Купити будинок на березі азовського моря

Фото з нашої поїздки на море

Тільки повернулися додому, втомлені і щасливі. У Соні маса вражень і позитивних емоцій. Все було дуже здорово. Спочатку я збиралася поїхати одна на 3 дні, так як головна мета поїздки - день народження мого хрещеника. Так як я збиралася їхати поїздом, брати з собою дитину не хотіла, але незабаром все перегралося і ми разом поїхали на машині. Погостювавши один тиждень, вирішили залишитися ще на одну і відправитися в невеликий пансіонат на березі азовського моря ...

Читати повністю... Таша

14 серпня 2014 року, 21:29

Кучугури. Звіт про відпочинок.

На Азовське море їздимо ми на машині вже 6 років. Спочатку відпочивали в Голубіцкой, коли вона була ще не так розкручена, але ось уже три роки як перебралися в Кучугури, це на південь від Голубіцкой. Чому там? Пісочний пляж, чисте море, менше людей (не люблю шуму). Інфраструктура в селищі більш ніж, є парк "Ємеля" з колесом огляду на березі моря, підвісний парк, риночек, там постійно влітку Лунапарк ... Є кілька супермаркетів, куди привозять свіжу кубанську молочку. (Знаходяться вони на вул. Червоної ...

Читати повністю... Читати повністю Олена & Ко

17 серпня 2015 року, 23:14

наш бюджетний відпочинок на чорно / азовському морях, серпень 2015

УВАГА! Пост довгий-довгий, фото багато, особистих переживань та емоцій теж багато ханжам і скигліїв вхід необов'язковий)) одним дачним суботнім днем ​​ми з чоловіком раптово вирішили рвонути на авто на наше море. попередньо місяць я капала на мозок, потім різко замовкла і чоловік запідозрив недобре, а мені просто набридло))) яке море? а пофіг. вдома сидіти нудно, на дачі теж не дуже весело і клопітно, грошей немає на Туреччини-Єгипти. моя задача була-Просолов дітей перед осеннезімній сезоном, прожарити на сонечку і все ...

Читати повністю... Читати повністю мамуся

9 серпня 2014 року, 14:19

Наше море - 2014

У червні ми з'їздили всією сім'єю на Азовське море. Наш улюблений богом забутий селище Ілліч. Повернулися туди вже втретє. Селище знаходиться на березі Керченської протоки, поруч поромна переправа порту Кавказ. На іншому березі - Крим. Відпочили - супер !!!

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Марина

23 січня 2017, 23:31

Хорватія. Макарська Рів'єра. Baska Voda

Хочу поділитися враженнями про наш відпустці в 2015 році. До нас в гості з України в черговий раз приїхали мої батьки. Маючи 7местний автомобіль, ми вирішили показати їм Європу і відвезти на інше "неукраїнське" море. Живучи біля Азовського моря і відпочинку .....

Читати повністю... Читати повністю Юлія

6 вересня 2015 року, 11:48

Азовське море. Станиця Должанська

Цього літа ми зважилися поїхати на море. Чому зважилися? У чоловіка кілька років тому виявилася алергія на сонце і тепер нам, любителям моря і сонця, такий відпочинок ніби як протипоказаний. Але .. ризикнули, вибрали по бюджету море Азовське, станицю Должанскую, приватний сектор. Їздили на особистому автомобілі. Звіт написала для себе, щоб не забути що й до чого, так що там багато букв, фото, думок і сентиментів. Отже, звіт ...

Читати повністю...

Наше Авто-курортних подорож на моря !!!

Готувалися за добу-двоє не більше. У машині, в багажник мало поміститися крупно-габаритні речі: коляска Жетем (здорова) два пляжних крісла (фото буде) надувний матрац, басейн, одяг (тільки необхідна, нічого зайвого і тільки в великих пакетах), дорожня сумка займає багато місця. За день віддали Христину бабусі з ночівлею, що б підготуватися, ніч спокійно проспати і в день від'їзду теж поспати ввечері, після роботи. Їжі майже не брали: сир, котлети, булки і сушки. Термос з кавою солодкий (я солодкий не люблю, але довелося пити), по дорозі купували енергетики (я вважаю знадобилися і допомогли) Дитяче харчування взяли суміш і каші ...

Читати повністю... Читати повністю Лена

19 вересня 2014 року, 22:43

Джемете 2014

Ми на море!

Обзавелися сьогодні інтернетом, тому пишу. Долетіли чудово. Илюшка першу годину дивився у вікно літака, і Машу і ведмедя, другу годину вередував. Море його не надто впечптліло, тому як штормить. Хвилі взагалі звичайний стан Азовського моря. Вчора мочив ноги, а сьогодні я його занурила. А так сидить в колясці, і вилазить з неї тільки птахів поганяти. Хочу маленький басейн купити, щоб на березі ставити. Зате від майданчика у дворі нашого будинку він в захваті. Спати ввечері йде з боєм. Женя всім ...

Читати повністю... Читати повністю Лена

19 вересня 2014 року, 22:43

Джемете 2014

Здійснилася моя мрія - і в цьому році я потрапила на море. Точніше, на чорне море в селищі Джемете міста Анапи. Це перша самостійна моя поїздка на море. До цього, останній раз була на морі 16 років тому в дитячому таборі в Геленджику. Як же мені сподобалося. Стільки вражень отримала всього за 10 днів. Жила в готелі "Піщаний берег", зовсім недалеко від моря. Поруч був хороший піщаний пляж. А також недалеко від готелю був магазин "Магніт". Це було дуже зручно ...

Велика мандрівка великої родини. Крим 2016

На море ми не були дуже давно: два літа я зустрічала в третьому триместрі вагітності, потім з маленькою дитиною страшно, пізніше дітей стало взагалі двоє, побоювання примножувалися, барвисто представлялися жахи акліматизації, дитячий ор на пляжі, пекельна дорога .... І ось , після народження третього сина, стало зрозуміло, що пора. Більше без відпустки ми не витримаємо. Півроку готувалися, скуповували оптом надувні штуки, сонцезахисні засоби, ліки, похідні прибамбаси, це було цілим ритуалом. «Аріна, дивись, я купив ніж для риби, він не тоне!» «О, величезний ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

25 серпня 2014 року, 12:29

24-25 тиждень на море ... Фото додаються)

Сьогодні ми повернулися з чоловіком і животиком з відпустки ... Довго не могла зважитися на поїздку. Мріяла відзначити річницю весілля а рідному Маріуполі, з усією родиною, плюс на море відпочити. Але не ризикнули їхати так близько до Донецька зараз. Вирішили забратися подалі, на Чорне море, під Одесою, смт Затока, станція Сонячна :) тим більше, я ніколи не була на морі Чорному, і ось відбулося (хоч різниці з Азовським морем я тут не помітила). Разом, з Харкова нам довелося їхати на поїзді ...

Читати повністю...

Підготовка до поїздки. Етап 2 вибір місця проживання.

Взагалі ми довго вагалися куди, варіантів було 3 Крим, Євпаторія, район Сочі і Анапа.КримПоскольку варіант літаком і машиною відпав на 1 етапі, то і потяги до Криму теж відпала - бо їхати до Новоросійська і потім автобус і переправа в Крим на поромі , це звичайно не варіант з детьмі.Но для тих хто їде на машині або все таки є можливість перельоту на літаку, це звичайно найоптимальніший варіант. Цінова політика там зараз сама адекватна для відпочинку, море чисте (Не рахую ...

Допоможіть вибрати, куди поїхати відпочити !!!

Здійснилося! Ми сидимо! Можна пересісти в іншу коляску і подумати про автокріслі! Тепер залишилося вирішити, куди поїдемо відпочивати в 2 половині серпня))) Спочатку збиралися на Азовське море, в Темрюк, де далекі родичі начебто обіцяли недорого здати будинок (він у них начебто дачі, на березі моря). Нудно, тихо, спокійно - саме те з дитиною їхати, збиралися їхати поїздом, в купе. Нещодавно знайомі приїхали з Чорногорії - і ми просто загорілися після їх розповідей полетіти туди. Звичайно, це набагато дорожче, але ...

Читати повністю...

Джемете 2013 Дуже багато фото !!!

Ось і повернулися ми з моря ... На жаль наш відпочинок пролетів швидко, повертатися зовсім не хотілося ... Але треба було, так як Вероніка 19-го їде по путівці на Азовське море в Єйськ, так би мовити з корабля на бал) Відпочивали ми в Джемете (передмістя Анапи), довго сумнівалися чи варто туди їхати, так як мене настрашити, що море брудне і цвіте і що більше схоже на болото, навіть посилання на негативний відгук зі страшними фотками кидали ..Але все було за нас, в того дня коли ми приїхали закінчилися дощі і за всі 10 днів ...

Крим-2016.

Наша мрія про поїздку в Крим збулася! 30.04-21.05.2016г. відбулося наше подорож на автомобілі на цей півострів. 6 днів ми провели в Ялті, 7 в Севастополі, один в Бахчисараї і 3 в Феодосії. Подивилися дуже багато, але також зрозуміли, що багато чого подивитися не встигли. Так що ця наша поїздка була ознайомчою, треба буде з'їздити ще й не один раз!

Наш перший відпочинок в Альфа за пільговою путівкою. ВІДГУК

А було це так ..... забронювала я три путівки в пансіонат АЛЬФА в 30 км від м.Геленджика безкоштовні для себе і двох старших дітей, а чоловікові і молодшому ми купили дод.місця в наш номер + квитки на літак чоловікові і харчування чоловікові і заплатили за них 45700 р Отож відпочивали ми "безкоштовно" в перший раз і більше ПЛАТИТИ не хочемо)))) але ні в якому разі ми не шкодуємо тому ми повинні були спробувати що таке "пільговий відпуск" і до того ж ми накупалися ...

Чорне море - відпочили межу справою

Адже начебто і були зовсім недавно під Харковом, до моря залишалося зовсім нічого. І по трасі воронезької каталися місяць тому. І через 2 тижні і 2 дні вилітати до Каліфорнії. Але нас понесло на Азовське море.Далее коротко: збори, дорога, де ми жили, як розважалися, ніж хороші і чи є на наших морях кемпінги, чому я жахаюся, дивлячись на відпочиваючих на вітчизняних морях, і, напевно, багато іншого корисного: ) Як виглядає день зборів в поїздку у нашій компанії? *** Наша компанія - це дві дівки в ...

Читати повністю...

Коли починається дачний сезон?

Чи любите ви дачу так, як "люблю" її я? Нееет, якщо дача у вас - заміський котедж з усіма зручностями, басейном-батутом і іншими радощами заміського життя (тільки без грядочек-тепличок, будь ласка), то я йду до вас. ..

погода, хай їй грець ...

завтра у моїх доньок День Народження - 1 ГОДИК !!! ми хотіли зняти будиночки в Должанке на березі азовського моря і поїхати завтра з ночівлею. Вранці вже набрали м'яса на шашлики, але сьогодні в обід почалася гроза, і згідно з прогнозами вона буде і завтра і в неділю теж ... Блін !!! доведеться сидіти вдома, а так хотілося провести завтрашній день поза домом на природі: накупатися, наїстися досхочу м'яса, просто бути на природі ... ну да ладно, День Народження ми все одно відзначимо, будинки ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

10 вересня 2013, 21:05

Так, це ми - ненормальні батьки, потягли 10-місячного дитинчати в автоподорож з наметами п

До того, як стати батьками ми були дуже і дуже розумними, ми вважали, що: діти повинні спати окремо, про грудне вигодовування ми взагалі якось особливо не замислювалися (ну півроку-рік, максимум) і найголовніше, в чому ми були впевнені - відпочинок з малими дітьми протипоказаний ми стали батьками і тепер: малявка спить разом з нами і ми балдеем від того, як же це зручно! Грудне вигодовування - це наше ВСЕ! (Спасибі книзі "Мистецтво Грудного Вигодовування"). І ... прочитавши одну велику фразу: ...

Читати повністю...

Анапа 2016, курортний готель "САНМАРІН"

Ось і підійшов до кінця наш річний сімейний відпустку в Росії, якого ми чекали три роки, і прийшла пора писати розповідь. Власне, з нинішньої фінансовою ситуацією в країні, включаючи підвищення цін на відпочинок, ми до останнього моменту пролітали з морем і в цьому році ( «останній» момент - це у нас зазвичай червень, в зв'язку зі специфікою роботи чоловіка). Підходив час раннього бронювання, я почала розглядати різні варіанти (включаючи закордон, насамперед), тільки моя подруга з турагентства знає, як і скільки ...

Читати повністю... Читати повністю iriska (Літо в Криму)

24 лютого 2012, 12:22

Курортний роман довжиною в життя

Привіт! Я найщасливіша жінка на світі! А ще зовсім недавно у мене були тільки два янголятка-дитинку і ніякого особистого, сімейного щастя. Моїй старшенький було десять років, була вона слабкою, хворобливою дівчинкою. Назріло питання, як оздоровити і відвернути її від московської суєти. Мені дуже хотілося, щоб діти добре відпочили, набралися нових вражень і поспілкувалися з новими людьми. Після довгих пошуків я зупинила свою увагу на невеликому. курортному містечку на березі Азовського моря. Там я ніколи раніше не була. Відпочивала в ...

Читати повністю... Читати повністю iriska (Літо в Криму)

24 лютого 2012, 21:10

Курортний роман довжиною в життя

Читати повністю... Читати повністю Люба

25 січня 2013, 13:37

Відпочинок на Азовському морі Росії в станиці Голубицька в гостьовому будинку Алена Здавалося б, уже в десятий раз приїжджаємо відпочивати в станицю Голубицький Краснодарського краю, а весь час дізнаємося щось нове. Ось і в липні 2011 року поїхали в ту сторону у відпустку в черговий раз. Їхати не близько: від Москви до Голубіцкой майже півтори тисячі кілометрів, за часом годин 20 або близько того. Але ми мандрівники досвідчені, маршрут відомий, тому багато передбачаємо заздалегідь. З їжі головне з собою брати ...

Читати повністю... Читати повністю Mari na Lune

13 січня 2015 03:00

Наше велике подорож. Краснодарський край-Крим

Увага! Я писала цей пост 3 місяці уривками і шматками. Елеосілілаблін. Смисловий зміст на виході практично відсутня (. Мені здається, пост вийшов нудний, нецікавий і рубаний. Я як завжди багато описую незначні дрібниці, а толком нічого. Просто я так пам'ятаю, і перечитуючи, згадую ще купу всього важливого для мене. Тобто пост для себе вийшов) Букв не просто багато, а дуууже багато !!!! Раджу просто подивитися фотки. Про Крим - моя суб'єктивна беззлобне думку, на істину не претендую.

Читати повністю... Читати повністю Катерина

13 августа 2012, 10:52

поїздка на море .. ми вже повернулися ..

Ну ось ми вже достроково будинку .. поїздка не дуже вийшла, а точніше так хреново ми ще не їздили Туди доїхали відмінно (1300 км-14 годин) Краснодарський край, Должанське, база відпочинку Козачий берег, розмістили відразу, номер дуже хороший, але тільки я відразу знайшла 2 мінуса- перший -це чайник-він був у жахливому стані від накипу, а я свій не взяла, довелося своїми силами їх чайник реанімувати. І другий мінус я просто офігела від чистоти крана у ванній. таке відчуття. що його не мили роками, він ...

Читати повністю... Читати повністю Рома

15 грудня 2012, 22:51

Розповідь про відпочинок в Голубіцкой

Вже неодноразово життя доводить нам одну з прописних істин - найкраща дорога та, яку ти знаєш. І, в черговий раз, збираючись на приморський відпочинок, ми знову і знову збираємося відвідати відмінне місце для відпочинку на Азовському узбережжі - станицю Голубицький. Дорога на відпочинок Треба відразу зазначити, що живемо ми в Краснодарі. І в принципі, для нас абсолютно не становить труднощів відправитися до Чорного моря, та й аеропорт регулярно відправляє чартери в міста-курорти Середземномор'я і Африки. Але є у відпочинку в ...

Читати повністю... Читати повністю Anni

29 августа 2012, 11:29

Україна, Крим, селище Заозерне (що під Євпаторією)

Вже вдруге ми вибираємо Заозерне. Нам досі не вдалося знайти ідеального готелю, але в цей раз (провівши розвідку місцем) ми придивилися до Діани і до Ассоль. Я навіть не знаю назви готелю де ми жили, але туди більше ні ногою, через те, що до моря йти жах як не зручно. Чому Крим, у нас для цього є кілька причин: 1. Бабуся (треба ж показати онучок) 2. Я лінива попа і не зробила дітям заграннікі 3. Море, саме ...

Читати повністю... Читати повністю Світлана

14 вересня 2015 року, 00:44

Інтерв'ю. Світлана. Сургут

Привіт! За традицією, завершую наш річний проект "Інтерв'ю" своєї скромною персоною;) Мені вже не раз доводилося розповідати про себе (можна почитати тут, тут і тут), буду намагатися не дублюватися. Коротко я не вмію, тому запасайтесь терпінням чаєм з печенюшками. І якщо хтось побачить фразу "Спасибі, що заглядаєте", не забудьте повідомити про це в коментарях, я поставлю цього героя віртуальний пам'ятник;) Отже, Сповідь скрапоголіка.

Читати повністю... Читати повністю Іраїда

7 вересня 2012, 3:22

Записки з життя відпочиваючих

До сих пір не знаю, чи варто все писати ... Але сказати так хочеться і заодно вберегти вас від деяких напастей ... Насправді все було хорошоJ Це я панікер просто. Збиралися ми довго, все не знали, хто їде з нами. У підсумку поїхали 3 дрібних дітей і моя мама. Ну і ми з чоловіком :) Старших залишили вдома на господарство з бабусею з переламаною рукою і на цукровий діабет. І ще у нас, як завжди, сестра чоловіка з чоловіком і сином. Разом ...

Читати повністю...

Поїздка на море, коли дитині рік

Є непогане місце для відпочинку в дітьми в Україні. Туди моя сестра їздить останні 15 років. Це селище Щолкіно на березі Азовського моря в АР Крим на мисі Казантип. Апріорі це не відпочинок в зоряному готелі та харчування не в "мішленівських" ресторані! Це розуміє кожен, хто відправляється в дружню Україну. Поїхали ми на початку червня, коли ще не так багато дітей, сама спека ще попереду, а ціни адекватні. Почнемо з дороги. Плюс - їхати рівно добу (до станції Сім Колодязів) ...

Наша подорож, червень 2011 року.

Їздили ми в Краснодарський край, в г.Курганінск, до родичів чоловіка, знайомити Ксюшеньки з її прабабусею і прадідусем! Їздили на машині, разом зі свекрухою, чоловік за кермом (мені так і не дав покерувати). Дуже переживала за дорогу, але все виявилося не так страшно! Ксюшка не відставала від свого "графіка", спала і їла як і вдома. Періодично відстібали її і вона лазила по задньому сидінню і по тому хто перебував з нею (по мені або по бабусі). Доїхали відносно швидко, 16 годин, періодично зупиняючись на перекус ...

Щоденник мешканки Києва: Два роки окупації

Наша колега-журналістка не змириться з бандерівським переворотом, скоєному на Україні взимку 13-го, і день за днем ​​веде хроніку революційної дурі, сміттєвих люстрацій і факельної ходи. Цей унікальний документ свідчить: не всі українці зрадили Росію. Просто не всім пощастило опинитися жителями Севастополя. Решта ж - біль і відчай. Зубожіння. Сарказм. Сама героїня говорить: «Я пишу нові« Generation П ». Перші, як відомо, Іван Бунін написав в громадянську ...

Generation П. Україна. щоденник киянки

Наша колега-журналістка не змириться з бандерівським переворотом, скоєному на Україні взимку 13-го, і день за днем ​​веде хроніку революційної дурі, сміттєвих люстрацій і факельних шествій.Етот унікальний документ свідчить: не всі українці зрадили Росію. Просто не всім пощастило опинитися жителями Севастополя. Решта ж - біль і відчай. Зубожіння. Сарказм.Сама героїня говорить: «Я пишу нові« Generation П ». Перші, як відомо, Іван Бунін написав в громадянську. ЛИСТОПАД 2013-го. НАЧАЛОНачало, або, як кажуть по-українськи, початок.День первийВ принципі нічого не сталося. Ні жахливого, ні страшного ...

Читати повністю...

Чому Довжанка? або коротко про наш відпочинок

В цьому році ми довго визначалися, куди поїдемо, аж з березня-місяця. Почали з Лазаревського, переміщалися по всьому російському узбережжі Чорного моря і зупинилися на торішньому варіанті - Азовському морі. Але щоб не повторюватися і не дивитися те, що вже дивилися, вирішили змістити місце дислокації на інше - менш відоме, ніж Єйськ, але за відгуками навіть більш вдале місце, - станицю Должанська. Відволікся трохи, на пару абзацев.Многіе наші знайомі віддають перевагу відпочинку за кордоном, і від можливого відпочинку на російській території кривлять ...

Читати повністю... Читати повністю Ingirenok

22 вересня 2012, 22:47

Щоб зрозуміти дитину - потрібно стати їм.

Розповідь про дивного психолога-педагога, філософа, художника - Тетяну Вікторівну Бабушкіну. Хлопці, які приїхали в Танаис з Ростовського дитячого будинку, боязко тулилися біля дверей їдальні і розглядали веселу і натовп зустрічаючих їх підлітків. Новенькі чекали сувору тітку - виховательку, яка відразу ж поведе їх строєм мити руки і вуха. Хлопці, що стояли навколо новеньких, несподівано застрибали і закричали: А що там? Малюнок Людмили Кисельової - Ті Ві йде, Ті Ві йде! - Хто? Хто? - запитували малюки. - Тетяна Вікторівна. Ті Ві -...

Чому там?
Попередньо місяць я капала на мозок, потім різко замовкла і чоловік запідозрив недобре, а мені просто набридло))) яке море?
Чому зважилися?
Коли починається дачний сезон?
Чи любите ви дачу так, як "люблю" її я?