Звіт про морській рибалці на Алясці 7-10 серпня | Блог користувача Спецкор | Рибалка.com - соціальна мережа рибалок і мисливців

Наші постійні клієнти з Білорусії підтримали мою пропозицію про проведення рибальського туру по Алясці. Першим його етапом стала морська рибалка. Ми прилетіли в Анкоридж - столицю Аляски і після цього повинні були вилетіти в місто Сьюард. Незважаючи на те, що в Анкориджі була хороша сонячна погода, за гірським хребтом в Сьюард оголосили штормове попередження.

Ще за рік до свого приїзду ми забронювали риболовлю в супроводі кращого в світі шкіпера з трофейного палтуса. Це найвіддаленіші острови, доступні тільки для риболовлі з ночівлею. Відповідно до вихідного плану наша компанія повинна була вилетіти на літаку-амфібії з Анкоріджа і приземлитися в районі острова Монтагью, де ми пересіли б у рибальський катер. Подібний літак без перешкод сідає у відкритому океані навіть при середній хвилі, але все ж піддавати ризику клієнтів ми не стали і зробили зміни в первинні плани. Через погоду ми відмовилися від перельоту і поїхали в Сьюард на автомобілі.

Через погоду ми відмовилися від перельоту і поїхали в Сьюард на автомобілі

Тепер замість дводенного перебування на самих рибних і віддалених місцях, нам довелося обмежитися двома одноденними виходами в море. Причому в перший день шторм навіть не дозволив нам вийти з затоки на відкриті простори. Але, незважаючи на це, наш день не пройшов даремно. Ми відмінно відловити по свіжому Кижуча і чавичі. Наступний день приніс позитивні зміни в погоді, і ми вийшли на не надто далекі, але перспективні місця в районі острова Раггед.

Природа узбережжя справила на всіх нас дуже яскраве враження своїми суворими північними красотами. Гори буквально тонули в тумані, на їх схилах виднілися ланцюга великих водоспадів, а верхівки переховували багатовікові льодовики. Дорога не була стомлюючої, і незабаром ми приступили до ловлі. Основними насадками для нас служили смужки червоної риби, оселедець і джигові приманки, оснащені великими твістер.

У другий день ми відзначилися упіймання таких риб, як палтуси середнього розміру, великі зубасті терпуги (Lingcod), гідного розміру жовтоокий кам'яні окуні (Yelloweye rockfish), велика кількість лососів і навіть скат, який не зміг встояти перед наживкою для палтуса. Риболовля проходила дуже динамічно, і нудьгувати кожному з учасників групи точно не доводилося. Спінінги раз у раз «оживали» клювання, і знову починалася боротьба з невидимим трофеєм.

Але для хлопців все ж залишилася одна невиконання мрія - зловити палтуса вагою 100 і більше кг. Це цілком реально на наших далеких місцях - на самих віддалених островах, де проходять наші самі результативні риболовлі. Секрет цих місць простий - не всі хочуть виходити в море з ночівлею і тому обмежуються лише невеликими примірниками палтуса. Для нас же немає перешкод в цьому, і наші шанси при відсутності пресингу дуже високі. Упіймання гігантського палтуса відбуваються кожен раз, як ми туди добираємося.

На додаток слід сказати, що капітан нашого риболовецького катера є особливою людиною. Він не сприймає для себе ніяку риболовлю, крім трофейної. Його рішучість швидко передається нашим клієнтам, і все заряджаються бойовим настроєм на ловлю. Природно, всі місця, де він зустрічався з гігантськими хижаками, капітан відзначає для себе і раз по раз приводить нас на вже перевірене місце.

Залишивши упіймання видатного трофея палтуса на наступний рік, вся компанія залишилася задоволена пройшла морської риболовлею на Алясці . Вранці наступного дня ми вирушили приватним літаком в лодж, де нас чекала прісноводна рибалка на різні види риб.

У Сьюард йшов дощ, але політ пройшов максимально комфортно. Варто було нам піднятися вище, як хмари розсіялися, і перед нашим поглядом постала північна природа у всій своїй красі. Ми пролітали кілька великих вулканів, бачили ланцюжка засніжених верхівок гір, спускалися до великого каньйону і спостерігали, як змінюють один одного тисячі річок і озер.

Приєднуйтесь до нас в майбутньому сезоні!

Автор тексту та фото Ігор Григоренко. Президент компанії Royal Safari. www.royal-safari.com