Бухта Інал, подорож і творчість!

1. Про нашу подорож в бухту Инал після Ельбрусу розповідає Олена Качина, творітельніца і сказательніца ..

Отримавши свою пінту свободи і зарядити енергією в місцях сили Приельбрусся, куди з волі його величності випадок, нас закинула доля і Марина, ми, трохи зміненим складом (Ольга поїхала додому до Іжевська, а в подальшому до нас під'їхала Лена з донькою Олею), вирушили ... то чи відновлювати сили, то чи приводити в дію ті приховані можливості організму, що до Ельбрусу, як мені здалося, в кожної з нас міцно спали ...

Отже, ми їдемо далі. Краснодарський край. Чорноморське узбережжя. Бухта Інал. База «Бриз».
На цій базі ми мешкаємо вже не перший рік.

Привітна і привітна господиня Марина, доброзичливий персонал, комфортабельні номери з усіма зручностями, чиста скважинная вода, яку можна пити, що ми і робили, не викликаючи протиріч у нашого педанта-інфекціоніста Надії. І зручне розташування - трохи в стороні від розвиненої інфраструктури курортної зони, 15-20 хвилин до моря пішки, поруч немає долгоработающего і галасливих кафешок. Тобто відпочиваючим з дітьми і тим, хто любить свій режим - самий кайф, і тихо, і свіжо, і чисто. А продукти і різні сувеніри - це якраз по дорозі до моря, та й на самому пляжі досить розваг. Для бажаючих потусити поактивней - недалеко, по берегу хвилин 30 ходьби - пляж першої ділянки Інала, де великий парк розваг і мережу пляжних кафе. А прогулянка по вечірньому березі моря додасть романтизму і доставить чимало задоволення, тут вам і місячна доріжка, і зірки, і, немов пливе в нічному небі чарівний корабель - це оглядовий майданчик на самому краю скелі.

Так, до речі, база на якій розташована ця площадка так і називається «Утес» і за помірну плату (50 руб) будь-який бажаючий у зручний час може помилуватися береговою лінією бухти з висоти пташиного польоту ... Звідси чудово видно два серця закоханих, про яких і складена легенда, що і дала назву цій бухті.

Але давайте я вже краще все по порядку ...

Отже, обпалені близьким сонцем, загартовані вітром і натхненні красою і міццю Північного Приельбрусся, і, ймовірно, тому вільні, щасливі і божевільні ми спустилися до моря ...

Море зустріло нас теплом і розкритими обіймами в особі нашого постійного водія по узбережжю В'ячеслава. В'ячеслав - місцевий володар коліс. Так, саме так, адже вже не перший сезон він зустрічає і проводжає нас до вокзалу. Тому можна сказати, що В'ячеслав - такий собі місцевий символ, обличчя бухти. Екскурсії, поїздки по місцевих визначних пам'ятках і просто абсолютно будь-який комфортабельний або джіпінговий трансфер - все йому під силу.

Ось і ми ... Ще вчора були на висоті 3200 м, а сьогодні - море ... Всю дорогу, весь шлях, всю цю маленьку життя на березі нас супроводжували приємні моменти задоволення і радості, весь цей час, кожен день і кожну мить були насичені щастям, яке ми творили самі ...
Та й по шляху ми вже потрапили в маленьке миле пригода.

Туапсе. Дольмени. Рано-вранці. До відкриття парку - 2 години. Ні бажання, ні сил, ні часу на очікування вже немає. Тоді, всупереч всім правилам і порядкам, знову ж таки завдяки В'ячеславу і розуміючим місцевим жителям, яких він і знайшов для нас, в обхід офіційної центральної стежки ми потрапляємо на територію парку через приватне дворове господарство ... Двері відчинила заспана молода приємна дівчина (повторюся, що ранок дуже раніше) і, відразу зрозумівши в чому справа, провела нас на задній двір через хвіртку до стежці, що вивела нас з покинутого зламаного містку через річечку. Задоволені і, напевно, тому сміливі ми перебралися на іншу сторону по хитким рідкісним поперечин. Це нагадало мені недавній перехід через річку Кизил К до підніжжя Сірха в Приельбруссі.

Звикнувши до спілкування з дольменами в Лісо-Кяфарі на самоті, ми і тут продовжили цю традицію. Ура! Ми в парку - зовсім одні. Немає ні бездіяльно гуляють, ні екскурсій, ні відпочиваючих з морозивом і цукерками. Сьогодні тільки ми і дольмени ... Марина провела цікаву вступну. Познайомила нас зі своїм коханим дольменом. Це була приємна зустріч. Раптом несподівано для мене вона заспівала і дольмен зарезоніровал - вони були на одній частоті ... Потім до них підключилися інші - це було дивовижної краси звучання. Низькі, глибокі жіночі голоси і резонуючий дольмен. Він був реально з нами.

А потім було море. Тепле Чорне море. Температура води 27, повітря 35 і це проти 10, що було в горах. Ми з радістю зняли куртки, наділи кольорові купальники і відразу перетворилися на типових курортників Чорноморського узбережжя: шорти, майки, сланці ... І все б так, але, видно, щось невловиме видавало в нас тих самих екстурістов з високогір'я. Чи то бандани, то чи важкі трекінгові черевики, то чи звичка ходити строєм. Ой, тобто, звичайно, не строєм, а ланцюжком, по одному, витримуючи дистанцію ... Ймовірно, тому нас і назвали «Жіночий спецназ» - найніжніший в світі жіночий спецназ.

Все, що відбувалося з нами далі було дивно і легко. І нехай іноді мені здавалося, що все це не зі мною, що я беру участь в якому цікавому і дивному фільмі. Іноді актором, іноді глядачем, а бувало і режисером ... Добре. Кіно, так кіно. Отже, третій дзвінок. Гасне світло.

Починаємо ...

Перша серія
Перша серія. Так ми малювали писанки.

Серія друга. Мандали і їх сила.

Серія третя
Серія третя. Як сплести оберіг і долю.

Серія четверта. Чари сакральної кулінарії. Як це було.

Серія п'ята
Серія п'ята. Мистецтво боді-арту і як з ним боротися ... І природа теж вступила з нами в цю гру. Море постало перед нами у всій красі. Ще вчора був штиль, а сьогодні - шторм. Та який, просто чудо!

Сцена прощальна.
От і все. Ще одне чергове подорож підійшла до завершення. Ми повертаємося додому. Повертаємося закохані в життя ...

Повертаємося закохані в життя

А це відгуки учасників подорожі в бухту Инал проекту Марини Жебряковой «Подорож зі змістом для тих, кому за ...»

Хочете з нами - поїхали !!! Пишіть!

Марина Жебрякова. [email protected]

Клуб подорожей для тих, кому за ... https://vk.com/club78063389, http://sotvory.ru/puteshestviya/

На цю тему ви можете прочитати статті: