На море до Хорватії на машині - Школа англійської мови в Києві

4. 1 день
  5. 2 день
  6. Найяскравішу пригоду на байдарці по каналах Венеції:

Збулася ще одна мрія ідіота на море в Хорватію на машині   Спасибі Кримчанам, подарувавши свій півострів Путіну, вони допомагають нам відкривати нові місця

Збулася ще одна мрія ідіота на море в Хорватію на машині

Спасибі Кримчанам, подарувавши свій півострів Путіну, вони допомагають нам відкривати нові місця. Тепер туди не тільки не можеться, а й не хочеться.

план пригоди

Виїзд 17.06.2016, 10 днів висимо в кемпінгу Лантерна (Пореч), 2 дня в Сістіана (Трієст, Італія), 2 дні Будапешт і остання ночівля у Львові.
Два екіпажі Октавія і Гольф, сім дорослих і двоє прекрасних дітей, наших.

підготовка:

в березні забронювали кемпінг і житло по дорозі, виявилося для нашого маршруту потрібно дві візи Хорватська а потім шенген. Хорватська віза не проблема взагалі, приходиш в будь-який день з ранку з букінгом і через три дні готово. В угорському прикольніше, запис на подачу візи за 2,5 місяці, а якщо не встиг, візовий центр і додатково по 600 грн. з кожного. Трохи нервів в Угорському посольстві і все готово, пакуємо машинки.

1 день

вирішили зрушити графік сну з 21:00 до4: 30, майже так і вийшло заснув близько двох. Але дух пригод давав сили і в 8 вечора ми в Берегово, мотель "Практик", в чотирьох кілометрах від митниці, відпрацював на 100%. Заправили кари, і знайшли ресторанчик, прямо на дорозі, з дитячим майданчиком, шикарним антуражем і смачний, Рекомендуємо називається "Магнум"

2 день

5:30 ми на кордоні, відбитки пальців і ми в Євросоюзі, перехід зайняв 1,5 години. Найголовніший день шляху 1000км до Нашого кемпу. На першій заправці купуємо віньєтку, все просто на касі цінник з тарифами тип авто і термін. На місяць обійшлося близько 500грн / 17 €. Правда перша заправка виявилася в 80 км від кордону. Чи не помітили як приїхали в Будапешт, ЖПС пускала по окружній, але оскільки суботи вирішили їхати через місто, 30 хвилин, потім годину в Ашані, і знову автобан. Через годину побачили Балатон і вирішили зупинитися подивитися.
Заїзд біля міста Замарді під'їхали майже до води, парковка безкоштовна, і зависли на півтори години, вода тепла позрачний і лящ плаває біля ніг, знахабнілі. Поруч фастфуд від шаурми до риби смаженої. Містечко залік.

Дві години шляху і занедбане угорське КПП - здрастуй Хорватія. Два тіла а-ля митниця на покинутій мексиканському кордоні, дружелюбно що то говорили на хорватському і ледве змогли вимовити пору слів англійською. Хорватська здавалося дуже простий в написанні, виявився зовсім незрозумілий на слух. Жодної машини крім нас. Взагалі то ЖПС наполегливо посилала через Любляну (Словенія), але ми по знакам пішли на Загреб.
Далі до самого Пореча було 3 платних ділянки дороги. Організовано пропускні пункти з великим кол-вом воріт, під'їжджаєш, натискаєш кнопку, береш талончик і на з'їзді оплачуєш згідно віддалі, всього 3 ділянки обійшлися в 20 €. З вражень, саме прикольне це знак "ями" на угорському автобані, по відчуттях проїзд даної ділянки був схожий на звук подвійного кліка мишки.

У нашому таборі час прибуття до 20:00, ми запізнилися на 5 хвилин, але нас зустріли і возилися ще години півтори поки ми не поставили свої останні питання.
Кемпінг Лантерна - заслуговує на окрему увагу.
Думаю це найкраще з того що ми могли вибрати. Капасіті 9000человек.
Супермаркети ресторани, спорт будь-хто, аніматори для дітей і дорослих, басейни, чистота пипец ... І аквапарк невеликий побудували в цьому році (безкоштовний), що і стало вирішальним фактором вибору кампа.

Спочатку ми збирався в Хорватію з наметами, але з'ясувавши що ціни на місце під намет приблизно дорівнюють цінам апартаментів.
Ми вибрали мобільні будиночки поруч з аквазоною і дитячим центром.
Діти, прокинувшись кидалися радісно ковтати кашу, і до обіду ми їх не бачили. Аніматори дійсно працювали цілий день і аквапарк поруч. На пляж йти не хотіли.

Будиночок 32 м
Будиночок 32 м.кв., 4 + 2. Велика вітальня дві спальні з двома санвузлами і велика веранда. Все є, каструльки, дощечка, холодильник, штопор. Ціна раннього бронювання 90 € / добу.
ТРК (Туалетно Розважальний Комплекс) суміщений з дитячим майданчиком і містить чимало смакоти типу посудомийних машин, дитячий туалет і кімнату для немовлят, діти ходять в громадський туалет босоніж і грають там. Вибух мозку для нас.

Ще на території кемпу є кілька санвузлів для собак та інших улюбленців з хитрими пристосуваннями для мийки.

З мінусів кемпінгу тільки одне - платні шезлонги, але це скрізь.

А ще навесні ми купили байдарку Неріс "Голка-3", спеціально для катання і риболовлі на островах Істрії і можливо для Венеції. А ще навесні ми купили байдарку Неріс Голка-3, спеціально для катання і риболовлі на островах Істрії і можливо для Венеції Другий екіпаж взяв просту надувняшку ПВХ.

У перший день надули байду і махнули через затоку в місто Новиград. У перший день надули байду і махнули через затоку в місто Новиград

У перший день надули байду і махнули через затоку в місто Новиград

Мерія Новіграда

Русалка на каменях сидить

Поки дівчинки гуляли я обнирял прибережну акваторію. Ось вона мрія номер один попірнати в прозраке 20 метрів на Адріатиці.
Бачив багато всього гарного, а також смачного і одну рибёху залікову на 3-4кг.
Поки дівчинки гуляли я обнирял прибережну акваторію

Бачив багато всього гарного, а також смачного і одну рибёху залікову на 3-4кг

Угри і дорадо

Тепер про підводне полювання, рибалка в Хорватії платна а підводне полювання ще платним. Ціни написані на всіх сайтах, близько 8 євро в день ліцензія. але ніде не було написано, що потрібно ще стати членом клубу каверз Хорватії ще за 15 €. На рік. Купив все це в Поречі в магазині-клубі на вул. Vukovarska Ulica 19 Отримав СМС на телефон з кодом, який повинен показати при зустрічі з водною поліцією, але так і не зустрівся з ними за 3 нирялкі
До цього витратив півтори години на пошуки продавця цих ліцензій. Чому то на риболовлю і полювання вони виявилися різними. Завтра на риболовлю!
Вирішив обнирять прімеченном на корабельної прогулянці острів навпроти міста Врсар. Взяв двох наших чоловіків, в порту надули байдарку і через 15 хвилин ми на острові. Скат з берега, камені, звали, десь після 15 починається пісок. Мої улюблені глибини і прозрак якого я ще в житті не бачив напевно метрів 20. Третій нирок в норі на 12метров сидить чия то нахабна морда. Я дарую їй гарпун і він іде повністю в нору, але взятися можна. Намагаюся його дістати і розумію що застряг конкретно в каменях навіть не ворушиться. Нирків 6 я намагався його розворушити, але навіть провернути не можу, при цьому намутив і не розумію є там риба чи ні. Після невдалих спроб отримати гарпун, лежу відпочиваю і думаю як далі діяти, дивлюся кінець гарпуна почав гойдатися, все риба є. Міняю тактику, думаю як витягнути хоча б рибу з нори і вирішую лізти в нору рукою, набираюся сміливості і тут гарпун починає гойдатися і випливати з нори самостійно і через хвилину випливає вугор з гарпуном близько метра довгою разом з гарпуном. Я зрозумів що це він просто тримав гарпун, а коли ослаб виплив. Я потягнув за лин і гарпун плавно вийшов з вугра, оскільки я його порвав сильно, і той поплив собі, правда повільно. Екстрене занурення, хапаю його а він так легко вислизає, потім хапаю його вдруге за отвір і він мій. Потім, таким же методом я взяв два вугра поменше, і вже збираючись додому побачив на 15 дійсно потужний екземпляр на 3,2 кг. Возився з ним 20 хвилин, поки дістав. Як анаконда він обвив мою руку і тиснув, досить сильно. Всі риби здобуті, щастя повний годрокостюм. Крім цього бачив багато дрібниці і дві креветки величезні, але дістати їх не зміг.
За правилами підводного полювання Хорватії добувати можна до п'яти кілограм і тільки для їжі, не для продажу. Так і вийшло, тільки подивилися що нам цього багато і дружина запропонувала рибки німцям сусідам, вони з радістю забрали парочку вугрів, і залишили грошей на членство в клубі і на ліцензію.

Моє ім'я Олексій Машкін. Ще на етапі планування поїздки ми знайшли на карті острів біля Ровиня, названий на мою честь Otocic Mashkin і оскільки думка відвідуванні цього об'єкта не покидала, я вирішив заманити всю компанію
Місце стапеля вибрали в міському парку на пляжі, від парковки метрів 400. Моє ім'я Олексій Машкін
Надули і завантажилися в плавзасоби. Надувний човен реально не пливла, прив'язали до байдарці, вже веселіше, потім вирішили пересісти, веслярі в байдарку, жінки і діти в рафт, поки йшли уздовж берега. Пляжик був бухточкой зі скелями з боків на яких сиділи як пінгвіни красиві і не дуже люди в нічим. Вони дивувалися що ми робимо тут, але після того як я пояснив що нам просто потрібно причалити на 2мінути почали нам допомагати. Я намагався вилавірували між гострими скелями, поки мама прикривала Саші очі, поки мужики (стоячи зверху), допомагали нам переукомплектовивать наші шхуни. Знімати було незручно, але сцена була ще та.
До бажаного острова дісталися хвилин за 20.

Там навіть знайшовся мавзолей можливого моєму предкові. Поруч на сусідньому кістяку св. Андрія розташований 4 * готель, де наші купалися і пили мохіто, поки я обнирівал острів Машкін. Прозрак неймовірний і зграї риб. Я почав ганятися за ними, за три години нирялкі добув всього одну дораду і кефаль, втомився як собака, але відтягнули по повній. Перед цим зробив, спеціальний інструмент для видобутку королівської креветки, але так і не зустрів її більше. Мрія №2 залишилася невиконаною, пройдеться їхати в наступному році знову.

Мрія №2 залишилася невиконаною, пройдеться їхати в наступному році знову

Ровінь

вулички Ровиня

Ровінь центр

ред сабмарін

Наступна частина нашої подорожі вела нас до Італії.

Трієст на горизонті

Дві ночі в Сістіане, (Трієст) і цілий день Венеція
Трієст нас зустрів войовничо по 60 € за парковку. Довго шукали де парконуться, знайшли лише одне місце і один "розумник" з наших запропонував парконуть дві машини на одному місці по діагоналі. По приходу виявили дві онучі під склом на італійському і внизу дві цифри 59 і 96. Зате поліцаї виявилися ввічливі і душевні хлопці, пояснили як проїхати, де платити (на пошті) і менша сума буде якщо оплачувати протягом 5 днів.
У Сістіане оселилися в кемпінгу Village-Marepineta, в подібних мобільних будиночках. Кемпінг був заповнений на 30%. Територія по карті у самого моря, але виявилася на п'ятдесятиметровій висоті від рівня моря. До пляжу ходить автопоїзд, тільки до 18:00, а пішки 20 хвилин. У басейн допускають тільки в шапочці, туалету не пахне квітами, навіть навпаки. Але, красиво. Тут ми зрозуміли, чому італійці відпочивають в Хорватії.

Найяскравішу пригоду на байдарці по каналах Венеції:

Підйом в 6 в 8 ми вже на 10 поверхової парковці 26 € в годину або в добу. Автобан в одну сторону коштував 10,8 €

Автобан в одну сторону коштував 10,8 €

Жорж

Перш за все, я вирішив вийти на розвідку пішки визначити місце стапеля і взагалі можливість такого пригоди. Вдома я намагався з'ясувати подробиці і знайшов два згадки про закони. Перше - використовувати плавзасоби в місті Венеція можуть тільки зареєстровані резиденти, і Друге - говорить що перше правило стосується тільки мотрні човнів. Ще, я знайшов звіт одного америкоса, який зробив це до нас і все обійшлося добре, також місцеві влаштовують покатушки для груп туристів за 100 € в день з людини. Ще читав про незадоволених гандольерах.

Отже відразу через скляний міст потрапили на Гранд Канал, і офигели, баржі, великі і маленькі катери без зупинки носяться по каналу, з пристойною швидкістю, і найменша човник в три рази більше нашої байди, і їх багато. Я подумав, про наступний раз.

Але потім коли пройшлися маленькими вуличками та каналами, зрозуміли що стриманий рух є тільки на Гранд каналі і на ще кількох вулицях. Пішки пройшли все місто наскрізь до площі св. Марка, з заходами в достопріми за 3 години. Діти втомилися, і дружина сказала: «давай-поїхали». На площі сіли на катерок за 7,50 € і через півгодини були знову біля парковки.

Стапель на площі

З баулом і веслами я пройшов повз двох поліцейських, вони не відреагували, хороший знак. Місце знайшов на невеликій плащади св. Блабла ... метрів триста від парковки.

Площа St. ...

Місцеві якраз починали бухати, в барі по сусідству, здивувалися, але привітно почали допомагати збирати байдарку.

Наша Голка

А збирати її не потрібно, тому що вона надувна, і весь процес займає 10-12 хвилин, головне не забути спочатку вставити кіль в кишеню. Надувна, але при цьому ходові якості на рівні каркасніков, і клапана стоять стравлювати не потрібно думати що лопне або перекачати. Молодці Неріс байдарка гідного рівня. А збирати її не потрібно, тому що вона надувна, і весь процес займає 10-12 хвилин, головне не забути спочатку вставити кіль в кишеню
На воду спустилися легко, тільки черепашки гострі на сходинках, завантажили дітей і вперед. Вода майже стояча але не смердить, хоча прозрака немає.
Метрів через 200 випадково вискочили на Гранд канал і прямо на поліцейський катер, ми давай табанити і назад, поліцаї тільки посміхнулися. Тоді ми зрозуміли, що все в порядку, з законністю і пішли гуляти маленькими вуличками.

Ходимо по вулицях одні

Зовсім інше враження. Коли ти йдеш пішки в натовпі, не покидає стан лоха-туриста, а тут немає туристів, тільки зверху з тротуарів люди здивовано посміхаються, кілька разів чули «Слава Україні» і наша відповідь ...
До речі, на рахунок окупантів, вони вже не ходять юрбами, бухіе з написами «Рассея» і не кричать. А може вони все в Криму відпочивають цього літа? ... До речі, ввічливо так, кілька разів щось запитували, ми допомагали перекладати з англійської, і на питання чому не в Ялті, відповідали, що так, вони все розуміють. Взагалі то ми правильно склали маршрут, з цієї точки зору, майже не втречается «братів-слов'ян», наші друзі після нас поїхали в Чорногорію, там Російські скупили половину узбережжя, вони все там, тихо воюють, з келихом, за русскій мір. Вибачте за відступ.

Йдемо каналами Венеції, невеликими і маленькими, з боків стоять стовпи на вигляд дерев'яні, але вони не дерев'яні, який то пластик з бетоном, до них прив'язані човни і місцеві водії за цими стовпів залазять і злазять з тротуару.

пластикові стовпи

Заїхали в такий глухий кут, де немає туристів, відвідали автентичну кафехе, де піца не по 12 а по 6 €, і купа локшини різною.

світлофор

Гондольєри до речі виявилися досить ввічливими, пропускали нас зі своєю неповторною венеціанської посмішкою, я від них балдію, навіть п'ють виглядають шикарно. Я мало не обробився, коли на нас з за рогу вилетіла навантажена баржа метрів 10 завдовжки і 3 шириною, водила зробив такий фінт, показав куди він пристане, і виконав щось типу крутий паралельної парковки, ми прозріли.
Отже, байдарковий похід по Венеції відбувся. Це було круто!
Кому цікаві подробиці, питайте, внизу коменти
Заключний етап нашої гонки це заїзд по дорозі в Любляну, Словенія і Будапешт на два дні.
Любляна в центрі прикольна, а околиці пост совок, як у нас.
Будапешт це краса, сила і велич.

парламент

Хоп-он, Хоп-офф рулить, і діти не втомилися, також включена поїздка на кораблі, і гуляш безкоштовний, в одному ресторанчику. Але насправді Будапешт це тема окремої програми і його не варто міксувати з Венецією. Він класний, але виявився зайвим у цьому пробігу, жарко для походів по місту, краще б залишилися ще на пару днів в Лантерна.

Фестиваль чеського пива

За нові пригоди!

З Будапешта до Львова долетіли легко, межа за 40 хвилин, навіть встигли замовити столик в улюбленому «Кумпелі», незважаючи на суботу. Приємно знову опинитися в гривневої зоні, -морозиво по 3 кульки всім (по 7 грн. В порівнянні з 3 € в Італії)!

PS - У Венеції є парковка за 6 €, на морському вокзалі, через затоку, звідти на катері.
- Обов'язково приклейте віньєтку на лобове скло під час руху по Словенії.

- Обов'язково приклейте віньєтку на лобове скло під час руху по Словенії

Штраф за покупки у нелегальних продавців, на одному з пляжів Італії

- Порився по кемпінгів Хорватії з прицілом на наступний рік, поки краще Лантерна не знайшов з нашими запитами, може Ви знаєте.

Пишіть, радий буду відповісти

А може вони все в Криму відпочивають цього літа?