Божевільне автомобільну подорож з Пітера на острів Тенеріфе. Частина 9 - Тенеріфе

2 липня 2010 р 8:27 Пуерто-де-ла-Крус + 3 міста - Іспанія, Грудень 2007

Частина 1 - Гельсінкі, фортеця Свеаборг Частина 2 - Бремен Частина 1 - Гельсінкі, фортеця Свеаборг   Частина 2 - Бремен

Частина 3 - Париж, Версаль, Фонтенбло, Діснейленд, Шенонсо

Частина 4 - Париж Частина 5 - Шамбор, Сент-емільон

Частина 6 - Піренеї, Салоу, Порт Авентура Частина 7 - Ла-Манча, Кордова

Частина 8 - Севілья, паром Кадіс - Тенеріфе Частина 9 - острів Тенеріфе

Частина 10 - паром Тенеріфе - Кадіс, Кордова Частина 11 - Валенсія

Частина 12 - Барселона Частина 13 - Барселона (продовження)

Частина 14 - Бургундія, Бон, Ельзас, винна дорога, Рикевір, Страсбург, фінал

Продовження - Тенеріфе

Ура! Ми це зробили!!! Ми підкорили Атлантичний океан! Саме такі відчуття відвідали мене в момент, коли ми причалювали до о. Тенеріфе. Подібний вояж рекомендую тим, хто зневірився здійснити свою мрію - це коли на Канари дуже хочеться, а літати хто-небудь з родини не погоджується навіть «під страхом смертної кари» (наш випадок).

Багато разів читала, що Тенеріфе - це рай на землі. Може бути, хтось і не погодиться з цим твердженням, але тільки не я. Відноситься до цього місця на Землі об'єктивно у мене, все одно, не вийде. Ми сюди прилетіли в 2003 році - в перший раз за кордон в свій перший відпустку після безперервних десятирічних праць без відпочинку і вихідних. Потім був 2005 рік - ми прилетіли сюди разом з сім'єю молодят і 1,5-річним онуком. Це було їхнє перше, можна сказати весільну подорож. Правда, потім з'ясувалося, що дехто «зробив подвиг», після чого на літаках ми більше не літаємо ... І, нарешті, в цей раз ми приїхали зі своїми друзями-родичами, які в перший раз в житті виїхали за кордон в перший раз в таку далечінь на своїй машині. Так що Тенеріфе - це наша перша любов.

10.00 - прибутку в порт (час о. Тенеріфе)

10.30 - виїхали з порома

11.00 - виїхали з території пір та

12.00 - прибутку на курорт

Загальний час в дорозі - 1 година (84 км)

Після розвантаження порома поліцейські ввічливо призупиняли всі іноземні машини для з'ясування обставин. Ми втратили півгодини на те, щоб вони побачили наші зворотні квитки і випустили нас із порту. З Санта Крус, столиці о. Тенеріфе, до Плая-де-лас-Амерікас, дісталися без пригод. Ми благополучно заселилися під пильні погляди оточуючих, і вже на наступний день весь курорт знав, що приїхали росіяни на своїх машинах. Пізніше, коли нам, захоплюючись, цю новину повідомили вже ні один раз, ми перестали відмовчуватися і, з гордістю, тикаючи себе в груди, зізнавалися: «Це ми».

Курорт, на якому ми зупинилися , Розташований на першій береговій лінії, океан поруч, так що все наше життя протікала під шум його хвиль. На території дуже красиво, все потопає в зелені, і це не дивлячись на те, що Плая-да-лас-Амерікас стоїть на місці, де раніше була пустеля. Навколо буйство фарб і різноманітність рослинності.

Океан, звичайно поза конкуренцією! Ще в наші минулі поїздки ми знайшли для себе пляж, на якому можна не тільки купатися, але і отримати сплеск адреналіну - океан здається спокійним, але хвиля, досягаючи берега, накриває тебе з головою - восторг !!! По дорозі на цей пляж зустрічаються бухти, де могутні хвилі, «вибухаючи», вириваються на свободу з-під каменів, утворюючи фонтани і водні феєрверки. Пейзажі, що оточують нас, доводили, що у острова вулканічне походження. Чорний вулканічний пісок, бурхливий океан, морське повітря і радісний сміх!

Два тижні ми додавалися неспішного відпочинку - милувалися красою, що оточує нас, ніжилися на сонці, купалися в океані і розслаблялися в басейні. Гуляли, в основному, ввечері - найвдаліший час - ставало свіжо, іноді дув приємний вітерець, променад на набережній перетворювався в місце для розваг і веселощів. З кожного кафе і ресторанчика лунала жива музика. Місто розквітав вогнями.

На острові багато цікавого, тому тільки смажитися на сонці, ніжиться в океані і в басейні, наша компанія довго не змогла. Розповім про деякі «вилазках».

«Вибух емоцій» на лицарському турнірі в замку Сан Мігель. Завжди була впевнена, що цей замок-фортецю побудували в наш час спеціально для розваги туристів. Тільки перед цим подорожжю, випадково наткнувшись на статтю в журналі, дізналася, що фортеця Сан Мігель була побудована в 1575 році. Вона не тільки захищала порт Гарачико від піратів, а й вистояла під час виверження вулкана!

До призначеного часу в фортецю тягнулася низка автобусів. Ми, чекаючи поки розсмокчеться невелика пробка, спостерігали забавну картинку - купку місцевих жителів, які, бігаючи по вулицях, намагалися зловити досить верткого і спритного порося.

Кожній групі видають плащ певного кольору, який і визначає на яку трибуну треба пройти і за якого лицаря «хворіти». Біля входу всіх вітає королівське подружжя. Протягом години зал заповнювався різнобарвним, гучним, різномовним народом.

Починається дійство з виступу наїзників і фігурної виїздки коней. На столах стоять напої, вино і кубки, якими вболівальники стукають по столах, підтримуючи свого лицаря і освістивая його суперника.

Під час представлення, був запропонований вечерю. Ми, як в середні віки, не користуючись столовими приборами, скуштували овочеву юшку і цілого курчати. Тільки для поїдання десерту нам була видана ложка, за допомогою якої ми і поглинули морозиво. Публіка, «підігріта» вином, несамовито «хворіла» за свого лицаря. З кожної трибуни звучали кричалки англійською, іспанською, французькою, російською, італійською та німецькою мовами. Відчувалися єдність і загальна радість. За напруженням футбольні та хокейні матчі «відпочивають». Наші чоловіки так активно і фанатично підтримували жовтого лицаря, що деякі з них на час втратили голоси (тепер я на все життя запам'ятаю, що «yellow» - це жовтий). За сценарієм переміг жовтий лицар, і я несказанно рада, що нам дісталися саме жовті плащі - настрій у всіх був радісний!

Після турніру вечір можна продовжити на дискотеці в нижньому залі під живу музику або посидіти за столиком з келишком хорошого вина. Хочу сказати, що поки це найкращий з, побачених нами, театралізованих лицарських турнірів.

Поїздка в театр на фламенко шоу. Концертний зал "Піраміда Арон" побудований у формі єгипетської піраміди, оточеної колонами, водоспадами і каскадами. Спорудження гігантських розмірів - вражає.

Перед театром співаючі фонтани, з настанням сутінків тут починається дуже красиве шоу. Це, звичайно, не так грандіозно, як в Барселоні, але теж захоплююче.

Перед спектаклем прогулялися в невеликому парку кактусів (він же міні-гольф). Миле містечко, кактуси, які у нас ростуть в горщиках, тут - гігантських розмірів.

Якщо ж говорити про сам фламенко шоу, то в цей раз воно мене відверто розчарувало - було більше шоу, ніж фламенко і дуже скидалося на американський мюзикл. Дуже шкода, якщо театр став здавати позиції ...

Коли ми були в цьому театрі вперше, то відчули захоплення, яке неможливо описати словами. Коли ми купували квитки, нам сказали: «Це таке захоплююче видовище, що у вас не буде час повернути голову, щоб поговорити один з одним». Ми дивилися «Кармен» - приголомшлива музика, народні співи в стилі фламенко, віртуозна гра солістів на гітарі і, найголовніше - чудова робота танцюристів, часом межує з фантастикою. Було таке відчуття, що завтра кінець світу і це їх останній крик душі. Пам'ятаю, ми поверталися на курорт зачаровані, не розмовляючи один з одним. Саша вимовила захоплено: «Давайте завтра сходимо ще раз».

У свій другий приїзд ми дивилися «Ромео і Джульєтту», після чого Тарас (не великий шанувальник музичних театрів) сказав: «Так, заради цього варто сюди приїхати ..." Хочеться вірити, що, на цей раз, була просто не дуже вдала постановка.

«Райська насолода» у лоро парку . В цей казковий парк папуг ( «лоро» в перекладі з іспанського «папуга») потрібно їхати в північну частину острова в місто Пуерто-де-ла-Крус або просто Пуерто, який оточений старими соснами і багатий рослинністю.

У цьому заповіднику найбільша і найбагатша колекція папуг в світі, близько 300 видів (частина з них можна побачити і понад 1500 в розплідниках).

Тут знаходиться найбільше тайське поселення за межами Таїланду. Ось що я прочитала в путівнику: «Сталося це ось як: одного разу, незадовго до 2 Світової Війни, Тенеріфе відвідав принц Сіаму, гість з далекого Таїланду. У своєму судновому журналі він описав і замалював прекрасні пейзажі першого селища на островах, який розпочав приймати туристів, Пуерто-де-ла-Крус. Через 80 років принцеса Галіані, сестра нинішнього монарха, заснувала на тому ж місці селище Таї. Всі матеріали для будівництва були вивезені з Таїланду. Будинки були розроблені і побудовані в Таїланді місцевими архітекторами, а потім переправлені для збірки на Тенеріфе ».

У Парк потрапляєш по парадних сходах, з боків якої стоять бронзові какаду, через великі двері, що чимось нагадує вхід в індійський храм.

Далі шлях лежить уздовж озера з казковими «золотими рибками». Жодна з чудових різнобарвних рибок не повторює за забарвленням іншу.

Крім риб в озері мешкають і інші водоплавні, а вже різноманітність рослинного світу не піддається опису.

Якщо перейти міст через озеро коропів, відкриється вид на водоспад і скелі. Далі всіх фотографують з величезними папугами ара і вручають карту парку з розкладом всіх шоу (при бажанні, фотографію можна придбати на виході).

Потрібно відразу для себе вирішити, що вам доставить більше задоволення: побачити все шоу або неспішно прогулятися по парку, насолоджуючись красою і спостерігаючи за тваринами. Цього разу було прийнято рішення переглянути все - вийшло трохи метушливо.

Після папуг ара, перший, хто попадається вам на шляху - «кавалер» неосяжних розмірів. Від спокуси сфотографуватися з ним, встояти неможливо.

Поруч можна побачити цих гігантських мавп в природному середовищі. Між відвідувачами і тваринами тільки скло і ніяких клітин! Як і всі інші мешканці Лоро Парку, горили отримують свіжі фрукти і овочі, вирощені без застосування хімікатів, і мінеральну воду. Їх житло обладнано підлогами, що підігріваються і кондиціонером. Пам'ятаю, в свій перший приїзд, вирвавшись з нашої повсякденної реальності, потрапивши в цю казку, по-хорошому позаздрила їх «життю-буттю».

Всього кілька кроків і ми в полоні ліан і химерних рослин. Прогулюючись по парку, можна потрапити в абсолютно дивовижні місця. Тут можна побачити різноманітні екзотичні рослини, кактуси і понад 7000 пальм. Адже Лоро Парк - це не тільки зоопарк, і в якійсь мірі цирк, а й ботанічний сад.

Морські котики, безсумнівно, підкорили наші серця - віртуозні трюки, гумор і баловство перетворює це шоу в свято, як для дітей, так і для дорослих.

У Лоро Парку найбільший дельфінарій Європи. Він складається з трьох басейнів: в одному проходять вистави, в іншому дельфіни відпочивають, в третьому зберігається запас свіжої океанської води. Дельфіни ... відчуття доброти, любові і ласки!

Шоу косаток - це зовсім новий атракціон, який ми дивилися вперше. Після котиків і дельфінів він може і не призвести особливого враження, якщо не знати, що косатки дуже погано піддаються дресируванню і, до того ж хижаки. Безперечно, потрібно віддати належне терпінню дресирувальників.

Ну, а що відчувають люди, що сидять в перших рядах, в той момент, коли ця величезна туша після стрибка, замість того щоб пірнути, як би випадково, плюхається в воду і до того ж вдаряє хвостом по воді, не знаю. У нас вистачило кмітливості вчасно звідти втекти і перебратися вище. Цього разу був рідкісний випадок - видався аж ніяк не жаркий і зовсім не сонячний день, тому опинитися мокрим з ніг до голови не дуже-то хотілося.

Дуже шкода, що в цей раз був закритий через ремонт основний зал одного з найпопулярніших атракціонів парку - пінгвінарій. Це фантастичне видовище ми спостерігали в свої минулі приїзди. Справжній антарктичний острів серед тропічної спеки! У найбільшому холодильнику в світі, щоб дати можливість пінгвінам відчувати себе як вдома, проводиться штучний сніг, що падає їм зверху на голови. Якщо я не помиляюся - це найбільший пінгвінарій в світі, в ньому близько 200 птахів, серед яких є і королівські пінгвіни.

Акваріум Лоро-Парку - один з найбільших в світі. Свого часу вичитала, що у великих акваріумах живуть більше 15000 морських тварин з усього світу, починаючи від крихітного морського коника, що світяться неонових рибок і закінчуючи акулами, які пропливають в 18-ти метровому тунелі прямо над вашою головою. Правда, іспанці, вирішили «переплюнути» самі себе, побудувавши в Барселоні акваріум з тунелем довжиною вісімдесят метрів, про який розповім пізніше.

Шоу папуг проходить в гарному будинку. Не знаю, що тут захоплює більше - краса і різноманітність птахів або терпіння і майстерність дресирувальників.

Взагалі, на всіх виставах в Лоро Парку кидається в очі і назавжди западає в душу щирість почуттів, дуже ніжне і віддане ставлення працівників до своїх підопічних. Видно, що вони просто купаються в променях любові і отримують кайф від своєї роботи.

Ми побачили, левів, тигрів, гігантську черепаху, фламінго, мавп і вже не згадаю ще кого.

Пообідали в одному з численних кафе, вдарили в дзвін на щастя

і, помахавши рукою дивним слонам, «зростаючим» поруч з парком, відправилися в зворотний шлях.

Оглядова екскурсія по острову і на вулкан Тейде . Коли ми приїхали на Тенеріфе в перший раз і вибирали цікавлять нас екскурсії, цю поїздку ми обійшли своєю увагою, але Вікторія зауважила: «Якщо ви не відвідаєте Тейде, вважайте, що ви не були на острові». Хоча ми скептично поставилися до такого рекламного висловом, квитки все ж придбали. Віка мала рацію - такий романтичної і одночасно фантастичною прогулянки у нас до сих пір не було. Те, що ми побачили - вразило !!! Крім цього ми познайомилися з цікавою людиною - Костянтин, який супроводжував нас у поїздці, виявився людиною енциклопедичних знань і неймовірно дотепним. Пізніше ми дізналися, що він наш земляк.

Коли ми піднімалися на Тейде вдруге, нам «пощастило» зіткнутися з аномальним природним явищем - сильною зливою, безперервним протягом усього дня, що буває вкрай рідко, та й то, тільки в лютому. І, хоча, був серпень місяць - самий жаркий на Тенеріфе - Костя весь час збивався і говорив: «влітку тут видно хмари», «влітку ви б побачили реліктові сосни». Ми їхали і не знали, що нас чекає нагорі. Основною темою для обговорення, було: «доїдемо - НЕ доїдемо», «чи немає попереду на серпантині обвалу», «чи немає внизу повені». Нагорі нас зустрів дощ і вісім градусів тепла. З автобуса виповзли тільки сміливці - кругом туман, пронизливий холод і нічого не видно.

Цього разу, рано сонячним ранком ми занурилися в автобуси і почали своє сходження. Першу зупинку зробили після того, як піднялися на кілька сот метрів. Тут ростуть евкаліпти - повітря дивовижний. Минулого разу, коли нас застав злива, ми це особливо відчули - запах був просто пронизливий.

На кожній зупинці можна покуштувати смачної кави і придбати сувеніри. У свій перший приїзд, проігнорувавши рада Костянтина, ми вирішили, що купимо сувеніри внизу. Пізніше про це дуже пошкодували. На одній із зупинок ми скуштували «кава для чоловіків». Хоча, я б його назвала коньяком з додаванням кави. Прямо скажу, це не кава, а забійна сила ... ну дуже бадьорить. А ще саме тут все три рази ми купували найсмачніший мед. Звідки ми його тільки не привозили! У фінів в Лапландії ми купили мед з різними добавками, в Словенії - альпійський, у Франції ми знайшли мед чотирьох сортів, в тому числі білий і майже прозорий, виготовлений з якоїсь хитрої технології. Але, поки, нічого смачнішого високогірного Тенеріфского меду, купленого в цій маленькій кав'ярні, нам придбати не вдалося.

Ми піднімалися все вище і вище. Навіть супер досконала відео і фото зйомки не вдається передати цю фантастичну красоту !!! В один прекрасний момент ми опинилися на такій висоті, коли хмари знаходяться не над, а під тобою. Ще одна зупинка і знову приголомшливі пейзажі !!! У цих місцях хмари «застряють в горах», і йде так званий «паралельний дощ». Єдине джерело прісної води на острові, це волога, яка в результаті цього атмосферного явища проникає в гірські вершини, звідки потім по трубах і стікає вода. Гори нагадують игольниц, пронизану великою кількістю голок.

Наступна зупинка - місто Гарачико. Колись він був головним портом острова, звідси в Європу відходили суду з повними трюмами вина. Городок процвітав, а його жителі були самими заможними на острові, але три століття тому майже все місто було стерте з лиця землі під час виверження вулкана. Місто було відбудовано знову прямо на чорній лаві, а все те, що хоч частково встояло під час виверження, реставрувалася протягом майже всього XVIII століття.

На Оглядовий майданчик дуже вітряно, даже прохолодно. Помилувавшись на відкриту панораму, ми швиденько пірнули в теплий магазинчик з численними сувенірами. Минулого «дощовий» раз цей магазинчик нас просто врятував. Ми придбали шикарне пончо з козячої вовни, яке зігріло нас в тій поїздці і потім виручало ні разу.

І знову вгору !!! По дорозі Костянтин розважав нас розповідями, згадавши, що Тенеріфе відноситься до Макронезія, де росте велика кількість ендеміків. Питань не було і Костя, перервавши розповідь, жартівливо вигукнув: «Я тут розпинають, розумні слова вимовляю, і ніхто мене не питає що таке Макронезія і ендеміки, або все знають? .." Якщо з приводу слова «ендеміки» і знайшлися знаючі люди , то з Макронезіей було складніше. Отже, інформація від Костянтина і з довідника: «По-грецьки" Макаронезии "означає" блаженні острови ". до складу Макаронезии входять п'ять архіпелагів: Азорські острови, Канарські острови, Острови Зеленого мису, Острови Мадейра, Острови Селваженш. На острові Тенеріфе налічується близько двох тисяч видів рослин. З 575 рідкісних рослин, що існують на території архіпелагів, званих Макронезіей, 514 є рослинами, зустрічаються тільки на Канарах (ендеміками) »

Наступна зупинка - Ікот-де-лос-Вінос - старовинний селище, заснований ще в XVI столітті. З назви зрозуміло, що він прославився, насамперед, своїми прекрасними винами. Але не тільки! Є ще одна визначна пам'ятка - Драконові Дерево - живий пам'ятник, якому 700 років! Костянтин розповідав, що різні легенди і джерела намагаються зістарити це дерево ще на кілька століть. У будь-якому випадку - це дерево найстаріше і найбільше на острові. У свій час всередині цього дерева жила сім'я з п'яти чоловік. Костя пожартував, що навіть якщо це дерево і впаде, то, напевно, жителі в тиху поставлять його муляж, оскільки воно одне «годує» все селище, залучаючи величезну кількість туристів. Легенда свідчить: «На самому краю світу були сади Гесперид, які стеріг дракон, і очі його ніколи не заплющував сон. Геракл, здійснюючи свій дванадцятий подвиг, повинен був добути золоті яблука, що ростуть в цих садах. Він убив дракона, і той перетворився в дерево дивної форми, яке люди і прозвали «драконовим», а його смолистий сік, який отримує на повітрі криваво-червоний колір - «драконячої кров'ю».

Ми, звичайно, сфотографувалися на тлі головної визначної пам'ятки і заглянули в дегустаційний зал. Із задоволенням скуштували унікальні, вироблені тільки тут лікери та вина, придбали пляшку-другу.

Особливий смак у малвазія - це сухе вино, яке стає солодким без додавання цукру. Саме звідси це вино поставляли в Росію до царського столу. Ми пробували малвазія в Словенії - абсолютно інший смак ...

«Підігріті» в дегустаційному залі ми вирушили далі - нас чекав обід в сімейному ресторані в долині Оротава. Чудове місце, де ми скуштували традиційні страви канарської кухні: овочевий суп, який Саша згадує ще з нашої першої поїздки і поширений канарський гарнір- «папас аругадас», що означає «зморшкувата картопля» (це картопля «в мундирі», приготована на пару в солі). Ну і, безсумнівно, всім додали настрою домашні червоні і білі вина, пропоновані тут в необмеженій кількості.

Долина Оротава - найбагатша частина острова. Всюди бананові плантації. У свій перший приїзд мало не потрапила в незручну ситуацію, врятувала тільки моя нерішучість. Кожен раз, проїжджаючи повз величезних плантацій, затягнутих зверху сіткою від сонця, міркувала: «Що це за чорнобильський хрін росте?». Через величезні листя самих бананів не було видно, до того ж, я була впевнена, що вони виростають виключно на пальмах. За день до від'їзду ми поїхали на оглядову екскурсію, і я, терзалася сумнівами, вже була готова запитати про цю «гігантської траві», як раптом Костянтин став розповідати про бананах. Ми дізналися, що величезні грона можуть досягати від 15 до 60кг, що до кожного такого рослині підведений шланг, з якого щохвилини капає вода - цей спосіб називається крапельний полив і використовується на острові всюди. Відразу подумала: «У нас ця зрошувальна система, що не зарита глибоко в землю, до ранку б не дожила». Виявляється, що після того, як гроно зрізають, плоди починають рости заново, тому для того, щоб за один сезон зібрати як мінімум три врожаї, їх зрізають зеленими, не чекаючи стиглості. Нарешті стало зрозуміло, чому моєї мрії з'їсти стиглих, дозрілих в природних умовах бананів не судилося збутися.

Веселі і розслаблені ми покинули долину Оротава - попереду нас чекав вулкан Тейде !!! Слідуючи по серпантину над крутими обривами, ми проїхали через реліктові ліси з Канарськими соснами, величина голок яких досягає 50 см. За кожним поворотом нас чекав приголомшливий краєвид, від якого завмирало серце і перехоплювало подих. Найбільш цікаві поцікавилися: «Чи можна сюди приїхати на пікнік, засмажити шашличок, те та се? .." "Можна - відповів Костя - штраф до 3000 євро ... дорогувато буде». Реліктові ліси і національний парк Тейде дбайливо охороняється державою, тут заборонені всілякі роботи з видобутку цінних копалин, проводяться тільки наукові дослідження.

Поступово пейзажі змінилися - ми потрапили в химерний світ застиглої лави, нас вітав могутній вулкан Тейде, який вражає своєю величчю і вселяє побожний трепет. Саме вулкану острів зобов'язаний своєю назвою. Тенеріфе ( «снігова гора») - так назвали його ще сотні років тому гуанчи. Вони вважали, що всередині Тейде живе злий дух. Скелі із застиглої лави переконували гуанчам повагу і страх. Ніхто не мав права вступати в це зачароване царство зла.

Колись вулкан Тейде був значно вище, близько 5000 м. У 1706 році в результаті сильного виверження вершина вулкана провалилася, і він «вкоротили» до 3718 м. Сам Тейде спить з XV століття. Вражаючі ландшафти нагадують то Місяць або Марс, то нашу планету часів динозаврів. Тут знімали фільми «Мільйон років до нашої ери» і «Зоряні війни».

Ми були відпущені «у вільне плавання», щоб поползать по химерним скелях, сфотографуватися на їх фоні і помилуватися неземними, воістину фантастичними картинами.

Коли стоїш на оглядовому майданчику, згадуються слова: «Чому люди не літають як птахи ?!" Саме тут, на вулкані Тейде, кожен раз виникає бажання розкинути руки, обійняти неосяжне і парити в небесах, милуючись цією красою !!!

Наша поїздка добігала кінця, і ми з небажанням, сповзаючи зі скель, рушили в бік автобуса. Якщо вийти, наступного разу обов'язково приїдемо сюди на машині, погуляємо тут довше і, може бути, зупинимося в єдиній на вулкані готелі, щоб, наблизившись до зірок, помилуватися ними вночі.

Ла-Лагуна, Таганай, Канделярія. В один із днів, наша сім'я, домовившись з Костянтином, вирушила в Таганану. Беру назад свої слова про те, що острів нам знаком. Після цієї поїздки я зрозуміла, що ми ще дуже багато чого не бачили !!! Спочатку ми не знали, що нас чекає. Що таке Таганай і «з чим її їдять» нам було невідомо, але Костя якось зумів відчути нас і відвіз саме туди, куди треба. Від цієї прогулянки залишилися дуже світлі і захоплені спогади. Ми проїхали 340 км, насолоджуючись приголомшливими видами під безперервний потік цікавих історій.

Перша зупинка в Ла-Лагуна - стара столиця острова. У XIX столітті Ла-Лагуна стала єпископською резиденцією, тому релігійні свята відзначаються тут особливо урочисто. Наприклад, в День Тіла Господня всі вулиці прикрашені квітами та кольоровими «килимами» з вулканічного піску, солі та підфарбованих тирси.

Далі наш шлях лежав в ту частину острова, де знаходиться гірський масив Анага. Це одне з найкрасивіших місць Тенеріфе залишається досі практично незаселеним. Тутешні місця створюють відчуття «загадкового» і «іншого» Тенеріфе. Схил гори покритий густими лавровими лісами і неосяжними заростями деревовидного вересу. Дивлячись на ці ліси, можна уявити, як земля виглядала мільйони років тому. Бувають такі ситуації, коли словами неможливо описати стан своєї душі - це саме той випадок. До сих пір, згадуючи ці пейзажі «мурашки бігають по шкірі».

Звивиста смужка на фотографії - дорога, по якій ми піднімалися вгору ...

Поступово спускаємося вниз, вже видно село Таганай і скелі-острови Роке-де-Анага, визирають з океану.

Ось ми вже внизу - сліпучий блиск океану, в якому «грає» сонце на тлі чорних як смола пляжів !!! І ще ... чарівна музика хвиль ... Ми в казці! Слів немає, тільки емоції !!!

У цьому селі безліч домашніх рибних ресторанчиків. В одному з них ми і випробували райська насолода. Спочатку Костя нас провів на кухню, де вони разом з Геною вибрали рибу (її спіймали вранці), яку нам потім запекли в панцирі з солі і чогось ще. Потім ми скуштували найсмачніше козячий сир і навіть попросили добавки. І, нарешті, кульмінація - восьминіг, якого перед поїданням Костя чимось полив.

І все це під шум океану, найчистіше повітря, дружню бесіду і домашнє вино. Нас зустріли дуже привітно. Особливою популярністю користувався Тіма. Як потім нам пояснив Костянтин, для іспанців і блондин то рідкість, а вже рудий дитина - це диво, тому у них вважається, що якщо доторкнувся до рудого дитини, то це обов'язково на щастя.

На жаль, все хороше коли-небудь закінчується. Ось і ми, попрощавшись з цим божественним місцем, відправилися в зворотний шлях. До сих пір шкодую, що ми не викупалися в океані - він тут незвичайний !!! Вже до чого я байдужа до морських купань, але тут ... справжній рай. Наступний раз треба сюди обов'язково повернутися !!!

На зворотній дорозі ми заїхали в Канделярія і на піраміди. Прибережне містечко Канделярія знаменитий тим, що тут зберігається статуя покровительки Канарських островів Богородиці Канделярской (Чорна Мадонна) , Якій поклоняються на всьому архіпелазі.

Уздовж набережної поряд з базилікою підносяться дев'ять бронзових статуй менсеев гуанчей, які правили на Тенеріфе до іспанського завоювання.

На пляжі крім піску безліч дивовижних чорних каменів - абсолютно гладких і жахливо важких. Саша прихопила з собою кілька штук.

Тарас погрожував їх викинути (машина і так була перевантажена), але у нього «не піднялася рука» і тому ці камені тепер прикрашають їх колекцію.

Щодо пірамід Гуїмар - прочитала про них ще до поїздки, захотілося їх побачити. На жаль, прочитане вразило більше, ніж побачене.

Але це анітрохи не зменшило наших вражень - після поїздки в Таганану, було відчуття, що ми побували зовсім на іншому острові!

Відпочиваючи в цей раз на курорті, вирішили, що, напевно, більше сюди не приїдемо, начебто вже набридло. Але вже в лютому в нашій родині було обговорено питання: «В якому році знову на Канари?» Ось що значить «перша любов» ... Два тижні на острові пролетіли непомітно. Розлучатися з улюбленими місцями було трохи сумно, але треба було збиратися дорогу, адже нас чекало ще багато цікавого !!!