Одноденний тур навколо Пхі-Пхі Дона і Майя Бей

У попередній статті про   острів Пхі-Пхі Дон   , На якому ми провели три з половиною чарівних дня, я вже торкнувся теми найцікавіших турів, які доступні кожному, хто гостює в цьому чудовому місці

У попередній статті про острів Пхі-Пхі Дон , На якому ми провели три з половиною чарівних дня, я вже торкнувся теми найцікавіших турів, які доступні кожному, хто гостює в цьому чудовому місці. Сьогодні хотілося б докладніше написати про нашу поїздку навколо Пхі-Пхі Дона (головного острова архіпелагу), яку ми здійснили в день Народження моєї улюбленої Оленки. 🙂

Варто зазначити, що в основному «Пхі-пхішние» турагентства пропонують два види турів: на півдня - приблизно 400 бат і на цілий день - близько 600 бат. Я говорю про звичайнісінькі доступні тури, а є ще всякі ексклюзивні та приватні, але більш дорогі).

Отже, half-day'ний тур зазвичай передбачає поїздку на пляж Мавп (важкодоступна частина Пхі-Пхі Дона), а також об'їзд навколо заповідного острова Пхі-Пхі-Лей. Оскільки «Лей» за розмірами поступається своєму «старшому братові», то ця поїздка уміщається в половину дня, навіть з урахуванням того, що туристам показують все його лагуни, печеру Вікінгів (Viking Cave) і, звичайно ж, дають їм прогулятися по бухті Майя Бей ( «пляж»), на якій знімали той самий фільм, про який я більше не буду згадувати (скільки можна!)))

Що ж стосується «Full day» туру, то в його ході туристам показують весь Пхі-Пхі Дон ... З'ясовується, що він набагато більше, ніж карта цивілізованого перешийка! Також оглядаються два порівняно вилучених острова - бамбуковий і Москітний, а в завершенні програми групу привозять знову ж на пляж Мавп і на Пхі-Пхі Лей з його визначними пам'ятками. Пропоную всім-всім здійснити віртуальну міні-фото-екскурсію! 😉

Booking.com

Карта популярних екскурсій навколо островів Пхі-Пхі

Цей пост я дописую, сидячи в гест-хаусі Крабі Тауна, і вже завтра ввечері ми висуваємося в Бангкок на автобусі. Справ дуже багато, тому постараюся бути коротким. 🙂

У цій туристичній конторі ми купували квитки на поїздку навколо острова, а також квитки Пхі-Пхі - Ао Нанг за 250 бат, які майже у всіх інших місцях стоять 350. 🙂 Орієнтири: магазин Fresh Mart, клініка «Сіам», апетках Thai Star.

🙂 Орієнтири: магазин Fresh Mart, клініка «Сіам», апетках Thai Star

Koh Phi Phi Tour - офіс компанії з найдешевшими квитками на корабель Пхі-Пхі - Крабі (250 бат)

Крім стандартних розваг, у них багато всяких неординарних пропозицій - наприклад, тур «Maya Bay Sleep Aboard» (тобто «Майя Бей - сон на борту»).

Багатьом відомо, що Майя Бей - це один з найбільш розкручених в Таїланді пляжів, але на ньому не можна ночувати, оскільки він є частиною національного парку. Але, якщо не можна ночувати на суші - хто сказав, що не можна переночувати на воді. «Maya Bay Sleep Aboard» - це комплексний тур, який включає поїздку на катері на Майя Бей, плавання з трубкою, вечеря, зустріч заходу, плавно перетікає в сніданок ... А все тому що після заходу кожен має можливість провести ніч під зірками в спальниках на борту судна, пришвартованого в бухті Майя Бей. Дуже романтично, як на мене, та й сам сніданок включений. Правда ціна трохи вище стандартних поїздок в цю бухту - близько 1900 бат з людини.

Рекламні вивіски турфірми «Phi Phi Tour» на острові Пхі-Пхі Дон

Сплативши денний тур навколо Пхі-Пхі Дона з заїздом на Пхі-Пхі Лей, ми прибули в 11 ранку в офіс нашої компанії. Є ще ранкові рейси, які стартують в 8 або 9 годин, але, за чутками, ажіотаж на Майя Бей в ці години більш ніж гарантований. Далі нас провели до причалу - він розташувався трохи в стороні від основного пірсу.

Розклад катерів з Пхі-Пхі в різні точки Таїланду

На борт судна першої зійшла іменинниця))) Людина на борту (на фото) - помічник капітана.

Нам пощастило - наша група складалася всього з семи чоловік, а це означало, що тісно не буде! 🙂

🙂

Посадка на борт човна навколо острова Пхі-Пхі Дон

Перша зупинка - Shark Point, що в перекладі означає «мис акул». Назва як би натякає ... 🙂

Насправді купатися з маскою було зовсім не страшно - акули тут зустрічаються, але побачити їх за 10 хвилин снорклинга - це справжнє везіння. За всі роки розвинутого туризму на островах Пхі-Пхі жодна акула не нападала на людину, так що навіть самі боязкі туристи можуть плавати не побоюючись їх колоритних плавників. Акули, які тут водяться відносяться до маленької і нешкідливою породі - людини вони бояться, і заподіяти йому будь-якої шкоди вони навряд чи можуть! 😉

Коли Леночка стрибнула за борт (першої), щоб поплавати з маскою, капітан кинув у воду кілька шматків хліба, які моментально обліпили риби-сержанти. Ух, і ненажерливі вони!

Booking.com

Особисто я не в захваті від того, що люди годують морських риб, тому що я не впевнений, що як це впливає на екосистему. Але що вже поробиш - раз ніяких законів немає, то виходить, що це нормально.

Весело - однозначно! 😉

😉

Сноркелинг біля Shark's Point на Пхі-Пхі Дон

Після запливів на Мисі Акул ми рушили в подальший шлях навколо острова Пхі-Пхі Дон.

Їдемо далі (або йдемо, ми адже на човні)) - Sharks Point залишився позаду - відкриваються красиві малолюдні лагуни - хто сказав, що на Пхі-Пхі немає «Баунті»? Їдемо далі (або йдемо, ми адже на човні)) - Sharks Point залишився позаду - відкриваються красиві малолюдні лагуни - хто сказав, що на Пхі-Пхі немає «Баунті» Насолоджуємося відмінною погодою на тайської човні

Ми побачили чимало красивих бухт, однак всі вони швидко промайнули в стороні. Поки ми насолоджувалися видами, ми не помітили як пройшов цілу годину і на горизонті почав виднітися бамбуковий острів, який в підсумку дуже запал нам в душу!

Phi Phi Don залишився позаду - йдемо далі з посмішками на обличчі =))) Phi Phi Don залишився позаду - йдемо далі з посмішками на обличчі =)))   Зліва Mosquito Island, праворуч - Bamboo Island   Наближаємося до Bamboo Island, і очей не може натішитися кольором води в Андаманському морі Зліва Mosquito Island, праворуч - Bamboo Island Наближаємося до Bamboo Island, і очей не може натішитися кольором води в Андаманському морі

Перед висадкою на бамбуковий острів капітан зібрав у всіх нас по 100 бат. Ми так і не зрозуміли - то це за вхід на Бамбі Айленд, то це за вхід в заповідних Пхі-Пхі Лей, до якого ми ще не доїхали на той момент ... Факт залишається фактом, що гроші з нас зібрали лише один раз, як і обіцяли при купівлі квитка.

До слова, цінники, позначені на стенді на самому острові, значно відрізняються - вхід на острів для дорослих нібито повинен коштувати 400 бат ... Ось це вже істотніше!

Ось це вже істотніше

Цінники на вхід в національний парк Бамбі Айленд, Таїланд

Під час висадки на Бамбі Острів нам повідомили, що у нас є одну годину, після чого всіх нас просили зібратися на борту човна.

Також нам видали наш обід - рис з куркою і устричний соус. Непогано, як для безлюдного острова! 😉

Ми тут же сіли під деревом, щоб швидко перекусити і відправитися на дослідження Бамбукового острова, проте під деревом нас вже чекали маленькі злодюжки ...

Нахабні місцеві пташки на Bamboo Island очей не зводять з нашого обіду

Птахів ми проігнорували. І, до речі, помітили, що деякі інші птахи тієї ж породи не звертали на нас уваги, добуваючи поруч з нами їжу природним шляхом. А ці дві підгодовані людиною мордахі всі чекали від нас манни небесної.

Тут я подумав: «Як багато черв'ячків і жучків в цьому тропічному волосінь вони могли б знайти за час нашої трапези! Але вони просто стояли і чекали ... »

Мимоволі порівняв їх з людиною. Як часто ми чекаємо чудес, коли по суті чекати нічого не треба - у сучасної людини набагато більше можливостей в житті, ніж він думає! Тепер-то ми точно знаємо!

Після ланчу ми пішли уздовж узбережжя на захід. Темна смуга на передньому плані - це безперервний потік мальків, які періодично вискакують з води ... Літаюча риба, в загальному! Чарівне видовище!

Чарівне видовище

Літаюча риба на Бамбі Айленд в Таїланді

Гуляючи по пляжу ми зустріли дівчаток з нашого човна, з якими ми вже встигли трохи роз'єднує. Стефані з Німеччини була дуже мила і зробила парочку обладнаних кадрів на наш фотоапарат! 🙂

Стрибаємо від радості на бамбукових острові в Таїланді

Потім ми пішли далі - на дослідження острова Bamboo залишалося не так багато часу!

Прогулянка по пляжу Bamboo острова Прогулянка по пляжу Bamboo острова   Bamboo Island - кінець бухти Bamboo Island - кінець бухти

Дійшовши до кінця бухти ми із задоволенням відзначили, що в цій частині острова людей майже немає. Велика частина туристів прибуває на Бамбі всього на годину, а то й менше. Майже всі вони залишаються плавати біля своїх човнів - напевно бояться, що без них поїдуть! 🙂

Втім, ми трохи пройшлися по узбережжю, і жодного разу не пошкодували. Ми побачили якісь жалюгідні халупи в кінці пляжу, а також якусь подобу печер. Зрештою, нам зовсім не хотілося повертатися, але час було під кінець, так що довелося звернути! Однозначно години на бамбукових острові дуже мало!

На зворотному шляху ми знову побачили намети і невеликі будиночки, які здаються в оренду, але так і не встигли дізнатися, що почім. Начебто як, на бамбукових острові навіть є електрика, правда дають його по годинах і не дуже часто. Інтернету немає, але все це робить Bamboo Island прекрасної точкою на карті, на якій можна сховатися від усього світу і загубитися на пару днів. Правда, варто пам'ятати, що тут немає кафе, ресторанів і взагалі ніякої інфраструктури, крім цих наметів! 😉

Намети і будиночки на Bamboo Island

Далі ми підійшли зовсім близько до москітні острову - правда його нам тільки показали з боку. Підозрюю, що ми повинні були сноркліть біля нього, але ми трохи запізнилися на човен, так що нас трохи покарали! 🙂

Mosquito Island - симпатичний острів біля Пхі-Пхі Дона і Бамбі Айленд

Далі ми продовжили огибание острова Пхі-Пхі Дон.

Nui Bay став для нас своєрідною компенсацією. У цій частині острова дуже мало людей, але живності у воді, на щастя, дуже багато! Ми провели прекрасні півгодини в приголомшливою і відокремленій бухті Нуї Бей!

Ми провели прекрасні півгодини в приголомшливою і відокремленій бухті Нуї Бей

Nui Bay - Пі-Пі Дон

Потім був Пляж Мавп - його краса безперечна, але через відпливу нам довелося йти убрід до берега, що було досить небезпечно. Деякі люди з нашої і з сусідніх човнів поранилися об корали, тому сам пляж не був вартий того. Можна було просто насолодитися красою його скель з боку моря ...

Monkey Beach на Пхі-Пхі - відлив

Жителі Мавпячого пляжу не завжди гостинні. Потрібно бути уважним, тому що якщо мавпа вас вкусить, то ваш день і відпочинок буде зіпсований. При укусі мавпи необхідно терміново звернутися до лікаря, інакше можна захворіти на правець або на сказ! 🙁

Загалом, будьте акуратніше з цими милими (а іноді не дуже милими) створіннями!

Загалом, будьте акуратніше з цими милими (а іноді не дуже милими) створіннями

Мавпа на Monkey Beach, як не дивно!)))

Залишивши бухту Monkey Beach, ми побачили ще кілька найкрасивіших заток і просто берегів острова Пхі-Пхі Дон! Скелі, сталактити, гроти і печери - все це не переставало радувати наше око. Поїздка дійсно вийшла незабутньою!

Неймовірні краєвиди на Phi Phi Don

Дуже скоро ми наблизилися до останнього острову, відвідини якого було у нас заплановано - це острів Пхі-Пхі Лей. Кажуть, що він занадто розрекламований, як і всі острови Пхі-Пхі в цілому. Бути може ... Але від цього він не перестає бути прекрасним, на нашу думку! 🙂

Пхі-Пхі Лей у всій красі!

Печера Вікінгів (Viking Cave) знаменита тим, що її форми схожі на обриси стародавніх воїнів, але це не головне. Основна фішка цієї печери полягає в тому, що в ній в'ють гнізда ластівки. З цих гнізд місцеві жителі добувають Ласточкіну слину. «Навіщо вона їм?» - запитаєте ви. А вся справа в тому, що з ласточкиних гнізд роблять ексклюзивні і дуже дорогі супи.

Суп з ласточкиного гнізда вважається дуже вишуканим делікатесом, і його наділяють безліччю цілющих властивостей. Зокрема він є дуже хорошим афродизіаком, і оскільки суп з ласточкиного гнізда - це спочатку китайське блюдо, а всі ми знаємо, як багато в світі китайців, то, схоже, щось в цій історії з афродизіаками є)))

Печера Вікінгів (Viking Cave) на Пхі-Пхі Лей Печера Вікінгів (Viking Cave) на Пхі-Пхі Лей   Одна з бухт на Pi Pi Lay Одна з бухт на Pi Pi Lay

Наш шлях лежав до Майя Бей, але несподівано човен пришвартувався в Loh Samah Bay, який знаходиться на відстані невеликого перешийка від більш відомого затоки Майя. Капітан нам пояснив, що в Майя Бей, на жаль, відлив, тому далі доведеться йти пішки - по сходах і через сушу. Ну, що ж поробиш - довелося! 🙂

Loh Samah Bay - далі на Maya Bay йдемо по сходах - через відливу

Добре, що у нашого юнги був непромокальний мішок для фототехніки! Деякі ще й сигарети примудрилися в нього покласти. Які винахідливі люди)))

Maya Bay нам, звичайно ж, сподобався, хоча б тим, що це нереально красивий, крутий і популярний пляж. 🙂 На цьому його хороші сторони закінчуються, принаймні під час відливу - оскільки купатися на Пляжі при низькій воді майже неможливо.

Ми звернули увагу, що деякі човни все-таки заходили в саму бухту - зокрема човен наших друзів - Сашка, Лізи і Філа, які взяли half-day тур без заїзду на бамбуковий острів, на відміну від нас.

Maya Bay на Phi Phi Lay - попсова фотка)))

Оскільки відлив був капітальний, то я пройшов по морю метрів п'ятдесят з фотоапаратом і зробив менш типовий для Майя Бей кадр. 🙂

Maya Bay - вид з моря

Після годинної прогулянки по Майя Бей, ми повернулися назад до пункту відправлення на острові Пхі-Пхі Дон, де нас зустріла гарна повний місяць.

Схід повного місяця на Пхі-Пхі Дон

День Народження ми продовжили відзначати в одному з ресторанів, де Олену, до речі, пригостили безкоштовним коктейлем в честь дня народження (наш друг Філ їм нашептав на вушко))).

Вечір продовжили в одному з ресторанів на Пхі-Пхі Дон, яких на тому острові дуже багато))

Потім ще була дискотека і посиденьки на лавочці біля пляжу - так що ми здорово провели час.

У мене залишилося лише кілька запитань до тайцам - чому з Майя Бей зробили такий культ, але при цьому є так багато красивих пляжів на Пхі-Пхі Дон, про які зовсім ніхто нічого не знає! Коли ми їхали навколо острова, ми бачили їх безліч, і з боку моря вони виглядають досить презентабельно!

Також цікаво, чому вони не розвивають напрямок Бамбі Айленд і Москито Айленд - адже це ж прекрасні і неймовірно романтичні острова! На Пхі-Пхі Дон рекламуються які завгодно тури і пропозиції, але тільки не поїздки на ці віддалені острови з ночівлею ... Хоча, здавалося б - чому б і ні! Мабуть вони бережуть природу цих островів ... Але тоді було б логічно зовсім нікого туди не пускати ...

Був ще третій питання, але про нього я вже забув. 🙂 Так тому і бути!

Чекаємо ваших коментарів, а ви чекайте наші нові статті - наступна буде опублікована прямо з Бангкока! 😉

Читайте також по тайської темі:

Як купувати авіаквитки - наші фішки

Як бронювати готелі та будинки онлайн за найкращими цінами

Як заробляти в подорож?

Передплату на наш блог можна оформити через RSS .
Також підписуйтесь на наші сторінки вконтакте , на facebook і в Instagram .