НЛО або інопланетний супутник? Британець зняв на відео дивний об'єкт в космосі

Британець Джейсон Каллум зняв на відео загадковий темний об'єкт, що пролітає поруч з Місяцем. Своє випадкове відкриття він зробив під час спостереження за місячними кратерами через телескоп.

Як пише таблоїд The Daily Star, опубліковане відео його автор сам ніяк не прокоментував, зате інші користувачі соцмереж дали волю припущеннями.

"Одні говорили, що це схоже на НЛО інопланетян, інші, що цей предмет спеціально кружляв навколо Місяця, треті - що це Чорний Лицар (уламок шатла, який витає навколо Землі вже багато років. - Ред.)", - зазначили у виданні.

Остання теорія отримала багато підтримки, адже Чорний Лицар, прийнятий шанувальниками конспірології за таємничий земний супутник інопланетного походження, і правда періодично помічали з нашої планети. Однак в NASA всю "секретність" походження цього об'єкта відкинули і заявили, що це частина обшивки космічного шаттла Endeavor, яка була загублена під час перебування в космосі.

Однак в NASA всю секретність походження цього об'єкта відкинули і заявили, що це частина обшивки космічного шаттла Endeavor, яка була загублена під час перебування в космосі

Скріншот відео

У ЗМІ також відзначили, що NASA не пов'язують об'єкт на відео з Принцом, а вважають, що це всього лише космічне сміття.

як писав OBOZREVATEL , В Індії вчені виявили найдавніші з відомих наскальні малюнки , Які створила невідома цивілізація.

Ти ще не читаєш наш Telegram ? А дарма! підписуйся