Баварія _ Мюнхен і замки короля Людвіга II

19 травня 2015 р 1:20 Баварія - Німеччина Май 2015

Коли я зібралася їхати в гості до подруги, яка живе в Баварії, в списку того, що я хотіла обов'язково побачити, попереду стояли баварські замки. Тому ще в лютому звернулися в райзенбюро в Нюрнберзі і попросили знайти відповідний за термінами тур. Райзенбюро, що працюють з російськомовними туристами, в Нюрнберзі багато, вони продають тури одних і тих же фірм. На початок травня пропонувався тур, який виконувала тільки одна фірма «Kompass-Komfort» з Дюссельдорфа, звідти і починалося формування групи. Зв'язавшись через райзенбюро, ми отримали підтвердження, що нас можуть приєднати до цієї групи, забезпечивши трансфер з Нюрнберга. Коштувати задоволення буде 55 євро з кожного, які ми радісно заплатили. Деталі цього трансферу (звідки, у скільки і ін.) Нам відразу не сказали, а ми якось поставилися легковажно. Ми в Баварії, які можуть бути проблеми при відвідуванні баварських замків? Коли я зібралася їхати в гості до подруги, яка живе в Баварії, в списку того, що я хотіла обов'язково побачити, попереду стояли баварські замки

Замовивши тур, ми стали чекати поїздку. Питання почалися в день від'їзду, коли ми, зібравшись в дорогу, отримали повідомлення, що повинні бути в 23-15 на автовокзалі Нюрнберга. Тур починався з екскурсії по Мюнхену. Від Нюрнберга до Мюнхена 170 км, з німецької організацією транспорту це дрібниці. Нам стало незрозуміло, куди ж ми поїдемо так рано, на кшталт готель в Мюнхені передбачений тільки на наступний день.

Прибувши в призначений час на автовокзал, ми сіли в компанії ще двох жінок, які їхали до Італії, в автомобіль і поїхали ... Нічна прогулянка була захоплюючою!

Спочатку повезли в Штутгарт, де до нас приєдналася пара, що їде в третьому напрямі. Після чого ми попрямували в Карлсруе, де нас десь близько 2 ночі вивантажили на зупинці. Тут, мабуть, був пункт перевантаження: підходили автомобілі і туристичні автобуси, які підбирали людей і їхали в різних напрямках. Ніч, йде дощ. Нас забрали досить швидко і повезли ... в Штутгарт, де підібрали останню пару.

Вранці нас привезли в Мюнхен, де в 8 ранку забрали на вокзалі гіда. Мені складно зрозуміти, чому не можна було сказати: «Приєднайтесь до нас в Мюнхені, будемо чекати на вокзалі в 8-00». Замість цього нас всю ніч возили по країні з Баварії в Баварію 600 кілометрів. Ось така загадкова логістика при всякому відсутності логіки. Причому ніякої санітарної зупинки вранці, так невмитого і повезли на екскурсію. На питання супроводжує повідомила, що зупинка виявляється була в Штутгарті (години в 3 ночі).

Так весело у нас почалося подорож. Ні, ми не були засмучені, все, що відбувається лише викликало подив. Ну що ж, не будемо більше про сумне!

Мюнхен зустрів нас дощем. Під парасолями входимо через ворота Карлстор, побудовані на рубежі XIII і XIV століть. Це одні з трьох збережених воріт, колись существовашей другої лінії міських укріплень.

Потрапляємо на вулицю Нойхаузер-штрассе, головну пішохідну вулицю, яка проходить через все старе місто. Картина знайома - вимерлий в дощову суботу місто. Велика частина, що потрапили в кадр, це наша група. Я бачила знімки в сонячний день і відчуваю, що нам швидше пощастило.

Ми могли спокійно розглянути всю цю красу. Мюнхен чудовий! Цього разу мені не вистачило на нього часу, сподіваюся побачення не останнє.

Знамениту мюнхенську ратушу розглянути немає часу, та й можливості. Задирати голову під час дощу не найкраще заняття. А тут кожна деталь цікава!

На Марієнплац навколо чумної колони Марії готують сцену, ставлять намети. У місті буде свято.

А ми через арку Старої ратуші, в якій зараз Музей іграшок, йдемо в Альтер Хоф, де в XII-XV століттях була королівська резиденція сім'ї Виттельсбахов.

Користуючись ранковим затишшям, зайшли в знамениту мюнхенську пивну «Хофбройхауз», в якій бували і Ленін з товаришем Крупської, і Гітлер. А ось тепер і ми, правда на пиво тільки подивилися.

Ми багато ще бачили, але про це більш детально буде в альбомах. Потім поїхали на автобусну екскурсію по місту з зупинкою в палаці Нимфенбург. Його зводили п'ять поколінь Віттельсбахів, витративши на це понад 200 років.

Читала, що там кожна кімната - шедевр архітектури. Поки повіримо, перевіримо пізніше. Оскільки на наступний день нам належало познайомитися з баварськими замками, следут відзначити, що саме тут народився майбутній загадковий король Людвіг ІІ, який побудував найвідоміший казковий замок Нойшванштайн і інші замки.

Дощ посилився, з вікна автобуса ми побачили багато, але все приблизно ось в такому варіанті:

Потім нас вивантажили на площі Макса Йозефа у Національного театру і відпустили в невелике вільне плавання до екскурсії в Мюнхенську резиденцію - історичну резиденцію герцогів, курфюрстів і королів Баварії з династії Віттельсбахів.

Встигли з подругою погуляти по Хофгартену, зайти в Театінеркирхе і Фрауенкірхе, фасади і тієї, і іншої на реставрації, але всередині все подивилися.

Потім була екскурсія в резиденцію. Фотографувати можна, але день занадто похмурий, освітлення для якісних знімків було явно недостатньо, та й часу теж.

Після екскурсії вже неабияк втомлені, майже не спали попередню ніч, злегка відсирілі, ми поїхали на відпочинок в мюнхенський передмістя Унтершлайсхайм. Треба віддати належне - готель знову був хороший - сучасна четвірка зі спа-салоном, басейном, сауною - Dolce Munich Unterschleissheim . Нам би дістатися до ліжка, а молодь, виспався від Дюссельдорфа, сауну дуже хвалила.

Сніданок був чудовий, з багатющим вибором їжі! Був навіть мед в сотах, чого я ніколи не зустрічала в готелях. Програма другого дня цікава. Дощ мрячить як і раніше, але в очікуванні казки настрій відмінний! Прямуємо в бік баварських Альп, пейзажі стають все живописніше.

Від Мюнхена їхати недалеко, всього 90 кілометрів. Незабаром на горі здався і головний об'єкт наших устремлінь - казковий замок Нойшванштайн. Цей замок в 1869 році заклав король Людвіг II, дивний король, який жив у власному світі, в якому все було прекрасно і не було місця підлості і війнам.

Ми приїхали в село Швангау, автобус встав на парковку під горою з замком Хоеншвангау. Нам потрібно було піднятися до замку пішки по дорозі в лісі, так як автобуси, які зазвичай піднімають на гору туристів, під час дощу не працюють. Можна, звичайно, і візок найняти, але нам цікавіше пройти ці півтора кілометри пішки, милуючись околицями.

По дорозі з оглядового майданчика відкриваються прекрасні види на околиці! На озеро Альпзее, королівський замок Хоеншвангау і озеро Шван за ним. За озером Альпзее за зеленою горою вже Австрія.

А якщо подивитися правіше, то на можна побачити баварського містечка Фюссен і поруч велике озеро Форгензее.

Ми піднімаємося на гору, в обидві сторони йде нередеющій потік туристів, тягнуть свої вози коні. Під ноги треба дивитися, хоча на дорозі працює техніка, прибирає за конячками відходи. Час екскурсії зазначено в квитку, через турнікет пропускають групи кожні 10 хвилин відповідно до пори на табло.

До групи прикріплюється супроводжуючий, який регулює рух всередині замку. Кожному вручають аудіогід (російською) і починається огляд. Фотографувати заборонено, та й не вийшло б хороших знімків при такій кількості туристів і недостатньому освітленні. Замок дуже гарний і досить незвичайний. Я дала собі слово більше не купувати ніяких книг в поїздках, але тут не втрималася і купила. Хочеться ще розглядати цей дійсно казковий замок.

Вийшовши із замка, ми пішли до мосту Марії через ущелину Пеллата, з якого відкривається найкращий вид на замок. Цей міст побудований на висоті 92 метри над 45-метровим водоспадом. До 1866 роки там був дерев'яний міст, який був потім замінений на металевий.

Нарешті ми побачили цей знаменитий картинний вид замку Нойшванштайн своїми очима!

Наступний пункт програми - шедевр баварського бароко, що охороняється ЮНЕСКО - церква Віскірхе (Церква на лузі). І вона дійсно - на лузі, поруч бродять кури і пасуться корови. Кажуть, що найкрасивіше час, коли в середині травня ці луки покриті квітучими кульбабами.

Тим дивніше чудові інтер'єри цієї церкви.

Потім був ще один замок короля Людвіга II - Линдерхоф - маленький і прекрасний, як дорогоцінна скринька. Його ми оглянули тільки зовні і трохи подивилися парк.

Час минав швидко, ми трохи починали турбуватися. Справа в тому, що нам ще в Мюнхені повідомили радісну новину, що і тому ми будемо повертатися тим же способом - через Карлсруе нас будуть цілу ніч везти до Нюрнберга, щоб довезти до ранку. Ми вирішили поїхати назад самостійно з останнього пункту нашої програми Обераммергау. Цю село з чудовими розмальованими будиночками я дуже хотіла побачити. Але це був не мій день.

Коли ми дісталися до Обераммергау, почався дощ, на все відводився одну годину, після чого ми повинні були дістатися до вокзалу самостійно. Розклад регіональних поїздів я подивилася напередодні. Було зрозуміло, що ми не встигаємо, так і в такий дощ знімати будиночки було безглуздо.

Нас висадили біля вокзалу, вірніше у платформи з невеликим навесік над автоматом для продажу квитків. Через півгодини до нас прибігла гід, якій теж потрібно було добиратися до Мюнхена. Ми купили на трьох баварський квиток і 17-38 вже їхали в бік Нюрнберга. За три тижні в Баварії я полюбила німецькі залізниці! На регіональних поїздах з двома пересадками ми через п'ять годин були в Нюрнберзі, не чекаючи чергового поїзда більше 15 хвилин. Самі потяги дуже комфортні. У приємній обстановці, подивившись за дорогу два фільми, ми на 23 годину вже були вдома, а не моталися всю ніч по нехай і відмінним дорогах Німеччини.

Висновок: В цілому поїздка нам сподобалася, красу важко зіпсувати, якщо тільки ти сам не будеш псувати собі настрій. Був непоганий гід, екскурсії проводили в навушниках, що було зручно для спокійної фотозйомки на видаленні від групи; відмінний готель і, звичайно, чудові пейзажі і замки, палаци та інші баварські пам'ятки, включаючи саму столицю Баварії.

Не сподобалася організація туру (було з чим порівнювати, тур до Голландії був від іншої фірми): в автобусі не було ні чаю, ні кави, не кажучи вже про сосиски; дівчина, що відповідає за організаційні питання сама була не цілком організована. Ну і особлива пісня - наш чудовий трансфер з Нюрнберга! Тут «Kompass-Komfort» нас вразив!

А я ще обов'язково приїду до Баварії і з'їжджу в Обераммергау сама, в сонячний день, без поспіху. Благо дорога мені тепер відома.

Ми в Баварії, які можуть бути проблеми при відвідуванні баварських замків?