - взагалі хвора тема: майже кожен, з ким ми спілкувалися в Польщі відразу ж при знайомстві заводив тему окупації і Сталіна, плавно перетікає в Путіна і агресивних російських. Польща - перша країна, де мені довелося вислухати стільки негативу в перші п'ять хвилин знайомства. Ну да ладно - Не будемо відволікатися на політику.

Заселившись в хостел, задалися питанням - що подивитися в Варшаві? У грудні-січні тут справжня зимова казка! Полякам вдалося відтворити старий центр зовсім таким, який він був у Середньовіччі. Вийшло надзвичайно:

Замкова площа в зимовій Варшаві, знамениті шопенівські лавки, вулички Старого міста, а яка кухня, ммм! Дуже смачно і недорого.

Народ катається на ковзанах прямо в Старому місті Варшави:

Старе місто у Варшаві в новорічні свята в січні дуже красивий і затишний:

Аеропорт Модлін - Бове

Наступний день був присвячений перельоту з Варшави до Парижа. Так як мова йде про лоукостер Ryanair, аеропорти розташовані один далі іншого від міста. У Варшаві це був варшавський аеропорт Модлін - ми завбачливо дізналися, звідки відправляються автобуси до аеропорту Модлін і о котрій годині. У Парижі - Бове.

Кілька порад перед тим, як брати квитки на лоукостер:

• Як ви вже зрозуміли, часто лоукостер базуються у віддалених аеропортах. Дорога до міста може займати годину і більше, і коштувати дорожче. Наприклад, автобус з Парижа в Бове коштує 17 євро. Орлі або Шарль-де-Голль коштують дешевше. Але і авіаквитки туди дорожче.
  • Так як лоукостер економлять на всьому, вильоти часто бувають рано вранці або пізно ввечері, що створює певні незручності з дорогою до міста і ночівлею в аеропорту (або зайва ніч в готелі). Приклад: ми прилетіли лоукостером в Сеул в 11 вечора. Це доплата за нічний автобус і зайва ніч в місті. Зворотний виліт в 7 ранку - треба вставати в 4 і думати, як дістатися до аеропорту в таку рань.
  • Перевіряйте заздалегідь обмеження в провезенні багажу.
  • При перельоті на лоукостер вас не будуть годувати. Вибір місць практично завжди за додаткову плату. Просіться при реєстрації в аеропорту сісти разом.

Ми невибагливі, тому частенько використовуємо лоукостер в своїх подорожах 🙂

Відправлення Варшава - Модлін: з автобусного терміналу під висоткою, поруч і ж / д вокзал. На фоторафии рамки в аеропорту Модлін, куди треба втиснути свою поклажу, якщо не хочете доплачувати за здачу занадто великий поклажі в багаж (стандартна вимога Ryanair):