Острів Кос-самі з вусами

16 серпня 2015 р 15:45 Кефалос, Кардамена, Кос, Мандраки - Греція Липень 2015

Почну свою розповідь з того, що у мене не було достатньої кількості часу на планування відпочинку, а тим більше не було бажання переплачувати шалені суми за відпочинок турагентствам. Каталізатором до даного виду відпочинку послужило стан здоров'я сина-він 3 тижні був у гіпсі, а коли гіпс снялі- не зміг самостійно пересуватися без допомоги милиць. Було вирішено оздоровити дитину на теплому морі. Почну свою розповідь з того, що у мене не було достатньої кількості часу на планування відпочинку, а тим більше не було бажання переплачувати шалені суми за відпочинок турагентствам

Отже, у мене було в запасі 2 тижні до передбачуваної дати від'їзду у відпустку. Свій вибір я зупинила на острові Кос (Греція) - «невелике затишне острів, досить зелений», як писали багато російські турфірми. В першу чергу, почала переглядати готелі в маленькому містечку Кардамена (по суті, колишньої рибальському селі), сподобалося опис піщаних пляжів та відгуки бувалих туристів.

Паралельно переглядала сайти авіакомпаній-лоукостів з вильотом з міст, к-е б недалеко розташовувалися від рідного Мінська. Знайшла Каунас (шкода, що не Вільнюс, але теж непогано). Залишалося продумати, як дістатися до Каунаса. Було 2 опції: їхати маршруткою безпосередньо з Мінська до Каунаса (вона виїжджала в 5 ранку) або ж не поспішаючи доїхати до Вільнюса, погуляти і відпочити в цій європейській столиці, провести ніч в готельчику і вранці, ні куди не поспішаючи сісти в маршрутку і поїхати прямо до аеропорту Каунаса. Другий варіант мені більше сподобався, т. К. Розраховувала, щоб син не втомився від нескінченних переїздів.

Вільнюс зустрів нас спекою + 32 градуси, красивими квітами,

і безліччю фонтанів,

цікавими ідеями для дизайну біля своїх маленьких магазинчиків,

і невід'ємним сімволом- вежею Гедиміна в променях заходу.

Прибуття на Кос

На наступний ранок ми відправилися на маршрутці в аеропорт Каунаса і ввечері благополучно приземлилися в міжнародному аеропорту острова Кос Гіппократісе. Заздалегідь пошукала в інтернеті способи дістатися до нашого городка- Кардама, він знаходився в 7 км від аеропорту. Рейсовий автобус закінчував роботу за розкладом неділі близько 5 вечора, благо ми прилетіли о 16.30, і не довелося брати таксі (не дивлячись на таке маленьке відстань, ціни на таксі від аеропорту до Кардама починаються від 15 євро), вартість проїзду на автобусі від аеропорту до міста - 2 євро в одну сторону. Ми благополучно заселилися в готель Мамузелос, звичайний бюджетний апарт-готель, недалеко від центру міста і порту, і пішли досліджувати місце, де треба було провести наступні 12 днів. Кардамена нам сподобалася - маленька, затишна, в минулому рибальське село, а нині-невелике містечко з досить значним портом.

Так виглядала центральна дорога, яка веде до моря,

Вулички з магазинчиками і барами біля пляжу.

порт Кардама

Самою шокуючою новиною став сам пляж - всюди були величезні камені, і піщаних пляжів з рекламних проспектів ми не побачили, довелося ходити кожен день під нещадними променями сонця за 1.5 км від Кардама,

практично, ближче до гір на пляж Атланіс (за назвою таверни Атлантіс навпроти пляжу).

Не доходячи до нього був Банана Біч,

але тут не сподобалися камені, і місця мало.

Перший день на морі. На море ми обгоріли - сонце дуже пекуче,

але під постійно дмуть з моря вітром цього не відчувалося, створювалося хибне враження, що ще можна борсатися в море довше.

Квітучі бугенвіллії у нашого готелю,

ластівки навпроти вхідних дверей.

Тому наступного дня ми присвятили знайомству з визначними пам'ятками острова, щоб шкіра трохи відпочила і заспокоїлася від активного сонця.

Місто Кос столиця острова

Ми сіли в рейсовий автобус (квиток коштував 3.20 євро в одну сторону) і благополучно дісталися до столиці острова, по шляху заїжджаючи в усі населені поселкі- Мастіхарі, Мармарі, Тігакі. У ці маленькі поселочкі ми спеціально не їздили, але зовні вони все виглядали однаково- ті ж білі отельчики або будівлі церков з пофарбованими блакитними куполами. Кардамена здалася найбільш привабливою, а, може, ми просто до неї звикли.

На Косі ми оглянули все і церква святої Параскеви-мучениці в центрі,

і замок лицарів-іоаннітів 15 століття-Нератзія,

і руїни стародавньої агори.

А ще прогулялися по центральному парку- там такі гарні пальми,

оглянули порт.

А коли втомилися, вирішили з'їздити в Асклепион на автобусі (квитки продаються в порте),

Асклепион якось зовсім не залишив жодного враження - просто купи навалених колон і каменів не відчували то колишню велич, з метою к-го зводився цей величезний комплекс.

це джерело знайшли на другому ярусі комплексу, в термах

Увечері, після повернення в Кардамену,

ми взяли напрокат баггі- це така мила китайська машинка,

а залишок дня присвятили катанню на велосипедах вздовж моря, в гори.

Так ми і відпочивали: вранці-море, ввечері - поїздка в гори.

Ми там подружділісь і з козами,

Через якусь кількість днів відпочинку ми вирішили з'їздити на сусідній острів- Нисирос. Цей острів знаменитий своїм діючим вулканом, і храмом Пресвятої Богородиці печерної. А також, просто хотілося покататися на кораблі по морю. Подорож в одну сторону зайняло 1 годину, але враження залишило незабутні.

Наш 3-х палубний корабель

Звичайно, вразило саме море вируюче, насичено-синього (індиго) кольору, з піною з цукрово-білих хвиль і бурхливої ​​пристрасті.

На під'їзді до Нисирос на зустріла ікона пресвятої діви Марії на схилі пагорба, це було незабутньо.

Сам місто Мандраки (столиця Нисирос) маленький, затишний, вузенькі вулички, по к-м і люди ходять, і машинки трьох-колісні з вантажами їздять. Благо в будинках всі двері розташовуються в нішах, щоб вчасно ховатися від машинок, скутерів і мопедів.

Дорога в монастир Богородиці печерної йшла по вулицях міста, поступово заводячи нас вглиб скелі.

Ось такий вигляд відкривався з оглядового майданчика храму

А ось вид з боку сходів (внутрішні ніші зі старовинної посудом)

і дзвіниця храму.

Оглянувши всі цікаві пам'ятки архітектури і саме місто Мандраки (на вулкан ми не поїхали), ми затишно приземлилися в таверні з видом на море, поїли піци і просто сиділи на набережній, милувалися хвилями.

Заповідник з павичами Плака

Через кілька днів у сина був ДР - 10 років, і він дуже любить тварин, тому ми домовилися з менеджером, к-й нам організував поїздку на корабель, і він нас відвіз в заповідник Плака, в 17 км від Кардама. І для дитини, і для мене це був дуже цікавий досвід спілкування з тваринами, тим більше з такими екзотичними

Кефалос

Ну, і наостанок, ми заїхали в саму західну точку острова- місто Кефалос. Він знаходиться на вершині гори, а щоб потрапити на пляж, потрібно спуститися вниз.

Таких нереально диких, неприборканих скель ми не бачили ніде, крім Кефалос.

По дорозі в Кардамену нам зустрівся маленький ослёнок з мамою.

Загалом, додому ми повернулися отдохнвшімі, оздоровити і повними вражень.

Сподіваюся, мої враження і міркування з приводу самостійного відпочинку будуть корисні і в чомусь допоможуть самостійним мандрівникам.