Самостійно по красивих місцях і містах Каталонії

28 лютого 2014 р 9:39 Фігерас, Жирона, Бланес, Тосса-де-Мар + 4 міста - Іспанія Липень 2011

Пляж і море - все було відмінно!

Знаю, що влітку буду відпочивати в Іспанії, головним своїм завданням ставив поєднати пляжний відпочинок на морі та огляд визначних пам'яток Каталонії. І головна мета тут була Барселона. Знаю, що влітку буду відпочивати в Іспанії, головним своїм завданням ставив поєднати пляжний відпочинок на морі та огляд визначних пам'яток Каталонії

Я довго вибирав який же місто мені вибрати біля неї, так щоб мені було зручно здійснювати самостійні поїздки по регіону.

Вибір був зроблений на користь міста Калелла, так як вона знаходиться найближче до Барселони з усіх курортних містечок на північ від неї і имееет пряму електричку яка доставляє в центр Барселони всього за 1 годину.

В аеропорт Барселони я прилетів 09 липня в 10.15 ранку і вже о 12 годині оселившись в свій готель побіг купатися в Середземному морі.

Піщаний пляж з боку набережної обмежується Тенністий алеєю і простягнувся вздовж всієї міської лінії на 3 кілометри. Пляж відмінний, людей небагато.

Вся пляжна смуга Калельа з золотистим піском і чистою водою регулярно отримує Синій прапор за впорядкованість і екологічність. Всі пляжі в Іспанії муніципальні і значить безкоштовні.

В кінці пляж переходить в мальовничий скелястий ділянку узбережжя.

Калелья- є столицею узбережжя Коста-дель-Маресме - це узбережжі між Барселоною і Коста-Брава. Населення всього 18 тисяч жителів. До Барселони 50 кілометрів. Статус міста отримала тільки в 1925 році, а до цього була звичайною рибальським селом.

Тепер - це курортне місто наполовину складається з готелів

-В Калельа обов'язково треба прогулятися по центру. Тут зосереджені безліч магазинів з багатющим вибором товарів, сувенірні лавки, різноманітні бари, кафе і ресторани

-Прожівал я в готелі, з російською назвою Волга -Volga (три зірки), я брав тільки сніданки і вечеря, так як фактично часто виїжджав рано вранці після сніданку, а повертався до вечері. Шведський стіл у готелі був відмінний. Мій відгук про цей готель можна прочитати - ТУТ .

-Від мого готелю до ж.д станції треба було йти всього 8 хвилин. Електрички проходили недалеко від готелю, але в нічний час вони вже не ходять і тому не заважали.

Собор Саграда Фамілія в Барселоні

-Три дні зі свого відпочинку я присвятив Барселоні, про що написав звіт в цьому блозі, який можна подивитися - тут «Самостійно по чудовою Барселоні." Тому в цьому звіті, повторюватися не буду, скажу лише, що Барселона і до теперішнього часу займає в моєму списку призове -третє місце.

Приїхали на станцію - Monistrol

- В один із днів я з ранку вирішив поїхати в одне з найкрасивіших місць Іспанії - Монсеррат, де знаходиться однойменний бенедиктинський монастир (Monasterio de Montserrat) - духовний символ і релігійний центр Каталонії.

У Монсеррат я виїжджав 13 липня рано вранці з площі Іспанії в Барселоні (попередньо приїхавши з Калельа і тому я спочатку доїхав на своїй електрички до залізничного вокзалу Сантс (Barcelona Sants) і звідти пішки дійшов за 10 хвилин до площі Іспанія (Pl. Espanya ))

Стоячи обличчям до двох башт на площі Іспанія ви побачите вхід в метро і там буде значок FGC - це позначення місцевої каталонської мережі залізниць. Спускаємося вниз.

За турнікетом два зали -мое напрямок, там де - Via 4. На Монсеррат потрібен потяг гілки R 5 в напрямку Manresa, я сів у поїзд який йшов в 08.36 ранку, і наступні потяги йдуть через кожну годину.

Квитки купуються тут же в автоматі до 4 зони. Станції до яких їхати дві на вибір - 1) Montserrat-Aeri, потрібно буде потім на цій станції пересідати на канатну дорогу і підніматися в гору в круглої колисці 2) Monistrol de M., тут потрібно на цій станції пересідати в кремалью (cremallera).

Купуй квитки в автоматі, підходимо до апарату, натискаємо кнопку, де багато чого написано, але фігурує слово - Monserrat / Далі вибираємо - Billet Adult combinado (комбінований дорослий квиток) і далі з'явиться на вибір два рядки Tren + Aeri (поїзд = канатка коштує 10 євро) або Tren + Cremallera (поїзд з кремальерой) за ціною 9.65 євро. Я взяв останнім.

Рада, поїзд приходить хвилин на 10 раніше і треба зайняти місце в поїзді, так як з ранку багато народу їде на роботу, а в квитку місця не вказані. Поїзд йде близько години, час біжить швидко і за вікнами відкриваються чудові види на Каталонію (на фото вгорі).

Доезжаеь до станції Monistrol de M.

Виходимо на перон і нікуди йти не треба -тут же - чекаємо коли приїде кремалья. Я чекав близько 20 хвилин. Сідаємо в кремалью, яка являє собою невеликий поїзд, який може підніматися круто в гору. Зупиняється прямо біля входу в монастир.

Тут же біля входу є інформаційний центр, де можна отримати безкоштовну карту маршрутів по монастирю і горам

-Краще відразу зайти в монастир і побачити чорну Діву Марію, поки немає большіз натовпів туристів

Готичний клуатр 1476 року.

-Всередині церкви, яка була висвітлена в 1592 році, поєднуються стилі готика і ренесанс. Я все-таки простояв в черзі близько 20 хвилин, щоб побачити Діву Марію - або "Чорна Мадонна" - головна святиня монастиря- образ богоматері 12 століття., Яку фотографувати не дозволяють.

Оглянувши монастир я попрямував до фунікулера, щоб пройтися по гірських маршрутах Монсеррат

-Оглядом монастир я вирішив оглянути і гори навколо монастиря, адже їх краса просто незвичайна.

Для цього я попрямував до фунікулера, на яких можна піднятися на гору Сант-Жуан (San Joan), або спуститися вниз (Funicular de Santa Cova) на Санта Кова. Я почав з нижнього, так як там не було черги, а на верхній вже була. Фунікулери ходять через кожні 20 хвилин, тому я не став втрачати час і купив відразу комбінований квиток на ці два фунікулера за ціною 8.35 євро.

У нижнього фунікулера -перерив з 13.00 до 14.00 - це треба враховувати. Йде він всього кілька хвилин і ось вже стежка нижнього фунікулера.

Буквально через пару хвилин я опинився на стежці, яка веде до святої печері.

-Я попрямував по маршруту до Санта Кова, тобто до в святий печері, де була знайдена чорна мадонна, а тепер на її місці невелика церква

-Шлях займає близько 1 кілометра, дорога в'ється уздовж скель і йде то вгору, то вниз, але це лише трохи втомлює, так-ка через кожні 100 метрів нас чекають різні барельєфи, скульптури на релігійну тему. Більш докладно я показав цей шлях у фотоальбомі про Монсеррат -см.-внизу звіту), а регламент звіту не дозволяє викласти більше фото. Але в цілому шлях вражає!

На верху скель залишився сам монастир

-Коли я дійшов до церкви, на місці де була знайдена "чорна мадонна", то в ній не було жодної людини.

-Вернувшісь наверх в Монсеррат, я попрямував вгору в гору по маршруту верхнього фунікулера. Через 5 хвилин, я стояв на верхньому майданчику. Переді мною було дві дороги - одна наліво, інша направо. Я пішов направо.

Гори активно освоюють і альпіністи, деяких я бачив на скелях. На всім марщруте стоять покажчики, які вказують не тільки кінцеві пункти маршруту, але і приблизний час скільки до них йти.

-З Монсеррат я їхав уже по канатці, обійшов зупинку кремальєри і прийшов на зупинку канатної дороги. Купую квиток і починаю спуск до ж.д.станціі.

Опускатися в колисці над ущелиною -було забавно, з верху було видно нижній маршрут, по якому я недавно пройшов.

Канатна дорога, призводить до станції - Monserrat - Aeri.

Якщо не купили відразу квиток на поїзд, то це можна зробити на станції, вірніше не на самій станції, а поруч, до платформи потрібно трохи пройти через невеликий тунель. Ну, а далі все просто їдемо до Барселони і переварюємо побачене. Через годину виходимо на площі Іспанія в Барселоні. У мене залишався час і я відвідав Палац Каталонії, який коштує майже на цій площі, де знаходиться чудовий Національний музей мистецтва Каталонії (про нього я виклав фотоальбом)

-Наступний місто Каталонії, який я хотів відвідати була Жирона - прекрасносохранівшійся середньовічне місто, яке залишив у мене найприємніші враження. Жирона друге місто по населенню (94 тисячі жителів), після величезної Барселони.

У Жірону я виїжджав 11 липня рано вранці зі свого містечка Калелла в 07.59. на електричці.

Квиток був куплений Калелья-Жирона (іспанською Gerona) туди і назад за 9 євро!

З Калельа я виїжджав на електричці на лобі якої повинно бути написано "Macanet", до цієї станції я мусив доїхати, якщо буде написано на електричці "Blanes", то в неї не сідаємо, так як у неї кінцева Бланес і ми не доїдемо до Масанет.

Я сів в електричку до Масанета і в 08.29 ранку, тобто через 30 хвилин прибув на кінцеву станцію - Macanet, через деякий час ця електричка відправляється назад до узбережжя.

Станція Масанет всього лише полустанок і тут треба пересісти на потяг, який йдуть на "Portbou" або "Cervera" - це вже буде не електричка, а регіональний поїзд.

Так як у мене був квиток до Жирони, то більше нічого купувати не треба. В 08.35 прийшов поїзд і я через 2 хвилини полетів в Жірону. Сідати можна в будь-який вагон, на будь-яке місце, так як в квитку вони не вказані.

Ці регіональні поїзди спеціально заплановані під електрички з узбережжя в Масанет, тому якщо навіть електричка трохи опаздать, то регіональний чекатиме її пасажирів, так як вони все пересідають в нього. Але все одно треба не зволікаючи перейти з електрички в поїзд, коштує він мало.

Регіональний йде швидко - швидкість 150 кілометрів на годину і через 25 хвилин о 9.00 годині ранку я вийшов на вокзалі в Жироні.

На вокзалі є інформаційний кіоск, де я безкоштовно взяв карту міста.

Але і без карти в ньому заблукати неможливо. Кругом в місті стоять укакзателі.

На фото внизу станція - "Macanet» і регіональний поїзд в Жірону.

-Жірона розташована на березі річки Оньяр, яка розділяє місто на два району-старе і нове місто.

У новому місті розташовані численні ресторани, вокзал, готелі, в старому трохи готелів, безліч магазинчиків, церков і університет.

-Пройдя через міст річки, я опинився в старому місті.

-Вхід через старі середньовічні ворота в середньовічну Жірону

Входжу через старі кріпосні ворота в середньовічну Жірону

-Відразу за воротами Кафедральна площа, а на ній головний собор Жирони.

Вражає і сходи, що ведуть наверх до входу в собор

-Кафедральний собор Жирони почали будувати в 11 столітті в романському стилі, в 13 столітті в готичному і завершили в 18 столітті бароковим порталом.

Вражає і сходи, що ведуть наверх до входу в собор.

- Далі я попрямував до фортечних стін, які оперізують всю середньовічну Жірону і з них відкриваються чудові види на вузькі вулички.

Жирона 25 раз піддавалася облозі і була взята тільки 7 разів.

-Стіни була побудована ще древніми римлянами в 75 році нашої ери і повинна була захищати дорогу Віа-Августа - основну дорогу на Іберійському півострові. При римляни місто називалося Герунда. У всі часи вважався великим і важливим військовим пунктом.

При Карлі Великому двічі переходило до маврів і назад до франків.

Жирона 25 раз піддавалася облозі і була взята 7 разів.

У 17-18 століттях, кілька разів переходила до Франції і знову возращаться до Іспанії.

-Серце старого міста - пішохідна зона.

У Старому місті знаходиться і Єврейський квартал

-В САТРИ місті сховався єврейський квартал - найбільший і добре зберігся в Європі. Євреї селилися в ньому з 9 століття. Після того як в 15 столітті з релігійних міркувань євреї покинули свої будинки, в кварталі стали жити найбідніші верстви населення, завдяки яким ця частина середньовічного міста дійшла до нас без змін, так як у них не було грошей перебудовувати будинку.

Сьогодні прогулянки по вузьких вулицях подібні поверненню в минуле на 600 років - настільки все тут дихає історією

- На Жірону у мене пішло близько 3 годин, потім я повернувся на вокзал

Потяги з Жирони до Масани йдуть в 11.31., 12.15., 13.27., 14.17 ... і т. Д. Головне не сядте на швидкісний поїзд до Барселони (так як він в Масанет не зупиняється) - уточнюйте усі на сайте- www.renfe. es

І ще не забувайте компостувати квитки в жовтій коробочці на пероні вокзалів (компостувати тільки раз -тому в Масанете вже при пересадці компостувати не треба.

Я ж вийшов в містечку Бланес, де прямо у ж.д станції стоять автобуси до курортного містечка Ллорет-де-Мар, котори я хотів подивитися, порівняти з Калелла, а заодно відпочити на її пляжі.

Автобус за 15 хвилин довіз мене з Бланес до автостанції (на фото внизу) в Ллорет-де-Мар.

Відпочиваючи в липні в містечку Калелла, я хотів подивитися і інші містечка узбережжя Коста-Брава, тим більше, що вони всі знаходяться поруч. 11 липня я з ранку з'їздив в місто Жірону і оглянувши її повернувся до обіду на електричці в місто Бланес. У Бланес у ж.д станції я сів на автобус, який всього за 15 хвилин доставив мене на автостанцію містечка Ллорет-де-Мар (на фото - станція)

-ллорет де Мар (по іспанськи - Lloret de Mar) це містечко з населенням 40 тисяч чоловік, який входить в провінцію Жирона. Розташований в 75 кілометрах на північ від Барселони.

Є найбільшим і найбільш відомим з усіх курортних містечок іспанського узбережжя Коста-Брава і одним з найбільш відвідуваних місць Середземноморського узбережжя Іспанії.

У місті багато дискотек, нічних клубів і казино. Більшість готелів в Ллорет де Мар - тризіркові.

Ллорет вважається недорогим курортом і місцем розваги молоді

Міська набережна Ллорет чудова і служить місцем постійних прогулянок з раннього ранку і до пізньої ночі. Прогуляємося по ній!

-В Ллорет-де-Мар чудова набережна, яка служить постійним місцем прогулянок з ранку і до пізнього вечора

Вид на центральний пляж і набережну Ллорет

-З Ллорет з причалу набережної ходять екскурсійні катери в інші містечка узбережжя. Наприклад, можна за 15 євро з'їздити туди і назад в Тосса де Мар на північ (це близько 30 хвилин) або на південь до містечка Бланес, за тією ж ціною.

- Парасолька і лежак коштують по 5 євро. Всі пляжі безкоштовні. Міський пляж Ллорет піщаний і широкий, простягнувся на 1,5 кілометра. Але треба врахувати, що дно швидко переходить в обрив. Це означає, що глибина вже велика, буквально в двох метрах від кромки і це погано для дітей і хто не вміє плавати.

У Ллорет я вдосталь накупатися і відпочив і до вечора повернувся в Калелла.

В цілому Ллорет-де-Мар мені сподобався. Єдиний недолік, що до нього не протягнута ж.д вітка, і потрібно пересідати з автобуса на електричку (якщо ви хочете їздити по окрузі і в Барселону), але і це не смертельно.

- 12 липня я запланував з'їздити в містечко Фігерас і подивитися музей-театр Сальвадора Далі і розташовану поруч з містом фортеця Сан-Ферран.

Фегерас (по іспанськи - Figueras), знаходиться на північному сході Каталонії в 20 кілометрах від французької кордону і в 140 кілометрах від Барселони. У ньому окло 40 тисяч жителів і входить він в провінцію Жирона.

З Калельа я виїхав досить рано в 06.56 ранку, так як хотів потрапити в музей Далі до відкриття до 9.00 години ранку. На електричці я доїхав до станції Масанет в 07.29 ранку. де пересів на поїзд № MD 15009, який прибув в Масанет з Барселони в 07.45 і через 2 хвилини відправився до Фігерасі, який був кінцевою зупинкою.

Наступний поїзд для прикладу, проходив через Масанет № Regionale 15829 в 08.34 і прибував в Фігерас в 09.39 ранку (і йшов далі до станції-Cervere). Розклад можна подивитися на станціях або заздалегідь в інтернеті на сайті - www.renfe.es

Квиток я купував в касі в Калельа до Фігераса- туди і назад за 16 євро - не забувайте його компостувати в жовтій коробці на пероні або в станції. Я компостувати спочатку в Калельа, а потім назад вже в Фігерасі, коли повертався назад.

Потяги мчать швидко і в 08.39 я вийшов на вокзалі Фігерасі, і тут же взяв безкоштовно карту в інформаційному центрі на вокзалі.

Хвилин через 8-10 я підійшов до головної вулиці Фігераса- місцевої Рамбла

- У місті багато покажчиків на вулицях, та й сам він невеликий. Хвилин за 10 від вокзалу я дійшов до місцевої вулиці Рамбла - їх головної вулиці де відпочивають місцеві.

Поруч з нею розташований середньовічний собор, побудований ще в 11 столітті, а за ним можна побачити купол музею Сальвадора Далі.

Вірніше його називають театр-музей. Центр музейного комплексу становить будівля старого міського театру, де у віці 14 років Сальвадор Далі вперше виставив свою картину. Театр піддався бомбордіровке під час Громадянської війни в Іспанії і довгий час стояв в руїнах. У 1960 році мер Фігерасі попросив Далі подарувати одну зі своїх картин. Далі вирішив подарувати музей.

Далі дав волю своїй фантазії, театр був перебудований в типовий абсурдний храм сюрреалізму. Музей був відкритий в 1974 році

У спуску на вулицю Жонклера від музею Далі - знаходиться його скульптура, яка називається "Пам'яті Ньютона" - на честь відкриття Ньютоном сили тяжіння.

- Я подощел до музею близько 09 години ранку і була черга невелика, десь чоловік 20. Музей відкрили рівно о 9.00 і через п'ять хвилин я опинився всередині. Квиток коштує 12 євро.

Біля входу в музей Далі - пам'ятник філософу Франческу Пужольсу, одного сімейства Далі

-Дуже добре, що не було туристичних груп, вони приїжджають після 10 години і то що дозволяють фотографувати в самому музеї.

Тисячі туристов спрямовуються сюди, щоб Побачити роботи Сальвадора Далі. За наполяганням самого Далі пояснювати значення будь-якої композиції з музеї заборонено! Відвідувачі самі повинні відчути задум художника - тому і я залишу їх без коментаря.

Портрет дружини Сальвадора Далі.

-Спальні Сальвадора Далі.

-У музеї я пробув 1 годину 20 хвилин, після чого обійшов його фасад і потім попрямував до фортеці Сан-Ферран.

Від цієї башти музею Далі та до фортеці Сан-Ферран близько 800 метрів

- Фортеця Сан-Фераан є найбільшим пам'ятником Каталонії і найбільшою з споруджених в 18 столітті фортець Європи. Вона знаходиться на вершині пагорба заввишки 146 метрів. Йти до неї треба від музею Сальвадора Далі на північ, після музею проходимо один житловий квартал і йдемо по вулиці Сан-Ферран.которая виводить нас за місто. До фортеці від музею я дійшов за 12 хвилин пішки.

Відкрита фортеця з 10.30.

Відкриття фортеці відбулося в 1753 році і за формою бастіонів вона нагадує Петропавловську фортецю в Пітері. (На фото внизу). Фортеця була розрахована на те, щоб 4 тисячі солдатів тримали оборону цілий рік, не відчуваючи потреби. Всередині фортеці є невеликий музей.

Приблизно через годину я повернувся на вокзал Фігерасі і поїхав назад в Калелла.

Фортеця могла вмістити 16 тисяч солдатів і 500 коней

-Мені залишалося оглянути на мою плану ще два містечка на узбережжі Коста-Брава - 1 (Бланес і 2) Тосса де Мар.

Коста-Брава, означає в перекладі «дикий, скелястий берег» - зараз це дуже розвинена туристична смуга Середземноморського узбережжя на північному сході Каталонії, яка простягається на 162 кілометри від містечка Бланес до кордону з Францією. Вже на початку 20 століття Коста-Брава була модним місцем відпочинку європейських художників і поетів.

У Блані я виїхав 16 липня. Їхав я на електричці, яка йде на північ, тут всього одна гілка. Електрички ходять через кожні 30 хвилин.

Я доїхав до вокзалу Бланес всього за 12 хвилин! Це кінцева станція на Коста-брава, де є залізнична гілка. На фото внизу станція Бланес і її вокзал.

Перед вокзалом стоятимуть більше автобуси. Потрібно сісти в автобус на якому є напис - Tossa de Mar. Квиток купуємо у водія на вході в автобус - в одну сторону - 2.50 євро.

Автобуси в Тосса де Мар з Бланеса починають ходити з 08.45 до 19.45 вечора. Ходять через кожні -30 хвилин. Буде і одна зупинка в Ллорет-де-Мар, кому треба вийти в ньому, той виходить, інші їдуть в Тосса де Мар (за часом приблизно 30 хвилин)

-Я ж перш ніж виїхати пішов подивитися містечко Бланес і його набережну з пляжем 9на фото внизу) .Від вокзалу йти досить далеко - я тупотів хвилин 30 і навіть трохи заплутався.

-Набережная містечка Бланес.

-Оглядом Бланес я повернувся до станції та поїхав на автобусі в Тосса де Мар. Тут вже від автостанції до моря йти всього 10 хвилин.

Населення Тосса де Мар всього 6 тисяч осіб. Цей курорт приваблює значну кількість туристів (такого стовпотворіння на пляжі я давно не бачив)

-Тосса де Мар має свою невелику фортецю, яка була споруджена для захисту від піратів

-Фортеця оточена високими стінами і зубчастими вежами. З фортеці відкривається чудовий вид на місто. вхід у фортецю безкоштовні і є кілька ресторанів ав ній.

-В самої фортеці перебувати і старі місто -Vila Vella. У фортеці 80 будиночків в яких до цих пір живуть місцеві. Стари місто розташоване на невеликому кручі і як би нависає над новими кварталами

Тосса де Мар на мою думку найбільш красивий і найкомпактніший містечко на узбережжі Коста-Брава.

-Відвідування Тосса де Мар завершилося моє подорож по красивих місцях і містечках Каталонії. У Каталонії залишилося ще багато місць, які я в силу нестачі часу не зміг оглянути.

Більш докладно я розповів про ці местех в 6 звітах, початок яких можна знайти тут - "У Калельо на берег Коста-Брава, або початок подорожі по Каталонії"