Галопом по Європі: Бад-Гаштайн, Венеція, Верона, Больцано, Мирано, Відень, Варшава

Як ми збиралися

Подібне подорож ми планували давно. Основна перешкода - це візи. У всіх точках Європи ми повинні були ночувати у друзів, до того ж в різних країнах, а обманювати консульства фіктивними бронями не хотілося. І тут фінське посольство зробило нам подарунок у вигляді піврічної візи. Подумавши з Танею, ми склали план поїздки і стали потихеньку готуватися.

План вийшов ось такий:
27.02.10 о 16:00 виїжджаємо з Москви.
28.02.10. 2 320 км. Приїжджаємо в Бад-Гаштайн.
01.03.10 - катаємося на лижах.
02.03.10 - катаємося на лижах.
03.03.10 - катаємося на лижах.
04.03.10 - вранці виїжджаємо до Венеції (тунель з 6:00), 350 км.
Венеція.
Їдемо в Больцано 272 км.
05.03.10 - Больцано. 16:00 - виїжджаємо до Відня (22:00) 592 км.
06.03.10 - Відень.
07.03.10 о 8:00 виїжджаємо до Варшави (18:00), 714 км. О 23:00 виїжджаємо в Москву, 1250 км.
08.03.10 о 12:00 прибуття в Москву.

Але за тиждень до від'їзду поїздка відмінилася, т. К. У Тані на роботі весь відділ вирішив лягти в лікарню! Пару днів розлади, ми майже здали куплені страховки. Але за два дні до від'їзду госпіталізація в однієї колеги Тані відкладається. Опс! За одну ніч завантажуємо машину і 27.02.2010 йдемо на роботу. Трохи не закінчивши робочий день, виїжджаємо.

Дорога в Європу

О 15:14 від'їхали від «Макдональдса» на Тушинському, в сам «Мак» не заходили, тому що по дорозі не хотіли відчувати дискомфорт в шлунку. Світило сонце, і дорога була суха, що дуже радувало, коли згадували Пітерської трасу по дорозі до Фінляндії, схожу на каток шириною 14 метрів і довжиною 700 км. http://www.talanovs.ru/avanturi/2010finland/2010finland.htm

Тоді згадалася картинка від Ейнем із серії «Москва майбутнього». Ось цитата з підпису до картинки: «... Для зручності та приємності повідомлення Санкт-Петербурзьке шосе цілком перетворено в кристально-крижане дзеркало, за яким з блискавичною швидкістю летять, ковзаючи, витончені, багато прибрані аеросани ....». На радощах я їхав близько 120 км / ч. Через пару годин після старту нас вдало зупинили ДАІшники за перевищення, напевно, вони здогадалися, що нам пора з Танею помінятися :-).

До 20:15 проїхали стовп «424 км».

О 8:45 перетнули кордон Росії та Білорусії. Але не зрозуміли вони, де чого платити і поїхали далі.

На цьому кордоні вразила черга з фур, довжиною близько двох км з одного і з іншого боку кордону. Дорога по Білорусії платна, але за таку дорогу не шкода віддати 80 рублів (по 20 на чотирьох пунктах).

До 3:15 ми під'їхали до кордону Б-П, т. Е. Москва - Брест подолали за 12 годин. Непоганий результат, якщо враховувати, що це зима, ніч, і ми не гнали. Плюс був сильний туман, який заважав орієнтуватися на місцевості. Якщо порівнювати швидкість роботи пропускних пунктів, то фіни найшвидкісніші, білоруси повільніше, поляки взагалі гальма, а російські - бюрократи. Загалом, на перехід обох кордонів ми витратили одну годину.

Польща нас зустріла туманом. До столиці добиралися по вузьких доріжках. Рано вранці проскочили Варшаву. Далі поїхали по польському автобану з великою кількістю перехресть і світлофорів, але їхати в будь-якому випадку набагато краще, ніж по дворядка.

В'їхали в Чехію - світило сонце і було +10 - краса! Милостиве настрій порушив поліцейський, який наздогнав нас на автобані і засмутився, що ми не купили віньєтку. Трохи спілкування, і він нас відпустив за обіцянку, що на найближчій заправці купимо. Ми чесно виконали свою обіцянку.

Ми чесно виконали свою обіцянку

При в'їзді до Австрії ми точно знали, що віньєтка потрібна і купили її на першій же заправці за 7,90 Євро. Через 24 години їзди, тобто У 15: 15МСК ми об'їжджали Відень.

Рівно через 28 годин ми припаркувалися в пункті нашого призначення, місті Бад Гаштайн (Bad Gastein). 2300 км пройдено! ... Уффф. Хлопці нас так рано не чекали, бо ми обіцяли бути о 1 годині ночі.

Наше прибуття пішли відзначати в найближчу піцерію. Після більш ніж доби їзди було незрозуміло, чого ми більше хочемо - спати або нормальної гарячої їжі або поговорити зі старими друзями. Після вечері ми з Танею впали в апартаментах - можна було стріляти з гармати, ми б не прокинулися. Останні дві доби ми майже не спали.

Лижі в Бад Гаштайне (Австрія)

Вранці строго о 7:00 підйом, щоб до відкриття підйомників бути на горі. І так три дні катання. З погодою нам пощастило - всі дні катання було сонце, яке лише іноді закривали хмари. На початку березня краще кататися вище 1 800 метрів, хоча сніг на трасах лежить і нижче 1 500м, але це скоріше не сніг, а мокра каша. Шикарне катання було в Спорт Гаштайне - ця зона катання має всього два підйомника, але більшу різноманітність трас і меншу кількість народу на трасах. У Бад Гаштайне підйомників і трас більше, але траси вузькі і круті, і мені здалося, що вони досить одноманітні. Ще я зробив таке спостереження: в Бад Гаштайне ніде викочувати дітей. Траси з пологим і рівномірним ухилом взагалі відсутні, за винятком ясельного склончіка. У Спорт Гаштайне все значно краще.

Один з вечорів присвятили прогулянці по історичному центру Бад Гаштайна. Будиночки тісняться на крутому схилі і майже падають в красивий водоспад, який знаходиться в центрі міста. У місті не дуже багато туристів, і деякі готелі закриті. Мабуть, через кризу курорт недорахувався туристів. Шкода, в темряві не вдалося розглянути, а може, навіть і залізти на стару лісопилку з приводом від бурхливої ​​річки. У центрі міста є ще пара занедбаних будівель, на які поклали око деякі авантюристи з нашої компанії.

Перед виїздом до Італії, Таня силоміць змусила помити машину. Чесно кажучи, мені й самому вже набридло їздити на такому Чумазик. Вперше з моменту покупки я помив машину! А адже позаду вже поїздка до Фінляндії і кілька місяців їзди по Москві :-). Мили машину на мийці-самообслуговуванні, кидаєш 2 євро і тобі включається мийка високого тиску типу «Керхер». Правда, московська бруд не змивається так просто, і довелося відтирати її щіткою. Багато бруду і велика машина ... автомат вимкнув воду і довелося заплатити ще 2 євро.

Три дня катання в Бад Гаштайне пройшли дивовижно, не тільки завдяки гарній погоді, але і завдяки теплій компанії наших друзів, які дали притулок нас в своїх апартаментах.

Тур в Італію

04.03.2010 ми встали в 5 ранку. Швидко і тихо зібралися, хлопців не будили. Через 15 хвилин їзди ми виявилися першими в чергу на поїзд через тунель в бік Італії (Tauernbahn Bockstein - Mallnitz). Навігатор нам сказав: «Приготуйтеся до посадки на пором». Перший поїзд відправляється о 6:20. Потяги ходять кожні півгодини або годину до 22:20. Заплативши 17 євро, ми заїхали на платформу вагона, а самі сіли в пасажирський вагон. Час в дорозі 12 хвилин. Вивантажилися і взяли курс на Венецію.

Проїхавши ще трохи за австрійськими дорогами, ми виїхали на платні італійські автобани. Що стосується плати за дороги, то в Італії ми залишили найбільше грошей. Італійці - спритні водії. Один з них підрізав Таню, «Ну, ти, Піноккіо» - вирвалося в неї :-). Приблизно до 10:30 ми прибули до Венеції. Можна було б залишити машину на одному з будівництв поруч з багатоповерховими парковками, але ми ризикувати не стали і заїхали на платний паркінг. Він нам обійшовся в 18 євро - нерви дорожче :).

Венеція, звичайно, унікальне місто, схожого я нічого не зустрічав. Ми бродили не тільки туристичними стежками, а й заходили в житлові райони. Бачили, як студенти тусувалися поруч з універом, як діти виходили зі школи, і як галасують діти в дитячому садку. Життя в такому місті не позаздриш - тісно, ​​кругом вода і туристи :). Бачили, як тато віз своїх дочок зі школи на моторному човні. Місцевих людей дізнатися просто - вони йдуть і постійно вітають продавців в крамницях і проїжджаючих повз на човнах таксистів. На гондолах кататися не стали, бо дорого і холодно, а види з пішохідних доріжок відкриваються не гірше.

На площі Сан Марко спостерігали, як через зливні отвори вода не зливалася, а наливалася на площу. Нам пощастило з погодою - все пішохідні вулиці були пішохідними. Хоча скрізь по місту стоять в повній бойовій готовності містки, а в нашому рюкзаку лежали гумові чоботи ;-). За музеям ми не ходили, саме місто нас цікавив більше. Але один собор ми відвідали - Basilica S. Maria Gloriosa Dei Frari. Фрески знаменитих італійських художників, виставлені там, чудові! І, якщо не брешуть, то в цьому соборі похований Тиціан, його полотна ми пізніше дивилися в Віденської Картинній галереї.

Нагулявшись вдосталь, взяли курс на парковку. Швидко знайшли машину, не дуже швидко оплатили паркування, тому що не було дрібних євро. Вдалося розплатитися карткою - рідкісний випадок для пакувального автомата. Сіли в машину, в навігатор вбили адресу Марко і Росіти (Больцано / Bolzano він же Бозен / Bozen). Поглянувши в паперовий атлас, зрозуміли, що проїжджаємо Верону. Вирішили заїхати туди на годинку - подивитися балкон Джульєти. Заїхавши в центр міста і опитавши півтора десятка людей, ми знайшли будинок Джульєтти, і доклали руку до її пам'ятника.

Вже сутеніло, і ми поїхали в Больцано. Навігатор вивів нас точно до вікон їхнього будинку. Марко помахав нам з вікна рукою і спустився нас зустріти. На подив легко припаркувалися під вікнами будинку, для тісних європейських міст це дійсно було приємним сюрпризом.

Росита нас нагодувала смачною пастою. Трохи поспілкувавшись, ми лягли спати. У них маленька однокімнатна квартира, і хлопці поступилися нам свою кімнату - спасибі їм велике, тому що ми давно не спали в комфортних умовах.

З ранку я показав Марко свої останні фільми: www.talanovs.ru/rukodelie/films/index_films.htm

Побігли гуляти по Больцано. Больцано - місто споруди часів Муссоліні, тому старожитностей там майже немає. Насправді, Больцано - це не Італія, а Австрія, точніше, південна Тіроль. Майже всі говорять німецькою мовою і не люблять італійців. Марко і Росита з півдня Італії - справжні гарячі італійці :). Марко каже, що в цих краях їм краще прикидатися туристами. Зайшли на роботу до Росіті - подивилися. Вона працює менеджером в супермаркеті.

З Больцано поїхали в Мерано / Merano (приблизно 20 км) - ось це дійсно затишний і красивий містечко з усіма атрибутами стародавнього європейського курорту. Цей курорт став популярним при принцесі Sissi (Єлизавета Австрійська). Вона любила там бувати, і там їй стоїть пам'ятник. Оскільки нам треба було обідати в Мерано, Марко у правильних людей з'ясував, де там правильний ресторан. Ресторан дійсно виявився «правильний» за багатьма параметрами. Цікаво, що цей заклад дуже непримітно, і позначено тільки однієї невеликої вивіскою, але якщо будете в Мерано обідати, то зайдіть в ресторанчик Lalessandra, який знаходиться за адресою Via Caserma 7, 39012 Merano-BZ.

У нас було тільки пару годин на прогулянку, а шкода. Але нам ще треба було в цей день доїхати до Відня. Прогулянка була прекрасною. Шкода було розлучатися з Марко і Росітою, і залишати настільки затишне місто. Дорога кличе! О 16:00 ми виїхали в сторону Австрії. Як завжди, я довірився навігатора, який проклав шлях по дорозі SS44. Завдяки йому, через півтори години ми з весни + 10С виявилися майже в Заполяр'ї. Градусник показував -13С. Кучугури вище машини. Вітер поривчастий. Висота перевалу Giovo - 2 094 метра. Види з крутого серпантину відкривалися чудові. Вночі цю дорогу закривають, по крайней мере, на знаках написано що з 18 до 8 закрито - ми встигли. Думаю, що взимку ця дорога не завжди відкрита. Шкода, не було часу зупинятися на оглядових майданчиках і милуватися видами. Спустившись з перевалу, виїхали на автобан. Нудна, але швидка дорога повз Інсбрука і Зальцбурга до Відня була гарантована.

Відень - столиця Австрії

Проїхавши 700 км о 10:30 05.03.2010 ми пришвартувалися біля будинку Івана Трифонова: http://ivan.at

Іван - унікальна людина. Скажу одне - він був дублером першого австрійського космонавта. Про нього можна розповідати годинами, але це тема для окремого звіту. Іван нам виділив окрему кімнату - ми знову спали як королі :-).

Вранці Іван провів для нас екскурсію по Відні. Колись він підробляв тим, що водив екскурсії по Відні радянським туристам, заодно вивчав російську мову. Ми відвідали православну церкву, прокотилися по Ринг Штрасе (типу нашого Садового кільця) і пробігли по пішохідній зоні. Відвідали собор святого Штефана. Іван показав багато цікавих місць, про які навряд чи розповідають сучасним туристам. Вже без нього ми вирушили в Віденську картинну галерею. «Електронний екскурсовод», який входить у вартість квитка (12 євро з людини), нам розповів про деякі шедеври. Російською мовою в цьому диво техніки статей трохи, але цього достатньо, щоб не перевантажити мозок. Після музею ми пробіглися по магазинах і купили майже все, що планували за списком.

Увечері нас чекало продовження спілкування з Іваном, що не менш цікаво, ніж картини Тиціана, Рубенса та інших славних італійців і фламандців. Його авантюри в Антарктиді, Індії, Єгипті - це круто. А які картини він пише і тче килими! ... Про частину своїх пригод він написав книгу, яка зберігається в центральній австрійської бібліотеці. Насилу змусили себе лягти спати. Завтра з ранку дорога додому.

Додому.

Стартували в 9 ранку. Неділю, ранок, дороги порожні - краса. Неспішно котили в сторону Варшави. По дорозі зупинилися пообідати в Чехії. Пішки зайшли до Польщі, але повернулися до Чехії і вирішили, що тут обідати правильніше. Кумедний це місто Тєшин, який знаходиться в двох державах одночасно.

У Варшаву заїхали до старого товариша, попили чайку і о 19:00 поїхали в Москву. Кордон проскочили за 40 хвилин. Чудова Мінська траса, стрілка спідометра упевнено лежала між 100-130 км / ч. Дорога від Москви до Варшави у нас зайняла всього 13 годин! Вже о 12:00 за московським часом, ми занесли останні валізи додому.

План поїздки виконаний повністю!

Сухі цифри:

Крейсерська швидкість на трасі - 110-120 км / ч.
Максимальна швидкість по навігатору - 153 км / ч (один раз побалуватися на автобані).
Загальний пробіг - 3 428 миль = 5 519км.
Витрати на платні дороги, парковки і «парою» - 4 459 рублів.
Витрачено на бензин - 20 778 рублів (вартість бензину в Італії, Австрії, Чехії та Польщі майже однакова).
Всього витрачено - 63 900 рублів.
Курс для перерахунку брав 41,15 руб / євро.

Нік автора на форумах Drom.ru: vitos.msk