озеро Біле

Опубліковано 23 серпня 2012 р

Минулу свою вилазку зі свого базового табору на коливанських озері ми зробили в село Коливань. Сьогодні ми вирішили проїхати ще далі за село Коливань, в селище 8 березня і на озеро Біле.

З села Коливань в селище 8 березня веде відмінної якості асфальтова дорога. Дорога прокладена вздовж річки Біла. Її на всьому протязі оточує мальовничий сосновий бір. По дорозі особливо не розженешся. Скрізь стоять знаки обмеження швидкості в сорок кілометрів на годину. Дорога дуже звивиста і підйоми чергуються зі спусками. Так, що швидше і не потрібно їхати - небезпечно.

Через дев'ять кілометрів сосновий бір розступився і Через дев'ять кілометрів сосновий бір розступився і   з'явився селище 8 березня з'явився селище 8 березня. Селище дуже невеликий. Населення його, напевно, не перевищує кількох сотень жителів. На вигляд це звичайна село з індивідуальними будинками. Між будинків то тут, то там розташовані величезні кам'яні брили. Від цього селище виглядає досить симпатично. У центрі біля дороги розташований магазин і невелике кафе. По селищу вільно розгулюють корови, кози, свині.

Проїхавши через селище, ми виїхали на берег озера Біле. Це озеро має досить значні розміри. Проїхавши через селище, ми виїхали на берег озера Біле Його довжина близько трьох кілометрів, а ширина близько двох. Розташоване воно в долині між сопками. Прямо посередині озера стирчить острів. Його розмір в діаметрі метрів п'ятдесят. Весь острів заріс лісом. Береги озера Біле з південної та західної сторони заросли чагарником. Зі східного і північного боків є прекрасні пляжі. Зі східного боку організовані туристичні стоянки з будиночками і пляжем.

На високому північному березі озера Біле будується мабуть, якийсь санаторій. По крайней мере, там є будинки в кілька поверхів і територія оточена високим парканом. Вид з цієї сопки відкривається чудовий. Все озеро як на долоні, разом з островом посеред.

Про походження назви озера Біле нам розповіли в музеї природи села Коливань. У певну погоду вода озера Біле здається абсолютно білою. Звідси і назва його. Річка Біла, швидше за все отримала назву від озера.

Вода озера Біле абсолютно прозора. Мало хто озера Вода озера Біле абсолютно прозора можуть похвалитися такою прозорістю води. На двометрової глибині (дивився з містка) видно найдрібніші камінчики на дні. І численні зграї дрібних рибок теж видно. Взагалі озеро Біле дуже багато рибою. Повернувся з риболовлі місцевий рибалка, який рибалив з човна, сказав, що сьогодні він зловив всього половину відра риби. Клювання у нього був сьогодні не дуже добрий ... Ловив цей рибалка на вудку!

Я теж вирішив спробувати половити рибу. Вудки у мене завжди знаходяться в багажнику машини. В результаті Я теж вирішив спробувати половити рибу за двадцять хвилин я зловив чотирьох окунів грамів по сто - сто двадцять і одну сорогу вагою близько двохсот п'ятдесяти грамів. При цьому було три сходу і одного окуня я випустив з руки. На одній вудці обірвав гачок, на інший - поводок. На цьому моя риболовля закінчилася.

І це зауважте було в самий розпал дня, в саму спеку. Час було третя година дня. Приїхавши і розташувалися неподалік відпочиваючі, пішли ловити на спінінг. Через півгодини я побачив цього спінінгіста з невеликою Щучкою близько кілограма вагою. В озері Біле водяться щука, окунь, сорога, лин, короп, недавно запустили карася.

Накупавшись і нарибачівшісь, ми повернулися на коливанських озеро, де ми влаштувалися на ці кілька днів перебування в Рудному Алтаї. Наступну поїздку ми намітили сюди ж. Справа в тому, що в кількох кілометрах від озера Біле, розташована гора Синюха. Ось на неї ми і запланували забратися.