Красень Будапешт | Наше перше самостійне подорож

3. Отримання візи в Угорщину
  4. Прилетіли в Будапешт
  5. красень Будапешт
  6. А наш наступний день - поїздка до Відня.
  7. карта Будапешта:

Ось і настав той час, коли я я набрався сил і сміливості розповісти вам про наш перший самостійну подорож.

Куди, коли і як - про це нижче, наберіться терпіння, авось дочитаєте до кінця.

Почалося, як завжди, все досить-таки банально.

Один з постійних наших клієнтів, який вже переріс свою нішу і став нашим партнером, випадково в розмові обмовився, що тільки повернувся з Будапешта, причому в п'ятий раз. Тоді я почув вперше слово « лоукостер »І дізнався про бюжетную авіакомпанію Wizz Air, яку в побуті тепер інакше як ласкаво« віззікі »не називаю. Слідуючи раді Олексія, я зареєструвався на сайті компанії і час від часу заглядав на форуми з відгуками про відвідування Будапешта. Захоплень і хвалебних відгуків вистачало, бажання побачити все своїми очима і відчути на своїй шкурі все міцнів і міцніло. І ось в лютому (а на дворі був 2015 рік) прийшло повідомлення від «віззіков» про знижки для членів клубу, часом на роздуми ми практично не мали: акція діяла до півночі. Як стати членом клуби ми теж не знали. Ніколи не отримували шенгенську візу, всього пару раз через Авито бронювали квартиру, збираючись у відпустку, не мали ні найменшого уявлення про пам'ятки Будапешта, транспорті, про володіння англійською мовою навіть на побутовому рівні я сором'язливо промовчу.

Купівля авіаквитків у Wizz Air

І все-таки зважилися ми на самостійну подорож. Почали бронювати авіаквитки на червень, в процесі бронювання система запропонувала нам групове членство в дисконт-клубі, списала з нас річний внесок 50 євро, але тут же зменшила суму на 60 євро (три квитки туди-назад) і надала акційну 20% -ву знижку. вартість бронювання, якщо мені не зраджує пам'ять, не дотягувала до п'ятнадцяти тисяч на трьох з них близько 3,5 тисяч припадало на оплату багажу. Повертаючись в той уже далекий 2015 рік, хочу сказати читачам, що ми ні краплі не шкодуємо про це поспішному рішенні: стільки всього нового і цікавого вдалося завдяки йому дізнатися. З цього дня в таборі «пікетники» на одну сім'ю стало менше. Зате стало більше тих, хто самі з вусами. Скільки ж нам довелося «перелопатити» інформації про отриманні візи , Про бронювання апартаментів , громадському транспорті та багато іншого, але знову ж анітрохи не шкодуємо про це.

Після покупки авіаквитків рекомендую в першу чергу ознайомитися з умовами отримання шенгенської візи, якщо ви не є її щасливим володарем. Черга на подачу документів може бути досить значною, особливо в сезон, і необхідно заздалегідь зайняти в ній своє місце. Сказане стосується самостійної подачі документів в консульство, у візових центрах з термінами все значно лояльніше, проте в будь-якому випадку, не залишайте візове питання наостанок. Досвідом отримання віз в угорському і грецькому консульствах з вами я вже поділився.

Бронювання апартаментів.

Не знаю чому, але у мене з самого початку не лягла душа до букінгу і йому подібним платформам. По-перше, мені не подобається, коли часом у букінга присутні примітки дрібним шрифтом, що зазначена ціна не включає в себе або прибирання, або податок на додану вартість, туристичний податок та інше. По-друге, якось все по-казенному, не відчувається присутності живого орендодавця. Для мене - це важливий момент, допускаю, що багато хто зі мною не погодяться, такі вже у мене «таргани в голові.» На Airbnb зареєструвався я самостійно. Сподіваюся, що ви, не маючи ще аккаунта на цій платформі, моєї помилки повторювати не будете і зареєструєтесь по цій засланні . На тридцять євро, зекономлених таким способом, можна чудово повечеряти в угорському ресторані або два дня не вилазити з купалень і згадувати мене добрим словом. Апартаменти забронювали ми в двох кроках від Парламенту: до історичного центру, якщо вірити картам, зовсім недалеко, набережна Дунаю поруч, але головне - вже дуже заворожуюче виглядало сама будівля Парламенту - візитної картки Будапешта. Три рази вже наша сім'я відвідувала «чудове місто Будапешт» і щоразу ми не втомлювалися милуватися на Парламент і апартаменти завжди знімаємо в нашому улюбленому трикутнику .

Отримання візи в Угорщину

записавшись заздалегідь в угорське консульство на подачу документів, підготував їх (не забудьте про медичну страховку на дати поїздки!) відправився в Москву випробовувати долю. Біометричні дані в той час подавати ще не було потрібно, так що в консульстві досить було тільки моєї присутності з трьома комплектами однотипних (в частині бронювання авіаквитків, апартаментів та медичної страховки) документів, фото та оригіналами свідоцтва про шлюб та свідоцтва про народження. Документи всі прийняли, оплата там же готівкою євро, отримання паспортів - через тиждень. Потай, звичайно, мріяв отримати довгострокові візи, але чудес не буває, так що був цілком задоволений однократними візами на дати поїздки плюс десять днів. Підготовка до першого самостійного подорожі на цьому закінчилася.

Ось ми і зібралися в дорогу. Перший пункт - аеропорт Внуково. Чомусь не тільки «Перемога», а й «віззікі» облюбували саме цей аеропорт. Очевидно апетити у нього скромніше ніж у Шереметьєво і Домодєдово. Виліт був о четвертій ранку, так уже повелося у лоукостерів літати не в найзручніший час. У московські аеропорти ми завжди добираємося свої ходом, не користуючись послугами розрекламованих Аероекспрес. Лише одного разу я прокотився на такому: виграв у часі п'ять-сім хвилин, поїздка обійшлася в ТРИ рази дорожче, ніж метро-автобус. У вагоні Аероекспрес я був один. Внуково ж тепер «велика Москва», метро протягнули майже до аеропорту, далі міський автобус, так що по карті «трійка» поїздка туди обійдеться дешевше Аероекспрес - порахуйте самі ... У мене виходить - майже на порядок.

Прилетіли в Будапешт

Літак вилетів точно за розкладом, в польоті за окрему плату пропонували снеки і напої: в лоукостер безкоштовне харчування не передбачено. Вас це сильно зачіпає? Я не маю, оскільки вся наша поїздка в Будапешт сім'єю терміном на сім днів з відвідуванням Відня обійшлася ненабагато дорожче тільки одного авіаперельоту Аерофлотом. Прилетівши в аеропорт, я поставив собі за мету уточнити чи все в порядку з трансфером з міста в аеропорт в зворотний шлях. Літак в Москву відлітав дуже рано, трансфер я замовив онлайн, підтвердження по електронній пошті я отримав, але хіба мало ... Підготувавши і вивчивши заздалегідь відповідну англійську фразу, я випалив її на рецепшене трансферу. Одного я не передбачив, що відповідь я отримаю теж по-англійськи. Я повторив своє запитання і отримав схожий відповідь. Як на зло, «заглючить» телефон з оффлайн перекладачем. Як ми вдячні, що стояв поряд співвітчизнику з цілком достатнім для розуміння володінням англійською, миттєво вирішував нашу тривалу дискусію. Вивчайте мову, читач, і ви завжди будете готові виручити чергового горе-туриста. Борошно на рецепшн марно нам мило посміхалася, нам з нею ще треба «поспілкуватися» приблизно через рік, але про це - пізніше.

Зупинка автобуса-експреса 200Е до метро знаходиться зліва від виходу з аеровокзалу. Тут же - два автомати з продажу квитків. Є меню російською, є відео англійською. Банківські картки автомат із задоволенням приймає, я заздалегідь вирішив купити три проїзних на сім днів, а на що залишився останній день - груповий проїзний . Окупилися багато разів. Їхати на автобусі приблизно тридцять хвилин, кінцева зупинка - станція метро синьої гілки Kobanya-Kispet . Тут же розташована залізнична станція і в 2015 році ще не був побудований великий торговий центр, де тепер ви можете чудово перекусити. Чесно кажучи, перше враження від побаченого не вразило: не ждали ми від Будапешта європейського лиску, але прийшов за нами на станцію бувалий Митіщинській поїзд метро мало не добив нас остаточно. У центрі пересіли на куди більш сучасну лінію, настрій підвищилося, а коли вийшли на поверхню - перед нами відкрився ранковий красень Будапешт

Легкий культурний шок. Сподіваюся ви його поділяєте. Ось з цієї хвилини ми і полюбили Будапешт, думаю, що надовго, якщо не назавжди. Поки не забув: звичних нам турнікетів в метро Будапешта немає. Є тільки стійки з компостерами на випадок необхідності компостування разових квитків і нудьгуючі контролери вельми поважного віку. Більше контролерів ми ніде не зустрічали, але «зайцем» пересуватися в громадському транспорті Будапешта я б не ризикнув і вам не раджу: розмір штрафу ..., як то кажуть «мало не покажеться».

Не поспішаючи, повз Парламенту вирушили ми пішки до апартаментів. благо це було зовсім недалеко.

Там в умовленому місці зустрілися з господинею і залишили у неї в квартирі (в сусідньому з апартаментами будинку) свою валізу. Заселення у нас було погоджено не раніше 12-00, але господиня сказала, що попередні гості скоро звільнять апартаменти і їй буде потрібно близько півгодини на те, щоб підготувати апартаменти нам. Після безсонної ночі нам неймовірно хотілося спати, але 11-00 влаштувало обидві сторони. За фактом, в 11-00 ми вже пили чай в дуже затишній і ідеально чистою квартирі. До цього поснідали в сусідньому Макдоналдсі - повне розчарування. У Будапешті настільки хороша місцева кухня і випічка, що моя вам порада: забудьте на час про фастфуді.

красень Будапешт

На жаль, в перший день плани по знайомству з Будапештом не були виконані: тільки ми, трохи відпочивши з дороги, зібралися і вирушили до станції метро, ​​як на місто обрушився небувалий злива, яка лютувала не менш години. Ну нічого, встигнемо надолужити. А поки - пізній обід (він же рання вечеря) в чудовому закладі , Який ми назвали «лечо»,

після чого з набитими «під саме не можу» животами вирушили гуляти в парк Маргіт на однойменний острів. Взяли там в оренду велоквадроцікл і об'їхали на ньому майже весь острів. Так свіжо було після минулого зливи!

Наступного ранку ми зустрічали освоєнням Маршруту № 1 , Який грунтовно простудіювали перед поїздкою. Одне невелике уточнення. Доїхавши до Széll Kálmán tér (ter - перекладається, як площа) на метро або на трамваях 4 або 6 (маршрут цих трамваєм подібний кільцевої лінії в Московському метро - постійно ними переміщувалися) до кінцевої зупинки зубчастого трамвая пішки можна дійти буквально за 10-12 хвилин.

Доїхавши до Széll Kálmán tér (ter - перекладається, як площа) на метро або на трамваях 4 або 6 (маршрут цих трамваєм подібний кільцевої лінії в Московському метро - постійно ними переміщувалися) до кінцевої зупинки зубчастого трамвая пішки можна   дійти   буквально за 10-12 хвилин

Ось за такими рейках рухається трамвай № 60.

Так йому легше забиратися на Будайські пагорби. Це міський транспорт, так що звичайні проїзні документи на ньому діють. Доїжджаємо до кінцевої зупинки і вирушаємо на дитячу залізницю. Потяги ходять не дуже часто , Так що краще підлаштуватися під них заздалегідь.

На четвертій зупинки Janos hegi виходьте і піднімаєтеся по стежці до башти Elizabeth Lookout. Ми на місці

Ми на місці

Такі види фантастичні відкриваються, фото і сотої частки відсотка не передає

а тепер вирушаємо на канатну дорогу.

а тепер вирушаємо на канатну дорогу

і на автобусі 155 - назад в Буду.

Пообідали в тому ж бістро, про який я писав , Але, на жаль на Széll Kálmán tér тепер цього закладу немає. Чек на обід на трьох досхочу склав близько 4000 форинтів (ділимо приблизно на 4, щоб отримати рублі або на 300, щоб отримати євро). Вирушаємо через Віденські ворота в Будайську фортеця.

Повз національного архіву

(Зверніть увагу: справа внизу - зупинка автобуса № 16, найзручнішого способу відправитися з центру Пешта в Будайську фортеця)

до знаменитого собору (зі зрозумілих причин коханому нашим сином Матвієм) - церкви святого Матяша. У кадр, на жаль, вся церква не увійшла

У кадр, на жаль, вся церква не увійшла

Вхід платний. Хотіли як-небудь вибратися послухати і подивитися месу (кожен день вранці і ввечері), але не вдалося. На щастя, вдалося послухати тут невеликий органний концерт. Місце це овіяне якоюсь благодаттю: в будь-яке відвідування нами Будапешта ноги самі ведуть сюди. Ще раз нагадаю читачеві, що самостійну подорож не обов'язково дешевше «пакетного» туру. Головна відмінність полягає в тому, що ваші ноги ведуть вас туди, куди ви хочете, а не йдуть за гідом і вашими «сопакетнікамі» відповідно до програми туру.

Виходимо на площу, милуємося Парламентом

спускаємося трохи нижче і робимо кадр рибальського бастіону з красенем Матьяшем

спускаємося трохи нижче і робимо кадр   рибальського бастіону   з красенем Матьяшем

вирушаємо до Королівського палацу

сідаємо на катер (а це один з видів міського громадського транспорту!) і робимо з Дунаю фото Королівського палацу

) і робимо з Дунаю фото Королівського палацу

По шляху проходження зустрічаємо ось такий славний екскурсійний туристичний автобус: покатав по місту - тепер по Дунаю

Наступний день ми присвятили Пешту.

Вранці, поснідавши чудовою угорської «молочко» і відмінною салямі, вирушили гуляти по Пешту. Погода була просто чудовою: гуляємо пішки і тільки пішки. Повз Парламенту, площі Лайоша Кошута і пам'ятника радянським солдатам

потішилися у фонтана- вертушки

і вийшли на проспект Андраші - місцеві Єлисейські поля. Шлях наш лежав в музей мініатюри Мініверсум . У туристичний план цей музей був включений за настійною вимогою нашого Матвія і не дарма. Ось вже де роздолля для дітлахів: в співвідношенні 1 до 100 представлені чотирнадцять населених пунктів Угорщини, Австрії і Німеччини. Всього в музеї представлено 600 будівель, 5000 фігурок людей, 100 поїздів і 1000 машин, 5000 дерев. Все це розміщено на площі 300 кв. метрів. І це не просто статичні макети, а життя в русі: люди штовхають зламався на перехресті тролейбус, торгуються на ринку, проходять демонстрації, пасуться корови і постійно туди-сюди шнурують поїзда. Мініверсум цікавий ще й тим, що і самому можна взяти участь в цьому вигаданому світі: запустити рух трамваїв, включити звук дзвонів і багато іншого. Одним словом, кращого місця для дітлахів годі й шукати, та й дорослим буде цікаво. Музей зовсім молодий і, зізнаюся, я просто захоплений комерційної складової проекту: крім не самою дешевою вартості квитків приготуйтеся побалувати себе цікавими сувенірами, таких ви в Будапешті більше ніде не зустрінете.

Рухаємося далі по проспекту Андраші. Біля будівлі опери

Біля будівлі опери

спускаємося на однойменну станцію метро лінії М1. Спускаємося, мабуть, голосно сказано: лінія М1 являє собою скоріше підземні трамваї з зупинками в підземних переходах, ніж звичне нам метро. Все-таки це - одна з найстаріших ліній метро в Європі. Наступна точка нашої подорожі - Площа героїв (Hosok tere). Площа вражає своєю величчю і розмахом. У центрі її стоїть колона архангела Гавриїла, а з боків від нього - колонади довжиною 85 метрів, прикрашені скульптурами героїв Угорщини. Наша мета - знаменитий і казково красивий замок Вайдахуняд. Угорський архітектор Ігнац Альпарі разюче гармонійно поєднав всі можливі стилі архітектури: готику, бароко, ренесанс. Вийшло чудово: переконайтеся самі

Вийшло чудово: переконайтеся самі

А в парку Варошлігет - пам'ятник анонімусів. Знайомий типаж?

Поруч з парком Варошлігет знаходяться знамениті будапештські купальні Сечені - одні з найбільших в Європі. Відвідує їх немислиме число туристів. Так як ми в усіх подорожах старанно оберігаємо себе від стану «кільок в бочці», в цих купальнях ми так жодного разу і не побували. Будапештський зоопарк - теж недалеко: вирушаємо туди. Подорожуєте сім'єю? Тоді ніколи не забувайте про заповітні Family tickets і ваші дітки відправляться з вами за півціни, або зовсім безкоштовно. Зоопарк зовсім невеликий, але по-угорськи милий і затишний.

Далі - на метро і оговтується до одного з найвеличніших споруд Будапешта: Базиліці святого Іштвана. Будівництво його тривало п'ятдесят і чотири роки, площа його - понад 4,7 тис. Кв. метрів, висота - 96 метрів.

Внутрішнє оздоблення вражає своєю незвичайною красою

базиліка

святого Іштвана - це не тільки розкішний храм з вражаючими месами але і, завдяки чудовій акустиці, концертний зал органної музики. Концерти проходять по четвергах . Крім того, на Базиліці є оглядовий майданчик, квитки продаються праворуч від входу, вартість 500 форинтів. На жаль, ми про це дізналися тільки після подорожі і не вийшло подивуватися на краси Будапешта з висоти пташиного польоту.

А наш наступний день - поїздка до Відня.

Як купувати квиток на поїзд, я поділився в відповідному розділі. Приїхали ми до Відня на початку одинадцятого, хлопчик на вокзалі нас вже зустрічав

З вокзалу їдемо на метро в центр на пощади Штефон Платц (собі купили проїзні на день, для Матвія і його однолітків проїзд у Відні в дні канікул безкоштовний). З оглядового майданчика собору Святого Штефана милуємося на Відень

погуляли по центру. Після відносно тихого Будапешта - легкий шок від неймовірної кількості туристів і зовсім негуманні цін

«Чумна колона» - неодмінний атрибут кожного європейського міста

Далі - гастрономічний тур: кафе «Жебрак студент»:

Чек на трьох - близько 45 євро, для Відня - це, напевно, недорого.

Час летів швидко, наближався час відправлення в зворотний шлях, так що встигли ми тільки в парк Бельведер

А будівля віденської опери дуже схоже на оперу в Будапешті (одна ж імперія була колись)

Пора на вокзал и повертатіся в Будапешт. Резюме: закладати один день на Відень - просто ні про що. Відень, звичайно, куди розкішніше і, я б сказав, помпезніше Будапешта. Але сильного захоплення і симпатій вона не викликала: дуже багато туристів, досить високі ціни на все ...

Як в Будапешті влаштувати собі пляжний відпочинок? Немає проблем. Чудово провели час в купальнях Дага (На околиці Будапешта) і Паллатінус , Що на острові Маргіт. Тут тобі і звичайні басейни, і басейни з ефектами, і гірки. У термальних басейнах навіть в спеку дуже навіть непогано «поотмокать». Оренда шезлонга - 700 форинтів на день: поставив його під дерево в тенёчек і насолоджуйся життям. Голодним там точно не залишитеся, рекомендую спробувати лангош - національну угорську корж з добавками на вибір.

Якось вранці, проходячи повз Парламенту, подивилися на зміну варти. Її виявляється молодь і чекала:

Рейс «віззіков» Будапешт - Москва вирушав рано вранці, як і прийнято у лоукостерів. Ризикувати з нічним громадським транспортом не хотілося і тому замовив трансфер . Але якщо ви зупинилися в центрі, то з липня 2017 від зупинки Deák Ferenc tér (самий центр міста) став ходити експрес 100е. Рух починаються з четвертої ранку, так що ви встигаєте до реєстрації свого рейсу. Вартість проїзду - 900 форинтів, тобто трохи менше трьох євро. Також зверніть увагу, що дьютік в аеропорту розташовується до паспортного контролю, а не після нього. Думаю, вам знадобляться матеріали, які мені дуже допомогли при підготовці до поїздки, користуйтеся на здоров'я.

Ось такий у мене вийшов об'ємний відгук про наш перший самостійну подорож. Сподобалося все дуже: і сам Будапешт, і те, що планували все самостійно, ні від кого не залежали: зізнаюся - це дуже здорово.

Наостанок, ще один бонус для вас

карта Будапешта:

Іноді гугл-картки не відкриваються, прошу вибачення.

Підписуйтесь на новини блогу по Email

Отримайте бонус на своє перше бронювання на Airbnb .

Вас це сильно зачіпає?
Знайомий типаж?
Подорожуєте сім'єю?
Як в Будапешті влаштувати собі пляжний відпочинок?