Акрополь, руссо туристо, демонстранти і добрий ангел

Вранці, після сніданку, пішли шукати сад на даху готелю, який заявлений на booking Вранці, після сніданку, пішли шукати сад на даху готелю, який заявлений на booking.com, не знайшли, але вийшли на балкон і оглянули околиці. Наскільки вистачає погляду, видно квадратні, бетонні будинки, між якими практично немає відстані, іноді зустрічаються вузькі доріжки. Подекуди на балконах горщики з зеленими рослинами. Всі будинки натурального кольору бетону, сірі, рідко-рідко зустрічаються, пофарбовані в білий колір. Але загальний фон все одно залишається сірим. Цей бетонний килим упирається в гори і трохи заповзає на їх підніжжя.

Повний караул, бетонні джунглі. Серед них, далеко від нас, на височини побачили Акрополь, куди ми, власне, і хотіли б потрапити. Вірніше мені хотілося, а Паша намагався всіляко ухилитися від цього пізнавального заходу. Але в перший момент я теж була розчарована, руїни вони і є руїни.

Поруч з Акрополем варто будівельний кран, напевно, його там підлаштовують, щоб зовсім не розвалився або навпаки беруть будівельний матеріал для новобудов. Враження таке, що від колиски людства тут нічого не залишилося.

Домовилися залишити речі на ресепшені до вечора, а самі пішли гуляти по місту близько 10 ранку.

У метро спускатися не захотілося, подумалося, що якщо на поверхні землі cамий брудний і кримінальний район, то що ж чекає нас під землею, тому пішли пішки в сторону Акрополя.

Пройшли повз археологічного музею і повернули на широченную вулицю, яка вела в бік Акрополя Пройшли повз археологічного музею і повернули на широченную вулицю, яка вела в бік Акрополя. Боже мій, я не знаю туристична це зона чи ні, але там тусувалися великі натовпи молодих, чи то бомжів, то чи наркоманів, стіни будинків списані ієрогліфами і розмальовані малюнками, обривки якихось плакатів. Ми пройшли повз магазинів, що продають взуття і одяг, кафешок, зустрічалося дуже багато покинутих прольотів, де раніше були магазини або якісь бутики. Всі стіни пописані, скрізь сміття.

Я йшла в глибокому подиві, наскільки Афіни не схожі на острівну Грецію, яку ми до сих пір бачили.

Довго чи коротко прийшли ми в туристичну зону з сувенірними крамницями, бутиками, дорогими ресторанами і кав'ярнями.

Акрополь був ще далеко і високо на горі, але поруч уже виднілися не менш знамениті руїни, серед яких бродили люди і з цікавістю їх розглядали.

Паша вже нив з ранку, що йому цей Акрополь до дупи, і навіщо ми туди йдемо, але я була непохитна, приїхати в Афіни і не побувати в Акрополі, це злочин. Поки ми піднімалися в гору, в пошуку вірної дороги нам допомагав «том-том», програма в IPhone, яка постійно глючила і не могла визначити наше місце розташування. Але незважаючи ні на що ми таки знайшли правильну дорогу і вхід.

Ну ось, нарешті ми увійшли в колись величний Акрополь. Сьогодні від чудових будівель залишилися тільки колонади, їх там зараз і реставрують.

Велика кількість просто величезних і середнього розміру плит, і такого ж розміру каменів, там же розбиті колони, стоять в якому дивному порядку Велика кількість просто величезних і середнього розміру плит, і такого ж розміру каменів, там же розбиті колони, стоять в якому дивному порядку.

У зоні реставрації камені лежать пронумеровані, напевно їх будуть потім складати в тому ж порядку, в якому ламали.

І ще величезна кількість туристів, просто натовпу. Розпізнати російських серед них було дуже легко ще до того, як вони починали розмовляти, потмоу що тільки російські лізли за огорожі, фотографуватися в обнімку з колоною. Доглядач підходив і терпляче пояснював, що це не дозволяється. Закінчивши огляд купи каміння, вже на виході помітили дивні літаючі об'єкти білого кольору і трикутної форми, придивилися, виявилося, що це метелики. Вони змахують крилами 2-3 рази штовхаючи себе вгору, потім складають їх, утворюючи трикутник і планують в повітрі за вітром, як-тільки опускаються до певної висоти, то змахують крилами знову. Дуже незвичайні метелики.

Я була задоволена оглядом руїн і далі ми пішли в національний сад, через район Плака, який вважається так само пам'яткою Афін. Але в реальності, що це та ж сама туристична зона з різноманітними сувенірними магазинами, бутиками, кав'ярнями та ресторанами, шумом, гамором і натовпами людей.

У національному саду, навпаки, порожньо, тихо і прохолодно, посиділи на лавочці і подихали хвойним повітрям від нагрітої хвої йшов дуже приємний запах У національному саду, навпаки, порожньо, тихо і прохолодно, посиділи на лавочці і подихали хвойним повітрям від нагрітої хвої йшов дуже приємний запах.

Було вже час обіду і наші шлунки підказали нам наступну пам'ятку, кафешку, потім ми все-таки повернулися в парк, в тишу і прохолоду. Знайшли маленький іскусственносозданний водопадик і посиділи поруч на лавці, насолоджуючись звуками води, що тече. Потім прогулялися, і знайшли ще більш затишне місце, де до нас прийшов голуб і став так пильно на нас дивитися, як прям жебрак. Я згадала, то у мене повно різного печива, купленого ще аж в Хорватії, яке ми не доїли, а викидати шкода і я притягла його сюди на всякий випадок. Голубу дісталося по полнйо програмі, я навіть не знаю зможе він після це сегодян злетіти або так і буде ходити пішки. Тут же у нього приєдналися інші представники породи голубів і, звичайно ж, горобці. Ніхто з них не соромився і не церемонився один з одним, віднімали печеньки один у одного, коли вже наїлися і є більше не могли, то стали просто битися один з одним, виявляється голуби вони деруться не через їжі, а для розваги. Надулися як індики, і давай штовхатися грудьми і розмахувати один на одного крилами. Прямо гладіатори якісь.

В одному з куточків парку, в клітинах содержатсья качки і гуси, гірські козли, кролики і павичі, і в окремому закритому вольєрі, папуги.

Близько папуг сидів на лавочці сидів чоловік, в велосипедної екіпіровки, а поруч велосипед. Він так довго і пильно спостерігав на папугами, що мені навіть стало дивно. Раптом він підійшов ближче до вольєра, повернувся до нас і помахав нам рукою, кличучи, виявилося, що він говорить добре по-російськи, вивчив, коли служив в армії, сам він родом з Молдавії, але багато років приїжджає до Греції працювати. Швидше за все він чув, наші коментарі, з приводу і без приводу російською мовою. У вольєрі, хвилястий папужка, намагався одружитися з перепілкою, смішно.

Ми розговорилися про те, про се і 2 години пролетіли зовсім непомітно Ми розговорилися про те, про се і 2 години пролетіли зовсім непомітно.

А о 18.00 до нас підійшов товариш попередив, що парк закривається, і ми пішли на вихід.

Вийшли, на площу, Іван, так звали нашого нового знайомого, показав нам де зупиняється автобус в аеропорт, щоб ми не витрачалися на таксі.

У касі ми уточнили, що автобуси ходять до 12 вечора і пішли в готель за речами. На площі збирався народ, мабуть планувався мітинг, але ми не надали цьому великого значення, а даремно.

Шлях був неблизький, приблизно півгодини в одну сторону, чим далі від центру і чим ближче до кримінального району, де розташована наша готель, тим видніше яке погіршується матеріальне становище. Збільшується кількість сірості, бруду, графіті на стінах, бачили як серед білого дня тікав кишеньковий злодюжка. Афіни навівають сумні думки.

У готелі все пройшло без пригод, ми забрали сумку, я переодягнулася і пішли в зворотний шлях.

На площу, де автобусна зупинка, нас чекало два сюрпризи, перший, це величезний натовп людей з транспорантами, другий, що транспортні дороги перекриті, і автобуса до аеропорту на зупинці більше немає, закрита так само каса, що продає квитки.

Ми підійшли до поліцейського, який нам пояснив, що нам потрібно на метро проїхати одну зупинку і там вже сісти на автобус. Подякувавши поліцейського, ми стали пробиратися крізь натовп мітингувальників і бездіяльно гуляють, до станції метро, ​​яка була недалеко, метрів за 300-350. Спустилися в метро, ​​виявилося, що всередині дуже світло і чисто. Автомати, що продають квитки, ніяких кас з кассіращамі там немає, пропонували купити квитки за цінами від 1.40 до 8 євро. Поки ми стояли в замішанні, намагаючись збагнути який квиток потрібно купити нам, до нас підійшла молода дівчина, досить обшарпаного виду з обламаними брудними нігтями і стала мені пропонувати 1 квиток до аеропорту, а другий пропонувала докупити в автоматі.

Дівчина не вселяла мені довіри, я про всяк випадок сказала спасибі і продовжила вивчати квиткові автомати, але тут з'явився наш ангел рятівник, високий чоловік середніх років, підтягнутий і акуратний, в білій сорочці і з рацією в руках, напевно, це був охоронець Дівчина не вселяла мені довіри, я про всяк випадок сказала спасибі і продовжила вивчати квиткові автомати, але тут з'явився наш ангел рятівник, високий чоловік середніх років, підтягнутий і акуратний, в білій сорочці і з рацією в руках, напевно, це був охоронець. Він зовсім не став нав'язуватися нам, а поцікавився чи потрібна нам допомога і коли зрозумів проблему, то дуже докладно все пояснив. З'ясувалося, що краще їхати не на наступну зупинку, тому що автобус може її пропустити, вона на вимогу, а на велику станцію, яка знаходиться через 5 зупинок. Але є шлях до аеропорту на метро безпосередньо без пересадок, але це дорожче на 2 євро. І якщо ми хочемо скористатися поїздом, то повинні поспішати, тому що він як раз йде прямо зараз. Природно, що ми вибрали метро. Охоронець допоміг нам купити квиток, до речі, ми купили один квиток на 2 персони, а це трохи дешевше, ніж якби купували два квитки на кожного. Далі наш рятівник довів нас до розвилки в коридорах і вказав напрямок.

Ми подякували і без праці знайшли потрібну нам платформу, до відправлення поїзда залишалася 1 хвилина, радості нашої не було меж. Потяги ходять в метро, ​​досить, рідко, не те що в Москві, я так зрозуміла що до аеропорту 1 поїзд раз в півгодини, так що нам пощастило.

Поїзд виявився дуже чистим, то нам так пощастило, чи то там всі поїзди такі. Я дивилася на станції, вони зовсім некрасиві, звичайні стіни, підлогу і стелі низькі, але всюди так само дуже чисто, я навіть не знаю, коли вони встигають так забиратися, або просто не смітять. Через 40 хвилин ми були в аеропорту.

Ну ось і все, пригоди закінчені, залишилося дочекатися літака.