Історія 30 - Моя відрядження до Швейцарії і озеро Бодензеє

8. Майорить швейцарський прапор
  9. Іду вздовж озера
  10. поблизу кордону
  11. Погляд назад в сторону Німеччини (я стою на швейцарській стороні)
  12. Ось що сховався в кущах знак
  18. Площа перед готелем
  19. Міні-гольф
  20. Несподівано потрапляю до якогось палацу
  21. Бідненько, але чистенько!
  22. Йдемо далі...
  39. Кухня - зал
  40. Кімната відпочинку з ігровими приставками
  41. Гриль на балконі
  42. Машини тут часом трапляються ... ух!
  43. Круговий рух
  44. Покажчики на різні офіси (і наш тут)
  45. Ось такі тут їздять машинки
  46. "Помий свою машину сам!"
  47. Пром. зона
  48. Сонячно-вітряна батарея?
  49. шипшина
  50. Моя спорожніла тарілка

Я раніше писав, що головний офіс нашої компанії знаходиться в Швейцарії, так що періодично я туди навідуюся. Поки я туди їздив виключно по-своєму бажанню, ну так би мовити познайомитися і поспілкуватися вживу з колегами ... Та й взагалі, коли поїздка, готель, харчування і т.п. оплачується компанією, то чому б не з'їздити в чудовий затишний швейцарське містечко на березі величезного озера Бодензеє, що розкинулося в передгір'ях Альп.

Перший раз я поїхав туди на машині. Добиратися туди десь 2,5 години (250км). З одного боку дорога хороша. Середня швидкість потоку мені здалася в районі 140-150 км / ч, мчиш собі по автобану, проїжджаєш шматочок Австрії, і ось ти вже на потрібному місці в Швейцарії. Але все-таки важкувато стільки за кермом на такій швидкості, втомлюєшся від постійної концентрації. Так я, чесно кажучи, і не те щоб сильно люблю їздити за кермом, мені більше подобається коли мене везуть :) А тому по-вдруге я поїхав на автобусі. Квитки коштують якісь непристойні 11 Євро в одну сторону ... В автобусі добре: сидиш собі читаєш книжечку, а тебе везуть. Правда маршрут трохи відрізняється і включає в себе поромну переправу через це саме Бодензеє.

'Про мою поїздку до Швейцарії, де розташовується головний офіс нашої компанії, про німецько-швейцарському кордоні, поромній переправі, про те як я пройшов три міста пішки, а також, нарешті, виконав ще одну мрію свого життя - спробував поїсти личинок і різних комах :) '   Я раніше писав, що головний офіс нашої компанії знаходиться в Швейцарії, так що періодично я туди навідуюся

В'їжджаємо на паром

Відчалюємо від берега

Переправа займає хвилин 15, в перебігу цього часу водій запропонував нам зайти в ресторанчик, що розташовується на поромі і випити чашечку кави з пирогом. Але я пам'ятаю, як ми вчасно нашої поїздки в Прин набрали їжі на поромі, і як тільки сіли є, то він вже добрався до берега, так що з тих пір я вирішив на поромах чи не харчуватися :)

причалюємо

Боденське озеро (також Констанцського озеро, ньому. Bodensee) - озеро, що знаходиться в передгір'ях Альп на кордоні Німеччини, Швейцарії та Австрії. Говорячи про Боденському озері, мають на увазі три водойми: Верхнє озеро, Нижнє озеро і Рейн, який з'єднує два цих водойми.

Озеро розташоване в древнеледниковимі долині на висоті 395 м і має площу 536 км² при довжині 63 км і глибинах до 254 м. У своїй північно-західній частині розгалужується на три відокремлених ділянки. Береги озера горбисті і лише в південно-східній частині скласти. У озера знаходиться декілька заповідників.

Боденське озеро - єдина область в Європі, де немає ніяких формальних меж, так як немає ніякого юридично зобов'язуючої угоди, що визначає межі між Німеччиною, Австрією та Швейцарією. Тому озеро потрібно розглянути не як загальну зону, але як область, яка не належить жодній країні. Ця область не включає берег і 25-метрову прибережну зону.

Швейцарія дотримується позиції, що межа проходить по середині озера, Австрія вважає, що ситуація на озері управляється міжнародним правом, а на берегах - національним законодавством, позиція Німеччини неоднозначна. Юридичні питання, що мають відношення до транспортування судна і риболовлі, відрегульовані в окремих угодах.

Після того, як ми дісталися до берега, була ще одна або дві невеликі зупинки і, нарешті, ми опинилися на потрібній мені зупинці в німецькому містечку Констанц.

приїхали

Частина пасажирів вийшла, а частина поїхала в Цюріх - столицю Швейцарії.

Констанц (Німеччина)

Отже, я прибув в місто Констанц, що знаходиться на самому кордоні зі Швейцарією. Однак мій готель і офіс нашої компанії знаходиться в Швейцарії, так що я мабуть піду ... пішки ...

пішки

Констанц

Якщо чесно, то це містечко мені ну дуже сподобався.

Якщо чесно, то це містечко мені ну дуже сподобався

Населення тут більше 80 000 чоловік, а це значить - що це вже цілком собі місто, а не чергова німецька село. У два рази більше нашого Дахау!

У два рази більше нашого Дахау

Ну хіба не краса?

Майорить швейцарський прапор

Іду вздовж озера

поблизу кордону

Перехід кордону теж дуже абсурдний ... більшість перехожих і не зрозуміє, що вони потрапили з Німеччини до Швейцарії, лише більш уважні помітять стирчить в кущах знак Німеччини.

Погляд назад в сторону Німеччини (я стою на швейцарській стороні)

Ось що сховався в кущах знак

Частина, що залишилася позаду Німеччина

Ну що ж ... Чесно кажучи, Швейцарія, Австрія, Німеччина (Баварія) так схожі, що от не зрозуміти по оточенню де-ти знаходишся. Скрізь однакові акуратні будиночки з достатком квітів і підстриженими кущами. Австрію я навчився відрізняти по знаку пішохідний перехід (де пішохід намальований з капелюхом), а Швейцарію по жовтій розмітці для велосипедистів, ось і все відмінності ...

ростуть яблучка

Попереду мій готель

Кройцлінген (Швейцарія)

"Кройцлінген"

Кройцлінген - це швейцарське містечко з населенням 20 000 чоловік. Тут я і зупинився.

Тут я і зупинився

Вид з готелю

Ну що ж, приїхав я в Констанц, пішки дійшов до Кройцлінген, а тепер мені треба б сходити в офіс, який знаходиться в іншому місті, а точніше маленькому селі Боттігхофен, населення якої становить смішні 2000 осіб або близько того. Я і туди доберуся пішки, а заодно і вам покажу околиці.

Я і туди доберуся пішки, а заодно і вам покажу околиці

Площа перед готелем

Міні-гольф

Несподівано потрапляю до якогось палацу

Бідненько, але чистенько!

Йдемо далі...

Досить часто зустрічаються швейцарські прапори

Велосипедна та пішохідна доріжка

Тут стоянка для яхт

Несподівано для себе, я забрів в зону кемпінгу. Тут стоять маленькі будиночки, трейлери ... Коротше кажучи, сюди приїжджають люди відпочити.

Коротше кажучи, сюди приїжджають люди відпочити

зона кемпінгу

Маленькі містечка завжди дуже чисті і вилизані, а цей маленький швейцарське містечко - це щось неймовірне. Таке відчуття, що можна асфальт облизувати. Навіть в зоні кемпінгу не забувають ставити всякі прикраси-квіточки та інше.

Навіть в зоні кемпінгу не забувають ставити всякі прикраси-квіточки та інше

Гаразд ... нагулятися по цьому кемпінгу, йдемо далі і потрапляємо на величезне поле з соняшниками.

Попереду поле з соняшниками

Але ось же невдача! Перший раз, коли я сюди приїхав і йшов повз цього поля, то я захоплювався тим, яке воно красиве, з безліччю яскравих соняшників. Зробив пару фоток на свою дурну камеру в телефоні і вирішив, що обов'язково приїду сюди наступного разу з фотоапаратом. Ну ось і приїхав ...

Доведеться показати фотки з камери мого старого телефону.

Фотка соняшників з минулого разу

Пройшли поле і йдемо далі

Попереду видніються страшненькі багатоповерхівки

Це я сфотографував до того, щоб показати, що не всі навколо прям так пряникові. Хоча звичайний собі будинок, просто багатоповерховий ... але коли все навколо таке як з казки, то це вже виглядає якось не дуже.

але коли все навколо таке як з казки, то це вже виглядає якось не дуже

Везуть чийсь катер

Ну власне ми майже прийшли

Цей пляж знаходиться поруч з нашим офісом

Як бачите офіс знаходиться дуже близько до берега озера

Боттігхофен (Швейцарія) - Наш офіс

Ось ми і прийшли

Ось так виглядають проїжджаючі тут електрички

Обходимо будівлю, і що бачимо?

Обходимо будівлю, і що бачимо

Вид з іншого боку офісу

Наші бджолині вулики біля стіни офісу

Заглянемо всередину ... але тут у мене тільки пара фоток поганої якості, що залишилися знову ж з минулого разу.

Кухня - зал

Тут проводяться великі наради для всіх співробітників: стоять столи з настільним тенісом, більярдом і т.п., всякі гральні автомати, кавовий апарат з Старбакса ...

, всякі гральні автомати, кавовий апарат з Старбакса

Кімната відпочинку з ігровими приставками

Гриль на балконі

Офіс знаходиться в трьох будівлях. Взагалі там досить здорово, особливо влітку. Щосереди для співробітників роблять безкоштовний гриль ... Працюєш собі на березі озера, краса!

Щож, тепер підемо назад.

Машини тут часом трапляються ... ух!

Круговий рух

У мене склалося враження, що тут нормальних перехресть - 10%, а решта - це круговий рух. Всі ці німецько-австрійсько-швейцарський села мають таку характерну рису. Майже всі перехрестя - це круговий рух з обов'язковою прикрасою в центрі. Кожне кільце свого роду витвір мистецтва, там обов'язково буде стояти який-небудь памятнічек, скульптура або ще якийсь елемент народної творчості.

Покажчики на різні офіси (і наш тут)

Продовжуємо прогулянку по Швейцарії

Я думаю, що десь тут Боттігхофен повинен закінчиться і перейти в Кройцлінген, а тому - шлях це буде окремий розділ. Повертаємося назад вже не вздовж озера, а по центральній дорозі. Подивимося Швейцарію з цього боку так сказати.

Подивимося Швейцарію з цього боку так сказати

Ось такі тут їздять машинки

Я вже перестав дивуватися всілякі дива на дорогах ...

Я вже перестав дивуватися всілякі дива на дорогах

"Помий свою машину сам!"

Пром. зона

Сонячно-вітряна батарея?

шипшина

Ось я і повернувся в готель. Цього разу у нас проводився літній корпоратив в Шевйцаріі, тобто цієї відрядженням я поєднав приємне з корисним. Про корпоратив особливо розповісти нічого, нічого примітного крім одного! Оскільки тема у нас була "Вокруг света", все приходили в костюмах яких-небудь народів і т.п., ну так ось. І кухня теж була різна. І нарешті я здійснив свою мрію! Я поїв всяких смажених черв'яків, личинок, коників і т.п.

п

Моя спорожніла тарілка

Вид може і не дуже приємний, але на смак - це цілком собі придатна закуска до пива. З розряду насіння, чіпсів і т.п. :)

Як висновок до цієї історії, хочу сказати що саме в цьому місці, я відчув атмосферу благополуччя на такому рівні, як ніде і ніколи раніше за своє життя. Таке відчуття, що краще в світі ніде бути не може взагалі. Абсолютна чистота, всюдисущий порядок, старички на спортивних велосипедах ... Здається що час зупинився, що ніде в світі немає воєн, ніде немає проблем, що всюди лише тиша, спокій і благополуччя. Як все-таки важливо народитися в правильному місці ... хоча тим хто там народився і прожив усе життя, має бути дуже складно оцінити той рівень комфорту в якому вони існують, адже для повноти відчуттів потрібен контраст.