"Галопом по Європах" або наш автобусний тур 4AK + Замки і палаци Чехії, Австрії, Німеччини та Словаччини з 16.09 по 27.09 2012

21 січня 2014 р 10:52 Прага + 4 міста - Чехія, Вроцлав + 2 міста - Польща, Бардейов + 1 місто - Словаччина, Відень - Австрія, Дрезден - Німеччина Вересень 2012

І так по порядку: І так по порядку:

День 1. Москва-Брест

На Білоруському вокзалі зустрілися з гідом. Занурилися в 27 потяг, який прямує до Бреста.

День 2. Брест-Вроцлав.

Швиденько завантажилися в автобус і рушили до кордону. Кордон пройшли за 2 години. Далі слідувала традиційна зупинка в Паджеро і обід. І дорога далі.

По дорозі у нас лопнуло колесо. 1,5 години походили, поспілкувалися. Водії поставили запаску, і ми рушили далі ...

І ось до 9 вечора ми приїхали до Вроцлава. Вийшла екскурсія по нічному місту, але ми аніскільки не засмутилися. У вечірньому підсвічуванні місто здалося нам ще більш чарівним і казковим! Час ми гуляли по центру міста з місцевим гідом Йозефом і пошукали гномиків.

Трохи розповім про місто:

Це один з найпрекрасніших міст Польщі.

Він розташований на дванадцяти островах річки Одра, які з'єднані між собою мостами.

Центр міста - це Ринкова площа, друга за величиною в Польщі. На площі стоїть казкової краси Ратуша з такими ж красивими годинником. Фахівці вважають її одним з готичних архітектурних шедеврів Європи.

Ратуша на ринковій площі.

Особлива чарівність Вроцлава надають його милі маленькі «жителі» в ковпачках - гноми. Ці чудові фігурки стали талісманами міста і його охоронцями. Вони зустрічаються в найнесподіваніших місцях.

Але ось і екскурсія підійшла до кінця, і ми попрямували на відпочинок в готель Jarzebina 3 *, який знаходиться недалеко від курортного міста Душники Здруй. Цей готель знаходиться в дуже мальовничому районі навколо гори, ліс і річка.

День 3. Прага

Вставши рано вранці, поснідавши, трохи погулявши по території готелю, ми знову вантажимося в автобус і прямуємо до Праги.

І ось ми дісталися до Праги, де у нас запланована оглядова екскурсія і катання на кораблику по Влтаві.

Наша екскурсія розпочалася з Вишеграда.

Вишеград. Прага

Вишеград по праву вважають першим центром чеської держави, який був, споруджений в 10 столітті. Звідти відкривається чудова панорама з видом на річку.

Погулявши по Вишеграду ми прямуємо в центр Праги. Швиденько оглядаємо основні визначні пам'ятки і вирушаємо на кораблик. Катання тривало 2 години і супроводжувалося обідом «шведський стіл».

А ввечері ми вирушаємо на Співаючі Кржіжікови фонтани! Було чудово! Струмені води то здіймалися вгору, то падали вниз під звуки групи Abba. Потім з струменів фонтану утворився прямокутник, на який проектувалися кадри з фільму «Мама мія».

Співаючі Кржіжікови фонтани

День 4. Карлштейн-Карлові Вари.

До замку від парковки автобуса ми піднялися на таксі, замість того щоб йти пішки, як це планувалося заздалегідь, т. К. Через жодного не пунктуального туриста вся група спізнювалася на екскурсію. За замку нас водила супер-чудова екскурсовод Ольга.

Карлштейн - готичний чеський замок, побудований за наказом імператора Карла IV ст. Як його літній резиденції і скарбниці регалій імператорів і святих реліквій. Замок розташований всього в 30 км від Праги і підноситься на вапняній скелі, висота якої сягає 72 метрів. У замку зберігається копія імператорської корони оригінал, якій знаходиться в соборі Святого Вітта. Біля замку знаходиться досить затишний маленький городочек.

Після огляду замку ми попрямували в Карлові Вари. Тут оглядову екскурсію для нас проводив наш постійний гід Олексій, ну, а потім у нас було трохи вільного часу.

Хтось із групи пішов в басейн «Термал», а ми вирушили просто бродити по вуличках знаменитого курорту.

Увечері ми знову повертаємося до Праги, де у нас був запланований фольклорний вечеря.

День 5. Чеський Крумлов і замок Глубока-над-Влтавою.

Насамперед ми поїхали в замок Глубока-над-Влтавою (Hluboká nad Vltavou). Щоб дістатися до замку ми мали марш кидок в гору, важкувато, але все дісталися, адже воно того варте! Замок просто прекрасний! Ми завмерли в захопленні! За замку у нас був аудіогід. Ходила дівчина, яка відкривала двері і включала запис аудіогіда. Навколо замку дуже гарний парк.

замок Глубока-над-Влтавою (Hluboká nad Vltavou).

Після огляду замку і прогулянки по його парку ми попрямували в найкрасивіший містечко Чехії! Це, звичайно ж, Ческі Крумлов.

Ческі-Крумлов

Там нас зустріла гід Даша. Це приголомшлива людина. Вона шалено любить своє місто і донесла цю любов до кожного з нас. Місто вразило своєю красою, він немов зійшов зі сторінок середньовічного роману. Його історичний центр з дивовижним краєвидом на древній скелястий замок, увічненими будиночками, жвавими площами, спокійними вузькими вуличками, шумом водоспаду.

середньовічний замкок Ческі Крумлов

Після вільного часу в місті ми попрямували на обід з пивом і, звичайно ж, з вепрево коліном! Смакота!

вепрево коліно

День 6. Прага-Дрезден

Нарешті ми відвідали Німеччину! Ми прибули до столиці Саксонії, а саме в місто Дрезден!

георгіївські ворота

Під час Другої світової війни Дрездену було завдано величезної шкоди, був розбомблений практично весь історичний центр, але завдяки старанням німецьких архітекторів місто було відновлено і ми з задоволенням можемо насолоджуватися його красою!

Тут у нас була оглядова екскурсія по старому місту: Цвінгер, церква Фрауенкірхе, Брюлевская тераса, Дрезденська картинна галерея.

Якщо трапиться вам побувати в Галереї, обов'язково знайдіть «Шоколадниця», мені вона дуже сподобалася: чашка у дівчини намальована так, що її хочеться схопити. Ну і звичайно ж «Сикстинську Мадонну» Рафаеля.

Після відвідин галереї у нас був вільний час, який ми витратили на більш ґрунтовний огляд центру міста, покупку сувенірів, ну і звичайно ж на обід в місцевому кафе в центрі, де ми з радістю виявили меню російською мовою))

День 7. Моравський Крас-Брно-Леднице-Валтіце

Увечері ми заїхали в готель на околиці Брно - Віста.

А рано вранці поїхали в Печеру Пунква з екскурсією по підземній річці на човні і з оглядом дна печери Мацоха. Катання по підземній ріці нам дуже сподобалося, тільки доводилося періодично дуже низько нахилятися, щоб не зачепити головою низькі склепіння печери.

Печери Моравського карсту

прірва Мацоха

Далі ми попрямували в місто Брно. Тут у нас як завжди була оглядова екскурсія по історичному центру і трохи вільного часу.

Пам'ятник в Брно

Далі наш шлях лежав у Ледницько-Валтіцкій комплекс. Цей унікальний комплекс є одним з найбільших штучно створених ландшафтних ансамблів в світі, через що його часто називають садом Європи. Тут у нас заплановано огляд замків, парку і дегустація вин))!

Вино дуже смачне)) пробували різні сорти! Відвезли звідти з собою пляшок 6))!

замок Леднице

І рушили в зворотний шлях, відвідавши по дорозі зовсім-зовсім маленький місто Мікулов.

День 8. Відень-Шенбрунн

Вранці ми вирушили до Відня. Здрастуй Австрія! Погода була дуже гарна. У Відні нас зустріла гід Марина. Ми вирушили на оглядову екскурсію, а потім на вільну прогулянку. Відень прекрасна !!! Я закохалася в неї з першого погляду. Це - місто розкішних палаців і величних площ, мальовничих вуличок і численних парків. Вона по праву вважається одним з найчарівніших міст Європи.

Будинок Хундертвассера (Hundertwasserhaus)

Собор святого Стефана

Музей природної історії. Відень. Площа Марії Терезії.

Ми відвідали Палац Шенбрунн. Яка ж там краса! Просто не передати словами! Чудовий парковий комплекс прикрашає безліч фонтанів і статуй, які ховаються за рівно підстриженими кущами, а по доріжках вільно шастають білки. З чудовою оглядової тераси, розташованої на висоті 20 метрів, відкривається чудовий вид на Палац і Відень. Щоб туди потрапити, необхідно піднятися наверх пагорба.

палац Шенбрунн

Гуляючи по вечірньої Відні нам зустрівся гарненький маленький зайчик, який мирно їв траву недалеко від площі Марії Терезії.

День 9. Братислава - замок Бойніце

Здрастуй Словаччина!

Братислава нас зустріла теплою і сонячною погодою і ми з задоволенням вирушили на прогулянку.

У Братиславі крім основних історичних пам'яток, є цікаві скульптури, деякі з них ми знайшли:

1. Пам'ятник чоловікові вилазити з каналізаційного люка.
  2. Босоногого наполеонівського солдата, який недбало сперся про лавку біля фонтану на Ратушній площі.
  3. Красеня Наці, його прототипом послужив реальний людина на ім'я Ігнац Ламар. Втративши розуму на грунті нерозділеного кохання, бідолаха бродив вулицями в циліндрі і фраку, наспівував пісеньки, дарував зустрічним жінкам квіти і говорив компліменти.

Далі на шлях лежав в замок Бойніце. Який це виявився замок! Спочатку ми довго піднімалися вгору в вежі. Потім ми спустилися в усипальницю, а з неї прямо в печеру. Яка, знаходиться під замком! Гідом у нас була Христина. Вона цікаво розповідала нам про замок, який сповнений легенд: про кішечок (яка більше подобається, такий у тебе і характер), про лавочки (дивлячись на яку сядеш, то народиться хлопчик, дівчинка або близнюки), про сходинки (скільки нарахуєш, настільки хвилин життя собі продовжите).

А потім у нас був вільний час. Хто хотів пішов в зоопарк, хтось просто гуляв, а ми примудрилися і зоопарк оббігти і відвідати термальні купальні. В купальнях ми з задоволенням поплавали в басейні під відкритим небом з термальною водою 38 градусів! Супер!

термальні купальні

Ночували ми в готелі Культура в місті Ружомберг. Готель в центрі, вид з вікна гарний, всередині як в палаці. Номери великі, красиві!

День 10. Левоча - Спішський град - Величка

Виїхали ми вранці з готелю. Перший на шляху був маленький місто Левоча. Там ми зустріли нашого гіда на цей день Раїсу. Вона провела нас по центру міста. І ми вирушили в замок Спішський град. Замок відразу вражає своїми розмірами, величністю і домінуванням над навколишньою місцевістю. Мало того, що він побудований на пагорбі висотою 200 м, так ще й висота веж замку сягає 634 м., Звідти відкриваються дуже гарні краєвиди на навколишню місцевість. Всередині замку теж є на що подивитися, крім стін і веж. У внутрішніх приміщеннях зроблено кілька експозицій з предметами середньовічного побуту, зброї і лицарських обладунків, камера тортур з відповідними інструментами - диба, щипці різних розмірів та інші бузувірські причандалля. Мій чоловік навіть піднявся на головну вежу, там зроблений дуже вузький прохід зі сходами нагору, в якому ледве вміщується одна людина. А в нижньому граді ми познайомилися з ховрашками. Вони дуже милі і їх там багато! По дорозі назад до автобусу ми з деякими туристами нарвали яблук. Там стояли кілька диких яблунь. Найцікавіше, що яблука червоні, великі і дуже солодкі! Іноземні туристи, які проходили повз, з подивом спостерігали, як ми рвемо яблука))

Спішський град

І ось ми вирушили вже в Польщу, останній екскурсійний місто - Краків, а також огляд соляних копалень Велички.

Прибули ми в копальні вже до вечора і виявилися останньою у складі екскурсійної групи. Тепер по порядку. Спочатку ми довго спускалися по маленькій, вузеньких східцях приблизно 53 прольоту. Потім, коли ми спустилися на достатню глибину (щось близько 60 метрів) нас повели по залах, в кожному з яких є свої визначні пам'ятки. І так поступово, переходячи із залу в зал, бачили підземні озера, і спускалися все нижче і нижче, поки не досягли позначки 135 метрів.

Соляні копальні Велички

А тепер розповім трохи історії. Соляні копальні були відкриті мало не в 15 столітті. З їх відкриттям пов'язана одна гарна легенда. Одна угорська королівська сім'я вирішила віддати свою дочку заміж за польського короля. Цю дівчину звали Кінга. І ось, коли Кінга поїхала до свого майбутнього чоловіка в Польщу, вона кинула свою обручку в колодязь біля будинку. Коли вона дісталася до Велички (тоді це місце, звичайно, так не називалося), то в одному з місць наказала викопати колодязь (типу, їй приснився сон з ознакою). Коли колодязь був виритий, то з дна його дістали якийсь кристалічний предмет, в який було вмуровано її обручку! Т. е. Її кільце по підземним водам промандрували за нею, і повернулося до неї на території Польщі. Ось так і було відкрито соляні копальні, т. К. Кільце це було в великому кристалічному шматку солі. Тепер Кінга вважається святою, і її скульптури найчастіше трапляються в підземних шахтах Велички. І найбільший зал, в якому розташовується каплиця під землею, названий на честь святої Кінги.

День 11. Краків-Брест

Вранці ми вирушили на оглядову екскурсію по Кракову. Що нам запам'яталося в Кракові:

1. Ринкова площа Кракова - до речі, вона одна з найбільших середньовічних площ в Європі. Побудована вона була в 1257 році, а будівлі навколо неї в 14-15 ст., А свій нинішній вигляд вони знайшли в 17-19 ст., Хоча і зберегли стилі епохи Відродження і бароко.
  2. Головні пам'ятки площі: Ратушна вежа, костел Св. Войцеха, пам'ятник Адаму Міцкевичу, палац Збараскі і, зрозуміло, Маріацький костел.
  3. Вавельський замок і кафедральний собор. На замковій площі відвідувачів зустрічають дві капели - одна з зеленим куполом, а друга з жовтим. А у дворі замку знаходиться ротонда Пресвятої Діви Марії - найстаріша будова в Кракові. Є у Вавельського замку і своя легенда. Нібито у вапняковій скелі в печері під замком жив дракон. І, як і багато хто з його родичів, дотримувався він особливої ​​«дієти»: їв лише найкрасивіших дівчат. Довго і безуспішно боролися з монстром жителі міста, поки не знайшовся добрий молодець-коваль, який обдурив дракона. Замість молодиць він згодував драконові ціле стадо овець, напханий їх попередньо сіллю. Поївши солоненького, дракон, природно, до нестями захотів пити. Кинувся він до Вісли і пив, пив, пив ... поки не луснув! А зраділі городяни поставили пам'ятник. Думаєте своєму рятівникові? Та ні. Дракону. Внизу біля стін замку і донині стоїть величезний дракон. А з його жахливою пасти кожні 5 хвилин виривається вогонь, то чи лякаючи, чи то розважаючи туристів ...

На цьому наш час в Кракові добігає кінця, і ми повертаємося в автобус і прямуємо через Польщу на кордон з Білоруссю.

Кордон пройшли швидко без пригод. І ми вже в поїзді їдемо додому.

День 12 Москва

Ну от і все! Закінчено відпустку, ми втомлені, але задоволені повернулися додому.