Комо-озерно-гірська казка або відпочинок в італійському селі. Частина 2.

13 жовтня 2012 р 20:42 Італія Вересень 2012

Прогулянки по Мілану. Частина 1. Прогулянки по Мілану

Вранці прокинувшись я прийняла душ і почала збиратися їхати в аеропорт Мальпенса зустрічати йога-групу з Санкт-Петербурга. Я вже була майже готова, але тут мені подзвонили з ресепшн і пробурчав, щоб звільнила номер. Тут я набрала мобільний номер таксиста Віто і спробувала на його "зрозумілою англійською" пояснити, щоб він приїхав в готель за мною, але він не зрозумів, навіть ключові слова. Тоді я спустилася на ресепшн пояснивши ситуацію і набравши повторно Віто, дала телефон адміністратора. Він, Погоріла з ним на своїй рідній мові, мені сказав, що він буде через певний час. Так я попращалась з «готелем» і поїхала з емоційним таксистом в сторону приземлення літаків. Хоча я раніше, все ж думала, що знайду «stazione centrale» (залізничну станцію), а звідти сяду в автобус всього за 10 євро і доїду до аеропорту Мальпенса (на інший аеропорт Мілана- Лінате, я потраплю пізніше). Таксі в Мілані, шановні читачі, я скажу, дороге задоволення. З огляду на ціновий максимум по світу бензину = 1,9 євро за літр, мінімальна відстань починається з 10 євро і т. Д.

І поки ми їхали з життєрадісним і вічно-усміхненим італійцем за хорошою платній дорозі за 1,5 євро, він встиг мені розповісти всю свою біографію, ну і досить відповідав на мої запитання ...

А як ми розуміли один одного і продовжували спілкуватися, я знову повторюся: багата жестикуляція, ключові слова англійською або на його італійському, мій раніше "вивчений" російсько-італійський перекладач із зігнутими сторінками і закресленими словами та блокнот з ручкою для цифр. Поки їхали, він ще як міг, мене розважав, шукав диски в бардачку свого «Fiat», ставив музику, і серед співаків виконавців «проскочила» моя улюблена співачка Лаура Паузіні, хоча вона і італійка, я слухала в основному її пісні в англійському варіанті , а Віто ще додав, що скоро відбудеться її концерт в Мілані. Так і непомітно пройшли близько 40 км шляху. Подякувавши я попращалась з чудовим міланським таксистом.

Моє очікування в терміналі № 1 було недовгим. Зустрівши землячок і земляків, ми всі разом сіли в мікроавтобус, який нас очікував, а це був чоловік господині кемпінгу, і помчали в казкову озерно-гірську «міністрану» - Озеро Комо, де в прозорих спокійних водах - в природному дзеркалі - відображаються дивовижні пейзажі , що поєднують в собі північну строгість і витонченість з буйною експансивністю середземноморської рослинності. З найдавніших часів ці місця вважалися ексклюзивними для відпочинку знатних ломбардійцев. Завдяки Альпам тут круглий рік зберігається м'який і рівний клімат. У сезон температура становить + 24 + 28 градусів. Для гостей створені прекрасні умови для занять верховою їздою, гольфом, тенісом, скелелазінням, водними видами спорту.

У 16 столітті на берегах Комо дворянська знати побудувала унікальні красиві вілли, дорогоцінним перловим намистом оперізують чарівні берега. Вигадлива архітектура, насичений колорит вілл, химерні сади з екзотичними, рідкісними рослинами, атмосфера вишуканості дарувала насолоду і натхнення багатьом «великим» минулих часів - Гете, Стендалю, Гейне, Чайковському, Де Мюссе, Лонгфелло ....

Наш приїзд чекала господиня кемпінгу - чудова йогиня Любов Ласкава. У неї шестеро дітей і навіть один онук, хоча бабусею назвати цю енергійну красиву жінку язик не повертається. Саме прибуття в кемпінг вже піднімає настрій, привносить відчуття спокою і миру.

І трохи про кемпінгу, якщо буде цікаво. Еко-кемпінг «Омніа Таун» - це чудове місце для проживання та відпочинку на лоні природи, пляжного відпочинку на березі озера Комо - найбільшого і чистого озера Європи. У кемпінгу 2-місні тентові будиночки-намети.

Кемпінг знаходиться на горі, поблизу селища крем, багато будинків якого зберегли свій вигляд з 12 століття. Брукованої каменем дорозі, що веде в кемпінг, тисяча років.

Переглянувши європейські намети я все ж не поспішала там розпакувати. Погода погіршувалася, було вітряно і накрапав дощик. Ті, хто був загартований, розмістилися, і деякі все ж захопили по дві ковдри.

А мене ж поселили в будинку, на поверх вище вітальні, де ми зазвичай збиралися і трапезували.

У мене була дуже хороша кімната, душова як годиться, веранда і набагато краще і затишніше номера «без шику в Мілані». Хоча мені головне, щоб було тепло і чисто.

А ще упустила обладнаний вид з вікна: на саме озеро і гори, які наполовину ховалися під туманом.

Після того як оселилися, ми зібралися вечеряти і на перший день пропустили вечірню йогу, вирішили з дороги не втомлювати себе.

Зазначу, я йогою раніше не займалася, мене покликали взяти участь в цьому турі і я подумав зважилася, чому б і ні. Але про йогу я писати не буду, тому що я пробувала всього 4-5 разів, сподобалося. Але це ціла наука, просвітлення і я ще прибуваю на стадій рішення.

На другий день після йоги і сніданку, незважаючи на дожлівую погоду ми зібралися на пішу прогулянку по селу. Під дощем, хто з парасолькою, хто в дождевічке, ми вирушили на екскурсію.

«Озеро Комо є найглибшим озером Італії (до 410 м в містечку Несс) і третім за величиною. Озеро Комо складається з трьох "рукавів" (Комо, Колико і Лекко), розташоване в 40 хвилинах їзди від Мілана. Незвичайною формою - у вигляді перевернутої букви Y - озеро зобов'язане западині, утвореної в льодовиковий період рікою Адда. А поетичні італійці, побачивши в цьому капризуванні природи, чергове підтвердження романтичності своєї землі, називають дві затоки - озером Венери і Діани. Основні визначні пам'ятки озера: Старовинний форт, побудований в 1169 році, музей скульптури, кафедральний собор епохи Відродження »- нам розповідала господиня кемпінгу чарівна Люба.

Господарська собака з єгипетської кличкою Луксор.

Трохи намокнувшіе ми зайшли зігрітися в кафе покуштувати найніжнішого кави Капучіно, в який я просто закохалася і всюди його пила (я "чаевніца", а кава я особливо не вживала на Батьківщині, мабуть потрапляла до тих, хто варити не вміє))), а на десерт звичайно ж пироженое тірамісу.

Після прогулянок по селу, і пообідавши, ми поїхали в сусіднє сільце в взуттєвий магазин.

Адже в основному склад нашої групи були дівчата, і без часткового шопінгу, ми не могли обійтися, тим більше в Італії ... Я собі придбала всього три пари взуття, а одну пару з тієї, що придбала, я вже не знімала до повернення додому.

До вечора нас в нашій «готелі» очікував сюрприз-к нам на вечерю господиня покликала свою німецьку подругу Іоханн, яка займалася лікуванням звуку і її виступ мені нагадувало ритуал. Ах так, ще крім цього ми ходили, хто за бажанням звичайно, до Барбарі на гавайський масаж ломи-ломи, подібне я ще ніде не пробувала або у неї були такі чарівні руки, що під впливом яких і під музику зі змішаним в повітрі ароматами олій ти вже опиняєшся в нірвані ...

Їжа в нашому «готелі» була вегетаріанська і без солі ... Ви подумаєте як є таку їжу ... Ні, ми їли ту ж італійську кухню, яка включала наприклад пасту з соусом песто, а сіль компенсувалася певними прянощами, спеціями: орегано, майоран, базилік, темьян і ін., різотто з червоним вином і сиром ... а перший день нас балували піцою, нехай найпростішою Маргаритою, але дуже смачною ... ну, а так же наш раціон включав овочі, фрукти, соки. А все це нам готував шеф кухар італієць.

На наступний день ми поїхали в гори дивитися старовинні замки, церкви. Їх тут багато.

Цвинтар на територій церкви на горі, який працює тільки в серпні і цілий рік закритий.

Церкву, не відреставрована через брак коштів.

На зворотному шляху заїхали в комуну Гравідона (commune Gravedona) в кафе де продають найсвіжіше на світлі, тут же варене морозиво, очееееееееееееееень смачне, настільки, що смак якого до вечора тримався у мене в роті (вибачте за подробиці, я з дитинства люблю морозиво і я їла його всюди в Італії: в Мілані, далі в Римі, все одно не те, вони більше нагадували «російські кульки», це моя думка)

Найбільше запам'ятався в цьому сільському відпочинку був останній день перебування, принаймні для мене, тому що у решти моїх друзів було в запасі 5 днів. Отже, після сніданку ми поїхали в термальні джерела міста Борміо, відкриті ще з часів Римської імперії, розташований на північному сході Ломбардії (кордон зі Швейцарією), на висоті 1225 м над рівнем моря. Висота навколишніх гір 3200-3900 м. Подорож зайняла 3 години (130 км) уздовж річки Адда, що бере свій початок з озера канкан (1400 м над рівнем моря), що протікає через мальовничу долину під назвою Вальтелліна і впадає в озеро Комо. По дорозі у нас була коротка зупинка в старовинному містечку Тирано, де ми оглянули католицький собор, побудований в 1500-х роках з чудовим внутрішнім інтер'єром. Заходили в італійську пекарню, спробувати різні італійські коржі і «перекусили» на вулиці, проводжаючи поглядом прибуває червоний поїзд, з Швейцарій.

Як ми провели цілий день в Борміо дивіться на фотографіях. Ми відвідали різні ванни: Гідрованна, душі з маслами, відвідали лазні ( «хамам», де нам дали поетапно мазати під керівництвом: скраб і пінку для тіла, в складі яких лавр, оливи і т.д.), сауни з «обрядами» ( «обряд» включав підливання масла і кидання льоду на камені в 3 етапи + помах рушником з різною інтенсивністю, причому все це робила жінка і досить таки граціозно, як нам сказали, що навіть чоловіки не витримують таке), а до кінця всього «ритуалу» деякі італійці все-таки втекли, а росіяни все протрималися.

... «йогнутие» йоги))) - "чортики"

... і як же без чашки Капучіно з італійським тістечком ...

Поверталися ми вже пізно ввечері, і на зворотному шляху заїхали в місцевий ресторанчик з кухнею долини Вальтелліна.

Там ми провели аж 2 години продегустіруем справжні італійські вина з рук самого директора

... і звичайно ж пасту (безліч видів, в тому числі карбонара і ін ...), супи, равіолі, лазанью, піцу, полента (все-таки для любителя), різотто, сири: пармезан, моцарела, маскарпоне ... і можна продовжувати нескінченно ... Дійсно італьянци- гурмани !!!

(Десь читала рейтинг, з сімейного бюджету на що витрачають найбільшу суму: у англійців ВСЕ В ДІМ, у італійців на ЄдУ, а у росіян на шмотки)

Повернувшись в «Омніа-таун» я попрощалася з подругами і друзями, так як мені о 3 годині ночі треба було вирушати в Мілан, в аеропорт Лінате і летіти в Рим, наздоганяти вже іншу разом прибула до Італії групу, щоб разом і «відбути» ...

Але це вже в третій заключній частині ...