Емірати - з'єднання тонкого смаку розкоші, витонченості і ультрасучасності

До написання цієї розповіді я підходила дуже довго, більше року. Мені здавалося, що така давня поїздка вже не зможе передати всю мою любов до цієї країни. Що залишилася вона глибоко в серце. Але в один момент нахлинула ностальгія. Але ж ностальгія може бути різною, від легкого смутку, до нав'язливого бажання потрапити в заповітне місце. І в моєму випадку, це останнє. Я переглянула сотні фотографій з поїздки і все згадалося з ще більшим трепетом і найсильнішим стуком серця. Ось тепер постараюся передати свої емоції від побаченого і передати наскільки насиченою можуть бути дні в ОАЕ. До написання цієї розповіді я підходила дуже довго, більше року

Як завжди, за пів року я почала вибирати готель і будувати плани. Переглянувши безліч готелів в ОАЕ, я зрозуміла, що хочу жити з видом на Бурдж-Халіфа. Єдиний готель який був доступний нам по бюджету це Radisson blu Downtown.

Летіти вирішили відразу після мого ДР. Це лютий місяць. У п'ятницю відзначили день народження, а в суботу о 13:25 у нас був виліт. Приліт планувався о 20:35. Це дуже зручно, не потрібно рано вставати.

Летіли ми Flydubai, на рейсі не годують, нас заздалегідь попередили і ми взяли їжу з собою. Прилетіли ми о 20:45. Час пішов на проходження кордону, сканування сітківки ока та отримання багажу. Аеропорт в Дубай шикарний і великий. Про нього можна писати окрему розповідь. Десь близько 22:00 ми приїхали в наш готель. Дубай нас зустрів не жарко і не задушливій погодою. Увечері в кофті з довгим рукавом мені було комфортно.

Після заселення ми звичайно ж вирішили пройтися до Бурдж-Халіфа і Дубай Молл. Вражає! Я не могла відірвати очі. Як же красиво все підсвічено у вечірній час доби. Я була дуже задоволена, що до основних, як я вважаю, пам'яток 10 хв пішки.

І ось наш відпочинок тривалістю в 10 днів починається.

День 1

Прокинулися ми рано, годин о 8:00 т. К. Планували поїздку на пляж. З нашого готелю о 10:00 всіх бажаючих відвозив автобус на Jumeirah Beach Park, а о 13:30 був автобус назад. Ось саме цим маршрутом ми вирішили скористатися на першу половину дня.

Вхід на пляж стояв 5 дирхам з людини, ми заплатили і пройшли через парк до пляжу

Все доглянуте, безліч квітів, до кожного дерева і куща проведена вода, навіть до кожної пальмі. Як же це все здорово, адже ти розумієш, що ця стану побудована на піску, просто в пустелі.

А на пляжі білий пісочок, чиста прозора водичка і багато людей. Є можливо взяти лежаки і парасольки, щоб бути по ближче до води. Дуже багато розміщувалися прямо у воді. Але ми вирішили повалятися на пісочку без парасольки, поки ще не сильно активне сонце. А пізніше перемістилися під тінь падає від пальм.

Саме цього я і чекала від пляжу в Дубай. Чудовий настрій від теплого білого піску, прозора водичка. Пляж - це маленький рай. Єдине температура води на любителя, не вище 21 градуса, за те добре освіжає. Перекусили ми на пляжі стейком з картоплею фрі і міні салатом за 4,95 $.

Автобус, який забирав з пляжу прибув точно за розкладом, ми приїхали в готель, помилися після солоної води і зібралися на обід в Дубай Молл.

До Дубай Молл ми дійшли пішки, прогулялися близько Бурдж-Халіфа, зробили кілька фото при денному світлі. Вона вразила мене і я закохалася в неї з першого погляду. Не дарма я хотіла жити і бачити її.

Дубай Молл найбільший торговий центр в світі. Скажу відразу, що відвідуючи його кожен день, тільки на 4-ий день ми почали обходитися без карти. У ньому знаходиться найбільший золотий ринок, льодовий каток олімпійських розмірів, більш 14 000 паркувальних місць, а так само всім відомий акваріум, який відразу нам кинувся в очі так само приголомшливий водоспад з нирцями за перлами

Дубай Молл як витвір мистецтва, різні прикраси звисають зі стель

це все дуже незвично, і на той момент, я ніколи не бачила нічого подібного, у нас не було настільки розкішних моллов.

І ось ми дісталися до фуд-корти, обійшли все покругу, і замовили, то, що було зрозумілим. Нашому здивуванню не було меж, коли ми побачили величезні порції

А таких ми замовили дві, аж на 8 $. Якщо б ми знали, замовили б одну на двох. Порції були величезними. Суп 800 мл, курка з млинцями і рисом - об'їлися, що йти вже нікуди не хотіли.

Але ми знали, що на оглядовий Бурдж-Халіфа квитки продаються в Дубай Молл, і купувати їх необхідно заздалегідь, ось ми відразу і пішли купувати квитки. І нам пощастило, що зробили ми це саме сьогодні, т. К. Найближча дата, через тиждень. Добре, що ми відпочиваємо 10 днів, а не тиждень, адже довелося б переплачувати і купувати квитки дорожче (це якщо хочете зайти день в день). На жаль, єдину вартість не можу знайти, т. К. На квитках ціна не вказана. Але якщо пам'ять не зраджує, вартість на двох була близько 55 $.

А далі необхідно було вибратися на вулицю, і вийти ми хотіли до метро. А для того, щоб вийти на станцію, необхідно пройти 6 ось таких довгих тунелю

У торгових центрах, в тунелях, метро, ​​готелях і автомобілях всюди працюють кондиціонери, навіть на зупинках на вулиці, вони підтримують температуру 18-20 градусів. Холодно. І поки ми йшли по тунелю, я порядком замерзла, т. К. Це не моя комфортна температура.

Коли ми вийшли на станції метро Burdj Khalifa / Dubai mall на вулицю, вже стемніло. Ми пройшли пару станцій уздовж Sheikh Zayed Road і дивилися на будівлі.

Як вони красиво підсвічуються, яке широке 12 смуговий шосе, але ж ця дорога платна - 1 $ за в'їзд. Я милувалася і зрозуміла, що Дубай заманив мене в свої тенета. Околдавал і вже не відпустить.

день 2

Вранці другого дня ми замовили екскурсію в Абу-Дабі (60 $ c людини), після обіду. А перша половина дня у нас почалася так само як і перший день. Ми сіли в автобус і приїхали на пляж, але зайти туди ми не змогли, т. К. На Jumeirah Beach Park був жіночий день, і як зрозуміло з назви на пляж пускали тільки жінок. Ми трохи засмутилися, чому нас ніхто про це не попередив в готелі. Довелося брати таксі і їхати на пляж, де пускають всіх. Таксист нам підказав, що дуже хороший муніципальний пляж Марина Біч, вартість таксі була близько 15 $, але т. К. Ми їхали ще з однією парою, то вартість ми розділили по полам.

Пляж виявився хорошим, але пальм там не було і зручностей ніяких зовсім немає. За те, море і пісок такі ж як і на Jumeirah Beach Park. Напевно у них так на всьому узбережжі.

Після ми трохи прогулялися по їх вуличках, сучасні будівлі оточували з усіх боків, іноді є відчуття, що ти маленький мураха серед кам'яного лісу. Нам пощастило, тротуар був скрізь (читала, що багато хто були незадоволені, що тротуарів немає і місто розрахований тільки для автомобілів) і ми тільки один раз шукали перехід, щоб перейти на інший бік вулиці.

На екскурсію в Абу-Дабі, нас забрали з готелю, їхали ми не довго, години 1,5 напевно. За цей час гід розповіла про те, що Абу-Дабі є столицею ОАЕ, що це регіон розвивається так само стрімко, як і Дубай. Місто розташувався на острові, який з'єднує 3 мости з материком.

В Абу-Дабі є кілька цікавих місць для відвідування - це Світ Феррарі - тематичний парк розваг, Аквапарк Yas Water Park, набережна Corniche, село Спадщини і те, заради чого я їхала Мечеть шейха Зайда.

Але спочатку ми зупинилися і зайшли в виставковий комплекс Manarat Al Saadiyat

подивилися виставку про історію острова Саадіят, і на великому екрані показали його розвиток, так само дуже багато різних макетів всередині було

Далі проїхалися по набережній Corniche

Набережна дуже зелена і порожня, т. К. Під яскравим сонцем ніхто не гуляє. Зробили зупинку для фото

з видом на саму набережну і поїхали в село Спадщини.

У зв'язку з тим, що за 1,5 години по дорозі, всю важливу інформацію ми отримали в автобусі, дивитися на ослів і гончарні вироби не було особливого бажання, то ми пішли робити фотографії на красивому фоні моря, набережної, 5 зіркового готелю «Емірейтс палац »

Пізніше нас завезли на вечерю в один з готелів, і поїхали в Мечеть з заїздом через скульптури під відкритим небом на вулиці Rashid Bin Saeed Al Maktoum

І ось ми дісталися до самого красивого твори мистецтва в Абу-Дабі -

Не буду розповідати про історію будівництва, про кількість осіб які її будували і з яких тільки країн не привозили, мармур, каміння, золото. Тут і взагалі на просторах інтернету цієї інформації достатньо. А ось те, що відчула я:

Вона вражає своєю величчю, своєю красою, її люстри шикарні, а підсвічування всіх стін, куполів, мінаретів і більше 1000 стовпців прикрашені візерунками з золота - це приголомшливо. Білий мармур і тисячі дорогоцінних каменів, скляна мозаїка, все це переливається як з казки 1001 ніч. Краса стіни з 99 іменами (якостями) Аллаха, з найбільшим килимом ручної роботи. Це одне з чудес Світу, мечеть зроблена з таким тонким смаком витонченості і розкоші, вона справляє незабутнє враження, я не зможу словами описати це пишність! Здається, що потрапив в казку і не хочеться з неї повертатися.

Нам дали не так багато часу для прогулянки. Пускають в мечеть безкоштовно в певний час, коли не йде служба. Але моляться про Шейху цілодобово, без зупинки, в цій мечеті вже багато років.

Це був самий чудовий вечір в моєму житті. Побувати необхідно обов'язково, це як будучи у Ватикані не завітати до Собору.

день 3

І знову наше ранок починається з пляжу. Як добре, що жіночий день тільки один раз в тиждень (на кожному пляжі це різні дні тижня).

А після обіду ми вирішили покататися по пустелі на джипах. Екскурсія коштувала 50 $ c людини. Для чоловіка було дуже важливо, покататися на «200 крузаке» - як він говорив) І саме такий нас і чекав біля готелю, коли ми вийшли. В автомобілі нас було 4 чол, ще пара з Великобританії. На початку подорожі збираються всі джипи (їх близько 20 не менш) і все спускають повітря з коліс, і їздять по пустелі поруч, щоб не втрачати один одного з виду, т. К. Застрягти в пустелі справа елементарна. Одному автомобілю все-таки знадобилася допомога.

Почуття сильного захоплення я не відчула, можливо розраховувала на більшу, але пустеля це щось зачаровує. Дуже красиво і контрастно виглядають білі джипи на тлі піску. Після поїздки, всім дали час зробити фото на заході. Я як маленька дитина, бігала по горбах, де не ступала людина, стільки радості від цієї млявою здавалося б пустелі, від цього не жовтого, а червонуватого піску, в якому тонуть твої ноги. Ти граєш з піском як зі снігом, підкидаєш його, забираєшся на високий пагорб, потім зупиняєшся і ловиш сонце руками.

На вечерю нас всіх завезли в уже підготовлену село, де ми подивилися шоу

Шоу стандартне, схожі я бачила неоднакратно в Єгипті. Дуже багато людей. Все накидалися на їжу.

Ми покурили кальян, зробили фото в арабському одязі. А потім підійшли до машин, там вже немає такого світла і можна подивитися на небо. Зоряне небо. Пустеля, це напевно одне з тих місць, де немає штучного підсвічування від міста і небо виблискує як ніби всипане діамантами різними за розміром. Дуже хотілося побачити падаючу зірку і загадати бажання, щоб ця поїздка не закінчувалася ніколи. Романтика. І задоволені і втомлені повернулися в готель. Нас привели прямо до готелю як і забирали.

день 4

Ранок ... Сніданок ... Автобус ... Пляж ... Сонце, пісок, прозора вода. Як же пощастило тим, хто живе в цьому раю. А на другу половину дня, у нас була запланована екскурсія, але вже по Дубай. Вартість була її 25 $ з людини. Основні фото до цієї екскурсії знаходяться у фотоальбомі

Екскурсія розпочалася з відвідування історичного музею, який знаходиться в районі Бур-Дубай, в найстарішій частині міста. Вхід в музей стял 3 дірхама, нам роздали вже куплені квитки (квитки входили у вартість). В музеї на вулиці виставлені старі рибальські човни. А всередині музею показано як жили люди в ті часи. Експонати представлені у вигляді воскових фігур. Показана їх життя, золота лавка з продавцем, торговці зі спеціями, показано як вони вчилися, як селяни обробляю грунт.

Все це супроводжується звуковими і світловими ефектами і дійсно іноді здається, що повернувся на десятиліття назад.

Вийшли ми з музею і опинилися поруч з Дубай -Крік

- це морський рукав, через який ходять човни від пристані, ми на одній з таких переправилися на інший бік, де нас чекав автобус. А далі ми поїхали дивитися на сучасний Дубай

проїхали по шосе Шейха Заїда, дивилися на хмарочоси різної форми, висоти і кольору. Які вони нові, модні, сучасні, як же це все красиво поєднується з пальмами, піском і морем. Заїхали ненадовго зробити фото на тлі Бурдж-аль-Араб, а також до готелю Атлантіс, який знаходитися на краю штучно створеної пальми-острова. Але т. К. Не в одному з вище описаних всередині ми не побували, то почуттів у мене ніяких вони не викликають. Будинки красиві та й годі.

А ось коли подьехалі до Мадінат Джумейра

розумієш, що це місце якоїсь невидимої росскоші. Мадінат Джумейра - це окремий курорт, де знаходяться 5-6 дорогих готелів, всередині створена своя Дубайська Венеція.

Вид на готель Парус з Madinat Jumeirah

Все зроблено в арабському стриманому, але в той же час яскравому стилі. У цьому місці багато дорогих ресторанів і магазинів, машин. Сюди хочеться повернутися. Це арабська романтична казка.

Заскочили на хвилинку в Mall of the Emirates, показали нам штучний сніг (парк розваг Ski Dubai) але нас цим не здивуєш, а вони з величезною радістю катаються на лижах, санках. Усередині все оформлено у вигляді скзачной зими - сніговики, замети, їли в снігу.

Так само побачили скульптури «Табун золотих коней» біля готелю Аль Каср (Al Qasr). Це копія коней Шейха Мухамеда. Він настільки любив своїх коней, що скульптори створили їх в точності такими ж. Шкода, що ми проїхали і не встигли здолати фото. Хоча еслиб кожен робив фото близько позолочених коней, позолоти напевно вже б і не залишилося.

А в кінці екскурсії нас привезли до Бурдж-Халіфа, це була остання зупинка, а нам було зручно, т. К. В крокової доступності був наш готель. І ми з великим задоволенням провели вечір близько найвищого і найкрасивішого будівлі (на мій смак)

Вона ідеальна - ( «Бурдж» в перекладі вежа - по-цьому «вона»), її видно з будь-якої точки Дубай. А адже це окреме місто, зі своєю готелем, своїми офісними приміщеннями, множинами ліфтів (57 шт в одній будівлі) - вдумайтеся 57 !!! А ще скла не пропускають тепло і сонячні промені відбиваються, а повітря всередині охолоджується і ароматизируется. І навіть конденсат збирається і використовується для поливу зелені всередині комплексу. Хіба не ідеально? Не кажучи вже про підсвічування і виду з оглядового майданчику.

Між Дубай Молл і Бурдж-Халіфою знаходяться співаючі фонтани.

Ми зайшли в ресторан в Дубай Молл, сіли на балконі з видом на фонтани і насолоджувалися чудовою музикою і бризками води, які вітер розносив від фонтану на десятки метрів. Шоу фонтанів я можу дивитися нескінченно, мені дуже сподобалося. Це моє улюблене місце Бурдж-Халіфа і фонтани - моє серце належить їм, і сумує, і сподівається про швидкої зустрічі знову.

день 5

Це перший день, який ми почали не з пляжу, а взяли екскурсію в Аль Айн на цілий день (65 $ з людини).

Аль Айн - це емірат, який знаходиться в глибині півострова і не межує з морем. Він не схожий на Дубай або Абу-Дабі. Зате у нього є дуже багато своїх цікавих пам'яток. Почнемо по-порядку. Дорога туди зайняла більше 2.5 годин.

Перше, що кинулося в очі, що тут дуже багато зелені.

Аль Айн дійсно самий зелений емірат. І на доказ цього ми заїхали на фінікову плантацію. Нам показали як можна забратися без сходів на пальму, як збирають фініки. Там же зробили одну з моїх улюблених фото сонця

Чи познайомилися нас з ринком на яких продають верблюдів. Запах звичайно специфічний, але побачили чорного верблюда, таких ще не зустрічала

Це екзотичне місце, де ми дійсно побачили як вибирають верблюдів і торгуються про ціну. Верблюди різні є молоді і старше.

А як не відвідати термальні джерела, адже це корисно для здоров'я. Але я залишилася біля автобуса, сиділа на лавочці і чекала чоловіка. За це времм зробила пару фото гори Джебель Хафит і тут йде через хв 10 мій чоловік. Питаю, а що власне сталося? На що отримала відповідь, що там на стільки багато людей хворих і не дуже, що він не захотів туди заходити. Саме по-цієї причини і я не ходжу в такі місця.

За те наступний підйом по гірській 12 км. дорозі в гору нам сподобався. З висоти відкривається гарний вид.

Звичайно ж ми відвідали готель на горі Mercure Grand Jebel Hafeet, нас погодували обідом, все смачно, але з інцидентами. Нашу групу посадили за 2 столи великих, і не дозволяли пересісти за інші поруч вільні столи. А 22 людини за одним столом, м'яко кажучи не вміщалися. Довелося поспілкуватися на високих тонах з обслуговуючим персоналом, т. К. Нашого гіда в поле зору не було. Напевно просто араби не знають, що голодні іноді бувають злими). А ось відпочинок біля басейну скрасив все мінуси. Теріторріі готелю красива

А самим чудовим Було на шляху назад це зоопарк. На той момент це був кращий зоопарк який я бачила (зоопарк в Сінгапурі сподобався більше). Дуже гарний, великий, з доглянутими звірами і вгодованими птахами. Дуже шкода, що погуляти нам дали тільки 1год. Нам видали карту і показали найцікавішу дорогу, де найбільші тварини.

День був дуже насиченим і ми вирішили, що на наступний день будемо відпочивати від екскурсій.

день 6

Але як же ми можемо просто провести весь день на пляжі. У такій країні це не можна пробачити. І відпочивати ми вирішили не просто на пляжі, а в аквапарку Wild wadi (Вайлд Ваді).

Туди ми вирішили їхати на таксі. Біля готелю завжди стояло пару машин, а на це раз виявилася одна машина, але її комфорт нам підійшов. Це новенький Лексус на спідометрі всього 15 000 км. Білий салон, підголовники ще накриті кліенкой з салону. Як здорово їздити з комфортом. Вартість була трохи дорожче ніж в звичайних таксі, але нам здалася вона смішний - 12 $. Звичайно не дорого, адже вартість літра бензину у них 0.5 $

У аквапарк ми приїхали до 11 години. Купили квитки, вартість яких була 55 $ на двох. Здали речі в камеру зберігання, одягли браслети і пішли шукати місце в тіні. У тіні місць було небагато, адже це один з кращих аквапарків на сході. Він знаходиться між готелями «Джумейра бич і Бурдж- аль-Араб». З найвищої гірки відкривається дуже гарний вид на ці готелі.

Вид на Burj Al Arab з аквапарку Wild Wadi

Джумейра-Біч-готель

А ось і вид знизу

У зв'язку з тим, що у нас не водонепроникний фотоапарат, фотографій не багато. Але враження залишилися дуже хороші, накаталися на гірках, полежали в басейні з хвилями, пообідали. До речі ціни на харчування вище, ніж на пляжі або в Дубай Молл - комплекс з бургера + картопля фрі і вода коштувало 6 $, але порція менше ніж на пляжі. Ми дійсно відпочили і набралися вражень.

А після аквапарку прогулялися на пляж до Бурдж-аль-Араб, пройшлися по узбережжю, звичайно зробили знімки на його тлі і пішли вулицями до метро. Район за яким ми йшли був з не високими будинками, дуже рідко їздили машини по дорозі. У цей момент, мені так хотілося зайти в який-небудь з проходять будинків, подивитися як живуть люди, яка обстановка усередині.

Т. к. Магазинів поруч не було, ми зайшли на запраку купити води (вартість соку 0,33л., Води 0,5 л. І шоколадки твикс обійшлася в 1 $) і помітили, як стоять дорогі автомобілі з ключами, а господар на заправці покупет щось. Ось уже у них здорово. Не боятися, що можуть вкрасти машину. І таке ми помічали неодноразово. Ось і ще один насичений день підійшов до кінця. Вчора як казка на ніч - співаючі фонтани, улюблена Бурдж- Халіфа і в готель, спати.

день 7

Ранок почався раніше ніж зазвичай. Ми прийшли на сніданок о 7:00, ще нікого не було. Ми були перші.

Адже на 8:00 у нас були куплені квитки на оглядовий Бурдж-Халіфа. І ось сьогодні я побачу її «серце і душу» моя 828 метрова улюблена красуня, 163 поверхи, 3 входу-виходу, найвищий ліфт (один з 57 ліфтів - технічний йде з 1 поверху на останній, інші ж розбиті на секції і поверховість) і найвища оглядовий на 124 поверсі, а ще почуття - все хмарочоси світу у твоїх ніг.

Краса з оглядового майданчика Burj Khalifa

Ми як і всі, послухали і подивилися як будувалася ця краса. Близько 7500 осіб було задейстовано в ході будівництва. При будівництві Бурд-Халіфи, відразу планувалася теріторріі під фонтани, які займають площу 12га. На оглядовому дух захоплює, коли дивишся вниз. По-перше красиво, по-друге незвично, по-третє ти можеш висунути руку на вулицю і зробити знімки без скла.

124 поверх -смотровая майданчик Бурдж Халіфа. А є ще вище і вище

Насолодившись вдосталь цими красотами, ми вирішили придбати краси для мене. Як же виїхати з Дубай і не купити шубу. Ми як і всі поїхали в район Дейра за вибором хутряного виробу. Не знаю, хто як, але я не можу вибрати не дешеву річ відразу. Ось і вийшло, що в цей день, ми обійшли всі виписані мною місця, щоб поміряти і подивитися. На це пішло пів дня. Втомлені після примірок, ми як завжди заїхали в Дубай Молл, поїли, подивилися на фонтани. Я не могла і дня пропустити, щоб не побувати поруч з фонтанами.

день 8

Сьогодні вранці ми поїхали на пляж від готелю, щоб відпочити, адже поїздка добігала кінця. Після обіду посиділи біля басейну в готелі. Дуже красивий вид відкривається. І номер у нас був на 22 поверсі, як я і хотіла з видом на Бурдж-Халіфа.

Цілий день я обмірковувала яку шубу мені купити, зробили багато фото і я вибирала, що мені більше подобається. І ввечері ми поїхали за моїм подарунком, нехай вже після Дня народження, але все-таки. По дорозі зайшли в Day to Day (магазин з не дорогими товарами) купили багато сувенірів, подарунків, та й собі трохи дрібничок прикупили. Наприклад собі я купила кілька футболок, спідниць, чоловік купив шорти і джинси і все це за копійки - все разом з сувенірами це обійшлося в 25 $. І в дуже хорошому настрої, повернулися в готель. Програма мінімум за ці 8 днів була виконана.

день 9

І ось настав останній, повний день в цій чудовій країні. На останок ми вирішили поїхати в Al Mamzar Beach Park (Аль Мамзар Біч Парк) І коли ми вибирали пляж, ми прочитали брошурку, яку видав нам готель, де чорним по-білому було написано, що жіночий день на Jumeirah Beach Park - понеділок. Як же ми раніше цього не побачили. Необхідно читати, все що видають в готелі. Час ми подивилися, а на короткий напис в самому низу не звернули увагу.

Так що в Аль Мамзар Парк ми їхали вже підготовлені. До парку ми під'їхали на таксі, це була найдорожча наша поїздка, вартістю 16 $. Вхід в парк коштував так само 5 дирхам (0,60центов) за людини. Парк дуже затишний, людей мало, багато зелені, багато пальм, гойдалки прямо на піску. Ми провели чудово час. Скрізь працюють безкоштовні туалети, душ, є роздягальні. Все для людей.

Після обіду, прогулялися уздовж шосе Шейха Заїда

зайшли на останок в Дубай Молл, закінчили шопінг в цьому чудовому місці, де вже орієнтувалися без карти, ввечері дивилися на фонтани

і перший раз в моєму житті у мене покотилися сльози - Я не хочу їхати !!!! Це найулюбленіше моє місце на землі. Дубай, Абу-Дабі - Я закохалася! Але подорож закінчувалося.

На наступний 10 день ми відлітали.

За майже 5 років нічого не змінилося у мене в душі. Я так само сумую за цією розкішшю, за цими хмарочосами, за такими красивими автомобілями, які постійно проїжджають повз тебе. Я знаю, що не всі зможуть розділити ці почуття зі мною. т. к. в ОАЕ немає історії, такий багатою історії як у Європи. Але Європа-старенька, а ОАЕ молоді та значить вони як і всі молодята не такі мудрі, але більш привабливі та сучасні. Я впевнена, що незабаром, обов'язково повернуся знову. Як каже мій чоловік, не буває першого враження двічі, але буває ностальгія, до нав'язливого бажання потрапити в заповітне місце !!!

Хіба не ідеально?
Питаю, а що власне сталося?