Як проїхати до Ялти

Крим в липні. Чистий тихий пляж.

Всім привіт. Плануємо в липні на тиждень поїхати в Крим на машині. Думаю зняти житло в Ялті щоб можна було ввечері погуляти, а на машині проїхати подивитися околиці. Але хотілося б навпаки знайти тихе містечко з мінімальним кількість відпочиваючих. Другий варіант краще. Але де таке місце знайти? Підкажіть хто був і бачив. Спасибі всім за відповіді. Забронювали котедж в Солнечногорском ...

Читати повністю... Надя

13 березня 2016, 22:31

Авто-маршрут по ПБК, липень, потрібна порада

Я визначилася - перше місце Алушта. Через тиждень хочу змінити місце проживання, але так, щоб і дитині цікаво, і дорослим не нудно. Думаю, більше тижня - і ми занудьгувати в Алушті. Як краще зробити - Ялту проїхати, подивитися там все і оселиться десь в Кореїз / Гурзуф / Алупка / далі? Або зупиниться в Ялті і там тусуватися з дитиною? У мурашнику жити не хочеться ... Чи ні сенсу взагалі переїжджати по тижню на такі дрібні відстані? Залишитися в Алушті і звідти кататися в Ялту і Алупку? Хочеться ...

Нужен совет по Ялті

Порадьте будь ласка в якому районі Ялти зняти квартиру. Їдемо сім'єю в Крим, одна дитина в колясці, хочемо на 5 днів зняти квартиру в Ялті. Важливо щоб в районі був парк недалеко, погуляти з дітьми. Пляжі не обов'язково. Ще думаю по основних визначних пам'яток проїхати, щоб недалеко відправна точка була. Ще хотілося б, щоб не дуже шумно було, але в пішої доступності основні магазини. Ось думаю варто селитися біля набережної, є там де погуляти в парках?

10 серпня 2017, 23:02

Ну і я коротенько про пляжі, чорноморські))

Ось тут писали нібито чорноморські пляжі відстій. І з коляски не проїхати, і брудно, і сервісу ніякого. Поспішаю вам сказати що це неправда))) Пляжі є різні. І дикі, і з сервісом. Ялта. Масандрівський пляж цілком гідний. Оплата різна, можна лежати .....

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Наш відпустку в Криму. Червень 2016. Частина 1.

Усім Здрастуйте! Уже більше двох тижнів минуло, як ми повернулися з відпустки, але емоції ще не відпускають. Хочу розповісти, як нам було весело і добре провести два тижні на море. Дуже детально все опишу і покажу!

Читати повністю... Читати повністю jurik

4 серпня 2017, 10:43

# модниемальчікі

На тему деткомоди мені є показати гоооораздо більше, ніж на тему своєї власної)))) Хоча б тому, що фоткати себе в дзеркалі я не вмію, та й взагалі не вмію особливо фоткати, а улюблену діточок само собою як то виходить))) ) 1) Ось в такому образі Леха був на рекламному плакаті дитячого Благодійні фонду. З усього гардеробу був відібраний цей комплект. Мазекеа все

6 лютого 2014 року, 23:25

З 7-місячної малятком в Краснодарський край в червні.

Допоможіть, будь ласка, визначитися з вибором. Збираємося в червні на море, доче буде 7 місяців. Європа поки відпадає (тут би проблем не було), тому або Крим або Краснодарський край (як запасний варіант ще є Абхазія) .З Кримом ми знайомі, готель там забронювали в Сімеїзі, але через політичну обстановку хочеться підстрахуватися, тому що їдемо на машині, якщо все не вляжеться до літа, чи не ризикнемо проїхати через всю країну (. А ось наше узбережжя для нас "темний ліс"))). Абсолютно не уявляємо, що там і як. Хочеться моря ...

Читати повністю... Читати повністю кримчанка

2 квітня 2014 року, 16:26

Ялта на Великдень

У мене чергова безглузда ідея. Безглузда, тому що спочатку придумую я, потім починаю всіх вмовляти, ображатися, потім хочу ще сильніше, чоловік (або син і т.д.) не витримує і погоджується. В результаті задоволені всі. Але тут все залежить від мене, тому що треба все прорахувати до найдрібніших деталей.Ітак. Хочу на ПБК на Великдень. Час - 2 дня, вихідні. Більше схиляюся до Ялти. Ідея взяти дітей і батьків. Ходити багато не зможемо, але на машінах.Что подивитися (не смійтеся, була в Ялті ще в шкільні ...

Читати повністю... Читати повністю Анастасія

21 апреля 2012, 21:07

На початку червня їжу в Ялту !!!

Але так як однієї їхати з сином мммм трохи ризиковано, буду рада якщо хтось теж в цей час хоче проїхати до Ялти або інші міста Криму (так, щоб можна було дістатися на автобусі) Щоб можна було спільно гуляти, відпочивати, доглядати за дітьми )))))))))

Читати повністю... Читати повністю зірочка

4 жовтня 2016, 00:25

Навіщо я поперлися відпочивати (

Я дуже недовірлива натура. Сподіваюся і в цей раз це просто моя недовірливість. Сиділа я останні кілька місяців на лікарняних з горлом, постійними соплями і тд. І чоловік запропонував з'їздити на море на тиждень. Я подумала, що це піде на користь мені і малюкові в животі. ЛОР двома руками за, гінеколог з жк махнула рукою сказавши що це твоя справа, мій особистий гінеколог сказала що вагітність нормально протікає і можна спокійно їхати. Так як у мене останнім часом постійно ...

Крим-2016.

Наша мрія про поїздку в Крим збулася! 30.04-21.05.2016г. відбулося наше подорож на автомобілі на цей півострів. 6 днів ми провели в Ялті, 7 в Севастополі, один в Бахчисараї і 3 в Феодосії. Подивилися дуже багато, але також зрозуміли, що багато чого подивитися не встигли. Так що ця наша поїздка була ознайомчою, треба буде з'їздити ще й не один раз!

Читати повністю... Читати повністю катерина

18 вересня 2016, 19:03

Крим, частина 1. Ялта

Ось нарешті і дісталися мої руки написати свої враження про нашу поїздку в Крим ... Вирішила більше не відкладати, тому що приїхали ми тільки тиждень тому, а здається, що тааак давно, і враження починають заростати звичної метушнею, що впала на нас важким тягарем разом з різким холодом ... тиждень відігрітися не можемо .... Під катом дуууже багато всього))

Читати повністю...

Чи брати дитину на активний відпочинок?

Всім привіт) Нарешті ми "дозріли" для повноцінної відпустки! Вирішили з чоловіком рушити не просто на відпочинок, а в активну подорож! Хочемо проїхатися по Криму на своєму авто. Питання ось у чому, чи брати з собою дитину 4 з половиною роки. Він у нас не примхливий і цілком посидючий хлопчисько, люблячий кататися на машині і найголовніше, що ДУЖЕ хоче на море)))

Велика мандрівка великої родини. Крим 2016

На море ми не були дуже давно: два літа я зустрічала в третьому триместрі вагітності, потім з маленькою дитиною страшно, пізніше дітей стало взагалі двоє, побоювання примножувалися, барвисто представлялися жахи акліматизації, дитячий ор на пляжі, пекельна дорога .... І ось , після народження третього сина, стало зрозуміло, що пора. Більше без відпустки ми не витримаємо. Півроку готувалися, скуповували оптом надувні штуки, сонцезахисні засоби, ліки, похідні прибамбаси, це було цілим ритуалом. «Аріна, дивись, я купив ніж для риби, він не тоне!» «О, величезний ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

24 листопада 2015 року, 19:00

Давайте знайомитися:-)

Привіт :-) я Катерина, мені 35. Іноді здається, що 17. Живу в Москві з народження. Улюблені округу: північний захід і південний захід. Заміжня третій рік. Чоловік молодий, красивий, іноді разгільдяйнічают, і любить спати вдень і бродити по ночах, він сова. У мене перша вагітність. До цього займалася роботою, кар'єрою, захистом дисертації та іншими суспільно-важливими справами. Вирішувала квартирно автомобільні питання. В останні роки багато подорожувала. Напевно, це моє найулюбленіше хобі. Віддаю перевагу активному відпочинку. Спочатку було багато Європи, після велику подорож з рюкзаками по південно-східній Азії ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

22 березня 2016, 12:45

«КРИМ ВАШ»

Хочу розповісти про свій відпочинок в Криму в готелі Porto Mare Алушта з 4 по 12 березня. Свій відгук почну з далекого 1996 року, коли я дикуном відпочивала в Феодосії. Мої враження були жахливі, відсутність сервісу, подвійні ціни для України і Росії і багато змішаних почуттів після поїздки. Але в 1998 році подружка їздила в Ялту і привезла купу фотографій природи, що мені дуже захотілося повернутися в Крим. Починаючи з 2001 року, бажання поїхати в Крим було завжди, плюс чоловік ...

Читати повністю... Читати повністю polisha

10 лютого 2015 року, 00:45

Наша поїздка на машині до Криму літо 2014

Ось так ось в розпал російської зими потягнуло мене написати про наш літній відпочинок в Криму. Спочатку маленький ліричний відступ - для тих, хто сумнівається, так би мовити ... Чому Крим? Для мене на сьогоднішній день це найкраще місце для відпочинку. По ряду причин 1) клімат в Криму чудовий - чи не вологі, а сухий, ось чому страждають астмою і бронхітами радять відпочивати саме там. Дихається легко 2) природа - море, гори, скелі, печери, долини, каньйони, ялівцеві гаї .... список можна продовжувати. І ніколи кримська природа ...

Ми повернулися. Крим.

Фото буду додавати, так як один фотик ще в Москві) Фото багато! Виїхали ми з Балашихи в 11 ранку, на паром приїхали на наступний день, Антон ніч майже всю їхав тому приїхали раніше слота. У нас було з 15-00, а завантажилися в 13-00. Пройшли всю процедуру заміни .....

ПІВРОКУ В КРИМУ: ВСЯКІ СОЦІАЛЬНІ ПИТАННЯ

Основний транспорт у Євпаторії - маршрутки і трамваї. Чарівний одновагонних столітній трамвайчик з дерев'яними лавками, він ходить взад-вперед від вокзалу до готелю Україна. Влітку запускаються додаткові маршрути до моря і екскурсійні трамваї ( «Трамвай бажань»). Детальніше про транспорт я вже писала. Тролейбусів немає, великих автобусів - теж, їм тут не роз'їхатися. А між Ялтою і Алуштою, наприклад, курсує тролейбус! Досить швидко приїжджає таксі, середня вартість поїздки - 150 рублів. А ось і ні. Влітку з'явилися навіть двоповерхові екскурсійні автобуси!

Читати повністю... Читати повністю Анастасія

2 вересня 2014 року, 12:29

Наш відпочинок в Криму.

Того літа ми відпочивали в Геленджику, але відпочинок був зіпсований кишковою інфекцією, цього літа теж туди збиралися, але розуму вистачило одуматся. Було вирішено їхати в Крим в Ялту, хоча це рішення і далося не легко. І ось 16 серпня в 6.00 ранку ми виїхали з Тамбова попереду до порома було 1200 км і потім ще 300 до Ялти.Син дорогу переносив середньо були і капризи й істерики, що б відстебнув його терміново від крісла. З усіма знаменитими пробками траси ДОН і зупинками до порту ...

Дорога до Криму і назад, червень 2016, розповідь

Передісторія. За 2 тижні до відпустки примудрилася захворіти дочка, а потім і синок. Обстр.бронхіт у обох. У підсумку за 3 дні до поїздки довелося почати приймати антибіотики і робити гормональні інгаляції (за словами педіатра, син взагалі в кроці від пневмонії був). Лікування швидко допомогло, Віра майже видужала, Андрію ж в дорогу довелося вирушати через лише добу після нормалізації температури тіла. Тому його капризи в дорозі були саме на тлі хвороб. Отже. Виїхали з м.Коломну (південний схід Моск.обл.) О 20.00. Вчотирьох: ми ...

Читати повністю... Читати повністю Pinetochka

3 августа 2012, 15:24

Ялта)))

Позавчора знову були в Ялті, там дуже-дуже красива набережна і такі красиві кораблики і магазини))) Але там весь час вітер, в минулому році ми так замерзли, що толком і розглянути не встигли, куди ми приїхали))) В цьому році я відразу набрала кофтинок і шапочок і ми спокійно гуляли, виявилося Ялта така маленька і набережна теж, красива, але не протяжна і все ж по ній приємно гуляти))))

Про мене

У мене сьогодні нестерпно ліричний настрій. Діти сплять. У мене є час і немає ні найменшого бажання робити щось корисне. Хочеться самокопання, всієї цієї романтичної лабуди, на яку вічно немає часу ... а, потом..бах! І життя пройшло. Так що, буде дуже багато букв, і трохи фото. Чи не про дітей, не про інтер'єр, не про іграшки. Про мене. Приємно познайомитися, Наталя :) (у кого трафік, і роздратування від моєї особистості, не потрібно йти під кат).

Місяць в Криму, величезний звіт!

Ось і підійшло до кінця наше щорічне довгу подорож! За місяць оглянуті багато визначних пам'яток Криму, об'їжджаючи мільйон доріг, діти вже нормально реагують на серпантини, більше не п'ють таблетки від захитування, а якщо і знудить, то сприймають, як в порядку речей) Ну почну спочатку .....

Як ми з'їздили в Крим

От цікаво, чому любителі Туреччини пишуть з порожніх щоденників? Люди не можуть зрозуміти, що якщо ми заплатили за житло та відпочинок певну суму, то нас вона влаштувала? Якби відпочинок був зіпсований, то я б і писала про це. Люди не розуміють, що не всім подобається Туреччина і Болгарія? До того ж платити такі ж гроші за тупе сидіння в турецькому готелі і обжираловка я не хочу. Мені це не цікаво. Бронювати сильно заздалегідь або купувати гарячі путівки ми не маємо ...

Читати повністю... Читати повністю Mari na Lune

13 січня 2015 03:00

Наше велике подорож. Краснодарський край-Крим

Увага! Я писала цей пост 3 місяці уривками і шматками. Елеосілілаблін. Смисловий зміст на виході практично відсутня (. Мені здається, пост вийшов нудний, нецікавий і рубаний. Я як завжди багато описую незначні дрібниці, а толком нічого. Просто я так пам'ятаю, і перечитуючи, згадую ще купу всього важливого для мене. Тобто пост для себе вийшов) Букв не просто багато, а дуууже багато !!!! Раджу просто подивитися фотки. Про Крим - моя суб'єктивна беззлобне думку, на істину не претендую.

Читати повністю...

Крим. Алушта, Гурзуф, Нікітський ботанічний сад і Массандра.

Оригінал взято у в Крим. Алушта, Гурзуф, Нікітський ботанічний сад і МассандраГурзуф залишив найприємніше враження. Нарешті, після нагромаджень з пострадянських будівель і торгових кіосків, ми потрапили в прекрасний курортне містечко з довгими вузькими вуличками, вкритими бруківкою. Звичайно, в деталях можна помітити сумнівні нюанси, але в цілому - поки що це одне з кращих вражень за всю експедицію .....

Читати повністю... Читати повністю Марія

12 лютого 2012, 4:37

Високо в горах

До вчорашнього дня я думала що знаю про горах і гірських дорогах. Ну а що такого сама не раз ганяла з Севастополя в Ялту по гірській дорозі, туди і назад. Ми їздили по Італії з півночі на південь, там дуже багато різноманітних гірських доріг. У Німеччині Альпи! - у загальному я вважала що ці гірські дороги небезпечні, ми ганяли по ним на сумашедший швидкості і від цього вони здавалися ще небезпечніше. Я даж думала що вони мені підвладні чи що ... І ...

Читати повністю... Читати повністю Марина

5 листопада 2011, 17:48

ФМ 2005 рік, ім'я Степан

Отримала від Seneka_sun 2005 рік, ми живемо то у одних батьків, то у інших і ще не знаємо, що через рік з'явиться можливість взяти кредит і купити квартиру у друзів. Робота над дисертацією в самому розпалі, вийшла моя перша стаття і восени я поїхала на стажування в Бостон, до Гарвардської медичної школи, де почала проводити біологічні випробування синтезованих мною з'єднань. Влітку ми з чоловіком їздили в наше найперше автоподорож, на нашій першій машині - старенькому яскраво-червоному форді Сієрра. Їздили ...

Читати повністю... Читати повністю Валентина

30 жовтня 2012 00:46

Крим 2012. Частина 1. Дорожня.

Або що день прийдешній нам готує? Хотіла написати великий і грунтовний пост про нашу подорож, включаючи дорогу та інші нюанси, потім подумала ... і стерла всі нафіг :) Довго, лінь писати і не хочеться нікого вантажити. Якщо кому будуть цікаві особливості пересування на машині з дитиною на далекі відстані - запитуйте :) А поки ... ФОТКИ! І трохи коментарів :) Проїхали ми кордон, і заночували в м Василівка Запорізької області. Хороший такий готельчик, правда нам дістався, судячи з усього, лав-номер з дуже ...

Читати повністю... Читати повністю Марія

5 вересня 2011, 11:27

Наш відпочинок в Криму 2011

Почну спочатку)))) Виїхали ми з Москви рано вранці на машині, в перший день проїхали майже 1000 км, вдень перетнули кордон і під вечір зупинилися під містом Новомосковськ відповідно вже на Україні, рано вранці поїхали далі і вже вдень дісталися до Микити, зовсім недалеко від Ялти. Дорога хороша, їхати було дуже чудово))))) Крим нас зустрів поганою погодою ((((Море чудове. Чисте, але дуже холодну ((((Але для нас це виявилося навіть плюсом, зате нам вдалося об'їхати все узбережжя Криму, такого кількості вражень за три тижні я ...

Читати повністю... Читати повністю eleno4ka

29 січня 2012, 20:20

ностальгія за літом (Форос)

Подивилася у дівчаток темки про відпочинок і нахлинули спогади ... На море так хочеться ... тут про пологи думати треба, а я про море))))) Зараз у нас -20 ночами, погрожують що з понеділка так і вдень буде , а всього 4 місяці тому зовсім літня погода була .... Ми з чоловіком на мій ДР, в кінці вересня, в Форос вибралися на пару днів. Другий раз за всю мамского життя я без дітей поїхала, зміг би чоловік хоч на тиждень з роботи вирватися, взяли ...

Читати повністю... Читати повністю Танюшка

22 листопада 2013, 17:19

Бердянськ, як і де правильно відпочивати!

Дівчатка! Зайшла сюди почитати відгуки і знайшла дуже багато негативних відгуків про моєму рідному містечку під назвою Бердянськ. Пишу цей пост для тих, хто не дивлячись ні на що вирішив їхати відпочивати з дітьми в Бердянськ, що б ваш відпустка не був затьмарений я дам кілька порад як і де правильно відпочивати в Бердянську, і ви ніколи звідти не уедіте з поганим настроєм це я вам обіцяю !!! 1) Готелі у Києві Якщо бюджет дозволяє, то на базах відпочинку і санаторіях на косі ...

в червні в крим .... КУДИ? не знаємо....(((

всім привіт! ось уже місяць мучимося у виборі ... 1-го червня відпустку ... 1 місяць який хочемо провести вперше з нашої маленької донечкою. їй 1,3г.в минулому році все літо були на дачі у родичів, у позаминулому - вагітність ... в загальному 2 роки нікуди не їздили. Якось відразу вирішили що хочемо в Крим, ми з чоловіком там не були, навіть в дитинстві ... але зіткнулися з тим, що не можемо опреелітся з місцем. Уже прийшли до того що, може взагалі полетіти в Болгарію або Туреччині ...

3 жовтня 2011, 14:56

Крим, Піщане (Бахчисарайський р-он) 35 днів !!! ЗВІТ

Почалося все з того, що Лори хором говорили що для лікування наших аденоїдів потрібно їхати на море і найкраще в Крим і ми так швиденько зібралися і поїхали. Поїхали на машині всім сімейством, виїхали 02.06 в 12 ночі, що б діти спали, близько 9 ранку ми поїхали до кордону, наші нас пропустили без питань, на українській митниці самі запитали ми як хочемо довше постирчати або проїхати за 2 хвилина, ми Вира 2 -ої варіант дали "рубь", об'їхали все низку та ...

Читати повністю...

89 речей, які роблять жінку щасливою)))

Наприклад, зустріти yoжіка.Неспособность піднятися з ліжка після секса.Покупка після місяця мук дорогого сукні, на яке за щасливим збігом саме в цей день оголошено знижка 70% .Сімпатічний хлопець, який поступився в транспорті місце який-небудь бабушке.Адресованная тобі посмішка незнайомої дитини в усі два зуба.Когда батьки, приховуючи сльози радості, кажуть тобі за щось: "Спасибі, доця." Виявити даний паперовий лист в поштовій ящіке.Сесть за робоче місце (парту, столик в ресторані) і нишком зняти ці блядскіе Кабл кі.Впервие за рік поїсти в "Макдоналдсі" Собака, яка нахиляє голову, коли не розуміє ...

Про нас, ось такі ми - ЖІНКИ

Наприклад, зустріти їжачка. Нездатність піднятися з ліжка після сексу. Купівля після місяця мук дорогого сукні, на яке за щасливим збігом саме в цей день оголошено знижка 70%. Симпатичний хлопець, який поступився в транспорті місце який-небудь бабусі. Адресована тобі посмішка незнайомої дитини в усі два зуба. Коли батьки, приховуючи сльози радості, кажуть тобі за щось: "Спасибі, дочка." Виявити даний паперовий лист в поштовій скриньці. Сісти за робоче місце (парту, столик в ресторані) і нишком зняти ці блядскіе підбори. Вперше за рік поїсти ...

Читати повністю...
Але де таке місце знайти?
Або зупиниться в Ялті і там тусуватися з дитиною?
Чи ні сенсу взагалі переїжджати по тижню на такі дрібні відстані?
Залишитися в Алушті і звідти кататися в Ялту і Алупку?
Ось думаю варто селитися біля набережної, є там де погуляти в парках?
Чи брати дитину на активний відпочинок?
Чому Крим?
Люди не розуміють, що не всім подобається Туреччина і Болгарія?