Острів мрії або наші грецькі канікули

Це був довгоочікуваний, цікавий, повний моря незабутніх вражень відпустку! Я давно мріяла побувати в Греції, і саме на острові Родос. Кілька років тому випадково побачила в інтернеті фото села під назвою Ліндос, а також бухту Святого Павла біля неї ... ..и я просто закохалася по фотографіях в ці колоритні грецькі будиночки, блакитне прозоре море, чисте небо без жодної хмарини, мальовничі гори і зрозуміла що тепер це моя мрія - побувати на острові Родос!

І ось нарешті настав цей день! Ми всією сім'єю з чоловіком і донькою вирушили в подорож. Зупинилися ми в селі Яліссос з боку Егейського моря. Іншу сторону острова омиває Середземне море. Егейське море дуже яскраво блакитне у самого берега, далі починає темніти, і там практично завжди вітряно і, звичайно, хвилі. Незважаючи на це купатися в Егейському морі дуже комфортно. Невеликі хвилі додавали багато позитивних емоцій в наше купання, шестирічна дочка була в захваті.

Ми взяли на прокат машину на всю відпустку і поїхали досліджувати острів. Першим місцем куди ми вирушили був місто Родос, столиця острова. Місто ділиться на дві частини: Старе місто і новий. Старе місто звичайно найцікавіша частина, найбільш улюблена туристами. Це місто середньовічних лицарів Госпітальєрів. Місто обнесений величезною фортечною стіною, з дуже товстими стінами довжиною близько 4 км. Потрапити в Старе місто можна через численні ворота. Проходити через ворота дуже здорово, здається, що ти переходиш в іншу всесвіт. Атмосфера старого міста поглинає відразу, рано вранці народу зовсім немає і складається таке відчуття, що зараз із-за рогу вийде хтось в обладунках .... а може дама в довгій сукні.

Далі ми вирушили в Бухту Ентоні Куїнна. Бухта так названа на честь відомого американського актора 20-х рр. який за однією з версій її купив. Це місце зовсім дивної краси, справжнє диво природи. Я довго не могла відвести очей від відкрився переді мною пейзажу коли ми приїхали сюди. Намагалася запам'ятати, увібрати в себе все частинки цієї краси. Вода тут дуже прозора, видно все. Чоловік пірнув і дістав із дна морську зірочку. Але так само благополучно доставив її і назад.

На наступний день ми відправилися в село Ліндос. Сказати що ми були в захваті це значить нічого не сказати .... види навколо приголомшливі, дивишся і посміхаєшся. Сама село дуже мальовнича, білі невеликі будиночки, вузькі вулички, ослики, які за 5 євро відвезуть вас на собі на акрополь Линдоса. Ми піднімалися пішки, тому що дочка навідріз відмовилася сідати на ослика. Акрополь сподобався, багато споруд, що збереглися, античні колони, побачили останки храму Афіни Лінда - шанованої греками святині. З Акрополя відкривається приголомшливий вид на бухту Святого Павла, ту саму яку я так хотіла побачити. Милуватися краєвидами можна до нескінченності, але спека нас обступала з усіх боків. Спустившись вниз ми доїхали до цієї бухти і викупалися. Їхати зовсім не хотілося, але попереду нас чекали нові відкриття.

У той же день ми поїхали на мис Прасонісі, ще його називають «Поцілунок двох морів». Зліва Середземне море, праворуч Егейське, в зимову пору року води обох морів затоплюють цей мис і как-будто «зливаються в поцілунку», звідси і назва. Влітку води відходять, на мис можна спокійно проїхати на машині. Це справжній рай для віндсерферів і кайтсерферов, яких тут дуже багато. Частина пляжу з боку Середземного моря обгороджена буйками і там можна спокійно плавати, не боячись що на тебе налетить хлопець на дошці, вода прозора і всюди дрібний пісочок.

Є така гора на Родосі називається Цамбіка, нагорі гори знаходиться каплиця Богородиці Цамбікі. Туди ми і вирушили на наступний день. Знаходиться гора поруч з селом Архангелос. Святий реліквією каплиці є чудотворна ікона Діви Марії. Сюди приїжджають люди щоб попросити у Богородиці здоров'я своєї сім'ї, дітям, а також приїжджають сімейні пари у кого немає дітей. Підніматися вгору досить важко 300 широких ступенів, але благо всюди густа рослинність, яка створює тінь і безліч лавочок. Капличка не велика, біла, фотографувати святині ми не стали, висіло оголошення з проханням не користуватися фотоапаратом. Походивши ми трохи пофоткали види, перед нами відкрилися, і поїхали купатися! Внизу під горою знаходиться один з кращих на мій погляд пляжів на Родосі - пляж Цамбіка. Довгий, піщаний, досить широкий, для кожного знайдеться затишний куточок за смаком ... про що ще можна мріяти.

Так само ми побували в Долині метеликів. Метеликів не дуже багато на перший погляд, тому що вони сидять на деревах і на каменях зі складеними крилами, але якщо їх щось потривожить, то перед вами відкриється чудове видовище з тисяч пурхають крил. Так само в долині живуть інші мешканці - ящірки і краби досить великі треба сказати і цікаві, визирають з води і з під паличок.

На західній частині острова, біля підніжжя Егейського моря знаходиться Замок Монолітос. Це середньовічний замок розташований на вершині 100-метрової крутої скелі поросла соснами. До замку вгору ведуть сходи, не дуже багато, але круті. Моя дочка сказала, що цей острів дуже «ступінчастий», всюди нам доводитися підніматися в гору))) На верху гори розташована невелика капличка Святого Пантелеймона і останки того самого замку. З гори відкривається чудовий вид на узбережжі.

Ми об'їздили майже весь острів, у багатьох місцях ще побували і знаєте я все одно б хотіла сюди повернутися знову. Відчути знову цей теплий свіже повітря, голубе небо, ласкаве море, побачити незабутні краєвиди цього чудового острова.

Автор: Марина Щебітченко (Демченко)

Можливо Вам будуть цікаві інші статті: