З гірки на гірку по місту ... Гурзуфа

Я просто не вірю, що знову на роботі Я просто не вірю, що знову на роботі. Позаду - 5-тижневу відпустку в Гурзуфі. Таке щастя перепадало мені хіба що в далекі інститутські роки. Але шлях до щастя був тернистий ... Відпустка ми планували аж з січня. Спочатку збиралися в Емірати. Вибрали місто, готель, завтра їдемо за путівками - вранці дочка Юля прокидається з шаленою температурою і відпустку відкладається на невизначений час. Потім "їхали" в: місто, готель ... температура - працюємо далі. Про травневу Туреччину і згадувати не хочеться: бажання поїхати туди обернулося двостороннім отитом і гайморитом. Тому, коли в кінці липня я опинилася в поїзді зі здоровою донькою, це було схоже на казку. Поїзд їхав до Криму.

Гурзуф ми вибрали просто тому, що відпочивали там колись з тоді ще майбутнім чоловіком. Відразу придумали план: я їду в Гурзуф з друзями на поїзді, а наш тато летить туди ж на літаку. Доба різниці планувалися на те, щоб без дітей займатися пошуками хорошого житла. План був дуже хороший, але виявився непотрібний, оскільки за тиждень до від'їзду ми домовилися про житло по телефону. У підсумку, поки ми плавилися від спеки в поїзді, мій благовірний "підбадьорював" нас повідомленнями про те, як добре йому на пляжі ... Але все закінчується, і ось ми, нарешті, Приїхали !!!

Гурзуф - місто мальовничий, але гірський Гурзуф - місто мальовничий, але гірський. Так що якщо ви хочете підкачати ноги - вам пряма дорога в Гурзуф. Ми принципово не любимо центри міст, тому жили не на набережній, а на околиці, над Артеком. Якщо від нашого будинку котиться до моря без дітей - то це всього 7 хвилин, а маючи двох трирічних хвостиків (по доньці на сім'ю) - вдвічі довше. Повзти назад в два рази довше і в п'ять разів важче, особливо у спеку. Спочатку діти не були в захваті від зворотного шляху, тому доводилося працювати казкарем: то ми ліземо в гори, щоб врятувати принцесу від дракона, то граємо в сонечок, яким треба піднятися на вершину травинки, то рятуємося від гусей-лебедів. Через тиждень, будучи жабою-жаба і ховаючись від чаплі в озері, (цаплями були машини, а озером - звичайна тінь), я прикинула перспективу: 35 днів відпочинку - це в середньому 70 підйомів, а значить і 70 казок, не рахуючи нічних і пляжних ... на щастя, до середини відпочинку ноги зміцніли, а фантазія у дітей розвинулася настільки, що вони вже самі придумували, ким сьогодні будуть.

З погодою по південних мірками нам не пощастило: ми як раз застали потопи і урагани. На щастя, Гурзуф закритий горами від вітрів і штормів, а тому вся негода обернулася лише відсутністю спеки і тижнем пообідніх дощів. До того ж, ми мали повне право, глянувши з ранку на небо, капризно сказати: "не підемо сьогодні на пляж, залишимося вдома, будемо купатися в басейні". Але найбільшим плюсом було те, що ми не плавилися від спеки під час наших екскурсій.

Цікавих місць в - дивитися не переглянути, залишалося спланувати все так, щоб і дітям цікаво і нам весело Цікавих місць в - дивитися не переглянути, залишалося спланувати все так, щоб і дітям цікаво і нам весело. Від організованих екскурсій відмовилися відразу: натовп народу з підвивати екскурсоводом і вільний час по годинах нас якось не приваблювала. Возив нас всюди один господарів на стареньких, але вірних Жигулях. Якщо ділити вартість поїздок на дві наші сім'ї, то виходило не дорого, плюс комфорт і незалежність.

Першим за планом виявився Ялтинський зоопарк Першим за планом виявився Ялтинський зоопарк. Невеликий і затишний, він радував можливістю годувати звірів (правда, для левів корм чомусь не продавався). При покупці корму Юлька вибрала горіхи, які взагалі-то були призначені для білок і мавп. Яке ж було наше здивування, коли з'ясувалося, що майже всі тварини в зоопарку орехоядние, починаючи від верблюдів і закінчуючи лисицями! А саме незабутнє враження справили на дитину чорні зморщені лапки мавп.

Незважаючи на безпосередню близькість до Зоопарку відвідування Поляни Казок ми відклали на інший день, щоб не перевантажувати враженнями юних мандрівників Незважаючи на безпосередню близькість до Зоопарку відвідування Поляни Казок ми відклали на інший день, щоб не перевантажувати враженнями юних мандрівників. Особисто мені Поляна не подобається, а ось діти були в захваті, коли ми обігравали з ними всіх персонажів. Але головний хіт для дітей - хатинка на Курячих ніжках. Скажу чесно, ми знали пароль, а тому заздалегідь видресирували дітей. Як же їм було страшно постукати у віконце і прокричати "Хатинка-хатинка, повернись до лісу задом, а до мене передом!". А вже коли вона і правду повернулась, і звідти вилізли Баба Яга і Мара ... До речі, наймиліші тітки опинилися.

Головним випробуванням для материнських нервів виявився політ тата з донькою на дельтаплані Головним випробуванням для материнських нервів виявився політ тата з донькою на дельтаплані. Зате Юлька була в захваті і, поки я намагалася переварити те, що трапилося, радісно щебетала, як вона літала над морем і близько бачила Ведмідь-гору. До речі, вивчення географії мало несподівані плоди. Коли я в черговий раз запитала у доньки: "Як називається ця гора?", Вона мені заявила: "Я ж тобі кожен раз кажу: Це Ведмідь-гора. А ти все питаєш, яка гора, та яка гора. Чому так, скажи мені будь ласка???"

Політ моїх улюблених на дельтаплані я спокутувала плаванням на білому кита в Партенітської дельфінарії Політ моїх улюблених на дельтаплані я спокутувала плаванням на білому кита в Партенітської дельфінарії. Ніколи б не подумала, що кити такі милі! Правда я була не гірше, оскільки з усієї вистави моїй доньці найбільше сподобався мій номер.

Ботанічний сад в Микиті був як завжди прекрасний, хоча я там не перший раз Ботанічний сад в Микиті був як завжди прекрасний, хоча я там не перший раз. Але запам'ятався він курйозом: красиво одягнувши дочку, я чомусь забула надіти на неї трусики ... Так що мій квіточку виблискував голою попкою, а я все згадувала: "вранці надівши годинник, не забудьте про труси". Годин, правда, теж не було.

Звичайно, неможливо не побувати в Криму і не піднятися в гори Звичайно, неможливо не побувати в Криму і не піднятися в гори. З канатною дорогою на Ай-Петрі нам взагалі дуже пощастило: наш водій виявився колишнім геологом, і посадив нас на канатці з технічної зупинки. Зрозуміти наше щастя може тільки той, кому доводилося стояти в шалених чергах на цю чудо-дорогу. А ми, минаючи чергу, миттю опинилися на вершині. Найдивовижніше в цих горах то, що перебуваючи на вершині, відчуваєш себе аж ніяк не в горах, а в якийсь степу. Враження підсилюють жваві татарські коні і навіть верблюди. А моїй доньці найбільше сподобався двотижневий ослик Яша.

Між іншим, якщо ви коли-небудь були в Мармуровій печері - не ходіть в Трехглазку на Ай-Петрі - вона того не варто. Я туди спустилася тільки заради доньки, якій це було новиною.

І, нарешті, наше найбільше пригода І, нарешті, наше найбільше пригода. Прямо над Гурзуфом є ​​якась "Альтанка вітрів", живописно розташована на вершині гори і принадна до себе наївних відпочиваючих. Підкорити її нам вдалося тільки з другого разу. Перший раз, довіривши дитинчати друзям, які не страждають гірської хворобою, ми пішли в гори удвох з чоловіком, прихопивши для вірності 13-річного сина господарів. Треба сказати, що ми дуже приблизно уявляли собі напрямок, а після того, як нам раз п'ять різні люди пояснили дорогу, заплуталися остаточно. У підсумку, проблукавши по якомусь ущелині, пару раз видершись незрозуміло куди по неприступним скелях і отримавши потужний виплеск адреналіну, ми вирішили повернутися назад, вдало пославшись на те, що ми-то, звичайно, дійшли б до Альтанки, але ось бідному хлопчикові важко. На зворотному шляху, в гірському поселенні на ім'я Партизанський, ми залили гіркоту поразки козячим молоком і, для вірності, загризли ожиною. Життя здалася дуже солодкою.

Другий Похід був організований більш ретельно Другий Похід був організований більш ретельно. На цей раз провідником був сам господар, а ось замість чоловіка була моя подруга, оскільки до того моменту, як ми умовили господаря піднятися в гори, чоловіки наші вже давно встигли покинути райське місце заради роботи. Якщо Перший похід я б назвала Небезпечним і Романтичним, то Другий - Перевіркою на Витривалість. Понад 4,5 годин ми йшли вгору по крутих горах бадьорим кроком по слизькому лісі. Причому хазяйський син скакав навколо як гірський козел, викликаючи образливе недовіру до причини першої невдачі. Уже з півдороги подруга запит додому, ще через годину вона стала проклинати мене, себе і гори, а ще через півгодини я подумала, що вона чертовски права. Ми так втомилися, що, незважаючи на весь мій азарт, я була готова повернути назад буквально за 50 метрів до мети. Але все-таки ми до неї дісталися! Альтанка Вітрів виправдовувала свою назву, а оскільки день був несонячних, то, незважаючи на куртки, ми тут же замерзли так, що придбали дивний синюшного відтінку, а зуби тремтіли так, що було чути з моря. Я насилу примусила себе помилуватися краєвидом і зобразити захоплення, після чого ми забилися в якусь ущелину і судорожно сміли принесену їжу. Шлях назад виявився на рідкість приємним, особливо коли я відтанула. Тим більше, що ми, жартуючи, набрали 2 відра маслюків та груздів, а відро печериць перетворили в кашу, випадково влаштувавши швидкісний спуск рюкзака з гори. Я так і не зрозуміла, куди поділася втома. Найдивніше, що, йдучи наверх, всі вважали, що більше ніколи не підемо в гори. Вже на спуску я вирішила, що якщо буду в Гурзуфі, обов'язково сходжу з чоловіком ще раз, на наступний день хазяйський син сказав, що складе нам компанію, а через пару днів до нас вирішила приєднатися моя подруга.

Сподіваюся, нам вдасться здійснити наші плани. До зустрічі, Гурзуф!

Lenochek, [email protected] .

Обговорення

Чудова розповідь, світлий і по-дитячому радісний.

02.10.2002 17:25:49, marta

Класно, аж заздрість бере!

22.09.2002 19:05:30, Roman

Кількість відгуків просто вразило. Зайшла, читаю .... нічого особливого, нічого нового, ніяких особливо нових ідей для відпочинку. Здорово, що у Вас стільки підтримують Вас! Але ... Люди !!! прочитайте інші розповідь !!!!! Є з чим порівняти

16.09.2002 12:58:19, Олена

Прочитала цю розповідь тільки через численні відгуків, ну думаю - там щось таке !!! Виявилося - нічого особливого, тут повно інших оповідань, набагато краще, що не викликали ніякого ажіотажу. Ні звичайно, не сперечаюся, люди добре відпочили, але тут просто розповідь про місця, про які вже всі давно написано і все сказано, в загальному - нічого нового. А стільки багато відгуків, думаю завдяки потужній підтримці друзів і знайомих. Молодці! Сам себе не похвалиш, тебе ніхто не похвалить.

5 тижнів відпустки !!! Немає слів, одна заздрість ...

Хороший у автора фен-клуб. Розповідь, звичайно, непоганий, але, друзі-товариші автора, якщо вже Ви прийшли підтримати, то оціните, чтоль, і інші оповідання ... А то не дуже гарно виходить ...

Клас. Все в Гурзуф. А як там з риболовлею ???

13.09.2002 19:15:02, ddf

Прикольний оповіданнячко!
Можна і в наступному році поїхати на машині, як я зробив в цьому.

13.09.2002 18:48:58, Biggy

Дивно і незбагненно !!!
Хочу туди, де все це є !!!
Молодці !!!

13.09.2002 18:48:07, Батчаев Олег "Grose"

Дуже хотілося б провести і свою відпустку з дитиною в цьому чудовому місці. А розповідь дуже цікавий, особливо для тих хто не був у відпустці в цьому році.

13.09.2002 18:45:40, Влада

А мені не сподобалося :-( Чи не розповідь, а Гурзуф. Брудний і смердючий до неможливості. На вузеньких пляжах ніде проштовхнутися (а ще кажуть вересень - не сезон), втім в вузькості є свій плюс - невеликий шторм змиває з них все недопалки.
Сподіваюся знайти в наступний раз в Криму місце чистіше і тихіше. Є таке?

Найголовніше гідність розповіді - його непідробний, який то дитячий оптимізм. Ця позитивна енергія пронизує весь розповідь Особлива подяка чоловікові автора, який допоміг подарувати жінці 5 тижнів щастя. Це найголовніше.
Що стосується Гурзуфа.Я там був 4 роки тому, думаю, мало що змінилося. Перебої з водою, проблеми з харчуванням, моторошне стан маленької смужки пляжу (до речі платною), брудні будиночки, погані дороги, повно народу - у загальному повний відстій. Гуляти там власне не де (виняток військовий санаторій), у всіх інших місцях - паркан. На жаль, Родяньска Україна, не дуже дбає про своїх курортах.

13.09.2002 15:17:37, Старий буркотун

Слущайте, а це, виявляється так цікаво ... а ми всі боїмося в екс-СРСР їхати відпочивати :))))

Розповідь мені неймовірно сподобався. Я навіть і не підозрював, що можна так чудово провести час в Криму.

13.09.2002 12:46:45, Ілля

Супер! Мені дуже сподобалося! Мені здається, я вже знаю куди поїду відпочивати наступного літа. Треба буде тільки запитати телефон гіда (який пропускає без черги).

13.09.2002 12:03:59, Андрій

Коментувати можут "З гірки на гірку по місту ... Гурзуфа"

Коли я в черговий раз запитала у доньки: "Як називається ця гора?
Чому так, скажи мені будь ласка?