Місто Родос, столиця острова Родос, Греція

21 квітня 2016 р 15:09 Родос - Греція Август 2014

«Я хотів би, щоб ми більше любили старих майстрів і менше їх копіювали. Було сказано, що греки тому були великими, що ніколи не запозичили у стародавніх. » «Я хотів би, щоб ми більше любили старих майстрів і менше їх копіювали

Какудзо Окакура «Книга чаю»

Це була наша 3-тя поїздка, ми дуже довго думали куди поїхати і оскільки мій чоловік завжди мріяв побувати в Греції, ми вибрали один з її чудових островів - Родос.

Греція - дивовижна країна. Її неможливо описати одним або двома словами. Для цього мало навіть розповіді. Тому маючи намір написати про наших грецьких канікулах, я розділю наш відпочинок на кілька оповідань, присвячених конкретним містам і місцях, а саме: містечко Фаліракі і його околиці; столиця острова Родос, однойменне місто Родос; чудове містечко Калиті Терме; екстремальний місто Ліндос; мальовничий пляж Ентоні Куїнна і бухта Ладик; Парк Родини; а також, розповім про одну екскурсії, в рамках якої ми об'їхали половину західного узбережжя острова від Каміроса до Арніс.

Отже, острів Родос. Його часто називають островом сонця і це чиста правда, адже сонце тут сідає пізно ввечері, а на вулицях видно, як удень годин до 9 вечора. Тут дивовижний клімат, свіжий і не забруднене повітря, ласкаве море з чудовими і мальовничими бухтами і колоритні місцеві греки.

У цьому оповіданні, я поділюся з Вами враженнями про столицю острова Родос - однойменному місті Родос.

У місто Родос ми приїжджали 2 рази - перший раз погуляти по ньому і повивчати пам'ятки, а другий раз за сувенірами, по шляху, правда, заїхавши погуляти в Парк Родини, який знаходиться приблизно в 40 хвилинах ходьби від Родосу.

Побувавши в Родосі, я б розділила цей містечко на 3 частини:

1. Порт Мандраки (бухта Мандраки, набережна Мандраки - все по-різному називають)

2. Старе Місто

3. Сучасний Родос з житловими будинками і пляжною зоною

Нам шалено сподобався Старе Місто зі своїм непередаваним затишком і колоритом, тому його ми відвідали два рази. А тепер докладніше про наші враження.

Отже, місто Родос -століца і просто красивий древнє місто. Сюди ми приїхали на 3-й день нашого відпочинку з Фаліракі. Проїзд обійшовся нам в 2.20 євро з людини (4.40 на двох), їхали близько півгодини і вискочили з автобуса недалеко від Порта Мандраки. Саме звідси ми почали своє знайомство зі столицею.

Набережна Мандраки

Порт Мандраки - це жвава вулиця міста Родос, яка знаходиться поруч зі східною стіною Старого міста. Це дуже мальовниче і дивовижне місце. Крім того, що тут пришвартовано величезна кількість яхт і катерів, що вже саме по собі чудове видовище, тут ще безліч кафе, магазинчиків і інших визначних пам'яток. Наприклад, таких як Фортеця Святого Миколая. Всередину ми не потрапили, тому що вхід закритий, але зовні представляється масивна стародавня фортеця, дуже красива.

Фортеця Св. Миколая

Порт Мандраки, місто Родос. Mandraki harbour, Rhodes town, 2014

Якщо стояти спиною до фортеці, і пройти вперед, то можна дійти до однієї з найголовніших визначних пам'яток Порта Мандраки - Колоса Родоського. Правда, зараз на місці цього «колоса» стоять дві кам'яні колони, увінчані статуями оленів. Взагалі, існує багато легенд про те, який з самого початку була статуя Колоса Родоського і як вона зникла. Особисто я чула таку версію історії:

Давним-давно, дуже давно, в честь однієї зі своїх військових перемог на єгиптянина, на Родосі вирішено було звести статую бога сонця Геліоса (згідно з іншою легендою, Геліос в своїх руках виніс з безодні морської острів, і це був острів Родос). Так ось, довго греки будували статую, більше 12 років, і нарешті-то збудували: величезну, 36 метрову статую юнака (бога Геліоса), і була ця статуя з чистого золота. Простояла ця статуя багато років, проте найсильніше землетрус зруйнував її. Про подальшу долю статуї (після руйнування) ходить ще більше легенд. Згідно з деякими з них, зруйновані золоті уламки розграбували турки чи єгиптяни; згідно з іншими версіями, вони до сих пір знаходяться десь на дні морському; згідно ще одного джерела, Колос Родоський взагалі стояв не в порту, а на пагорбі Монте-Сміт. Але варто додати, що жодна з цих теорій так до сих пір і не підтверджена ні на 1 відсоток. Так може, статуї цієї взагалі і не було? Хто знає…

У будь-якому випадку, у головних «воріт» в порт зараз красуються два оленя на колонах. Варто додати, що олені є символом Родосу, бо як колись давно, вони врятували Родос від напасті у вигляді змій.

Ці статуї стоять на місці "Колоса Родоського"

Порт Мандраки, місто Родос. Mandraki harbour, Rhodes town, 2014

До речі, з цієї точки відкривається приголомшливий вид на набережну Мандраки і стіни Старого Міста.

Вид на набережну Мандраки

Вид на Старе Місто з Порта Мандраки

Звідси ми вирушили досліджувати Старе Місто, озброївшись ручкою і докладною картою цього міста, що дуже нам допомогло (карту можна взяти безкоштовно в будь-якому туристичному кіоску, яких по Старому Місту дуже багато).

Воріт, для входу в Старе Місто багато, по-моєму, 11 або 12, і у всіх свої назви. Всі вони разом з назвами відзначені на карті. Ми заходили через ворота «St. Paul`s Gate ». Вони найперші, якщо йти від фортеці Св. Миколая прямо. Спочатку ми забралися на невелику башточку, звідки відкривається шикарний вид на море.

Просто гарний вигляд, зі стін Старого Міста ...

Посиділи в тіні, відпочили трохи і спустилися вниз. Пройшли пару кроків вздовж пристані і на першому повороті повернули направо.

Заходимо в Старе Місто

Там дорога, середньої жвавості. Ми перейшли дорогу і пішли прямо. Пройшовши зовсім небагато, ми вийшли на невеликий майданчик, дуже красиву. По ліву руку руїни храму Афродіти, а по праву Музей сучасного грецького мистецтва (municipal museum of modern greek art).

храм Афродіти

Родос, старе місто, храм Афродіти. Rhodes old town, the Temple of Aphrodite, 2014 року, august

Далі ми пішли вперед (по праву руку від нас був цей самий музей сучасного мистецтва). Трохи попереду, одразу за музеєм, ми побачили невеликий фонтанчик. Біля нього все фотографуються.

Зробивши фото, ми рушили далі. А ось тут повинна бути позначка. Практично по всьому старому місту, під ногами лежить ось така дорога.

Дуже незручна галькова дорога, майже по всьому Старому Місту.

Йти по ній в шльопанцях просто неможливо. Вірніше, в шльопанцях на тонкій і м'якій підошві, як у мене. Через 5 хвилин ноги починають боліти зі страшною силою і кожен крок як катування. Плюс ця поверхня слизька. Майте на увазі мій гіркий досвід і одягайте взуття з щільною підошвою.

До речі, ще одна позначка. По всьому Старому Місту стоять лавки для туристів, в які Ви можете зайти і безкоштовно взяти карту міста, ще якісь книжечки, або просто поставити запитання.

Чим далі заходиш в Старе місто, тим більше відчуваєш цю неповторну атмосферу і колорит, якими просякнуте навіть повітря в цьому чудовому місці. Людей дуже багато, все снують вперед і назад, сидять в кафе, купують сувеніри та речі, фотографуються. Варто на мить зупинитися і ти відчуваєш в центрі якого дивного світу ти знаходишся: тут чути мова десятків національностей, з численних затишних кафе відчувається непередаваний запах грецької кухні, сонце розпалює повітря, і все це витає навколо тебе і зливається в унікальний колорит, яким просякнуті вулиці старого Міста. І ти просто поринаєш з головою в подорож по цьому мікро - світу.

Родос, старе місто, серпень. Rhodes old town, 2014 року, august

Друге місце, куди ми прийшли - Площа Гіппократа. Невеликий п'ятачок з натовпами туристів фотографуються біля фонтану з дуже красивою назвою «Кастеллани».

На цій площі кілька таверн. У кожної з них свій пріставучий зазивала. Забігаючи вперед скажу, що коли ми приїхали в Родос вдруге, ми все-таки зайшли пообідати в одну з цих таверн на Площі Гіппократа, але про це пізніше.

На Площі Гіппократа є гарне середньовічне будівля - Мегаро Кастеллани. Під час нашого візиту, в цій будівлі був музей на честь якогось німецького лікаря. Вхід безкоштовний. Нижче відео з цього музею.

Будівля Кастеллани, музей на Площі Гіппократа. Megaro Kastellania, Hippocrates Square, Rhodes

Походивши по музею і трохи охололи (так як на вулиці сонце палило нещадно), ми пірнули в один з численних провулків Старого Міста, і пішли шукати численні мечеті, які ховаються по всьому Старому Місту.

Затишні вуличні кафе Старого Міста

Перша мечеть, на яку ми наткнулися випадково, була мечеть Ібрагіма-паші. Якщо чесно, то ми спочатку навіть і не зрозуміли, що це була мечеть. Вона закрита деревами, перед нею розкинулося кафе, плюс вона була на ремонті. Так що оцінити цю мечеть ми не змогли.

Біля мечеті Ібрагіма паші

А ось далі розпочалося найвеселіше. Пройшовши від мечеті трохи вперед, ми наткнулися на якісь руїни.

Житлові будинки перемішуються з якимись старими будівлями

Повернули наліво і пройшли повз пари старих, облуплених і подубітих двоповерхових житлових будинків (ми спочатку навіть не зрозуміли що це житлові будинки, поки не побачили фіранки і квіточки на вікнах).

Це теж житловий будинок

Пройшли ще трохи вперед і виявилися серед вузеньких вуличок, вимощених цієї самої відполірованою галькою, по якій неможливо ходити. А на вулицях ні душі. Тільки собаку одну зустріли. Тихо, красиво, незвично. Я думаю, що ні один гід і жодна екскурсія не покаже Вам такого Старого Міста.

Думаю, що ні один гід не проведе Вас по таких місцях

Загубилися в незвіданих вуличках Старого Міста

Ми гуляли по цим чудовим вуличках, переходячи з однієї на іншу, і вийшли на якусь ширшу і жваву вулицю. Як ми дізналися пізніше, вона називається Agiou Fanouriou.

Старе місто Родос, загубилися в вуличках. Rhodes old town, unknown streets, 2014

На цій вуличці і невеликі кафешки, і, так звані приватні «пансіони», по-англійськи «pension», і приватні житлові будиночки або квартири. Ми не втрималися і заглянули в парочку з них. Стелі низенькі, кімнатки маленькі, але обстановка затишна, а сім'ї великі. Ніхто на тебе не лається. Пройшли трохи вперед, і, дивлячись в карту зрозуміли, що абсолютно не знаємо де ми. Навіть приблизно. На вулиці біля входу в будинок сиділа місцева гречанка. Ми підійшли до неї і попросили допомогти нам і показати на мапі де ми. Але вона не могла показати на мапі, та й по-англійськи взагалі не могла нічого відповісти, тільки посміхалася і хитала головою. Ми розвернулися і пішли назад. Ходили туди-сюди, потім вийшли ще на якусь вулицю з одного кафешки. Було дуже жарко, ми втомилися, не знали куди йти, зовсім не розуміли де ми, і як би довго не вдивлялися в карту, не могли вгадати де ми. Трохи перепочивши на бордюр, ми знову рушили вперед, але куди б ми не йшли, ми все одно поверталися в ті місця, де ми вже були. Так і ходили по колу невідомо скільки часу. В черговий раз повернувшись на ту саму вулицю, ми побачили табличку високо на будинку з маленькими буквами «Agiou Fanouriou». Сховавши в карту, ми пішли прямо, поки не натрапили на вивіску «Old Town Aquarium». Заходити ми не стали, але на карті змогли знайти це місце і зрозуміли, куди нам потрібно далі йти. А шлях наш лежав на торгову вулицю Сократус. Через пару хвилин ми вже були на ній.

Вулиця Сократус і мечеть Сулеймана

Вулиця Сократус - головна торгова вулиця Старого Міста. Тут багато крамниць з сувенірами, одягом, сумками, багато закусочних, кафе і ювелірних магазинів. Але ще більше тут туристів. Ціни тут дуже хороші. Купувати сувеніри, та й просто якісь речі ми радимо тут (що ми і зробили в другій наш візит в Родос). А в цей раз ми просто гуляли і дивилися по сторонам, поки не вийшли прямо до мечеті Сулеймана.

Обігнувши мечеть правої сторони, ми вийшли до Середньовічної Часовий вежі (Medieval Clock Tower),

Годинникова вежа

яку ще називають Roloi Clock Tower. На неї можна піднятися, але, коли доходиш до середини, щоб піднятися нагору, потрібно заплатити 5 євро з людини за підйом. Ми не стали, тому як і звідси відкривався теж непоганий вигляд. Зробили пару фоток і спустилися вниз.

Вид з Часовий Вежі

Під вежею, до речі, є туалет, платний - 50 центів з людини. Усередині дуже чисто і охайно.

Так як вже було час обіду, ми вирішили сісти в якомусь кафе і скуштувати знамениту грецьку піту. Так як під вежею було дуже багато кафе, в яких пропонувалося це саме блюдо, а в доповненні додавався шикарний вид на вежу, ми вибрали одну маленьку кафешечкі і сіли обідати.

У цьому кафе мало столиків, які стоять в 2 ряди. У всіх столиків прямий вид на Годинну Вежу. Сидиш, чекаєш своє замовлення і милуєшся видами. Грецька пита варто тут 4.5 євро за порцію. Подається разом з картоплею фрі. От не знаю, може нам просто не дуже пощастило, може вона і повинна бути така, але пита була дуже жирна, вся в маслі, м'ясо непогане, а от сама пита (подобу коржі) вся в маслі і не смачна. Але ми не особливо засмутилися. Посиділи, відпочили і рушили далі гуляти.

Кафе навпаки Часовий Вежі, з чудовим видом на неї. І грецька пита

А пішли гуляти ми прямо (по праву руку залишилася Годинна вежа) по вулиці Orpheus і дійшли до чергових воріт: Воріт Святого Антонія (Gate of Saint Anthony).

Ворота Св. Антонія

Пройшли через ворота і вийшли на невелику вуличку.

Вхід в ворота Св. Антонія

По ліву руку багато вуличних художників, що пропонують намалювати Ваш портрет, по праву руку стіна Палацу Магістрів, лавочки, а найголовніше тінь. Ми посиділи трохи на лавці, і пішли далі. А далі арка і вихід з неї на міст, а через міст в Новий Родос. Якщо бути точним, це чергові ворота: Ворота Д`Амбуаз (D`Amboise Gate). На цьому містку відкривається гарний вид на рів, що оточує Старе місто.

Ворота Св. Антонія, рів, що розділяє Старе місто і сучасний, і ворота Д`Амбуаз

Ми подивилися, трохи пофотографувати і повернулися назад в Старе Місто. Вийшли через Ворота Св. Антонія і попрямували вже до Палацу Великих Магістрів.

Палац Великих Магістрів величний і красивий.

Вхід коштує 6 євро.

Палац Великих Магістрів

Усередині симпатичний дворик зі статуями.

Палац Великих Магістрів, Родос. The palace of the Grand Masters, Rhodes, 2014

Звідси можна зайти в музей, в якому представлені старожитності: ключі, чашки, тарілки, лампадки і найголовніше ікони. Вірніше, здебільшого фрагменти ікон, але є також і практично повністю збережені ікони.

Палац Великих Магістрів

З музею можна зайти в приміщення, що нагадує капличку.

Ну і безпосередньо в сам Палац Магістрів.

Спочатку піднімаєтеся по сходах (на фото вище). До речі, будьте обережні, так як сходи без перил і з неї можна випадково впасти, наприклад, задивившись на щось, що мало не сталося зі мною.

Далі, думаю, не варто багато слів, просто покажу фотографії та додам, що всередині Палац дуже красивий. Раджу відвідати. Чого тільки варта вид з вікон, який відкривався служителям кожен день. Або неповторна мозаїка на підлозі (в кожному залі свій унікальний малюнок) привезена з острова Кос (наскільки я пам'ятаю). Тут безліч залів, кімнат, вони все дуже красиві.

Палац Великих Магістрів

Ми витратили гроші за вхід і не пошкодували. Не розумію тих, хто пише, що це марна трата грошей. Адже це унікальна архітектурна пам'ятка. МИ РАДИМО ВІДВІДАТИ Палац Великих Магістрів.

Після Палацу Магістрів, ми вийшли і прогулялися по вулиці Лицарів. Красива вуличка.

Вулиця Лицарів

Вийшли з Старого Міста ми через головні ворота і пішли досліджувати місто Родос далі, а якщо бути точніше, то Сучасний Родос і його прибережну лінію.

Треба сказати, що різниця дуже помітна і відразу видно, де починається Новий Родос.

Ось ще старі будівлі,

Біля Старого Міста починається Новий Родос

Але буквально 10 кроків і ось вже сучасні житлові квартали з коледжами, кафешками, школами, обмальованими будинками і вже зовсім іншим «повітрям».

Частина сучасного Родосу

Так ми дійшли до перехрестя з якимось пам'ятником. Незважаючи на те, що було вже 4 годині дня, сонце було неймовірно яскравим, і ми не змогли розгледіти цей пам'ятник.

За переходу ми перейшли на протилежний бік і нарешті побачили море.

Дорога до пляжу в місті Родос. Road to Aegean Sea, Rhodes city, 2014

Колір у Егейського моря дивовижний. Але ось що ще дивує, так це хвилі. Як виявилося, Егейське море зовсім не така спокійна, як Середземне, та й глибина починається практично відразу, як заходиш в море, а під ногами каміння. Пляжі тут галькові.

Егейське море, місто Родос, серпень. Aegean sea, Rhodes town, 2014 року, august

Щодо вартості лежаків не знаємо, так як в той момент, коли ми прийшли на пляж (початок п'ятого дня), лежаки почали потихеньку прибирати (ланцюжками пристібати до парасолькою) і до нас просто на просто ніхто навіть не підійшов, хоча ми провели на лежаках години півтора. Ми купувалися, познімали відео і близько 6 годин попрямували по пляжу в сторону Порта Мандраки.

Узбережжя Егейського моря

Егейське море, місто Родос. Aegean sea, Rhodes town, 2014 року, august

Буквально хвилин за 20, дуже неспішнім кроком ми дійшлі до акваріума и місця злиттів двох морів: Егейського и Середземних. Дивовижна картина: дивишся наліво - море бурхливе, видно невеликі хвилі, а повертаєш голову направо - море спокійне.

Егейське і Середземне море в місті Родос, серпень. Aegean and Mediterranean sea, Rhodes town, 2014

На середземноморській частині Родосу є пляж Еллі. Він знаходиться біля Акваріума. Пляж хороший, багатолюдний навіть в 6 вечора.

Навпаки пляжу Казино.

Казино біля пляжі Еллі

До речі, в хід в Акваріум коштує 5 або 6 євро. Вже не пам'ятаю.

Після пляжу ми попрямували вздовж набережної Мандраки до автобусної зупинки.

Прогулянка по набережній бухти Мандраки, місто Родос. Walking along Mandraki Bay, Rhodes, 2014

По дорозі купили з вежевижатий апельсиновий сік за 3 євро, хоча можна і дешевше купити, ціна починається від 2 євро за стаканчик.

Побачили красивий Собор Благовіщення.

собор Благовіщення

Ще раз помилувалися набережній в променях призахідного сонця і поїхали в наш Фаліракі, годині о 8 вечора.

Набережна Мандраки на заході

Другий раз ми приїхали в Родос через 2 дня, а оскільки ми вже все основне подивилися, то наша мета була - сувеніри. Взагалі, перед тим як безпосередньо зайнятися шопінгом, ми спочатку заїхали в чудовий Парк Родини. Про це Парку і наші враження можна буде прочитати в окремому оповіданні. Але, забігаючи вперед скажу - ми радимо там побувати.

Від Парку Родини ми йшли пішки вздовж дороги, проходячи повз чудових будиночків місцевих жителів, магазинів, аутлетов.

По дорозі з Парку Родини в Родос. Приватні будиночки

Сучасне місто Родос

По дорозі нам попався милий дитячий садок.

Дитячий садок

Йшли ми довго, хвилин 40 напевно, поки не вийшли до дороги, що йде уздовж кріпосних стін Старого Міста.

Вид на Старе місто з боку воріт Д`Амбуаз

У цій частині міста багато дерев і зелені, тому сонце не втомлює так сильно, як наприклад, в Старому Місті. Так, ми дійшли до головних воріт і розчинилися в торгових рядах вулиці Сократус.

Отже, в Родосі найбільший вибір сувенірів і найнижчі ціни на них. У Старому Місті ми накупили купу магнітиків, ціни від 1 євро за штучку, але можна знайти, якщо дуже пошукати і за 90 центів (якщо купуєш багато). Але не магнітики були нашим основним сувеніром, а той самий знаменитий коньяк Метакса і анісова горілка Узо. Тут цього добра навалом, а ціни і форми пляшок на будь-який смак і гаманець, і дуже різняться. Так що йдіть і вибирайте. Нам потрібно було везти багато пляшечок (для родичів і друзів на пробу), тому, для нас відмінним варіантом стали маленькі пляшечки об'ємом 50 мл. Ціна скрізь різна, від 1.5 євро починаючи. Відмінний варіант.

Ми взяли на пробу Метакса, Узо, Сума (щось типу виноградної горілки) і якийсь кавовий лікерчік.

Ще є прикольні наборчики - мило ручної роботи і магнітик з різними давньогрецькими зображеннями. Коштує ця краса 4.5 євро. Ми таких теж понакупілі.

До речі, коли купували Узо моїм батькам, побачили зовсім дивовижну і неповторну пляшечку з Узо у вигляді саксофона. Оскільки мій тато музикант-саксофоніст, я вчепилася в неї і купила. Правда, чим оригінальніше пляшечка, тим дорожче вона буде коштувати, ну і обсяг там, звичайно, був побільше. Це я до того, що ходите і вибирайте - варіантів маса і можливо Ви знайдете щось унікальне для себе.

Ще з Родосу обов'язково привезіть собі морську губку для вмивання. Тільки беріть не світлу (вона оброблена вже всім підряд), а беріть темну - вона необроблена і глибше на дні лежить, тому такий колір і запах. Коштують вони теж по-різному, в залежності від розміру губки - чим більше, тим дорожче, але в середньому ціна варіюється від 3-4 євро до 12-15 євро. Ми взяли середню за розміром за 6 євро.

Ще, обов'язково зверніть увагу на шкіряні вироби, такі, наприклад, як ремені і сумки. Їх тут безліч і ціни цілком адекватні. Чоловікові купили класний ремінь за 3 євро, який зносу не знає з 2014 року і до цього дня. Також дуже багато моделей сумок, наприклад, хорошу підробку Майкла Корса можна взяти за ціною від 25 євро.

Але, мабуть, самим дорогі сувеніри, які ми привезли з Родосу, були знамениті Чаші Піфагора. Їх ми купили в Ліндос, і коштували вони по 30 євро кожна. Наскільки я знаю, ці чаші можна купити тільки в Ліндос, так як ні в Фаліракі, ні в самому Родосі вони не продаються. Але про це докладніше я розповім в оповіданні про місто Ліндос.

Вобщем сувенірів ми накупили багато, так, що приїхавши додому, змусили весь верх шафи.

Накупивши всього, що нам було потрібно, ми вийшли на Майдан Гіппократа і вирішили перекусити в одній з тих двоповерхових кафешок. Ми довго не думали і піддалися на вмовляння першого ж зазивали. Це був ресторан «Плака» ( «Plaka»). Забігаючи вперед скажу - це був найдорожчий обід за обидва наші візиту в Грецію. Але давайте докладніше.

Зайшли ми в ресторан, піднялися на другий поверх і сіли біля віконця (вірніше, тк було літо, вікон не було). Народу було багато, всі столики були зайняті (крім самих маленьких столиків біля стіни). Ціни в меню вище середніх по Родосу. У підсумку ми взяли м'ясної «mixedgrill» на двох, 1 літр кока коли і грецький салат. Поки чекали замовлення, помилувалися шикарним виглядом.

До речі, на Площі Гіппократа, у всіх кафе на другому поверху працює якась разбризгівалка води. Т. е. Сидиш в кафе, а на тебе періодично м'яко і приємно долітають дрібні бризки води. Добре і приємно освіжає на такий дикої спеці.

Перше, що нам принесли, була кока-кола. Принесли нам її не в пляшці, і навіть склянок не дали, а в великому і важкому чобітку (глиняному або якому щось на зразок цього). В результаті невідомо, а чи дійсно там літр, адже лід пре мало не через краю цього чобітка. Потім, ми хвилин 30, а то й більше, чекали хоч якесь блюдо з замовлених. До того моменту, коли нам принесли салат і м'ясо, ми вже випили всю колу і довелося замовляти ще 0.5 л. Але очікування коштувало того. М'ясо було не просто смачним, а чудовим. Просто тануло в роті. А знаменитий соус «дзадзікі» (зустрічала багато варіантів написання) це взагалі щось феноменальне! Салат теж дуже смачний був. Загалом, ми наїлися і попросили рахунок. Коли нам принесли рахунок, ми мало не впали. У підсумку за мікс гриль, салат і 1.5 літра коли з нас взяли 48 євро. Плюс в рахунок порахували додатково чайові в розмірі 8 євро. Разом - 56 євро. Так дорого ми ще жодного разу за 3 роки не обідали. Навіть на Кубі 2 порції лобстерів з ананасовим лимонадом вийшли нам в 49 євро. Загалом, ресторан хороший, їжа дуже смачна, а вид шикарний. Один раз можна сходити, але якщо чесно, дорогувато. Хоча ми не шкодуємо.

Обід в Старому Місті в кафе "Plaka" на Площі Гіппократа

кафе "Plaka" на Площі Гіппократа

Після обіду ми ще трохи погуляли по Старому Місту і повернулися в наші Фаліракі.

Підводячи підсумок, хочу сказати наступне: місто Родос казковий! Сюди хочеться повернутися. Порт Мандраки і Старе Місто затягують своїм непередаваним колоритом і духом старовини. Дуже радимо їхати в це місто самостійно, без екскурсії і гуляти годинами. А ще краще, ненадовго загубитися в самому центрі древніх вуличок Старого Міста як ми, і просто насолодитися непередаваними відчуття, не дивлячись на годинник. Ще дуже радимо не пошкодувати грошей і пообідати в кафе з шикарним виглядом на якусь пам'ятку, наприклад, на Годинну Вежу або Площа Гіппократа. Виберіть ту, яка Вам більше сподобається і насолодитеся видами і смачною грецької кухнею. Накупіть сувенірів, дивлячись на які, потім довгі роки будете з посмішкою згадувати свою подорож.

А найголовніше - не поспішайте і радійте кожній хвилині вашого подорожі. Відчуйте себе греками - адже вони нікуди не поспішають і насолоджуються своїм розміреним життям ...

Так може, статуї цієї взагалі і не було?