Автоподорож з Уралу на Азовське море

Всім привіт! Кому-то моя розповідь допоможе в поїздці на море. Отже, почну свій відгук про подорож на автомобілі з м Юрюзань (Челябінської обл.) До Азовського моря, станиця Пересип. Все почалося з того, що мій друг покликав нас з дружиною з'їздити на південь на машині. Ми на на море не були жодного разу і, підрахувавши заощадження, звичайно, погодилися. У друга Олександра автомобіль Honda Civic 2003 р Помінявши масло в коробці, помінявши все фільтра, ми намітили дату поїздки на 8 липня. Попередньо подзвонили в гостьовий будинок «Парус» і забронювали місця. У машину ми поставили антирадар (допоміг кілька разів, йшли 120-130 км / ч), відеореєстратор, навігатор (відпрацював на відмінно).

О 5 ранку ми вчотирьох рушили з Юрюзані, щоб з ранку проскочити гори (їли ми в кафешках по трасі, заправлялися тільки на «Лукойлі»). Дуже швидко дійшли до Уфи, далі Татарстан, далі Оренбурзька обл., Перед Самарської обл. жахливий відрізок дороги в 10 км Самару обьехать о 13:20. Погана дорога перед Балаково. Саратов обійшли о 20:00. У машині ми грали в карти, розповідали анекдоти, гризли насіння.

У Камишині (200 км. До Волгограда) ми були о 23:00 і зупинилися на нічліг. Ночували в наметі. Друзі спали в машині. Пройдено 1 300 км.

Ранок, 7:00, рушаємо далі. Волгоградські дороги і сам Волгоград - окрема тема (краще його проїжджати вночі), дороги погані, в самому місті теж. На залізничному переїзді стояли майже годину. Волгоград обьехать навколо (після Рогачика пішли нема на Ростов, а прямо на міст). Спочатку після Волгограда маршрут був такий: Волгоград-Котельникова-Сальськ-Тихорецьк-Тимашевск-Темрюк-Пересип. Сподобалася кафешка в Котельникова (кафе-мотель «Візит»).

У Краснодарський край ми в'їхав в 18:00. Дороги відмінні. Навколо краса, проїжджаючи Темрюк, я відчув запах моря. У Пересип ми приїхали в 00:30. Підсумок: пройдено 2 435 км. Бензин 4 600 руб. Час в дорозі разом з зупинками - 35 годин 30 хв. 2 000 крб. на обіди на двох.

Зустріли нас добре, заселили в будиночки. Всього на території дев'ять будиночків. У будиночку душ, туалет, кондиціонер, холодильник, телевізор. Дуже затишний. Літня кухня. Ціна на липень - 500 руб. з людини. До моря 300 м - 10 хв. спокійної ходьби. Саме селище тихий і спокійний.

Обідали ми в кафе на ринку (узбецька кухня). Ціна за обід на двох 500 руб. (Під кінець нашого перебування дівчина офіціант напам'ять знала, що ми замовимо). Дуже смачно. Вечорами готували на кухні і пили домашнє вино. Вино купували в основному в Голубіцкой на ринку у дівчини в центральному ряду (відмінне вино). У Пересипі вино брали у Сергія на центральній вулиці. На ринку купували фрукти, вони дорожче, ніж поруч в станиці Голубицька. Також фрукти купували у приватників. Їздили на риболовлю на канали. Наловили карасів, ввечері засмажили.

Один день тільки був дощ, і то вранці, до вечора погода розгулялася. З приводу інтернету, у мене «МТС», безлімітний інтернет приймав добре, особливо на пляжі (розмовляв по скайпу). Розваг в Пересипі немає, якраз для тих, хто любить спокійний відпочинок. Катер тягав банан, таблетку і парашут. У Голубіцкой (9 км) - аквапарк і дельфінарій. Море мутнувате. Пляж - дрібний черепашник. На море ходили вранці і ввечері. Ходили в селище За Батьківщину, що в 2 км. Купалися в вулкані Тіздар (400 руб. З чол.).

Їздили в Витязево на Чорне море. (Годинна прогулянка на теплоході). Їздили на мис Тузла. Дуже сподобалося (бачили дельфінів). Також їздили на солоне озеро за Таманью. У обшем, відпочили здорово. З мінусів я б відзначив: 1) каламутне море; 2) кондиціонер голосно працював; 3) комарі (сказали, в серпні їх немає). Плюси: 1) проживання; 2) захід у море і пляж; 3) вино.

Десять днів пролетів непомітно. Назад вирішили їхати також вранці о 7:00. По трасі купили кавунів, мед, соняшникова олія (Ростовська обл.). У Волгограді втратили години 2-3 (їхали через місто). О 12 годині ночі, не доїхавши до Камишина 40 км, зупинилися в мотелі переночувати.

О 07:00 рушили далі і вирішили поїхати через через Сизрань (по іншій стороні Волги). Дорога набагато краще, ніж через Балаково. Близько Сизрані заїхали в кафе пообідати. Красиве кафе в дерев'яному стилі. Велике меню, але виявилося тільки все меню в одному виді. Борщ і пюре. Порадував прикольний хлопець бармен. Обід виявився дуже смачним. Вийшли на М-5, о 14:00 і почалося повільне тяганина. Спасибі арбузовозам. Уфу проїжджали о 23:20. (красиво). Ось роблять дороги - молодці. Додому ми приїхали вночі 2:20. Втомлені, але задоволені. Підсумок 2 360 км. Бензин 4 200 руб. Обіди 1 800 руб. на двох. Час в дорозі з зупинками: 36г. 30 хв. Поїздка була супер.