Наш іспанська новий рік

11 серпня 2016 р 16:26 Цюріх - Швейцарія, Мадрид, Барселона - Іспанія, Мюнхен - Німеччина Січень 2014

Це був перший Новий рік, який ми зустрічали не вдома, не в Росії і не за святковим столом. Поїздка вийшла активної: 3 країни, 4 міста і 6 перельотів. Це був перший Новий рік, який ми зустрічали не вдома, не в Росії і не за святковим столом

Мюнхен.

Почалося всі 28 грудня з ранкового і дуже раннього перельоту з Москви до Мюнхена. У Мюнхені у нас було не більше 6 годин прогулянку. Великі похвали на адресу залізничного транспорту Німеччини, все дуже просто - квитки купуєте в автоматі, зрозуміло, мова можна вибрати і швидко, а головне чітко за розкладом, що дуже важливо при перегляді міста, коли у вас довга стикування рейсів. приїхавши по S-Bahn в центр міста ми опинилися на центральній площі міста - Marienplatz, темно, малолюдно і демонтують всю різдвяну красу. Приблизно +7 градусів і дуже тихо. Городок виявився дуже тихим, затишним, і як мені здалося, типовим німецьким. Красиво, стримано, чисто. Дуже засмутилися, що все оздоблення до Різдва було демонтовано 28 грудня, ми знали, що ярмарки закінчуються 24-25 грудня, але що прибирають абсолютно все - стало сюрпризом.

Через те, що у нас було всього 6 годин, ми змогли побачити тільки центральну частину міста, прогулявшись, ми зайшли в ресторан. З їжі спробували ковбаски: білі мюнхенські і червоні, капусту, пюре і пиво, їжа середня, я взагалі зрозуміла, що мені не подобається німецька та австрійська (віденська) кухні. З чеської капустою і гомілкою все це не сравнітсяJ. Далі на тій же самій електричці - S-Bahn ми поїхали назад в аеропорт, виявилося, що туди їде тільки задня частина поїзда. Ми б так і поїхали в іншу від аеропорту сторону, якби не дбайливі німці. Вони побачили, що ми з валізою (в Німеччині приголомшливо дешеві речі, були на момент курсу 1 євро = 43 рубля, і тоді ми купили валізу за 50 євро і безліч речей встигли купити на торговій вулиці, недалеко від площі). Довелося нам спішно переходити з новим валізою, забитим речами.

Особливо хочу відзначити огляд в аеропорту, якщо італійцям все одно, що ви там везете, куди їдете і чи збираєтеся тут залишитися, то німці перевірили все документи, броні, зворотні квитки, мета візиту, і дуже серйозно оглядали всіх, тоді ще не було цих гучний терактів в Європі, а вони все одно були на чеку. Летіли ми і в Мюнхен, і з нього в Барселону Люфтганзою, все дуже добре, смачно, затишно, тільки страшнуваті у них посадки, літак ніби падав про землю обидва рази.

Барселона.

Другим містом була Барселона, тут ми пробули з вечора 28 по 31 грудня. Прилетіли ввечері і дуже довго блукали в центрі в пошуках свого готелю недалеко від Площі Іспанії. Виявилося, що готель був під нашим носом, і ми просто блукали. Готель Онікс Фіра виявився приємним, з інтернетом в номері і в самому центрі міста. Справа в тому, що Фіра- це виставкові комплексні недалеко від площі, і все відправляли нас туди, а біля готелю вивіска збоку, і її просто не видно. Погулявши ввечері по площі, і поївши в Тапа-тапа місцевої їжі (картопля з хамоном у них дуже смачна), ми лягли спати.

Ранок почався зі сніданку, в готелі ми сніданки намагаємося не брати, там рідко буває смачно і національної їжі теж немає. У іспанців сніданки дуже дивні. Тут є 2 варіанти, або вам запропонують багет (булочку, Панін, де як) з начинкою з томатів, в'ялених томатів, невеликої кількості зелені і хамона, може бути з сиром, або вам запропонують чуррос з гарячим шоколадом. Загалом, ця їжа не асоціюється у мене з сніданком, але чуррос заслуговують на увагу. Це такі пончики, вважаються національним ласощами в Іспанії, в Барселоні вони частіше продаються з начинкою - білий крем або шоколадний, в Мадриді з начинкою ні разу не зустрічала. У всіх своїх поїздках ми з чоловіком любимо блукати по місту самостійно, можемо і під 30 км за день знаходити.

Барселона взагалі має до таких прогулянок, тут є що дивитися і куди йти. До тогож в кінці грудня погода прекрасна, вона нагадує мені наш московський вересень у вдалий рік. Вдень близько + 18-20, до вечора 12-15. Я навіть ноги помочила в море і полежала на пляжі. Від площі Іспанії ми пішли до фонтану і вгору по комплексам Фіра до оглядового майданчику. Місто приголомшливий, мабуть, один з кращих, що я бачила: тепло, море, пляж, пальми, сонце, блакитне небо і вид на черепичні дахи, а так само море квітів, пальм, зелені і мандаринів на деревах це дуже неповна характеристика Барси. Нам дуже сподобалося біля порту і взагалі на набережній, ми дійшли до олімпійських кілець, в 90-е тут була олімпіада. Враження від міста-казка, з якої не хочеться їхати.

А ось метро Барселони - це щось жахливе, незручні платформи, ніякої обробки, вода ллється (!), В стінах дірки, та й недешево, до того ж, зональна система, в якій я так і не розібралася до кінця. За 2 повних дні там ми обійшли місто з 2 різних сторін, подивилися Собор Святого Сімейства Гауді, бульвар ла Румба, площа Іспанії і площа Каталонії. Не встигли піднятися на підйомнику, навіть в грудні черга стояла дуже велика, співробітники сказали, що не менше ніж на 2 години, але у нас не було стільки часу на простої, хотілося побільше побачити. Та й взагалі, в Барсу потрібно повернутися, бажано, коли буде тепла вода. З приводу нового року- в Європі його просто немає, ялинок мало, прикрас ще менше, в Москві свято відчувається набагато більше. У Барселоні ялинки були, їх не стали прибирати до Нового року, як у Німеччині, але вони дуже дивно виглядають на тлі пальм. Зазвичай в Москві в кінці грудня у мене завжди святковий, новорічний настрій, в теплій Іспанії його не було зовсім, мені здавалося, що я десь у вересні.

Мадрид.

Днем 31.12 ми вирушили в Мадрид. Наш переліт тривав всього 50 хвилин, до Iberia ніяких претензій. А ось склад в літаку був веселий, мабуть, сім'ї летіли на Новий рік, бо в літаку були одні діти і батьки, багато немовлят. Я от дуже люблю дітей, але коли 50 хвилин навколо тебе не припиняється дикий крик, і мені їх адже шкода, але це жахливо. Ми жили в готелі Віта Англе, мені там сподобалося. 31 грудня і новорічну ніч ми провели так: гуляли по площі Сіль (центр Мадрида про неї окремо треба розповісти), зайшли в невдалий ресторан, палили бенгальські вогні і ходили в теплому пальто, на відміну від Барси, де джинси + толстовка і сонячні окуляри були ідеалом дрес-коду.

У номері ми відкрили шампанське, куплене в маленькому магазині у китайця, у нас був хамон, багет і приголомшливий сир Філадельфія, ну і мандарини з шоколадом. На майбутнє я зрозуміла, що якщо їдеш кудись на Новий рік, варто заздалегідь потурбуватися місцем зустрічі цього свята. Варіанти в Мадриді: випадковий ресторан, що ми і зробили, пішли о 23 годині в ресторан, єдине, що там нагадувало про праздніке- заміна звичайного меню на інше, ні, не подумайте, що атм були особливі страви, ті ж, але все ціни помножили на 2. Посидівши там 30 хвилин в компанії ще 1 російської пари і декількох китайців, подивившись телевізор на іспанському, ми зрозуміли, що краще справити в готелі, де у нас були запаси і шампанське. Ми вийшли на вулицю в очікуванні салюту, попалили привезені з Москви бенгальські вогні і розчарувавшись, залпів було ну може бути 20, салют тривав близько 1,5 хвилин.

З центральної площі стали розходиться вбрані в перуки і смішні обідки люди, о першій годині ночі площа була порожньою. А тепер найдивовижніше, в 9 ранку ми вийшли на вулицю ... і виявили, що за російськими мірками, свята так і не було. Бите скло? Вимерлі вулиці? П'яні і веселі компанії? Не, не чули. Ну і ніяких особливих прикрас, гірок, ялинок в місті немає, одна елка- швидше металоконструкція жовтого кольору була на площі. На вулиці в 9 ранку працювало половина магазинів, майже всі ресторани, було безліч людей! Ніякого розмаху торжестваJ Прогулялися ми спочатку до банку Мадрида і музейному кварталу, парку Ретіро. Зайшли в католицький храм, там йшла служба. Подивилися будинок музею Прадо. На цьому моменті пішов дощ, мої німецькі уггі стали промокати, ми поспішили в номер, переодягатися. Взагалі погода в Марід і Барселоні різко відрізняється, в Барселоні був наш вересень, з приємними +18, в Мадріде- листопад з +7 ​​днем ​​і +1 вночі, парасольку вам тут точно знадобиться.

До вечора ми пішли на центральну вулицю, і знайшли площа Іспанії, а на ній пам'ятник Сервантесу (Дон Кіхот і Санчо Панса). Про площа де Соль. Вийшло дуже смішно, ми пішли далеко від нашого готелю і вирішили подивитися ще й центральну площа-де Сіль, сяк-так з путівника, за допомогою розпитувань місцевого населення ми примудрилися дійти, коли прийшли-довго сміялися! Виявилося, це було 1 місце, яке ми побачили в Мадриді, і жили ми в 5 хвилинах від неї і на ній же відзначали Новий рік, а ось назва так і не дізналися.

Порівнюючи 2 іспанських міста, я точно віддам перевагу Барселоні. Мадрид цікаве місто, але Барса- всесвіт, яку не хочеться покидати. Якби я зараз ділила дні між Мадридом і Барселоною, то, Мадриду б дісталося 2 дні, не більше.

З Мадрида ми відлітали Іберія (їй же і прилетіли), з саме реєстрацією, досить дивно, зате вони не зняли з нас 60 євро за багаж і ми заощадили, було приємно. У Барселоні у нас був вечір і неповна ніч. Ми жили в готелі недалеко від аеропорту (проте таксі в аеропорт коштувало нам 32 євро!). А всі таксисти - дівчата! Бест Вестерн Альфа аеропуерто, 4 зірки, номер в стилі хай тек, але біля готелю взагалі нічого немає. Ранок почався о 3 годині, таксі, виліт до Цюріха.

Цюріх: дорого, чайки, красиво і дуже схоже на Німеччину, навіть мова німецька. Приголомшливі поїзда! За 8 хвилин в двоповерховому поїзді ми доїхали до центрального вокзалу. Далі дали коло (+5, вітер) по місту, йшли по головній вуличці, багато річок, мостів, вийшли до великої річці і по ній до озера. Воно дуже красиво, далеко гори, багато птахів, спортсменів і веслярів. Місто дуже дорогий, магнітика дешевше 7,95 швейцарських франків (* 36 р. На 2014 рік + комісія за обмін 5 франків, сплачена нами двічі) немає. У кафе подавали смачне морозиво, дуже незвичайне, раджу. У супермаркеті точно варто купити сир і шоколад, ще в магазині ножів купите собі складаний ніж, вони дуже якісні, ну і пам'ять. Я вибрала дамський з пилкою, крихітний, незамінна річ. Кафе в місті, як, в іншому, і взагалі все в Швейцаріі- не з дешевих, ми віддали близько 85 франків. Закінчувалося наше подорож поїздкою в аеропорт, рейс затримали на 15 хвилин, летіли SWISS, найкраща авіакомпанія з усіх, чиїми послугами ми користувалися, давали шоколадкіJ, мабуть, в моєму рейтингу вона ділить 1 місце в Air Malta, а друге я віддам KLM.

З приводу стикувань з довгими пересадками, які дозволяють подивитися місто. Це дуже хороша можливість, знаючи ціни в Швейцарії, окрема поїздка туди для нас була б занадто дорогий, але ось така стикування дозволила провести в Цюріху весь день. А в Мюнхен я б окремо і не поїхала, є задумка як-небудь покататися по всіх великих німецьких містах, але поки я бачила 2 міста: Дрезден і Мюнхен. Так що я всім раджу вибирати рейси з такими стиковками.