А як же Кримські походи? Інструктор з гірського туризму повідав обстановку

Багато ще з минулого року планували провести травневі свята або відпустку в Криму, але через нестабільну соціально-політичної обстановки відмовили собі в цьому задоволенні. Але є люди, які просто не можуть не прагне до Кримських вершин, і на думку компетентного людини цього немає перешкод.

Інструктор з гірського туризму Юрій Дьяченко описав реальну обстановку навесні 2014 року для любителів походів по гірському Криму, адже він вже не одноразово в цьому році побував з групами туристів в горах:

«Якщо" похід на вершину Криму "в лютому 2014 року було ще до референдуму, то" монастирський похід "пройшов у другій половині квітня, на Великдень. І став істотним доказом можливості повноцінного відпочинку в гірському Криму в сьогоденні і в майбутньому.

Похід на Великдень є традиційним, і скасовувати його не хотілося. Але всі засоби інформації і чутки говорили про зворотне. Причому, нам, організаторам, які проживають в Криму, було зрозуміло: все, що стосується відлякування туристів від Криму, є неправдою і таке ми вже проходили. Але це ж тільки нам, тут в Криму все було очевидно. А нашим однодумцям треба було постаратися стати безстрашними, невразливими і зважитися приїхати на півострів, з якого так старанно робили страшилку.

І вони зважилися, за що їм велика подяка, респект і уважуха від всієї гірської братії як першопрохідникам і сміливцям. Ось вони:

Однак, за тиждень до походу ще квитки ніхто не купував, тому що інформація змінювалася щодня. Їхати-то хочуть все, але чи пропустять до Криму?

З групи в 10 чоловік, тільки четверо зі мною особисто не знайомі, інші знають і довіряють. Я зі свого боку використовую всі доступні методи збору інформації та особистого контролю за проїздів, по вокзалах, квитках, постам, візуальному моніторингу, щоб розуміти до останнього дня: все нормально, все в адекватний, туристам зелене світло.

Якщо ще врахувати, що половина групи з Росії, а половина з України, то стає зрозуміло - все не зовсім однозначно. До речі, чомусь найменше мене заздалегідь хвилювало питання, а вірніше взагалі не турбував, про національне спілкування в групі. Хоча скептики запевняли в зворотному, а саме в конфліктності проекту. Але з досвіду відомо, походи в гори згладжують всі, навіть політичні аспекти.

Отже, настав час Ч. Спочатку прилетіла Олена з Уфи, заздалегідь, за день, і благополучно, і навіть задоволена, що не так дорого і не так довго тряслася в поїзді. Потім приїхав Сергій з Харкова, рано приїхав, але теж успішно і без проблем. Ніхто його по дорозі не потривожив більш звичайного, навіть не розбудили. Автобус з Краснодара привіз Олексія і Розу. Мелітополь подарував нам на час походу тата з сином, Віталія та Владислава. Затримався тільки поїзд з Дніпропетровська з Аллою, на 40 хвилин, стандартні на сьогоднішній день в Джанкої.

Таким чином, пробули ми веселою галасливою компанією на вокзалі, прямо біля штабу дружинників самооборони, кілька годин. При цьому по нам було видно за версту, що ми туристи, причому організовані. Папери і дозвільні документи у нас все в порядку, хотіли ми однозначно в гірський похід, тому і еманації від нас йшли добрі і радісні.

Взагалі за весь похід тільки двічі нам трохи зіпсували настрій. Причому погоду ми не беремо до уваги, вона тільки радувала, навіть сильний дощ застав нас в гроті. Про політику починав говорити було водій, але ми йшли від теми. А потім вночі під монастирем прийшов чоловік, назвався ченцем, агресивно так назвався, тому йому ніхто не повірив, і він зі скрипом вийшов.

В результаті, що йдеться: місця знати треба, і ми їх знали, і ми по ним крокували.

Компанія себе виправдала, навіть розмови про ситуацію в Криму були дбайливо оптимістичними. Природа подарувала за наші зусилля, особливо тихі для цієї пори року стежки і стоянки. Козулі наближалися ввечері практично впритул до табору. Але коли ми спустилися вниз, то побачили величезну кількість пікнік в долинах, тобто люди радіють і святкують.

Природно тепер ми вже з усією впевненістю йдемо в похід на травневі свята, приєднуйтесь!

Їхати-то хочуть все, але чи пропустять до Криму?