Данія - зразок Європейського щастя - ДЖАЗ ТУР

Моя поїздка в Данію почалася з прильоту в аеропорт Копенгагена, в якому все зроблено для людей, що навіть самому недосвідченому туристові стане зрозуміло, як користуватися цим чудовим аеропортом. Дорога з аеропорту в центр займає приблизно 15 хвилин, доїхати можна як на метро, ​​так і на ж / д. На метро їхати довше, роблячи по дорозі близько 6 зупинок, поїзд же їде з двома зупинками. Ось з покупкою квитків на метро виникли деякі затримки, варто пам'ятати, що метро в Копенгагені ділиться на зони і при покупці квитка, варто враховувати, скільки зон Ви будите перетинати. Метро в Копенгагені автоматизовано (без машиніста) і працює цілодобово.

Метро в Копенгагені автоматизовано (без машиніста) і працює цілодобово

Ночував я в відмінному готелі Admiral, поруч з Будинком Опери Копенгагена і центром міста. Трохи відпочивши, я відразу вирішив йти до найвідомішої пам'ятки Копенгагена - Русалоньку. Від готелю до неї йти хвилин 15, по набережній. Чесно сказати, Русалочка, як Русалочка, поруч з нею, зустрів лише пару російських туристів. Потім була Христиания - для багатьох туристів це зона відчуження, а для інших - це зона «намазана медом». Але перед цим, вирішив підкріпитися в одному з кращих, якщо не найкращому ресторані Копенгагена - Salt, який знаходиться в готелі Admiral.

Христиания - це держава в державі, маленький Амстердам в центрі Копенгагена. Там я і затримався до пізньої ночі. На перший погляд, багатьом здасться це божевіллям, але живуть там дуже добрі і доброзичливі люди, які декларують свої закони, незалежні від законів Данії, з ними-то я і спілкувався до пізньої ночі на предмет дотримання законів Датськими громадянами і про політичну ситуацію в країні .

Вранці, мене вже чекали нові враження, а саме Дитяче Королівство Данії - Леголенд, погодьтеся - незвичайний перехід. Дорога від Копенгагена до Леголенда на машині зайняла 2,5 години. Це рай для дітей, і повернення в дитинство для дорослих. Одного дня буде мало, щоб випробувати всі. Парк ділиться на кілька зон, у кожній з яких є безліч атракціонів. Діти настільки люблять Леголенд, що все ридають ридма, коли настає час їхати. Ближче до закриття Леголенд перетворюється в зону Дитячих сліз і схлипів «Таточку, я не хочу їхати».

Після Леголенда я відправився в невеликий і затишний місто Рандерс. Основною визначною пам'яткою якого є Randers Rain Forest, ідеальне місце для дорослих і дітей - це Тропічний зоопарк з безліччю екзотичних птахів і звірів. Непередавані відчуття дарує це місце, єдине, що хотілося б порадити - це брати з собою рушник, так як температура всередині + 28 плюс висока вологість, за хвилину вся одяг промокає, а виходячи з приміщення, потрапляєш під кондиціонер. Варто пам'ятати, щоб не застудитися.

Після такого насиченого дня я відмінно виспався в покоях історичного Randers Hotel. На ранок, після прогулянки по центральній частині міста, я відвідав в Graceland (15хв) - музей присвячений творчості і життя Елвіса Преслі. Будучи прихильником Елвіса, я був зачарований музеєм і історією його життя, також в ресторані Highway 51 я спробував улюблений сендвіч Елвіса, який виявився дуже калорійним і смачним. Далі, на моєму шляху, було продовження знайомства з Дитячим Королівством Данії.

Приїхавши в Літній Сімейний Парк розваг - Djurs Sommerland, що знаходиться всього в 30 хвилинах їзди від Graceland, мене чекало розчарування, так як парк був закритий, і відкривався лише через 5 днів. Але побачивши атракціони, я не міг не піти в закритий парк, щоб оглянути всі то, що пройде повз мене. Різні атракціони, як для дорослих, так і для самих маленьких відвідувачів. Парк ділиться на кілька зон, осібно виділяється Зона Піратів, з високими американськими гірками.

Ночував я в 10 км від міста Vordingborg в апартаментах Holberggaard, які знаходяться в мальовничому місці, в 1 км від узбережжя Балтійського моря. Ідеальне місце ночівлі для туристів, які подорожують на авто по Данії. Просторі апартаменти, з укомплектованою кухнею, правда, ось з Wi-Fi усе було не так райдужно, що мене дуже здивувало, мабуть короткочасний глюк, але переконатися в цьому часі у мене не було, так як знову відправився в дорогу.

І ось він новий день - вперед до нових вражень. Маршрут мій починався з відвідин острова Мен і його котеджів для сімейного відпочинку, який плавно перейшов в відвідування скелі Mons Klint. Білосніжні скелі, що складаються з крейди і вапняку тягнуться на кілька км уздовж блакитного узбережжя, де і зараз можна знайти скам'янілі копалини тварин. Але щоб спуститися вниз, необхідно подолати 492 сходинки, про які Ви згадайте по дорозі назад. Варто відвідати місцевий Центр, в якому можна дізнатися історію, починаючи з крейдяного періоду і до наших днів. Враження від Монс Клінта тільки найпозитивніші, і регіон острова Мен, настільки вразив мене, що від мене ні на крок не відходили датські журналісти, ставлячи питання і знімаючи відео.

Зачарований місцевими красотами і відвідавши по дорозі місцевий ресторан з власною пивній, я задоволений пішов далі в місто Роскилле, відомий на весь світ своїм Собором, в якому поховані Данські Королі і також своїм Рок Фестивалем. Перебуваючи в цьому місті, також варто відвідати Музей Кораблів Вікінгів, де Ви дізнаєтеся багато цікавих фактів про кораблебудуванні в епоху вікінгів.

У Копенгагені я зупинився в новому готелі Bella Sky. Готель знаходиться на околиці міста, але поруч зі станцією метро, ​​тому немає проблем дістатися до центру, та й метро працює цілодобово. Готель новий, що складається з двох веж, поверхів в 26 кожна. Вранці мене чекало відвідування нового Палацу - Frederiksborg, що знаходиться всього в годині їзди від Копенгагена. Історія якого, не залишить байдужим нікого. Палац дихає і просочений, історією Датського Королівства.

Повернувшись назад в Копенгаген і щільно пообідавши в ресторані Brasserie при бутик-готель Nimb, я відправився заселятися на паром, який іде на Осло. Але перед цим хотілося б поділитися секретом ... Добре відомий парк розваг Тіволі в Копенгагені має 2 входи: Перший - через центральний вхід за гріш, а другий через готель Nimb, для проживаючих в готелі вхід в парк безкоштовний, але готель маленький на 15 номерів приблизно. Тому треба бути акуратним і спритним, щоб обійти охорону.

Заселившись на паром і поблукавши по верхніх палубах, я пішов на вечерю, і про Чудо! Стіл з морепродуктів, ось тут-то я і зрозумів, що життя прекрасне, накладаючи собі в тарілку варених раків, креветки, кальмари і різну рибу. Провівши чудовий вечір на поромі, в якому є Duty Free, безліч ресторанів і кафе, я вирішив зупинитися в винному ресторані, де спробував себе в ролі просунутого сомельє. Вийшло у мене це дуже вдало, на чому наголосив навіть сомельє ресторану. Вранці мене чекав короткий огляд Осло і літак на Копенгаген. Хотілося б попередити туристів подорожують на автомобілі, не пийте багато ввечері, так як вранці перед виїздом з порома, всі проходять тести через алкотестер.

Прилетівши назад в Копенгаген, я відправився в готель Absalon, щоб залишити речі і піти далі знайомитися з Копенгагеном. Готель розташований в центрі міста поруч з вулицею Vesterbrogade, яка вночі перетворюється в район червоних ліхтарів, недалеко від парку Тіволі. Тут-то я і вирішив випробувати долю безкоштовного проходу в парк через готель Nimb - вийшло, але завдання не з легких. Погулявши по парку, я вирішив, що пора піти на головну набережну Nyhavn, де я і спробував фірмові датські снёбреди (бутерброди) в місцевому ресторанчику. Дуже смачно.

Прогулявшись по центральних торговельних вуличках і оглянувши більшість пам'яток, я приступив до пошуку нічного клубу і зіткнувся з проблемою, що їх практично немає, візуально їх мало. Вся справа в тому, що більшість клубів в Копенгагені не мають ні вивісок, ні різного роду покажчиків. Підходиш до непоказної двері і дзвониш в дзвіночок, а далі вже відкрили - не відкрили. На 6 спробі, мене впустили до себе в клуб місцеві данці. Це виявився Рок клуб з шикарною атмосферою і відмінною музикою, в якому я і затримався на годину. Але жага пригод повела мене далі, а ось двері мені, чомусь не відкривалися далі, та й центр міста вже спорожнів ближче до ночі. Так як основний потік людей стягується вночі в Христианию, то і я пішов за їхнім прикладом, де і зустрів світанок з місцевими жителями і туристами.

Кинувши монетки на прощання, я поїхав в готель за речами, розуміючи, що нікуди летіти я не хочу. Здавалося б, така маленька країна, але стільки всього цікавого, що тижні часу, просто недостатньо, щоб відчути на собі всі принади і пам'ятки Данії. Але я повернуся сюди ще ... і не раз. Здрастуй Санкт-Петербург .... а ти не змінюєшся, все також дощ, все та ж сірість, і я люблю тебе все також.

Детальніше про турах і відпочинку в Данії