Італія. Перший досвід екскурсійного туру

5 листопада 2015 р 13:37 Помпеї, Піза, Неаполь, Рим, Монтекатіні Терме + 3 міста - Італія Липень 2015

У моїй розповіді я не буду описувати пам'ятки, переказувати історію Стародавнього Риму, просто спробую передати загальні враження від поїздки і попередити про можливі труднощі, свого роду Пам'ятка для початківців. Бувалих мандрівників, можливо, насмішить, а новачкам може бути корисним. У моїй розповіді я не буду описувати пам'ятки, переказувати історію Стародавнього Риму, просто спробую передати загальні враження від поїздки і попередити про можливі труднощі, свого роду Пам'ятка для початківців

Отже, найголовніше - ніколи не плануйте екскурсії на літо! Спека дуже заважає сприйняттю, а така, як встановилася в Європі цього літа, особливо. Ми знали про це, але так склалися обставини: у чоловіка намалювався відпустку, дітки підросли, і їх можна залишити з бабусями-дідусями, захотілося провести час удвох ... Курортний відпочинок відпав відразу, т. К. Вже період закоханості пройшов років ... .дцать назад , і валятися на пляжі, милуючись один одним нудно, вирішили «підкорити» Європу, зокрема Італію. Спочатку розробляли самостійну поїздку, але виявилося, що через туроператора дешевше, чим і скористалися. Придбали екскурсійний тур на тиждень «Нова класична Італія» в Tui, маршрут Ріміні (1 ніч) -Венеція-Флоренція (2 ночі) -Рім (3 ночі) -Ріміні (1 ніч). Зустрічає, - Gartour.

Це наша перша поїздка в Європу. У турагенції нас попереджали, що готелі там помітно поступаються турецько-єгипетським (маємо на увазі доступні для простих смертних), а в Ріміні взагалі не варто нічому дивуватися. Ми майже не здивувалися))). Ріміні - типовий курортний регіон, де протягом багатьох кілометрів в кілька рядів тягнуться готелі і отельчики, ресторани і кафешки, магазини і крамнички. І все це переповнене напівголими тілами. Господарі цих закладів, як нам здалося, не надто цим переймаються ремонтами, оновленнями, сервісом. Люди і так гроші везуть.

Нас поселили в готель Saxon 3 *. Хтось скаже: "Подумаєш, одна ніч ... просто поспати». Це правда. Але в сорокаградусну спеку це виявилося для нас серйозним випробуванням ... Номер чистий, і це його головна перевага. Маленький, просто крихітний (нам такий дістався), метрів 9 , про двоспальному ліжку не може бути й мови))). Санвузол: все є, навіть біде. Але якщо вас закортить в туалет після прийняття душу, доведеться «плисти» до унітазу, т. к. душ - це обгороджена фіранкою територія з діркою в підлозі прямо посередині санвузла, і природно, вода дуже погано йде. Коротше, жахливо некомфо ртно. На вулиці +40, хочеться прохолоди, холодильник і кондиціонер є, тільки по 5 євро на добу за кондиціонер і 3 за холодильник. Не те щоб шкода платити, а прикро чи (((. Ще б за повітря грошей брали. Звичайно , ми вирішили ці питання без грошей))), думаю, багато росіян з руками так і роблять. Сніданок взагалі складно описати. А чи був він? Коротше, на одну ніч може і зійде, але якщо на кілька днів, то НЕ РАДЖУ! дуже вже накладно (беручи до уваги ще й податок 1,5 євро на добу з людини) і не комфортно.

Гід, який супроводжує нас з аеропорту, попередив, що б ми не розплачувалися 500-євровими купюрами, т. К. Абсолютна більшість європейців такий грошики ніколи не бачило, можуть виникнути проблеми. І треба ж було такому статися - у нас тільки такі, і цілих 7! євро дрібницею, з яких відразу 3 віддали в готелі туристичний податок. Перше відчуття - паніка, вже вечір, а банки працюють в Італії до 12.30 !!! Супроводжуючий заспокоїв, що розміняла при покупці додаткових екскурсій, на наступний день так і зробили. А зараз? Їсти-то хочеться ... Картка! Ура !!! Але на наше здивування і обурення шлунків в окрузі не попалося кафешок, де брали б карти. Це не означає, що їх немає, просто нам не пощастило. Нашим порятунком виявився знаходиться недалеко супермаркет, де ми затарились смачними ковбасами, шикарним хлібом, недорогим, але смачненьким вином. І влаштували відмінний вечеря в уже охолодженому до того часу номері.

італійський вечеря

італійський сніданок

Наш розмірчик)))

Звичайно, ми потім прогулялися по набережній, але особливих вражень не було, т. К. Неабияк втомилися, а на ранок чекав переїзд до Венеції.

Шлях до Венеції склав години 2,5-3, здається. За цей час треба було визначитися з додатковими екскурсіями на весь тиждень. Ми це зробили ще в Москві, отримавши програму туру. У багатьох чомусь її не було. Забігаючи вперед, скажу, що на екскурсії ми витратили трохи менше 500 євро на двох. Весь тиждень нас супроводжувала весела балакуча молода жінка, дуже позитивно налаштована. Це добре, що балакуча, тільки часто в потоці її балаканини губилася потрібна інформація - що, де, коли, навіщо і чому. Це трохи напружувало і дратувало, бо навіть на конкретно поставленої питання не завжди і не відразу вдавалося отримати чітку відповідь))).

Сама Венеція - гарний цікаве місто-музей.

Але ми не закохалися в нього. У ньому обов'язково побувати треба, хоча б для того, щоб сказати "Я був там, я бачив ...». Мало не забула, якщо їдете в екскурсійний тур, обов'язково купуйте у організатора навушники зі спеціальним приладом для кращої чутності екскурсовода. Дуже зручна штука. Не зрозуміло, чому ці 15 євро вони відразу не включають у вартість і просто не видають ці навушники на початку поїздки. Так ось, наша супроводжуюча не змогла нам виразно пояснити, навіщо вони потрібні. Чесно зізнаюся, ми по своєму незнанню подумали, що це слухати вже записаний раніше текс , Хи-хи-хи. Тому оглядова екскурсія по Венеції у нас звелася до догонялки гіда по вузьких забитим людьми вуличках, природно, більшість цікавої інформації було упущено (((.

В цей же день чекав переїзд до Флоренції, вірніше в передмістя - містечко Монтекатіні. По дорозі трапилася неприємна подія - перегрівся двигун автобуса, салон швидко заповнювався димом. Довелося спішно евакуюватися. Водій бігав навколо автобуса, не знаючи, як користуватися вогнегасником. Супровідний тараторила всяку нісенітницю, що, на мій погляд, створювало додаткову суєту. Добре, що наші чоловіки швидко с'організовалісь і, вишикувавшись «ланцюжком», розвантажили багажне відділення. Ну і показали водієві, як активувати вогнегасник. Через 1,5 години приїхав інший автобус. Для нас це при- або Поневіряння обернулося відсутністю вечері, т. К. Сил для виходу з номера в пошуках їжі вже не залишилося, та й часу теж, вранці знову рано вставати для підкорення чергових пам'яток.

У Монтекатіні належало прожити дві ночі в готелі Le Fonti 3 * (податок 4 євро в добу.). Невеликий симпатичний готельчик (особливо після Ріміні), з усіма зручностями в номері, тільки холодильник не працював))), лагодити не збиралися, міняти відмовилися))). Можна і без нього прожити, звичайно, не розтане. Але ж так хочеться холодної водички після цілого дня гуляння по жарі. А якщо зовсім лаятися, то чому готель не надає заявлені послуги? І в цьому місці просто чую обурення багатьох читачів «Зажрались. Переночувати без холодильника не можуть. Ну і т. Д. "Чи не лайтеся, можемо, і в наметі в лісі можемо, і без намету, якщо це передбачено. І ми для порядку Обурившись і охолоджували свої напої в раковині під струменем холодної води.

способи охолодження

Вранці поїхали в Пізу. Тут виявилося значно цікавіше, ніж я припускала. Піза - це не тільки вежа, а дуже древній і своєрідний (там багато падаючого) містечко. Дуже хотілося прогулятися, але організатори залишили всього лише 30 хвилин вільного часу, тільки морозивом встигли перекусити. Потім до Флоренції, де до оглядової екскурсії була година вільного часу, який як раз можна було використовувати в Пізі, тому що після обзорки було знову 2 часу «свободи».

Дуже жарко. Коні теж люблять морозиво

Флоренція - красиве місто, і йому, звичайно, треба буде присвятити окрему поїздку. Сподіватимемося))).

Монтекатіні Терме - маленьке містечко, термальний курорт. Приємно прогулятися по тихих вуличках, що ми і зробили ввечері. Нам вдалося навіть трохи заблукати. На ранок ми покинули готель. Вся група відправилася до Флоренції, звідти вже по своїм екскурсіях або просто пошляться по місту. А ми вирішили залишитися в Монтекатіні, але до 15-ї години повинні були бути у Домського собору у Флоренції. Оглянули Терми, на жаль туристів пускають всередину тільки з 11.00, а ми були там вже годин в 9. Зате першим же рейсом піднялися в історичну частину міста - Альто (не пам'ятаю, скільки метрів) на фунікулері, Туристів було дуже мало, що додало ще більше задоволення цього «атракціону». 7 євро за «туди-назад» - відмінна ціна! За ці гроші, по-перше, Ви дістанетеся до історичного центру - Монтекатіні Альто, а по-друге, просто отримаєте величезне задоволення від захоплюючих видів. Рекомендую для більш «духозахвативающей» поїздки скористатися відкритою платформою попереду вагончика, абсолютно не страшно, навіть забавно, особливо коли зустрічаються і роз'їжджаються ці два вагончика Джіджі і Джіджі посередині шляху. Ну і саме усвідомлення, що це найстаріший діючий фунікулер, який працює аж з 1898 року, надає додатковий шарм цій поїздці.

Монтекатіні Терме

Люблять в Італії машинки-малятка

Нагулявшись, відпочивши від колективу, перекусивши найсмачніше піцою, на електричці дісталися до Флоренції.

Стелилася дорога в Рим, години 4, якщо не помиляюся. Основна частина групи заснула, як тільки автобус рушив, так все стомилися. Я трималася, а потім зрозуміла, спати не можна. За вікном такі дивовижні пейзажі. Містечка на пагорбах, фортеці в скелях, серпантини, мости через ущелини ... Красотища !!!

Ну ось і Рим. І нас дороги нарешті привели сюди. Розмістили нас в Park Hotel Dei Massimi 4 * (податок 6 євро в добу.) Https://www.tourister.ru/go/12317c. Було близько восьмої вечора. Поки влаштувалися, душ, те та се, вже стемніло. Вирішили оглянути околиці. Перше враження - попа світу. Спальний район, людей немає, що світяться вітрин теж (це ми намагаємося знайти кафе або магазинчик). Знайшли-таки ми «п'ятачок» де було кілька закладів, з'їли мороженкі і назад. А йти в гору і довго (хвилин 20), та по темних пустельних вулицях ... Тут ми подумали, що треба було доплачувати при бронюванні туру за розміщення в центрі. Але при денному світлі все виявилося значно приємніше.

Після готелів Ріміні Hotel Dei Massimi - це рай ( https://www.tourister.ru/go/12317c ). Просторий номер, все блага є, і все працює. У номері ще й диван є, який розкладається (для тих, хто не вдвох). Інтер'єр старенький, потертий, але не вбитий. Про сервіс складно судити, ми тільки приходили ночувати. Все було прибрано, залишали речі на дивані, ніхто їх не чіпав, що не пересував. На рецепції разом з ключами видають пам'ятку, як дістатися до готелю на громадському транспорті, і карту Риму, яка дуже інформативна і зручна. Сніданки ситні і не обмежені в обсязі і кількості, що дозволило нам не замислюватися про їжу практично до вечора, хоча снідали ми в 6 - 6.30. Те, що цей готель знаходиться досить далеко від центру, можна віднести до недоліків, але при бронюванні ми знаємо про це, і обурюватися нема чого. Нам тільки одного разу довелося самостійно добиратися до готелю, причому це було для нас щось на зразок атракціону. Навмисно не стали користуватися таксі, треба ж було поглянути на римське метро і відчути всю красу переповненого автобуса))). Загалом, готель цілком підходить для недовгого пробиванія в Римі.

У Римському метро. Чорне і біле

У перший день нам провели чудову обзорку по Риму, той же гід провів екскурсію по Колізею. Маленький відступ: коли бачиш просто неймовірна кількість стражденних потрапити в ту чи іншу Пам'ятки руїну або музей, розумієш перевагу організованих екскурсій - відсутність черг і отримання інформації. Друга половина дня була для нас вільної, яку, природно, ми присвятили самостійного шлянію по вулицях Вічного Міста.

На наступний день поїхали в Неаполь і Помпеї. Ще при підготовці до цієї поїздки по Італії я не раз натикалася на поради не їздити на цю екскурсію. Чоловік був проти, я наполягла. Дійсно, для нас цей день, напевно, був найбільшим розчаруванням. Може ми вже втомилися, може вже перебір з автобусними переїздами, може гід попався не дуже. Як би там не було, а задоволення ніякого, і грошей шкода за незадоволення - 140 євро. Ех, а можна було махануть на електричці на море ...

Везувій з різних сторін

На третій день перебування в Римі відвідали Ватикан. Теж цікава і пізнавальна екскурсія. Якщо хто буде коли-небудь в Римі, то Ватикан - обов'язкове місце для відвідування, і бажано з екскурсоводом.

І ось знову в ав тобу с, повертаємося в Ріміні. Тут ночуємо в Victory Hotel 3 * (податок 2 євро на добу.). Готель розташований не далеко від моря, поряд супермаркет. Нам вдалося навіть скупнуться в море, дуже тепле, але каламутне. Номер маленький, затишний, з балкончиком. Номер передбачає проживання з дітьми, є розкладається двох'ярусна ліжко, що зручно. Але ... я, як мама двох дітей, не розумію, як можна користуватися ванною кімнатою, де душ - це обгороджена фіранкою територія з діркою для зливу посередині санвузла. Та й без дітей не дуже-то зручно))). Як ми зрозуміли, це нормальна планування для Ріміні. Сніданок не просто убогий, а дуже мізерний ... Довелося бігти до супермаркету.

Перед вильотом до Москви ми повинні були відвідати Сан-Марино. Звичайно, нас відвезли туди, але оцінити всю красу ми не встигли, т. К. З готелю нас забрали на 1,5 години пізніше запланованого часу. Причому ніхто не спромігся нас попередити, а тим більше, вибачитися. Як з'ясувалося, пов'язано це було з поломками відразу декількох автобусів. Загалом, добралися до Сан-Марино, перекинули валізи в інший автобус і вже через півгодини вирушили в аеропорт.

Підсумок. Нам сподобалася ця поїздка. Італія - ​​красива країна! Не дивлячись ні на що, отримали величезне задоволення, очі «погодували». Так, були деякі незручності, організаційні проблемки. Зате тепер, маючи загальне уявлення про країну, отримавши значну порцію історичної інформації (правда, багато вже не пам'ятаю))), така каша в голові), можна самостійно їхати для більш докладного вивчення якого-небудь містечка, містечка. Ось до Венеції і Неаполь поки точно не поїду ...

І ось через півтора року після цієї чудової поїздки вийшло знову побувати в Італії, тепер уже самостійно. Про це можна почитати в серії оповідань "Баштовий забіг": Частина 1 про Пізу , частина 2 про Флоренцію , частина 3 про Лукку .

А чи був він?
А зараз?
А якщо зовсім лаятися, то чому готель не надає заявлені послуги?