PrettyStyle byNatali: Відпустка Геленджик 2018 на машині з собакою.

Ми намагаємося щороку вирушати на море і в минулому році ми вирішили знову поїхати в Геленджик, тому що ця поїздка була вперше з нашим милим і коханим Йорком Платоном (Платошкой). Ми вирішили поїхати по перевірений схемою бо вже знали і дорогу, і місто, знали де на пляжі можна не заважати відпочиваючим позасмагати, покупатися з собакою.

Час ми розраховували так, щоб виїжджати і не потрапляти в пробки. Нам пощастило тому що наша дача знаходиться якраз по дорозі до місця відпочинку. І тому ми десь годину заощадили. Вставали ми в п'ять виїжджали, в 6 ранку. Виїжджали в неділю бо в основному потік йде в Москву. Дорога була відмінна, машин не багато. Було похмуро приблизно до Воронежа, але широкі простори, невловима даль ... вже створювали настрою відпустки. Ми їхали і насолоджувалися.

Похмуре небо було від Москви до Воронежа

Дорога до Геленджика просто чудова, єдине місцями йшов ремонт, це на ділянці після Ростова, там дорога не дуже хороша, є невеликі розбиту провали, ями, канави, колії або вибоїни від коліс (не знаю як назвати) на асфальті, мабуть це важкі машини їздять по розпалених асфальту. Швидкість руху там значно зменшується, але в цілому дорога чудова. Варто враховувати, що місцеві джигіти дуже жваві, правил для них немає, прям "відіграються", ну, хоч там вони господарі, нахабне, хамських і часто небезпечне водіння, подалі від машин з номерами 160-162))

Траса майже порожня

Ми зупинялися кілька разів, тому що хотілося і подихати, і розім'ятися вигуляти собачку, перекусити. Ми брали звичайно і з собою в основному нарізку в вакуумних упаковках і брали сумку-холодильник, тому все було в цілості і прохолодна вода. Раджу в машину взяти пульверизатор з водою, це здорово освіжає і нас, і нашу собаку. А також воду для вмивання обличчя, рук і т.д., на заправках її можна долити або освіжити.

Зупинялися в основному на заправках Татнефть. На кожній заправці є кафе-їдальня, туалет, є місця відпочинку для перекусу. Заправлялися на заправках Лукойл. Зупинялися на 15-20 хв. приблизно кожні 2 години. Такі краси по трасі, що не зупиниться неможливо.

Ми навмисно їхали з нічлігом в дорозі, заздалегідь замовили номер в готелі. При замовленні обмовили, що будемо з собачкою. Готель і житло в Геленджику замовляли через Booking.com . Це дуже зручно замовив, і спокійно можна їхати. За житло попросили передоплату у розмірі 10%, в готелі передоплати не було, просили тільки за 12 годин сповістити, якщо плани зміняться. Вартість 1800 руб. добу / номер.

Готель дуже затишна, адміністратори ввічливі, номери чисті, жодного стороннього запаху, білизна найсвіжіше. У ванній кімнаті готельне мило, шампунь, гель для душу, туалетний папір, тапочки, рушники. У самому готелі тихо і спокійно. У номері тумбочки, розетки, телевізор, маленький холодильник. В коридорі можна погладити, зігріти чайник, є кулер з холодною і гарячою водою.

Перепрошую, але для мене ЦЕ показник.

Розкішний кубанський захід

Житло (як писала раніше) бронювала десь за два тижні, але краще ще раніше, щоб не підлаштовуватися по датах під проживають. Вибирала по карті щоб і центр не далеко, і до моря не дуже далеко, хоча прогулятися завжди корисно.

З собакою, відразу скажу, проблем ніяких якщо собака вихована. Для свого Платона ми взяли іграшки кілька її улюблених речей з будинку (подстілочку, рушник) які розклали на дивані і ліжка, пеленочку туалетні, щоб він в чужій квартирі або готелі не відчував себе як "в чужій тарілці".

Після приїзду в Геленджик ми 2-3 дня всюди брали Платоху з собою і коли песик звик до місця вже залишали одного будинку, а самі пішли, засмагали. Вечорами песика брали з собою купали в море. Обов'язково одягали комбінезончик х / б бажано світлих відтінків, при сильній спеці змочували водою, але в основному носили на руках, тому що асфальт був розпечений.

Загалом всю дорогу переніс стоїчно, хоча бувало по дорозі на дачу його заколисували іноді. За хорошу поведінку завжди нагороджується вкусняшки.

Дорога зайняла десь 13 годин. О 06:30 ми виїхали з дачі (50 км від Москви), в Ростові були близько 19:30. Знову-таки їхали не поспішаючи, у мене чоловік дотримується швидкісний режим і правила дорожнього руху, зупинялися на 15-20 хвилин кожні 2 години.

Виїхати в Геленджик з Ростова планували раніше годин в 5-6 (щоб уникнути ранкові пробки), але в підсумку виїхали о 8:30. Виїжджати краще або зовсім рано десь в 4-6 годин поки прохолодно (ближче до Ростова починається пекло) і пробки починаються. По дорозі ми так само зупинялися за колишньою схемою, враховуючи інтереси нашого песика щоб розім'ятися і прогулятися. Десь о 19:30 ми приїхали в Геленджик.

Оселилися чудово. Квартира-студія (саме ТО для відпочинку) нам сподобалася чисто і все передбачено. Вдало те, що вхід розташовувався окремо. Сусіди у нас були тільки знизу.

Переживали, що песик буде надто завзято охороняти територію, але все обійшлося він поводився тихо і спокійно і тільки з особливою радістю зустрічав нас втомлених і розморене з пляжу.
Квартира-студія з усіма зручностями і дуже зручно і розташовувалася: практично в центрі, 10 хвилин до моря, все поруч. Це на вулиці Горького недалеко від ТЦ "Естакада". Напроти нього розташовується чудова їдальня де ми, скільки не їздили, завжди ходили туди снідати, іноді обідати. Але оскільки жили ми зовсім поруч, щоранку чоловік купував "на винос" дуже смачну запіканку, або млинчики і особисто для мене зелені фаршировані перці.

Також недалеко від місця нашого проживання буквально в 5 хвилинах трохи вгору по вулиці Горького (я шкодую що ні записала, назва на фото засвічена, проглядається "Швидко"). Там готували в печі дуже смачну по-домашму ароматну, піцу, нагадує автентичну італійську. Можна замовити цю піцу на певну годину, зателефонувавши по телефону. Частенько ми купували вино, замовляли піцу і вечеряли "вдома" під кондеем, тому що і ввечері було жарко.

Вино купували недалеко від моря якраз по дорозі від моря до дому. Нам дуже сподобалося вино номерний резерв NR, їх багато видів: і мускати, сухі вина і т.д. Дуже сподобалися вина виноробні Ювілейна. Адреса магазинчика я не запам'ятала але здебільшого ми орієнтувалися на марки вин і в будь-якому магазині варіюється ціна можна купити за 300 або 350 руб. Знайти гарне вино не проблема.

У минулі роки ми купували вино на розлив (на ринку є магазинчик "вино на розлив"), але в цьому році прийшовши туди ми спробували нам нічого не сподобалося відчуття що натуральних вин там практично немає, і спробували навіть їх знамениті настойки на коньяку - це жах, це просто розведений спирт з добавками, тому на розлив ми не купували нічого, а віддавали перевагу хорошому вину місцевих винзаводів (Фінагорійскіе, Абрау і ін.). В Абрау-Дюрсо з собою в Москву купили кращі колекційні шампанські вина. До речі, ціна на них в Москві ані трохи не вище (якщо ні нижче).

Кафе ми відвідували теж наше улюблені ще з колишніх наших заїздів: "Весела кума" раніше кафе було з українським ухилом, звучала українська музика, зараз все наше російське Кубанське з меню і піснями.

кафе "Весела кума"

Окрошечка

Меню різноманітне та смачне. Я буквально підсіла там на смалець (топлене сало з часником) і з хлібом це так смачно! не передати словами ... Звичайно це не зовсім літня страва, але відмовитися від нього вприкуску з борщем було неможливо навіть в 35-ти градусну спеку!

А чоловік наш приїзд і початок відпустки в перший же день зазначив, як годиться, під цей смалець, крижаний чарчиною.

чекаємо закуску

Дуже сподобалося кафе (наше відкриття цього заїзду) "Млин" дуже красиве з струмочком, там кілька "зелених кімнаток" є відчуття самоти, не як в інших кафе, де кругом натовп. Вранці та вдень у тіні прохолодно під деревами, дзюрчить струмок, поруч шумить море, обдуває легкий морський вітерець ... на столі запітнілий келих з холодним пивом ... казка!

Дуже вксние рулетики з баклажанів (Бодріджані) і хлібна тарілка (різноманітні булочки за смаком і за формою, печуть самі)

Особливо там сподобалося по вечорах не глушить намертво, репетує музика, тому що треба перекричати "співаючих" з сусіднього кафе, а музика дозволяє насолоджуватися і їжею, і розмовою, і обстановкою. У кафе, де безбожно кричать, що і поговорити не можна ми більше не ходили. Я думаю це швидше забігайлівки, в пристойних закладах так не катують, заглушаючи все навколо і голос навпроти і шум моря ... Вечорами на набережній дуже багато народу і з собаками (ми свого залишали будинки), і з дітьми, і особливо велосипедистів, які плювали на вас і встановлені правила проїзду по доріжці на набережній до 19-00. Тому вся натовп зміщується з велодоріжки, від цього просто тісно.

Часто ми влаштовували подорож по місцевим прилеглому околицях це Абрау-Дюрсо, Новоросійськ, Дивноморське, Кабардинка. Відразу скажу народу багато всюди.

Дивноморське

Кабардинка

Геленджик

Скрізь дорога чудова. Єдине коли ми їхали через Новоросійськ в Абрау-Дюрсо там були пробки, дуже промислове місто, машин багато і значну частину дороги ми витратили, коли їхали через Новоросійськ. Це потрібно враховувати, якщо зберетеся їхати на машині в Абрау-Дюрсо.

Абрау-Дюрсо

До Анапи теж їхати не так довго але ми вирішили все-таки на цей час не витрачати - море воно і в Африці море, той же народ. Анапа недалеко (2 години) якщо у вас буде бажання звичайно ж можна туди прокотитися просто як екскурсії. В Абрау-Дюрсо нам дуже сподобалося, видно (в порівнянні з минулими роками) перевтілення, видно що з турботою і для місцевих жителів, і для відпочиваючих. Були ми в Абрау-Дюрсо в різні часи, і навіть після жахливої ​​повені, коли води в парку там було буквально по коліно. І як зараз красиво виглядає цей парк такий доглянутий, дивитися і перебувати там одне задоволення. Красиве озеро, гори ... В Дивноморське народу здавалося ще більше, ніж в Геленджику, там ні то що засмагати, там купатися не було можливості, серед плаваючих мерехтіли відпочиваючі на катамаранах, ще й нескінченні їздці на катерах, це був жах, місиво яке -то. Ми з песиком пішли в технічну зону, де хоч якось можна скупатися.

Будиночок з видом на озеро Абрау

Єдине мало якихось гідних кафе, де можна перекусити відпочити, більшість кафе нагадують забігайлівки. Ми потрапили в одне кафе, довелося довго чекати, і враження було, що нам там не раді, обслуговували з почуттям глибокого ласку. До речі, в більшості кафе і якихось магазинах ось була саме таке відчуття, що ти там всім щось повинен, і в загальному тобі там якось не дуже раді.

Чи то це позначається спека, але то що обслуговуючий персонал привітний, я цього не сказати не можу.
До речі, про магазинах! В черговий раз переконуюся, що не треба накупати чогось нового відпускного з собою. Там хороший вибір в ТЦ біля морського порту. Багато пристойною якісно одягу, і пляжної в тому числі, з Туреччини. Ціни середні, дуже сподобалася сукня-туніка (в якій не гріх прогулятися по Порто-Веккіо або Ніцці), ціна 3-4 тис.руб., Яке захочеться надіти і через 5 років, і відчувати себе будеш "королевою узбережжя". Є сукні та сарафани набагато дешевше на ринку 500-1000 руб., Але на наступні рік і надягати не захочеш. І відчувати себе будеш "як всі", "в сукні з ринку". Багато всяких капелюхів, кепок, пляжного взуття, сумок і рушників будь-якої цінової категорії. Ми приїхали зі своєю пляжної сумкою, але в процесі відпочинку чоловік прийшов до висновку, що легкий рюкзак на море просто необхідний, його ми і прикупили. Якісний і крутий за 1500 руб.!

Загалом враження від самого Геленджика як завжди позитивне, він якийсь затишний, чистий, компактний, красивий і жителі в ньому привітні. Перед від'їздом затарились на ринку всілякими соусами і спеціями місцевого приготування. Соуси дуже смачні з граната, кизилу, жовтої сливи і т.д.
Приємно дістати такий соус взимку і згадати про жарких днях відпустки. Це як частинка відпочинку. Смачні та ароматні спеції використовуємо досі, я ще накупила там цибулини тюльпанів, дуже приємно їх посадити і потім кожну весну згадувати поїздку.
Перший раз я була в Геленджику з батьками коли мені було три рочки, потім не раз з мамою і сестрою, потім мама довго листувалася з господинею житла, син господині приїжджав до нас в гості, потім коли він не далеко від нас служив в армії ми носили йому смачну їжу і годували пирогами. Які раніше були душевні майже рідні люди, дійсно брати і сестри. Пізніше кожен раз коли приїжджаємо з чоловіком я все збираюся прийти до того дому (я до сих пір, як "отче наш", пам'ятаю адресу, прізвище та імена, але ж мені було тоді 7 років), але так і не зважилася, та й будівництво там щосили, думаю і вдома їх вже немає ... тому місто для мене щось більше, ніж просто місто-курорт ....

Великим перевагам поїздки на машині то, що дорога аж до самого Геленджика це чудова траса з красотами навколо, це вже подорож, де око радіє.

За серпантину ближче до Геленджик проводилися роботи ремонтні та одна смуга була закрита але це на незначних ділянках. Так в якомусь місці ми застрягли на 10-15 хвилин. Вони поспішали все доробити до нового сезону, так що сподіваюся в цьому році дорога буде повністю відремонтована.

Ми влаштовували собі і морські прогулянки, щоб помилуватися красотами і вдихнути морського вітру на кормі на повні груди. За день до від'їзду ми вирішили як слід позасмагати і ... до вечора я впала з температурою. Довелося від'їзд перенести на день. З ранку начебто відчувала себе більш менш. Рушили в дорогу назад ми десь в 12-00 дня, щоб до вечора 20-21 годину. бути в РнД в тому ж готелі, житло ми там забронювали ще коли їхали в Геленджик.

По дорозі чоловікові теж стало погано - затяжна реакція на перегрів, рятувалися жарознижувальними, бризкала на обличчя, після приїзду в готель температура була 38,5. Жах, одним словом.

У Москву виїжджали вранці в 7-00 (добре, що чоловікові за ніч полегшало). Вообщем, хлопці, не перестарайтеся з сонцем від жадібності, як ми. Засмагати найкраще вранці від 7 до 11 ранку. В 7-00 народу мало ще, і сонце ласкаве, і море прохолодно-освіжаюче і чисте. У спеку пересидіти в кафе або покімаріть в номері з кондея. У 10-00 на пляжі вже натовп, а розходяться після 18-00. Засмагати краще ввечері після 15-00, щоб відпочинок не засмутився нездужанням.

трохи моря

Платошка відмінно плавав

Подивіться на моєму каналі я виклала туди маленьке відео як ми їздили в Абрау-Дюрсо. Поїздка з Абрау через Кабардінку в Геленджик ( тут ).

Якщо будуть питання з приводу розміщення пишіть повідомлення в деректів в Інстаграмме, або ВКонтакте в особистих повідомленнях. Тут рекламу зі зрозумілих причин робити не хотіла б. Всі контакти в соцмережах тут на сайті.

Дякую за вашу увагу, заздалегідь дякую за коментарі.