Про нас

«Подорожі вчать більше, ніж що б то не було. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома. »

(Анатоль Франс)

Вітаємо всіх на нашому блозі. Ми - щаслива сімейна пара, великі любителі подорожей, пригод і веселощів.

«Aloha-Family» - це інтернет-проект, створений з любов'ю для наших друзів і близьких, і ми щиро сподіваємося, що вам сподобаються наші замітки і фотографії. За допомогою блогу ми хотіли б завжди залишатися поруч з тими, хто нам дорогий - де б ми всі не знаходилися.

Ми також прагнемо зробити блог Aloha Family корисним для початківців мандрівників. Ми знаємо, що багато хто вже зважилися на важливі кроки, зарядити оптимізмом на сторінках цього ресурсу. Та й самі ми теж свого часу наважилися на тривалу подорож, завдяки подібному досвіду інших людей. Саме тому ми щиро раді за всіх, кому вдається здійснити свою мрію. А якщо в цьому є хоча б 1% нашої заслуги, то нам це вдвічі приємніше!

Немає нічого прекраснішого, ніж усвідомлювати той факт, що ти сам керуєш своїм життям, а в самостійному подорожі ми вперше відчули себе по-справжньому вільними ...

У 2003 році я (Олексій) вперше потрапив в далекі краї, ще не будучи знайомим зі своєю майбутньою дружиною (Оленою). Я став фіналістом програми FSA FLEX, завдяки чому я абсолютно безкоштовно потрапив на Гавайські острови майже на цілий рік. Там я вчився в школі, їздив на пляжі, гуляв по джунглях, ходив в басейн, знайомився з людьми з різних країн, дізнавався культуру і звичаї місцевого населення ... Мені так сподобалася життя в тропіках, що з тих пір я мріяв одного разу знову пожити в якій -небудь теплої країні, де немає зими ...

Школу я закінчив. Університет теж. Навіть два рази. Незабаром у мене з'явилася моя прекрасна дружина - Олена. =)

Разом з Оленою ми кілька років виношували план тривалої поїздки за кордон, а я старанно займався пошуком стабільної віддаленої роботи, пробуючи себе в різних сферах. І ось, нарешті, здійснилася наша мрія в 2012 році!

З жовтня 2012 по лютий 2013 року - ми жили в Таїланді на дуже туристичному, але такому милому, затишному і особливому в нашій долі острові Самуї . Це було чарівне час - ми раділи кожному дню, немов діти; нас все дивувало, ми отримали велике задоволення буквально всім, що нас оточує; ми познайомилися з величезним числом добрих і щирих людей; ми назавжди запам'ятаємо дружелюбність і привітність острова Самуї.

У січні 2013 ми на три дні заїхали в Малайзію на острів Пінанг , А в лютому ми побували на острові Панган - це зовсім недалеко від Самуї, і дуже хотілося б одного разу краще дослідити цей острів.

В лютому 2013 ми переїхали - в містечко Ао Нанг найкрасивішою провінції Таїланді (яка називається Крабі). У цьому туристичному селищі ми прожили рівно місяць. Пляжі в Ао Нанг не надто класні, зате в його околицях є чимало цікавих місць. Ми проводили майже весь вільний від роботи час вивчаючи пам'ятки провінції Крабі, такі як дивовижні « чотири острови «, Храм і оглядовий майданчик« тигрова печера «, Півострів Рейлі , Пляж і печера фалосів Прананг , Національний парк Бенча , Мангровий ліс і струмок Tha Pom , гарячі джерела, Смарагдове і Блакитне озеро і багато інших…

У березня 2013 до нас приїхав друг з Гаваїв і разом ми зробили парочку коротеньких подорожей на сусідні острови. Ми провели 3 незабутні дні на дивовижному і спокійному острові Ко Ланта в провінції Крабі, а потім стільки ж на незрівнянних і нестримних островах Пхі-Пхі . Пізніше ми повернулися на 5 днів в Ао Нанг, де ми гостювали у наших друзів із Запоріжжя - вони теж наслідували наш захопленню і вирушили в мандрівку за нами.

Закінчилася наша зимівля п'ятиденним дослідженням Бангкока і його околиць, в ході якого ми побували в стародавній столиці Сіаму - Аюттайе і відвідали величезну кількість пам'яток, включаючи буддистські храми і святині, океанаріум Siam Ocean World , Найвищий будинок Таїланду « Sky Baiyoke «, А також парки, традиційні ринки Таїланду, шопінг центри та багато іншого.

Після цього ми повернулися в Київ і Запоріжжя , Де ми провели цілих 177 днів , Продовжуючи мріяти про нові подорожі і працювати над здійсненням своїх бажань.

Ми думали про те, щоб пожити деякий час на Філіппінах або в Мексиці, але, врешті-решт, по ряду причин прийшли до «плану Б».

4 жовтня 2013 роки ми прибутку в Хуа Хін - тайський королівський курорт, розташований в 200 кілометрах від Бангкока. Там ми провели майже 8 місяців, і 4 березня 2014 року в Хуа Хіні народилася наша дочка Олівія . Довгоочікувана вагітність була однією з причин, чому ми все-таки зважилися повернутися саме до Таїланду - медицина в цій країні здалася нам більш благонадійні, а обстановка більш зрозумілою і розслабленою, ніж в інших країнах потенційної зимівлі. Звичайно, ще простіше було б залишитися народжувати в Україні, але час від часу у нас взялася впевненість, що потрібно вчинити саме так. В підсумку, вагітність Олени проходила в чарівному кліматі поруч з теплим морем, свіжим повітрям і екзотичними фруктами. Ці місяці принесли нам величезну кількість позитиву і незабутніх емоцій.

А ще за час другої зимівлі я провів самостійний тур по Таїланду з групою туристів, що стало для мене своєрідним викликом. Разом з групою ми побували в Бангкоку, в Ампхаве , В національних парках Сам Рой Йот і Каенг Крачанг , На островах Ко Тао і на добре відомому нам Ко Самуї і в Хуа Хіні. Також ми познайомилися з новими прекрасними і дуже цікавими людьми, і знайшли в їх особі хороших друзів.

Ще за ці 8 місяців другої зимівлі в Південно-Східній Азії ми зустріли новий 2014 рік у Куала Лумпурі (4 дні) і з'їздили за візою в Лаос (2 дні), причому на той момент у нас на руках вже була наша маленька, але ця поїздка виявилася для нас чарівно простий.

26 травня 2014 роки ми повернулися в Україну - нас все більше турбували події на Батьківщині, тому хотілося бути ближче до рідних і близьких. Та й взагалі ми відчули, що пора рухатися далі, а рідні дуже хотіли побачити дитину Олівію. Що було далі? Ми трохи побули в Запоріжжі, і зрозуміли, що в цьому місті нам жити не хочеться. Погана екологія, близькість бойових дій, постійний негатив в суспільстві - з усім цим ми не хотіли і не могли бути на одній хвилі. Фінансовий добробут на той момент стало досить непевним, тому знову виїхати за кордон ми не зважилися. Ми з'їздили на море в Рибаківку і в Коблево, Миколаївській області , відвідали Одесу - один з особливих міст в нашій долі ... Після цього ми зібралися з думками і зважилися переїжджати на невизначений термін на захід країни. Для початку ми вибрали для проби 30-тисячне туристичне містечко у Львівській області - Трускавець , І в результаті ми не пошкодували і провели там цілих 9 місяців . За цей час ми один раз з'їздили до Києва, Запоріжжя та Бердянськ. В ході цієї поїздки на 2700 км з дитиною ми отримали візу в США , Оскільки в найближчому майбутньому ми дуже хочемо помандрувати по штатах і контингентах Латине, а візи зараз дають на 10 років, і вони відкривають двері не тільки в США, але і в інші країни американського континенту. У Трускавці ми по-справжньому відчули себе вдома, навіть більшою мірою, ніж в Запоріжжі після тайських зимівель, завдяки тій чудовій атмосфері, яка витає в тому маленькому курортному містечку. Звичайно, нам допомогло ще й те, що до нас постійно приїжджали в гості родичі і друзі. Але також ми познайомилися з дуже хорошими людьми, які живуть в цьому місті.

Однак в певний момент ми відчули, що далі ми не можемо розвиватися в Трускавці, тому ми почали обмірковувати - куди б ще нам переїхати пожити. Запоріжжя, звичайно, вже не розглядалося - крім наявності родичів і друзів для нас не залишилося плюсів в цьому місті. Київ завжди здавався нам дуже великим, метушливим і тісним, тому його ми теж мілини. Насамперед нас цікавили міста з населенням від 100 до 500 тисяч, з максимально гарною екологією і бажано подалі від східних кордонів, адже війна за це весь час так і не закінчилася ...

Думали про Чернівці, Львів , Ужгород , Вінницю, Одесу ... Поміркувавши і почитавши відгуки, 19 червня 2015 року, ми майже навмання з усіма своїми речами і навіть меблями переїхали в місто Івано-Франківськ . Для початку ми орендували житло на місяць, адже за цей час ми хотіли придивитися місту, а також подивитися Карпати, Закарпаття та Чернівців. У липні у нас чудесним чином склалася компанія з давніх знайомих, і ми разом здійснили поїздку по Карпатам і Закарпаттю , Де я піднявся на Говерлу , Найвищу гору України. Також ми побували на таємничому озері Синевир і багато всього ще дивного побачили. А ось Чернівці ми в підсумку залишили на потім. З того що ми побачили - ми не знайшли для себе кращого міста, ніж Івано-Франківськ. У нього хороша екологія і прекрасне розташування біля підніжжя гір недалеко від визначних пам'яток, гірськолижних курортів і європейських кордонів. Нам дуже сподобалися Ужгород і особливо місто Мукачево , Закарпатській області, але щось нам підказує, що нам було б складно вписатися в місцевий колорит старовинних вузеньких вуличок, циган на конях і дивного поєднання українського, російського та угорської мов. Однак ми по-своєму закохалися в ці місця, і плануємо їздити туди як туристи.

20 липня 2015 ми покинули Івано-Франківськ на місяць з хвостиком, щоб погостювати у родичів в Запоріжжі і з'їздити на море. Ми продовжили вивчати нові для себе місця на Азовському і Чорноморському узбережжях України, і побували ми на Арабатській Стрілці і в смт Лазурне Херсонської області. Після цього ми провели одну ніч в Херсоні і 3 ночі в як завжди чудовою Одесі . 30 серпня 2015 ми приїхали назад в Івано-Франківськ, де ми знайшли ідеальний для себе район. Також восени ми з'їздили в досить цікавий прикарпатське містечко Коломия . А потім почалася зима, і, на жаль, в зимову пору подорожувати з маленькою дитиною не так зручно. Це, до речі, одна з причин, чому нам подобається концепція зимівель в країнах вічного літа.

З 2015 року я перестав працювати «на дядю», пробував себе в різних сферах, але з часом переключився на побудову видавничого бізнесу на Амазон. В цілому, ми прожили в затишному і гостинному Івано-Франківську 2.5 року, і на сьогоднішній день - це найкраще місто України особисто для нас. Я знаю, що є міста з кращою інфраструктурою, великим вибором товарів і послуг ... Але по зручності, компактності і духу Івано-Франківськ дійсно виділяється. Крім того, нам подобається, що це місто росте і розвивається; в ньому багато молоді, дешеві послуги, велика кількість кафе і ресторанів при дуже доступних цінах.

Восени 2016 ми 2 тижні відпочивали і подорожували в Грузії, а саме в прекрасному Тбілісі і сучасному Батумі. Це була крута поїздка, і з нами навіть Олівкіна бабуся їздила. 🙂

У листопаді 2017 ми, нарешті, виконали ще одну свою давню мрію, і поїхали зимувати в Мексику ! На даний момент ми плануємо 3 місяці пожити в Плайя дель Кармен і підучити іспанську мову, а далі буде видно.

Хочеться сказати всім батькам, які не впевнені в своїх силах ... З народженням дітей життя не закінчується, і, якщо це те, чого ви хочете, то ви зможете подорожувати і з дітьми. Рух це життя. Хто знає, що буде далі? Only time ...

До нашої першої поїздки в Таїланд багато хто запитував у нас, чи не боїмося ми, що нам швидко набридне жити так довго в чужій країні, в незнайомому місті, де ми абсолютно нікого не знаємо. Ми про це абсолютно не переживали, адже якщо ми раніше не нудьгували вдома, то що може призвести нас в зневіру, коли навколо все так ново і захоплююче! Крім того, потрібно не забувати, що ми мріяли про вільні подорожі і довго йшли до своєї мрії. І це не був піврічний відпочинок на пляжі - все це час я продовжував старанно займатися своєю віддаленою роботою, Лена займалася англійською, ми шукали варіанти саморозвитку і так далі ... Зараз же ми в Мексиці - постійно потрібно займатися з дитиною, підтримувати і розвивати бізнес, вчити іспанську мову, тому що він реально дуже корисний - і тут, і взагалі ... Коротше, нудьгувати взагалі ніколи!

У подорожі можна познайомитися і подружитися з безліччю різнобічних і незвичайних людей. З більшістю з них ми ніколи не змогли б зустрітися, якби залишився ми вдома, так що це дійсно унікальний досвід. У зимовому холодному і сльотаву Запоріжжя наші можливості активно відпочивати, заводити нові знайомства і розвиватися завжди були обмежені. Теж саме виходить і з нашими переїздами по Україні - в кожному місті ми знайомимося з новими людьми, щодня досліджуємо нові місця, розширюємо свою свідомість, знаходимо для себе плюси і мінуси життя в нових місцях, і краще починаємо розуміти оточуючих і себе самих. Саме так через подорожі ми стаємо більш товариськими, я сподіваюся, мудрими і щасливими людьми.

Отже, всім привіт на нашому блозі! Ласкаво просимо!