Мої іспанські помилки

Початок поїздки було в кінці жовтня. З самою думкою про те, щоб поїхати в Бенідорм разом з моєю кумою і хрещеницею. Через пару тижнів, тобто в середині листопада ми купили квитки Air Berlin - помилка № 1. з пересадкою в Дюссельдорфі і прибуттям в Аліканте (оскільки так було дешевше), а з аеропорту Аліканте на автобусі до Бенідорм. Автобус! Автобус! - це була вже друга помилка в нашому плані. Так, ми знайдемо автобус, доберемося на автобусі до apartamentos Mirador. Початок поїздки було в кінці жовтня

Але тягнути на себе валізу вагою в 15 кг наввипередки з подругою, і поглядів краєм ока на дитину-хрещеницю, по сходах до автобусу- це помилка № 2. Повторювати наш досвід не рекомендую навіть ворогам і недругам)) В Москві, в кінці жовтня, в кафе, за чашкою чаю ніхто з нас не побачив цю картину майбутнього, яка відбудеться з нами.

У момент бронювання квитків та апартаментів ніхто про це не думав. Як і те, що дешеві апартаменти в Бенідормі-це ті, які знаходяться в 20 хвилинах їзди на автобусі або 40 хвилин пішки. У момент бронювання, ми ще не зрозуміли, що приготували собі життя самітниць. Все здавалося таким легким і простим, коли ти в Москві і тільки будуєш повітряні замки в своїй уяві.

Принаймні, зараз я дуже рада тому, що з невідомої причини мене осінило, що зворотний квиток треба брати прямої-з Мадрида до Москви, російської авіакомпанії S7.

Да уж, переліт зі стиковками, дуже сподіваюся, ніколи більше не буде мати місце в моєму житті. Звичайно, п'яні німці на борту Air Berlin залишили незабутнє враження. Вони сиділи і пили пиво, горлапаня німецькі пісні, а з російськомовних -Нас було троє у всьому літаку. «Найприємніше», що і стюардеси говорили тільки на німецькому. Дуже важко було від них добитися їжі, нас просто ігнорували. Загалом, місцевим німецьким колорит за кілька годин, проведених в літаку і в аеропорту Дюса, ми встигли перейнятися. Саме в той день, сидячи в кафе аеропорту Дюса, і дивлячись на німецьких, незачесаних, білявих дітей, що грають на холодній кам'яній підлозі, я подумки викреслила свою мрію про поїздку в Мюнхен.

Незважаючи на те, що ми купили квитки за 8 місяців до поїздки, забронювали житло тоді ж, ми дуже погано вивчили інформацію про цей регіон Іспанії. Не взяли путівник, ні навіть роздруківки маршрутів. Я накидала кілька міст в своєму блоконте, які мені б хотілося побачити. Склала бюджет і на більшу моя рука не піднялася. Тепер для мене загадка, чому за всі 8 місяців я так халатно до цього поставилася. Адже до інших поїздок я завжди готувалася ретельно, але тільки не до Іспанії.

Після все цих пригод, до вечора 19 червня ми прибули таки в апартаменти. Вид з балкона був приголомшливий, який розслабив після "чудового початку поїздки».

Ми швидко зібралися і пішли на пляж. Дув прохолодний морський вітер, вечір хилився до заходу. Поки моя подруга з малятком пішли купатися в море, я намагалася подумки розслабитися і налаштуватися на відпустку лад. Благо, що напівпорожній пляж дозволяв це зробити. Надія, що все образуеется була в той момент в моєму серці. Адже ми таки добралися до апартаментів, оплатили їх на місці (без проблем)!

До речі, найцікавіше - після прибуття в апартаменти з'ясувалося, що господарі поляки і відмінно говорять по-російськи. У моїй голові довго потім вкладалося -де перебувати Польща і де знаходитися Іспанія.

Зазначу відразу, що іспанців я бачила більше в Москві, ніж в Бенідормі. Гуляючи по Бенідорм-основна масу відпочиваючих складали британці, що мене дуже здивувало. Серед облужівают персоналу іспанці також були в меншості. Дуже багато британських кафе, разом з британською кухні, неїстівної для нас. Це я про фаст фуді пишу. Сидячи взимку в Москві, на роботі, я подумки їла паелью і запивала сангріёй. Влітку, в Бенідормі знайти паелью виявилося цілою проблемою, як і сангрию. ТАК, це дивувало. На щастя чи на жаль, було з чим порівняти. Уявна аналогія з іншими південними землями мимоволі виникала і приводила в здивування протягом всіх проведених 12 днів в Бене.

Помилка № 3. У перший же вечір нам довелося йти в магазин за продуктами. Оскільки, основна ідея поїздки -Готова самі. Шкода, що не можна повернутися в минуле і дати собі запотиличник за тупі ідеї. Гаразд би якби ми тільки ласощі іспанські купували або рибку свіжовиловлену. Ні. Доводилося купувати і госп. товари теж. Тобто знову тягти на собі 3 кг кожної. Сенс відпустки поступово йшов. Чесно скажу, для мене було дуже дивно, що навіть засоби для миття посуду не було передбачених номерах. Заходячи вперед, похвалюся-щедрі російські залишили пляшку миючого засобу для наступних постояльців, після свого від'їзду.

Ранок другого дня. Поснідавши і одягнувшись виходимо на пляж. Народу вже дуже багато. Знаходимо вільне місце. Однак, незабаром помічаємо якийсь кіпіш на пляжі. Якісь подкаченний мужчінкі іспанської зовнішності бігають по пляжу в поспіху. Кілька хвилин нерозуміння, після чого з'ясувалося, що це рятувальники проводили навчання. Через пару годин, коли малятко-хрещениця зайшла у воду по коліно, а її мати -кума спостерігала з берега за цим процесом, до дівчинка підбігла рятівниця і почала її рятувати, ніж сильно налякала і мати і дитя. Здивування залишилося на весь день. Однак, до вечора нерозуміння додалося.

Коли ввечері вийшли на пляж, затишно розташувалися на березі з книжками в руках, раптом стали помічати дивні речі навколо нас. Жінки навколо нас відпочивали в одних трусах. Мабуть, вони злегка забули, що будова жіночого тіла трохи відрізняється від чоловічого. І ми виглядаємо злегка інакше, ніж чоловіки, якщо гуляємо по пляжу в одних плавках, як чоловіки. Далі почалося найцікавіше, коли якийсь чоловік поруч з нами вирішив на самоті насолодитися цією картиною прямо на пляжі.

Для мене так і залишилося загадкою то ми росіяни -дуже дикі, що вид голих тіток на пляжі травмує психу, то чи -вони там сором втратили.

Спочатку була надія, що це просто не пощастило. Ні, щовечора тітки в трусах гуляли по пляжу, а хлопчики 10 років бігали голими по цьому ж пляжу. Ось тут я з'ясувала, що я -ханжа.

Вибір пляжу - помилка № 4.

Як наслідок вибору готелю -добраться до місця, де вирує життя було складно. Але одного разу ми зробили це. За 40 хвилин ми таки дійшли до вулиці барів. Зайшли в бар випити по коктейлю. Сидимо і чекаємо офіціанта, і спостерігаємо за подіями, що відбуваються навколо нас. Офіціанти не звертають на нас уваги, вся увага віддано групи британок, не першої свіжості, навколо яких в'ється молодий Альфонсо латинської зовнішності. Дами мило хихикаю ластяться до нього. : Поверніться мене в Мармарис! »- була перша зрадницька думка.

Другий думкою була надежда- нам же не завтра їхати, все налагодитися. Не дарма кажуть: -Надя вмирає останньою.

Це був наш випадок. Не отримавши уваги від офіціантів пішли шукати інший бар. А в інших барах -брітанскіе чоловіки мирно посмоктувати пиво, інтереси тільки один одним і пивом, ніж зовсім не залучали відвідувачок. Вулиця барів - помилка № 5.

День третій. Похмуре небо і прохолодний вітер. Поїхали гуляти в місцевий парк розваг під назвою -Терра Натура -. Погода розгулялася, але як потім виявилося, саме там я і застудилася. У перші в житті, застудилася на півдні. Однак, парк приємно здивував. Навіть незважаючи на те, що всі видовищні заходи були тільки на іспанською мовою. Без варіантів. Дуже колорітненько, чистенько, і незвично. Загалом, інформація з інтеренет про це місце не обдурила, і моїй радості не було меж, що таке гарне місце я здогадалася записати в свій блокнотик. Лялькова вистава для дітей на іспанською мовою подивилися, здогадуючись про суть того, що відбувається. В той день здавалося, що життя налагоджується, але до вечора погода зіпсувалася і стало холоднішати. А хворе горло починало про себе давати знати. Стало очевидно, що про морозиво, коктейлі, сангрию можна забути і більше не морочитися.

Вибір дат поїздки- помилка № 6.

До цієї поїздки, мені здавалося, що на півдні знайти тур агенство, що продають екскурсії зовсім не є проблемою. І я навіть інфу про це не шукала! Це була помилка № 7

На четвертий день нашого перебування я почала шукати місцеве тур. агентсво. Знайшла я його на п'ятий день. Англійське тур агенство, що продають екскурсії, - кому? Правильно -брітанцам. Хоча б до цього я була готова, але не готова до того, що місця на екскурсія розкуповують, як морозиво в середині липня. Встигла купити тільки одну екскурсію до Валенсії, а на іншу екскурсію в Аліканте вже не було місць.

Екскурсія до Валенсії - це окрема історія.

За 8 місяців підготовки мені навіть в голову не прийшла ідея пошукати місцевого гіда або ознайомитися з місцевим асортиментом кафешек- напевно це і була моя головна помилка № 8. Після якої всю чарівність і красу Бенідорм для мене залишилося тільки бажаною мрією, яка народилася і померла в моїй уяві.

Сподіваюся, що мої помилки будуть корисні не тільки мені. Адже, як говорітся- дурень вчитися на своїх помилках, а розумний на чужих.

Англійське тур агенство, що продають екскурсії, - кому?