Затримка авіарейсів в Києві - пасажири розповіли нові подробиці

1. Діти плакали, а жінці з травмою двічі викликали "швидку"
  2. Історія Олени: "Жінці з нашого рейсу двічі викликали швидку допомогу"
  3. Історія Олександри: "Проблеми почалися ще в Києві"
  4. Історії з Жулян: нервові пасажири і засмучені діти
  5. АВТОР:
  6. Орфографічна помилка в тексті:

2 липня 2018, 21:38 Переглядів:

Діти плакали, а жінці з травмою двічі викликали "швидку"

2 липня 2018, 21:38 Переглядів:   Діти плакали, а жінці з травмою двічі викликали швидку   Фото: Вадим Трюхан

Фото: Вадим Трюхан.

Історія з українськими туристами, які через скасування або затримки авіарейсів не можуть потрапити в оплачені тури або повернутися з відпочинку додому, набирає обертів. У Facebook - безліч повідомлень про зіпсовані відпустки і тривалому очікуванні літаків в аеропортах. Багато в чому ситуації, в яких опинилися туристи, схожі: їм повідомляють про перенесення рейсу на пару годин, пізніше - ще на кілька, а в потім залишають без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сидять в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнуться від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі . Ми зібрали історії туристів, які опинилися заручниками непростих ситуацій як в аеропортах за кордоном, так і в Києві.

Історія Олени: "Жінці з нашого рейсу двічі викликали швидку допомогу"

Киянка Олена та її чоловік 27 червня полетіли в невеликий сімейний відпустку в Батумі (Грузія). 30 червня вони прибули до аеропорту, щоб повернутися до Києва, чартерний рейс був призначений на 15:20. Однак там на них чекала неприємна новина: рейс відклали на дві години. Пізніше - ще на два.

"Спочатку нам сказали, що ми летимо в 17 годин. Потім в 19. Коли літак не прибув і в цей час - пообіцяли, що полетимо максимум на годину-дві ночі. Але незабаром представники авіакомпанії перестали відповідати на дзвінки, а їх сайт" потух ". у підсумку, ми провели в аеропорту 18 годин! на нашому рейсі - 20 дітей і жінка з серйозною травмою ноги. у неї почалося запалення, двічі викликали" швидку ", допомога надавали на місці", - згадує киянка.

Велику частину часу пасажири відкладеного рейсу провели без води і їжі.

"У Батумі - маленький аеропорт, накопичилося стільки людей, що навіть сісти було ніде. При цьому там працює тільки одне кафе, їжа в якому абсолютно не підходить для дітей. Воду" добували "в дьюті-фрі, це дуже дороге задоволення. Коли ми почали обурюватися, представники туроператора привезли нам бутерброди. Здавалося, що вони самі не в курсі інформації, коли буде наш літак ", - говорить Олена.

За словами туристки, найжахливішим для неї в ситуації, що склалася була відсутність інформації.

"Якби ми знали заздалегідь, що літак відкладуть так надовго - ми б поїхали в готель і там чекали свого рейсу. А так - безліч людей, всі один в одного на голові, нерви на межі. Та й туалет в аеропорту явно не розрахований на такий наплив відвідувачів. Коли повернулися до Києва - з'ясувалося, що чоловік підхопив кишкову інфекцію ", - розповіла киянка.

Пізніше, коли літак не подали і о другій годині ночі, представники туроператора, які були в Грузії, безкоштовно поселили туристів в готель, а пізніше організували трансфер в аеропорт. Вилетіти вдалося лише о 23:00 1 липня.

"При цьому подали відразу три літаки на Київ, які вилітали один за іншим. Було жахливе стовпотворіння", - згадує киянка.

Олена зазначає, що кілька туристів намагалися самостійно купити квитки на інші рейси з Батумі, але місць не було не тільки в день вильоту, але і на найближчі дати.

В цей же час в аеропорту Батумі застрягла група дітей, які їздили в Грузію на фестиваль, повідомила в Facebook Яна МОЛОДАН, яка супроводжувала юних артистів.

Фото: Яна МОЛОДАН

"Ситуація СОС! Діти вже другу добу сидять в аеропорту, рейс весь час переносять. Діти голодні, без води і нікому немає діла, сидять на підлозі, тому що в аеропорту немає умов. Поїсти навіть ніде. Представника авіакомпанії в Грузії немає, телефони не відповідають, сайти заблоковані "- написала жінка на своїй сторінці в соцмережі.

За її словами, вона зв'язалася з посольством України в Грузії, але його представники в аеропорт не приїхали.

Літака група очікувала з 30 червня більше доби. У підсумку, діти полетіли пізно ввечері 1 липня, прибувши до Києва після півночі в понеділок.

Історія Олександри: "Проблеми почалися ще в Києві"

Тур в Анталію киянка Олександра купила місяць тому, авіаквитки були від компанії Bravo. Виліт був запланований 23 червня в третій годині ночі, а повернення - 30 червня в 19:30.

"Потім нам почали міняти вильоти: спершу - на другій годині дня, потім - на чотири. Ми приїхали за дві години до реєстрації, і тут розуміємо, що ніякої реєстрації немає! В результаті нам перенесли рейс на дев'яту годину вечора, і в 20 хвилин десятого ми вилетіли з Жулян, в Анталії були 24 числа і вночі оселилися в готель. Вже там почали листуватися з туроператором про компенсацію - адже перший день у нас "пролетів". там повідомили, що продовжують нам проживання на один день, тобто, ми повинні були повернутися вже 1 липня. Все здорово, ми відпочиваємо, нікуди не поспішаємо, ось, 29 числа нам пише гід в Туреччині: нас через три години забирають з готелю на виліт! На мої заперечення про те, що моє проживання продовжено на день і взагалі я повинна летіти іншим рейсом, він відповідав "ні", - розповіла нам туристка .

Пізніше гід кілька разів переносив час, коли туристів повинні були везти в аеропорт.

"У підсумку, нас забрали о пів на восьму ранку ... для того, щоб вилетіти о пів на четверту дня! Нас привезли в аеропорт і кинули. Близько десятої години ранку ми пройшли реєстрацію і розуміємо, що ніякого літака немає. Заходимо на сайт" Жулян "і розуміємо, що літак, яким ми повинні вилітати додому, тільки о 12:00 вилетів з України. І нікого не хвилює, що серед очікують вильоту - маленькі діти ", - обурена дівчина.

При цьому, що застрягли в аеропорту туристів в Анталії навіть не погодували.

"Нам видавали бутерброди і воду тільки 23-го в Жулянах, для дітей - нічого. А какао в аеропорту коштує близько 90 гривень. В Анталії, в фастфуді бургер обійшовся в 10 доларів", - розповіла киянка.

Потім літак прибув, виявилося, що він - від іншої авіакомпанії і не в кращому технічному стані.

"Спасибі, що ми взагалі долетіли, тому що такого літака я ще не бачила. Він просто латка на латці. Ми сиділи в 17-му ряду, а один чоловік, який сидів в кінці, розповів, що ілюмінатор поруч з ним виглядав просіли. У час польоту з нього трохи дуло. під час турбулентності літак гойдало з боку в бік. у кого стояли склянки з водою - все поразлеталось. Жінка переді мною ридала, в такі моменти починаєш вірити у все, що тільки можна ", - згадує дівчина.

Заплативши за вісім днів відпочинку, Олександра провела в Туреччині всього шість днів. Затримки рейсів в обидва боки - близько восьми годин.

"І жодного представника в аеропортах! Раніше ми літали з іншим туроператором, вони нас навіть на реєстрацію супроводжували. А тут було зовсім по-іншому. Тепер я розумію, за що ми переплачували - затримки були максимум на півгодини і літаки не розвалювалися", - каже туристка.

Зараз вона має намір звернутися до туроператору з претензією, щоб відшкодувати втрачені дні відпочинку, кожен з яких обійшовся в 200 доларів США.

Історії з Жулян: нервові пасажири і засмучені діти

Тим часом в столичному аеропорту - неспокійно: там уже не перший день затримують рейси. Частина пасажирів в очікуванні літаків залишаються ночувати в зоні вильоту.

Фото: Вадим Трюхан

"4.05, аеропорт" Жуляни ". Людей тьма, можна сказати битком. Скасовано кілька рейсів, в тому числі вечірній на Шарм Аль-Шейх. Багато нервують. З маленькими дітьми. Плач і крики. У зоні відльоту ситуація ще гірше. Люди сплять покотом , всюди. Хто не спить, бурхливо обговорюють, що з ними відбувається, проклинаючи всіх і вся. Виявляється, таке в аеропорту вже третій день. На даний момент застрягли пасажири восьми рейсів ", - писав вчора в Facebook користувач Вадим Трюхан.

На даний момент застрягли пасажири восьми рейсів , - писав вчора в Facebook користувач Вадим Трюхан

Пасажирка Катерина Кузьмич аказалась в числі тих, чий рейс з "Жулян" затримали на кілька годин.

"Ми повинні були летіти в місто Бодрум (Туреччина) ще вчора, близько 17.00 авіакомпанією AndaAir. За кілька годин до вильоту нам повідомляють, що наш виліт затримують до 19.40 і змінюють на авіакомпанію на Bravo. Ось тут почалося найцікавіше ... Зібрані речі , готові валізи, п'ять годин до поїздки і тут нас інформує туроператор, що наш рейс переноситься на 1.20 ночі. тобто, в нашому відпустці мінус одна доба. Ми змирилися з цим і чекали. Але дзвонимо в аеропорт "Жуляни", де нам повідомили , що такого рейсу немає взагалі. Спасибі туроператору, який відразу ж нам пере дзвонив і повідомив про перенесення рейсу авіакомпанією на 11.00. Настрій був зіпсований вже. Інформації про рейс не було до нашого приїзду в аеропорт. Протягом нашого перебування тут (більше 40 хвилин) і звернення до довідкового бюро нам нарешті надали інформацію. Але наш рейс був вже о 13.00 ", - пише Катерина на своїй сторінці в соцмережі.

Вона зазначає, що туроператор підтримував зв'язок з застряглими в аеропорту пасажирами і підтримував їх, намагаючись допомогти у вирішенні ситуації, що склалася. Однак по Станом на 13:20 їх виліт і раніше затримувався, посадка не розпочалася, а "гаряча лінія" авіакомпанії не працювала.

"Це не залишиться просто так. Зараз усіма пасажирами нашого рейсу написано колективну заяву", - підсумувала киянка.

Були проблеми і з вильотом в Батумі.

Станом на вечір 2 липня в "Жулянах" затримали або скасували кілька рейсів в різних напрямках.

Нагадаємо, а віакомпанія Bravo Airways озвучила причину скасування своїх рейсів . У понеділок 2 липня в прес-службі компанії заявили: причиною ситуації стало те, що туроператор OASIS протягом останніх двох років не виконував перед нею фінансові зобов'язання. При цьому у оператора накопичилася заборгованість до 25 млн грн.

"На даний момент ми робимо все можливе, щоб врегулювати розклад і в максимально короткі терміни здійснити всі заплановані рейси", - було сказано в повідомленні.

Також авіакомпанія додала, що після проведення консультацій з Міністерством інфраструктури, Міністерством закордонних справ і Міністерством економічного розвитку і торгівлі прийнято рішення про початок виконання п'яти гуманітарних рейсів за рахунок авіакомпанії з метою забезпечення доставки близько 850 пасажирів, які постраждали від дій туроператора.

Адвокат Іван Ліберман розповів "Сегодня", що потрібно робити, коли затримали рейс , Щоб потім виграти справу в суді.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Затримка і скасування рейсів: пасажири розповіли, як" виживали "в переповнених аеропортах". інші транспорт дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Міла Князьська-Ханова

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?